abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74353496
Welkom bij alweer het zoveelste deel van I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor

Vaste Bezoekers
MaJo - Geestelijk half-moeder
Lienelien - Geestelijke andere-helft-moeder
Lieke_K - Iets minder vaste bezoeker sinds ze met de noorderzon naar Ierland is vertrokken.
Goover - doet iets technisch voor de studie
Leonos - verkoopt kaartjes voor woekerprijzen
Love Mae King - draait indie-plaatjes
JeroenV - Zat in Barcelona
Jakkop - is een kleine -skippybal- - anarchie aan de top!
frame-saw - bagger
AMDB - Meldde zich aan voor Arctic Monkeys, en is altijd blijven plakken
Toad - Laura-Mary stalker
Aisumasen - Wandelende Arctic Monkeys- en Beatlesencyclopedie
SnowCockroach - Whehehe er staat cock in d'r naam!!!!!11:D1lol1100:D

Alle delen op een rijtje:
I Bet Indie Sounds Good on the Dancefloor
I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #2
I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #3
I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #4
I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #5
I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #6
I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #7
I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #8
I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #9
I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #10
I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #11
I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #12
I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #13
I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #14
I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #15
I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #16
I Bet Indie Sounds Good on the Dancefloor #17
I Bet Indie Sounds Good on the Dancefloor #18
I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #19
I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #20
I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #21
I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #22
I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #23
I Bet Indie Sounds Good on the Dancefloor #24
I Bet Indie Sounds Good on the Dancefloor #25
I Bet Indie Sounds Good on the Dancefloor # 26
I Bet Indie Sounds Good on the Dancefloor # 27
I Bet Indie Sounds Good on the Dancefloor # 28
I Bet Indie Sounds Good on the Dancefloor # 29
I Bet Indie Sounds Good on the Dancefloor # 30
I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #31
I Bet Indie Sounds Good on the Dancefloor #32
I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #33
I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #34
I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #35
I Bet Indie Sounds Good on the Dancefloor #36
I Bet Indie Sounds Good on the Dancefloor #37
I Bet Indie Sounds Good on the Dancefloor #38
I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #39
I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #40
I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #41
I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #42
I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #43
I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #44
I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #45
I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #46

Waar ga jij op stap om leuke indie te horen? In welke kroegen/clubs ga jij op stap om Franz Ferdinand, Arctic Monkeys, Infadels, OK Go, Maxïmo Park, The Kooks, Kaiser Chiefs, We are Scientists, Modest Mouse, Bloc Party, The Killers, The Strokes, Razorlight, The Fratellis, Mystery Jets, The Wombats, Jack Penate, Los Campesinos en Reverend&The Makers te horen?

Is er dan in die kroegen/clubs een speciale Indie avond (zoals Club 8 (Amsterdam) iedere derde zaterdag van de maand Club Rascal organiseert) of is de Indie een van de vaste geluiden (zoals Cul de Sac (Tilburg) of de NDRGRND (Nijmegen) op de gewone stapavonden? En niet te vergeten Dans Le Rock die op verschillende plekken te vinden is! Ook is Noodlanding in Paradiso (iedere donderdag) is een goede aanrader!

Natuurlijk kunnen de speciale Indie-gerelateerde evenementen hier besproken worden. Denk aan aanstaande concerten, uitgaansplaatsen zoals de drie die hierboven beschreven staan, en aanverwante zaken.

Ook kan je hier gezellig napraten over aanstaande of ondernomen indie-activiteiten.

Dus: het is niet de bedoeling te gaan zeiken dat er al een indie-topic is, want dat gaat over de muziek/de bandjes zelf, en niet over hetgeen er omheen. En ook niets over de definitie van Indie, gaarne!

Deze OP kan je hier terug vinden.
pi_74353602
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 16:07 schreef frame-saw het volgende:

[..]

Scheelt eraan hoelaat het begint/wat voor show/voorprogramma. Maar ik ga ook wel eens naar gigs die om 10 uur beginnen en sta om 23.28 netjes op perron 14 Je moet wel de tram nemen, en soms komt die wat later. Vandaar dat ik altijd overdreven vroeg weg ga
Precies, en je kent Amsterdam, die trams willen nog wel eens stil staan. 23:15 is makkelijk te redden, maar heb het vaak meegemaakt dat de hoofdact veel te laat begon. Al red je het met die Britpop-bandjes die 35 minuten op het podium staan dan alsnog .
pi_74353608
Hoi en succes, gaat wel lukken hoor

Vanavond The Horrors dus, heb er echt veel zin in
pi_74353729
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 16:20 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Precies, en je kent Amsterdam, die trams willen nog wel eens stil staan. 23:15 is makkelijk te redden, maar heb het vaak meegemaakt dat de hoofdact veel te laat begon. Al red je het met die Britpop-bandjes die 35 minuten op het podium staan dan alsnog .
Tja maar daar ligt mijn probleem. Dead Weather , Brendan Benson en Mew. 2 acts met 4/5 albums en 1 die wel uit kan lopen.
pi_74354084
pi_74354153
Ik weet in ieder geval zeker dat The Raconteurs vorig jaar niet vóór 23:00 waren afgelopen, en de toegift missen is helemaal geen optie natuurlijk.
pi_74354219
Goeie tt.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_74354245
Misschien toch maar mijn aversie tegen moderne muziek opzij zetten en een TVP plaatsen
By hook or by crook, I'll be last in this book.
  dinsdag 3 november 2009 @ 17:24:58 #9
207860 Mistaken
Dé grappenmaker v/d bingoclub.
pi_74355970
Hoi!
Dankzij portie ga ik volgende week naar I am Kloot, Maccabees en Wintersleep(?)
Nogmaals dank hiervoor!

Nog mensen die mee willen?
  dinsdag 3 november 2009 @ 17:25:49 #10
207860 Mistaken
pi_74356000
Er kan maar 1 mens mee, trouwens!
pi_74356023
Grappig, Maccabees en Wintersleep zijn beide voorprogramma van Editors in 013.
pi_74356210
Geen toeval waarschijnlijk

Ik heb ook nog een +1 trouwens, zoals altijd
pi_74356333
Ik ga altijd lopend van Pardiso/Melkweg naar CS
  dinsdag 3 november 2009 @ 23:16:49 #14
23520 TomR
Fulltime kansloos
pi_74369750
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 17:35 schreef Sautor het volgende:
Ik ga altijd lopend van Pardiso/Melkweg naar CS
op de heenweg ga ik ook vaak lopend, terug wisselt een beetje of de trams nog rijden. (owja en tvp)
  dinsdag 3 november 2009 @ 23:59:53 #15
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_74371164
Icoontje van Mistaken valt me nu pas op. Maar heb je Lovvers toevallig nog live gezien toen ze onlangs in Nederland waren?
pi_74371511
The Dead Weather was wel lekker. Niet het beste concert wat ik ooit gezien heb, maar was best aardig. Leuk om Jack een keer te zien.

Maar wat waren die draken die naast me stonden irritant zeg. De hele tijd tegen iedereen aan praten.

Daarintegen was het blonde meisje wat met haar vriendinnetje voor me stond erg leuk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Toad op 04-11-2009 00:22:15 ]
  woensdag 4 november 2009 @ 00:19:39 #17
207860 Mistaken
pi_74371661
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 23:59 schreef Grobbel het volgende:
Icoontje van Mistaken valt me nu pas op. Maar heb je Lovvers toevallig nog live gezien toen ze onlangs in Nederland waren?
Nee! Verduvelde jarige zussen ook altijd!
Heb ze alleen gezien bij het LC!-festijn vorig jaar! Goeie shit!
pi_74372586
The Horrors waren goed . Ik vond het opvallend dat het publiek pas los leek te komen bij de laatste drie à vier songs (allemaal van voor de "Primary Colours"-periode). Ze speelden ook een nummer dat ik niet herkende, waarop de bassist synthesizer speelde (dus twee toetsenisten). Het klonk wel als een nummer in Horrors Nieuwe Stijl.

Van het voorprogramma S.C.U.M. heb ik maar een paar nummers gehoord, dat klonk niet zo goed. Wel sympathiek dat de bassist en gitarist van The Horrors even kwamen kijken, die stonden naast me.
Stay on my arm, you little charmer
pi_74372617
Ik zag portie

The Horrors was vet ja. Nieuwe nummer klonk ook goed. Maar die bassist is echt een held Alleen Faris was minder boos dan normaal, vond ik wel jammer En S.C.U.M. vond ik gewoon saai.

Alleen ik trek nooit meer hakken (niet eens hoge) aan naar een concert, had uiteindelijk gewoon geen gevoel meer in mijn tenen
  woensdag 4 november 2009 @ 08:04:22 #20
192683 AMDB
Visionair.
pi_74374282
Ik vond The Dead Weather echt geniaal Fucking geweldig optreden!

Wel een paar irritante gasten naast me die heel dronken waren en hele tjid probeerden een pit te bouwen. Lukte ze pas op het eind en toen gingen ze gelukkig meer naar voren

Weet iemand trouwens wie er voor TDW aan het filmen/interviewen was? Ik ben geinterviewd maar heb niet gevraagd waar het voor was

Ze begonnen trouwens heerlijk vroeg, waardoor ik nog ruim op tijd was voor de trein van 23.22

[ Bericht 16% gewijzigd door AMDB op 04-11-2009 08:25:24 ]
pi_74379778
quote:
Op woensdag 4 november 2009 00:12 schreef Toad het volgende:
The Dead Weather was wel lekker. Niet het beste concert wat ik ooit gezien heb, maar was best aardig. Leuk om Jack een keer te zien.

Maar wat waren die draken die naast me stonden irritant zeg. De hele tijd tegen iedereen aan praten.

Daarintegen was het blonde meisje wat met haar vriendinnetje voor me stond erg leuk.
Die 3 lange kerels met bijzonder hoog opstaand haar ? beetje links van het podium?

En jij had toch geen Raconteurs t-shirt aan? :p

Dead Weather begonnen trouwens echt heel goed, alleen naar het midden toe kakte het wat in. Een paar goeie nummers nog gezien. Stom volk dat begon te springen en te doen op I Cut Like A Buffalo .
  woensdag 4 november 2009 @ 12:27:09 #22
55350 Reena
Angelcrusher
pi_74381120
quote:
Op woensdag 4 november 2009 11:45 schreef portie het volgende:

[..]

Dead Weather begonnen trouwens echt heel goed, alleen naar het midden toe kakte het wat in.

Dat vond ik ook. Verder vond ik het wel OK. Maar niet echt aan mij besteed. Ik vond de zangeres op zich goed, maar ik vond haar wel een beetje overdreven doen op het podium en dat ging me steeds meer irriteren op een gegeven moment.
  woensdag 4 november 2009 @ 12:44:47 #23
192683 AMDB
Visionair.
pi_74381666
quote:
Op woensdag 4 november 2009 11:45 schreef portie het volgende:
. Stom volk dat begon te springen en te doen op I Cut Like A Buffalo .
Ook op 1 van de nummers die zich het minst leende om te springen Ze stonden eerst rechts naast me, maar gingen gelukkig naar voren toe.
  woensdag 4 november 2009 @ 12:46:02 #24
159761 Arn0
Abbey Road
pi_74381711
Arctic Monkeys waren ook goed gisteren Aisumasen, jij zei dat je vooral voor de muziek moest gaan maar ik vond de show zeker niet slecht. Vooral de schermen waren wel tof!
By hook or by crook, I'll be last in this book.
  woensdag 4 november 2009 @ 12:53:29 #25
192683 AMDB
Visionair.
pi_74381995
quote:
Op woensdag 4 november 2009 12:46 schreef Arn0 het volgende:
Arctic Monkeys waren ook goed gisteren Aisumasen, jij zei dat je vooral voor de muziek moest gaan maar ik vond de show zeker niet slecht. Vooral de schermen waren wel tof!
Schermen hebben ze normaal niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')