Het is niet Wilders die hem aanklaagt!!quote:Op woensdag 4 november 2009 09:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat iemand het nu zegt en dat Wilders denkt weer in het nieuws te komen door hem aan te klagen is gewoon belachelijk.
Ik zie nog steeds niet dat hij alle moslims weg wil hebbenquote:Op woensdag 4 november 2009 11:02 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Moet dat dan, ik zie ze terug in zijn EIGEN uitspraken namelijk :
[..]
[..]
[..]
(In een tweede kamer motie)
[..]
Verkiezingspamflet uit 2006:
[..]
Ben je klaar met je stromannen?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:02 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Dat is bij jou vrij nutteloos, aangezien je feiten niet als feiten wilt aanzien.
Wat grappig, ik vind dit met grote afstand het minst belangrijkste punt wat nederland overkomt. Als ik er al wat van vind is dat we te weinig jonge arbeidskrachten toelaten, waardoor onze maatschappij veel meer vergrijst dan andere landen in de wereld, wat enorm schadelijk gaat worden voor onze concurrentiepositie. meer niet.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat is voor mij op dit moment idd de belangrijkste ramp die nederland overkomt. wat ze voor de rest 'doen' maakt me niet zoveel uit. het is sowieso een slappe-lullen partij.
Dan ben jij blind, sorry dat ik het zeg hoor, maar daar komt het gewoon keihard op neer. Als je verwacht dat Wilders dat 1 op 1 zo gaat zeggen, kan je lang wachten. Ondertussen zijn al deze bovenstaande standpunten overduidelijk gericht op moslims en overduidelijk ook met het doel een "samen-leving" met moslims onmogelijk te maken.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:04 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds niet dat hij alle moslims weg wil hebben
Dat het domme uitspraken zijn, is een gegeven, maar mensen kunnen het ook overdrijven.
Stromannen? Je bent hier gewoon niet fatsoenlijk aan het discussieren, aangezien ik hier overduidelijk met feiten kom en jij ze hier wegwimpelt als niet bestaand. Het is nutteloos met iemand te discussieren die volhardend blijft claimen dat de zon niet bestaat. Het is ook vrij typisch: eerst zeg je dat het geen feiten zijn, dan kom ik met uitspraken, vervolgens nuanceer je je standpunt door te zeggen dat het "domme uitspraken zijn" (dus kennelijk waren het toch feiten), maar dan zet je er onder "ik zie niet staan dat hij dat zo zegt".quote:Op woensdag 4 november 2009 11:05 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ben je klaar met je stromannen?
Er zitten wat punten tussen gericht de islam, maar meer dan dat ook niet. Nergens "uitzetten" of wat dan ook.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:07 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Dan ben jij blind, sorry dat ik het zeg hoor, maar daar komt het gewoon keihard op neer. Als je verwacht dat Wilders dat 1 op 1 zo gaat zeggen, kan je lang wachten. Ondertussen zijn al deze bovenstaande standpunten overduidelijk gericht op moslims en overduidelijk ook met het doel een "samen-leving" met moslims onmogelijk te maken.
Het is gewoon een kwestie van interpretatie.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:08 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Stromannen? Je bent hier gewoon niet fatsoenlijk aan het discussieren, aangezien ik hier overduidelijk met feiten kom en jij ze hier wegwimpelt als niet bestaand. Het is nutteloos met iemand te discussieren die volhardend blijft claimen dat de zon niet bestaat.
Een kwestie van interpretatie is het nu, daarnet waren het nog leugens. Je diskwalificeert jezelf ter plekke.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:09 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Het is gewoon een kwestie van interpretatie.
Die dommigheid staat los van dit topic natuurlijk, uiteraard is het onzin om het een te roepen en het ander te willenquote:Op woensdag 4 november 2009 11:10 schreef Grumpey het volgende:
Wat overigens het raarste aan heel Wilders is is zijn vrijheid van meningsuiting pleidooi. Als hij daar echt in zou geloven zoals hij zo enorm beweert, waarom zouden mensen in Nederland dan niet de vrijheid mogen hebben om over de Koran te prediken en daar in te geloven?
Jij presenteert het als feit, ergo is het niet waar omdat jij een eigen interpretatie als feit presenteert. Meer niet.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:11 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Een kwestie van interpretatie is het nu, daarnet waren het nog leugens. Je diskwalificeert jezelf ter plekke.
Wilders kan wel willen dat alleen islamitische scholen verdwijnen, maar dat gaat uiteraard nooit lukken. Tenzij hij een absolute meerderheid zou behalen. Maar kom op, dat heeft volgens mij nog nooit één partij gehad.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:07 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Dan ben jij blind, sorry dat ik het zeg hoor, maar daar komt het gewoon keihard op neer. Als je verwacht dat Wilders dat 1 op 1 zo gaat zeggen, kan je lang wachten. Ondertussen zijn al deze bovenstaande standpunten overduidelijk gericht op moslims en overduidelijk ook met het doel een "samen-leving" met moslims onmogelijk te maken.
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:08 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Er zitten wat punten tussen gericht de islam, maar meer dan dat ook niet. Nergens "uitzetten" of wat dan ook.
En is het zo raar dan, om Nederlands als voertaal te houden? We wonen immers in NederlandWat men thuis, in eigen huis doet, moet men zelf weten.
Slaap zacht Dragorius.quote:Op de vraag van een Amerikaanse vrouw of deportatie van Moslims mogelijk zou zijn om zo van de Islam in Europa af te komen, antwoordt Geert Wilders dat dit een goed idee zou zijn, een enorme stap, en zeker een mogelijkheid indien hij hier politieke steun van andere partijen voor zou krijgen.
Bron > Zapruder.nl?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:13 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
[..]
Slaap zacht Dragorius.
Onzin, het was geen eigen interpretatie. Dergelijke duidelijk verboden vallen niet anders te interpreteren.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:11 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Jij presenteert het als feit, ergo is het niet waar omdat jij een eigen interpretatie als feit presenteert. Meer niet.
Take a chill pill
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |