Dan moet je zelf de bijsluiter eens lezen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:05 schreef Slaap-lekker het volgende:
Plums
Ik moest het van me doktor iedere dag innemen, echt waar!
Iets met eigen verantwoordelijkheid.quote:Dormicum
Drug Class Description :
7,5-15 mg per dag, innemen vlak voor het slapen gaan. Ouderen: 7,5 mg per dag. Bij leverfunctiestoornissen en bij chronische respiratore insufficientie (vanwege de kans op ademhalingsdepressie) lager dan gewoonlijk doseren. Maximale gebruiksduur (zonder uitsluipen) is 2 weken.
heb je de bijsluiter wel eens gelezen van oxazepam?quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:04 schreef Ericjuh het volgende:
naar dat het zo bij jou gegaan is, maar er zijn wel degelijk mensen die baat hebben bij een spierverslapper. Keb in een stress tijd ook oxazepam gebruikt en had er veel baat bij. Ben er niet aan kapot gegaan, want ik slaap heerlijk zonder en geen stress overdag.
Vind het wel beetje raar dat jij medicijnen neemt tegen je zin in. Ik zou nooit medicijnen slikken waar ik niet achter sta.
Welke risico's moet ik me dan voorstellen of wat zal ik meemaken tijdens deze afkickprocedurequote:Op dinsdag 3 november 2009 00:20 schreef sig000 het volgende:
Vergis je niet in het afkickproces, dat kan bij een ernstige verslaving nog weleens lastiger zijn dan je denkt en niet zonder risico's
Je lichaam is gewend aan die medicatie en langzaam afbouwen is raadzaam.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:25 schreef Slaap-lekker het volgende:
[..]
Welke risico's moet ik me dan voorstellen of wat zal ik meemaken tijdens deze afkickprocedure
Dat was het ook!quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:34 schreef Diverse_Reality het volgende:
Elke dag in een roes leven, klinkt als hemel op aarde...
Je had het gewoon niet iedere dag moeten slikken.quote:
Ik vraag het me ook af, maar goed; alles kanquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:38 schreef Saisai het volgende:
hmm.. of ik het helemaal geloof weet ik niet.
Woonde alleen toen die tijd, helaas wel!quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:43 schreef Heroinjunk het volgende:
En je ouders deden er niks tegen ofzo?
Nou en? Sowieso, ik vind het ook apart dat je bij die dokter blijft.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:46 schreef Slaap-lekker het volgende:
[..]
Woonde alleen toen die tijd, helaas wel!
Het enige wat ik aan afkickverschijnzelen voor midazolam vond zijn:quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:25 schreef Slaap-lekker het volgende:
[..]
Welke risico's moet ik me dan voorstellen of wat zal ik meemaken tijdens deze afkickprocedure
Dus als ik het goed begrijp heeft TS die medicijnen gewoon misbruikt en probeert hij van zijn eigen medicijnmisbruik een ander de schuld te geven.quote:ik weet je moet het innemen als je in bed ligt maar je wilt dat gevoel hebben, kortom ik was binnen 5 dagen verslaafd!
Beter kun je niet bij de dokter komen maar da's nu achteraf gelul.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nou en? Sowieso, ik vind het ook apart dat je bij die dokter blijft.
Is dat niet les een of twee? Neem zelf de verantwoording voor je verslaving...quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:48 schreef Stali het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp heeft TS die medicijnen gewoon misbruikt en probeert hij van zijn eigen medicijnmisbruik een ander de schuld te geven.
Succes met afkicken en heropbouw.
Of TS loopt de boel een beetje in de zeik te nemen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:48 schreef Stali het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp heeft TS die medicijnen gewoon misbruikt en probeert hij van zijn eigen medicijnmisbruik een ander de schuld te geven.
Succes met afkicken en heropbouw.
Daar kun je flink op doordraaien zonder de roes.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:48 schreef Kings het volgende:
[..]
Het enige wat ik aan afkickverschijnzelen voor midazolam vond zijn:
Onrustig worden, trillerig, gaan zweten, versneld ademhalen, slecht slapen, misselijk worden en braken.
Ja, tuurlijk. Die hele OP rammelt. TS was zgn. bij de eerste voorschrijving al angstig terwijl hij niet eens wist wat hij kreeg.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Is dat niet les een of twee? Neem zelf de verantwoording voor je verslaving...
Ah. Is Lambiekske weer los?quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of TS loopt de boel een beetje in de zeik te nemen.
Doktor maakt je verslaafd, een JUNK wat zouden jullie doen!
Niet door de strot duwen maar ze zijn er wel erg makkelijk met voorschrijven.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:55 schreef Stali het volgende:
Artsen kunnen inderdaad fouten maken maar geen arts die iemand slaappillen door de strot duwt.
Tot daar ben ik 't met je eens, daarna draaf je door.quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:07 schreef Salvad0R het volgende:
Zoals uit de OP blijkt bleef de dokter Dormicum (of whatever) voorgeschreven zonder dat het nodig was.
Daar heb je gelijk in. Als ik morgen bij een huisarts ga verzinnen dat ik al wekenlang niet slaap en dat er echt wat moet gebeuren dan zal ik inderdaad een inslapertje meekrijgen. Dat is niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Niet door de strot duwen maar ze zijn er wel erg makkelijk met voorschrijven.
Hoezo draaf ik door als ik stel dat doktoren 12 jaar studeren om mensen als TS juist tegen zichzelf te beschermen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Tot daar ben ik 't met je eens, daarna draaf je door.
Enige nuance, TS ontdekte de roes nadat hij die pillen kreeg en sommige mensen zijn nu eenmaal vatbaar voor zulke dingen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:10 schreef Stali het volgende:
TS schreef dat hij wist dat hij die pillen misbruikt vanwege die roes.
Sommige mensen hangen teveel met hun neus in de poeder en dat krijgen ze helemaal door niemand voorgeschreven. Je bent er toch echt zelf bij hoe je met genotsmiddelen omgaat want zo heeft TS die pillen gebruikt, als een lekker middeltje en wil je daar vanaf komen moet je niet het slachtoffer uit gaan hangen natuurlijk.
Dan zijn we het zelfs roerend eens want natuurlijk is het botte gein wanneer je zoiets ontdekt en zelfs van de huisarts hebt voorgekregen en dus legaal lekker pilletjes kunt slikken. Tof als je 19 jaar bent natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Enige nuance, TS ontdekte de roes nadat hij die pillen kreeg en sommige mensen zijn nu eenmaal vatbaar voor zulke dingen.
Verder heb je wel gelijk.
Toch vind ik de rol van de dokter discutabel, op je 19e mag je verwachten dat zo'n man serieus met je gezondheid bezig is.quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:21 schreef Stali het volgende:
Maar ik ben niet voor de slachtofferrol en een aai over het bolletje want zo zit het leven ook niet in elkaar natuurlijk, zelfs niet als je 19 bent.
Dat heeft er weinig mee te maken, als de TS een andere slaappil had gekregen was hij daar waarschijnlijk ook verslaafd aan geraakt.quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:23 schreef Salvad0R het volgende:
http://www.nuzakelijk.nl/(...)nvloeden-artsen.html
Iets met topje & ijsberg .
Zeker als klopt wat in de OP staat..quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
Toch vind ik de rol van de dokter discutabel, op je 19e mag je verwachten dat zo'n man serieus met je gezondheid bezig is.
Zelf weet ik inmiddels wel beter maar heb dan ook al wat meer ervaring metde medische sector in dit land.
*knip*quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
Toch vind ik de rol van de dokter discutabel, op je 19e mag je verwachten dat zo'n man serieus met je gezondheid bezig is.
Zelf weet ik inmiddels wel beter maar heb dan ook al wat meer ervaring metde medische sector in dit land.
Die OP is 1 kant van het verhaal, de dokter zal waarschijnlijk een andere versie hebben.quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Zeker als klopt wat in de OP staat..
"Nee beste jongen zegt die; je moet dit medicijn minimaal 2 maand gebruiken en dan ben je van al je klachten af."
Twee maanden! Dan is iedereen wel verslaafd aan dat spul. In de bijsluiter staat iets van max. 2 weken of zo!
Dat heeft er juist heel veel mee te maken.quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:29 schreef APK het volgende:
[..]
Dat heeft er weinig mee te maken, als de TS een andere slaappil had gekregen was hij daar waarschijnlijk ook verslaafd aan geraakt.
inderdaad.quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:42 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat heeft er juist heel veel mee te maken.
Al zou het niet uitmaken welke soort medicatie hij voorgeschreven kreeg, het gaat er om dat de dokter in kwestie handelt vanuit eigenbelang, niet vanuit het belang van de patiënt.
Kan je minachtend doen over de TS, maar bij mijn weten gaat het er bij de geneeskunde juist om om individuen te helpen, niet minderwaardig te achten.
Jij bent wel een langzame leerling he?quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:43 schreef Slaap-lekker het volgende:
Hi,
Heb vannacht zoals ik gisteravond al zei mijn laaste pilletje dormicum gehad.
Ik ben en blijf besloten om ermee te stoppen, kon vandaag mijn herhaal recept ophalen, niet gedaan en ga het ook niet doen!
Ik heb momenteel pauze van me werk en ga vanavond uitgebreid hardlopen, dit omdat ik vanavond goed uitgeput ben. Het is nu al druk in me hoofd - alleen het idee dat je de tabletten vanavond niet zal hebben.
Op de vraag van verschillende reacties op het andere topic (had 2 geopend) zal ik blijven posten hoe het mij afgaat.
Ook zal ik vragen beantwoorden met het doel om mensen nooit aan deze troep te laten beginnen!
Er wordt steeds aangegeven dat ik het mezelf moet aanrekeken, daar ben ik het deels mee eens.
Ik heb ook de pillen te vaak en verkeerd genomen, en ik had me achteraf mischien ook beter moeten laten informeren - maar ik heb op de huisarts vertrouwd - en het blijkt dat je binnen een aantal dagen al verslaafd ben.
Waarom moet ik van de doktor dan minimaal 2 maanden slikken en waarom grijpt de doktor niet in maar geeft hij me telekens een hrehaal recept.
Niettemin erken ik en dat blijkt nu maar dat ik snel verslaafd raak aan zulke troep.
Ik zal dan ook niet meer, of veel alchol drinken of gelijkmatige tabletten slikken NEVER!
Ik leg het probleen niet bij een ander, erken het maar vind het optreden van de huisartst zeer slecht !
Nu even aan het werk, post vanavond weer uitgebreid - mocht men dat hier ook willen
Groet
Tuurlijk. Want volgens jou is het de patiënt zijn schuld dat zijn dokter niet te vertrouwen is?quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:39 schreef Sj0rs het volgende:
Zoek de schuld bij jezelf niet bij de dokter.
Een dokter moet je kunnen vertrouwen, maar niet blindelings.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:57 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Tuurlijk. Want volgens jou is het de patiënt zijn schuld dat zijn dokter niet te vertrouwen is?
Dus. Als jij dood loopt te bloeden na een aanrijding ga je natuurlijk vet fucking kritisch lopen doen over de manier waarop zij je darmen weer in je maag douwen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een dokter moet je kunnen vertrouwen, maar niet blindelings.
Daar ben ik het de TS het totaal mee eens!quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:04 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dus. Als jij dood loopt te bloeden na een aanrijding ga je natuurlijk vet fucking kritisch lopen doen over de manier waarop zij je darmen weer in je maag douwen.
Natuurlijk moet een dokter blindelings kunnen vertrouwen, dat is het hele idee achter een dokter. Een dokter die niet blindelings te vertrouwen is, is zijn maatschappelijke sociale positie niet eens waard.
Dus als jouw dokter je vage pilletjes voorschrijft, dan slik jij ze zonder na te kijken wat het precies is?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:04 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dus. Als jij dood loopt te bloeden na een aanrijding ga je natuurlijk vet fucking kritisch lopen doen over de manier waarop zij je darmen weer in je maag douwen.
Natuurlijk moet een dokter blindelings kunnen vertrouwen, dat is het hele idee achter een dokter. Een dokter die niet blindelings te vertrouwen is, is zijn maatschappelijke sociale positie niet eens waard.
Ik zeg niet dat je debiel bent. Ik zeg dat je niet van je fouten leert.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:08 schreef Slaap-lekker het volgende:
[..]
Daar ben ik het de TS het totaal mee eens!
En voor de poster ervoor, nee ben niet debiel, maar wil van die troep af, anders gaan we van de ene noot en komen we via de Valium in de andere goot want dat is het altenatief.
Het is nog altijd zo dat je zelf een oordeel kan vellen of iets wel of niet goed voor je is. Een dokter baseert zijn analyse niet op een goed uitgevoerd persoonlijk onderzoek, maar op wat hij denkt dat goed is en dat is laaaaang niet in alle gevallen goed. Vertrouw op je gevoel en niet op iemand die een papiertje heeft weten te halen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:57 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Tuurlijk. Want volgens jou is het de patiënt zijn schuld dat zijn dokter niet te vertrouwen is?
Gelukkig maken dokters nooit fouten.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:04 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Natuurlijk zou ik ze niet zomaar slikken, maar er zijn genoeg mensen die dat wel doen, in goed vertrouwen. Zij denken: Die man heeft 12 jaar gestudeerd, hij zal me toch geen loer draaien?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dus als jouw dokter je vage pilletjes voorschrijft, dan slik jij ze zonder na te kijken wat het precies is?
Jij bent wel heel erg goed van vertrouwen dan.
Ik heb het hier niet over noodsituaties. Als ik met mijn afgerukte arm op de straat lig dood te bloeden, dan is dat een heel andere situatie dan wanneer ik bij de huisarts binnen stap omdat ik zo rot slaap.
Dat er iets bruut mankeert aan het medische systeem is me al een tijdje duidelijk, maak je geen zorgen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:28 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Het is nog altijd zo dat je zelf een oordeel kan vellen of iets wel of niet goed voor je is. Een dokter baseert zijn analyse niet op een goed uitgevoerd persoonlijk onderzoek, maar op wat hij denkt dat goed is en dat is laaaaang niet in alle gevallen goed. Vertrouw op je gevoel en niet op iemand die een papiertje heeft weten te halen.
[..]
Gelukkig maken dokters nooit fouten.![]()
Kruip even onder je steen vandaan.
Leg je de schuld voor wietverslavingen ook bij coffeeshops?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:34 schreef capricia het volgende:
Ik denk dat we het er allemaal over eens zijn dat een deel van de verantwoording bij TS ligt. TS erkent dat zelf ook wel.
Maar mi ligt er wel degelijk ook een stuk verantwoording bij de arts die het voorschrijft. Immers, hij is de enige die het mag voorschrijven. En daarmee heeft hij ook een stuk verantwoordelijkheid.
Toch?
Wiet is niet iets wat je alleen op voorschrift van je arts kunt krijgen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:51 schreef Seven. het volgende:
[..]
Leg je de schuld voor wietverslavingen ook bij coffeeshops?
Het enige verschil is dat je van een arts ethische normen en waarden mag verwachten. Die is hij zwaar over gegaan. Maar dan nog is het TS die alles aan elkaar kwam drammen en die zich nooit ingelezen heeft. Verantwoordelijkheid van die arts, my ass.
En wat Xennia zegt in R&P, ik vertrouw de TS in dit geval niet. Kruipt me iets te makkelijk in de slachtofferrol.
TS is nu al drie keer gewaarschuwd dat hij niet zomaar kan stoppen zonder dat dat gevolgen heeft.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:54 schreef erodome het volgende:
Waarom hebben de arts en de apotheek niet opgemerkt dat er veel meer gebruikt werd dan voorgeschreven was?
Het is netjes op recept, het moet toch opvallen als er meer wordt opgemaakt dan er voorgeschreven wordt, waarom wordt daar niets mee gedaan?
Ik vermoed dat als de arts in kwestie een compleet verkeerde dosis heeft voorgeschreven hij daar fiks mee in de problemen kan komen als dat uitkomt.
Ook bij de apotheek zijn ze niet gek en had een verkeerde dosis of verkeerd gebruik toch ook op moeten vallen?
Voor de TS, neem contact op met een afkickkliniek en bespreek met hun wat de verschillende manieren zijn om hier goed uit te kunnen rollen, de afkickverschijnselen klinken niet zo heel leuk namelijk...
Artsen hebben niet alleen de functie om drugs voor te schrijven. Zij vervullen ook een maatschappelijke rol, daarom gaat een vergelijking met een wietverslaving & coffeeshop niet op. Als je verslaafd raakt aan wiet, is het omdat je graag drugs gebruikt, niet omdat je uit maatschappelijk inzicht maar langs de coffeeshop gaat voor hulp.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:51 schreef Seven. het volgende:
[..]
Leg je de schuld voor wietverslavingen ook bij coffeeshops?
Het enige verschil is dat je van een arts ethische normen en waarden mag verwachten. Die is hij zwaar over gegaan. Maar dan nog is het TS die alles aan elkaar kwam drammen en die zich nooit ingelezen heeft. Verantwoordelijkheid van die arts, my ass.
En wat Xennia zegt in R&P, ik vertrouw de TS in dit geval niet. Kruipt me iets te makkelijk in de slachtofferrol.
Slaappillen zijn ook drugs.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:57 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Artsen hebben niet alleen de functie om drugs voor te schrijven. Zij vervullen ook een maatschappelijke rol, daarom gaat een vergelijking met een wietverslaving & coffeeshop niet op. Als je verslaafd raakt aan wiet, is het omdat je graag drugs gebruikt, niet omdat je uit maatschappelijk inzicht maar langs de coffeeshop gaat voor hulp.
Dát dus. In het geval van iemand die zelf verantwoordelijk met zijn medicijnen omgaat, kun je moeilijk spreken van eigen verantwoordelijkheid als de dokter fouten maakt. Maar TS ís helemaal niet verantwoordelijk.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
TS is nu al drie keer gewaarschuwd dat hij niet zomaar kan stoppen zonder dat dat gevolgen heeft.
Maar TS zit hier de hele boel in de maling te nemen, of TS heeft een enorm bord voor zijn kop.
Dat is dus het probleem, ik ga er niet vanuit dat zijn verhaal een juiste weergave is van het probleem.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:23 schreef capricia het volgende:
Er van uitgaande dat het verhaal van TS klopt, verbaasd het me hoe hard mensen over hem oordelen.
Maar goed, dat heb ik wel eens vaker op fok...
Dat begrijp ik wel hoor. Maar het is de enige bron die ik heb om op te oordelen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:24 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem, ik ga er niet vanuit dat zijn verhaal een juiste weergave is van het probleem.
Feit blijft dat hij het van de dokter gewoon voorgeschreven kreeg terwijl blijkbaar algemeen bekend is dat dat niet kan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:24 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem, ik ga er niet vanuit dat zijn verhaal een juiste weergave is van het probleem.
Dat verhaal rammelt dus het is nogal lastig om van de OP uit te gaan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:23 schreef capricia het volgende:
Er van uitgaande dat het verhaal van TS klopt, verbaasd het me hoe hard mensen over hem oordelen.
Maar goed, dat heb ik wel eens vaker op fok...
Dat beweer ik ook nergens.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:28 schreef erodome het volgende:
maar de arts is niet schoon in deze...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je vragen of zit je er even doorheen en weet je niet meer wat je moet doen?
Bel de Jellinek Advieslijn
Ma t/m Do van 15.00 tot 17.00 uur
Telefoon: 020 - 590 15 50
(Meer informatie)
Sterkte in ieder geval!
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
Je kunt aan elk medicijn of drug verslaafd raken, echter is niet iedereen verslavingsgevoelig.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:36 schreef Slaap-lekker het volgende:
Inderdaad wat ik al vaak heb gezegd heb ik zelf ook invloed gehad in dit probleem en loop ik daar niet voor weg.
Even om aan te geven hoe de doktor voorschrijft;
Mijn vriendin heeft vandaag 2 kiezen in het ziekenhuis laten trekken en ze heeft van de doktor geen ibuprofen 600 gekregen maar Tramadol en wat blijkt.....
Hier kun je ook snel aan verslaafd raken.....
Dus? Hoestdrank kun je ook aan verslaafd raken, dat dan ook maar niet meer gebruiken?quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:36 schreef Slaap-lekker het volgende:
Even om aan te geven hoe de doktor voorschrijft;
Mijn vriendin heeft vandaag 2 kiezen in het ziekenhuis laten trekken en ze heeft van de doktor geen ibuprofen 600 gekregen maar Tramadol en wat blijkt.....
Hier kun je ook snel aan verslaafd raken.....
zoals ik al eerder zei valt er tegenwoordig ook veel te zeggen voor het direct kappen met de middelen. met die onthoudingsverschijnselen valt het over het algemeen wel mee. wel komt de slapeloosheid een tijdje terug waarchijnlijk. ts slaapt waarschijnlijk een paar dagen gewoon helemaal NIET. en dan is op een gegeven moment je lijf zo moe dat je weer wil en gaat slapen, en op een gegeven moment kom je weer op een redelijk normaal ritme.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jij bent wel een langzame leerling he?
Nog steeds geen bijsluiter gelezen?![]()
Ik zal het even voor je uitspellen en daarna zoek je het maar lekker uit:
* Wanneer u stopt met het innemen van Dormicum kan het gebeuren dat de klachten waarvoor u Dormicum kreeg voorgeschreven, in verhevigde mate terugkeren. Daarom moet u niet plotseling stoppen met Dormicum maar geleidelijk minder tabletten innemen.
* Als bij u een lichamelijke afhankelijkheid is ontstaan en als u dan plotseling stopt met het innemen van de tabletten, dan kunnen bij u onthoudingsverschijnselen optreden. Deze onthoudingsverschijnselen kunnen zich uiten als hevige angst, spanning, hoofdpijn, spierpijn, rusteloosheid, verwardheid en geïrriteerdheid. Soms komen nog ernstiger verschijnselen voor zoals zelfvervreemding, verlies van werkelijkheidszin, verhoogde gehoorscherpte, een doof gevoel en tintelingen in de ledematen, waarnemingen die er niet zijn (hallucinaties), epileptische aanvallen en een overgevoeligheid voor licht, geluid en aanraking. Daarom moet u niet plotseling stoppen maar in overleg met uw dokter langzaam minderen met het innemen van Dormicum.
http://www.consumed.nl/bijsluiters/1700/Dormicum_tabletten
het spijt me, maar ik wil toch n og maar een keer zeggen dat men er nu anders over denkt en dat het misschien wel beter is om er direct mee te stoppen. ik studeer farmacie, ja voor apotheker dus. en dit wordt mij regelmatig verteld over de benzodiazepines, waaronder dormicum valt. met de ontwenningsverschijnselen valt het wel mee (zoals ts ook van de instantie die hij belde te horen heeft gebkregen), je slaapt alleen een tijd niet. valt wel mee te leven denk ik.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
TS is nu al drie keer gewaarschuwd dat hij niet zomaar kan stoppen zonder dat dat gevolgen heeft.
Maar TS zit hier de hele boel in de maling te nemen, of TS heeft een enorm bord voor zijn kop.
Want mensen met dyslectie kunnen niet intelligent zijnquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:09 schreef Patatjeoorlog het volgende:
For fuck sakes, HBO en dan een dyslectisch taalgebruik waar Van Dale zich in zijn graf voor zou omdraaien.
Lees de OP nog eensch door, mijn geestelijk gehandicapte broertje weet het nog subtieler te brengen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Want mensen met dyslectie kunnen niet intelligent zijn![]()
Dan ben jij zeker meer gehandicapt dan je broertje?quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:13 schreef Patatjeoorlog het volgende:
[..]
Lees de OP nog eensch door, mijn geestelijk gehandicapte broertje weet het nog subtieler te brengen.
Neem een slaaptablet.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:14 schreef capricia het volgende:
[..]
Dan ben jij zeker meer gehandicapt dan je broertje?
Neem jij er zelf dan een stuk of 50 of zo...quote:
Nee bedankt, ik heb een goed leven en ga vooral niet happen op mensen op internet, ik heb namelijk wel wat beters te doen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Neem jij er zelf dan een stuk of 50 of zo...
Wat was jouw inhoudelijke bijdrage in dit topic ook al weer?quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:21 schreef Patatjeoorlog het volgende:
[..]
Nee bedankt, ik heb een goed leven en ga vooral niet happen op mensen op internet, ik heb namelijk wel wat beters te doen.
Dat ik niet serieus ga reageren op mensen die niet eens woorden kunnen spellen en er zo'n melo-dramatisch verhaal van maken dat ik me serieus af vraag of het wel allemaal zo erg is als het is. Give me a fucking break, als jij zulke problemen hebt zou ik serieus hulp gaan zoeken en niet op internet zielsverwanten gaan zoeken of een oplossing voor je probleem.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat was jouw inhoudelijke bijdrage in dit topic ook al weer?
Heb jij daar een probleem mee dan?quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:25 schreef Patatjeoorlog het volgende:
[..]
Dat ik niet serieus ga reageren op mensen die niet eens woorden kunnen spellen en er zo'n melo-dramatisch verhaal van maken dat ik me serieus af vraag of het wel allemaal zo erg is als het is. Give me a fucking break, als jij zulke problemen hebt zou ik serieus hulp gaan zoeken en niet op internet zielsverwanten gaan zoeken of een oplossing voor je probleem.
Ik heb mijn ervaring preventief hier gepost.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:25 schreef Patatjeoorlog het volgende:
[..]
Dat ik niet serieus ga reageren op mensen die niet eens woorden kunnen spellen en er zo'n melo-dramatisch verhaal van maken dat ik me serieus af vraag of het wel allemaal zo erg is als het is. Give me a fucking break, als jij zulke problemen hebt zou ik serieus hulp gaan zoeken en niet op internet zielsverwanten gaan zoeken of een oplossing voor je probleem.
Herr TS heeft een Duitse inslag?quote:
Doe niet zo achterlijk betrokken met TS, ik ben en blijf van mening dat je gewoon aandacht zoekt als je op deze manier oplossingen zoekt voor je problemen, red. ZEKER als je ook nog eens in de wereld moet brengen dat je "net die laatste naar binnen gegooid om nog een keer die lekkere roes te voelen". Dan kun je reacties verwachten die je waarschijnlijk niet aan staan. Dit is precies hetzelfde als een drugsverslaafde zwerver een euro of 5 geven omdat ze anders niet kunnen slapen, en ze vervolgens bij de auto achter je precies hetzelfde te zien doen. Nee mensch, als je problemen hebt moet je het vooral op deze manier oplossen, dan kom je er wel in je leven. Er zijn niet voor niets professioneel opgeleide mensen die hier voor zijn, maar goed als jij je aangevallen voelt omdat je grote vriendin waarvan je hoogstwaarschijnlijk niet eens de naam weet, be my guest. Maar verwacht niet op een discussie forum dat iemand het altijd maar eens moet zijn met betrokkenen, dat is het mooie, iedereen mag zijn mening hebben en daarom is dit niet de plek om zulke dingen te bespreken, red.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb jij daar een probleem mee dan?
Haphapquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:32 schreef Patatjeoorlog het volgende:
[..]
Doe niet zo achterlijk betrokken met TS, ik ben en blijf van mening dat je gewoon aandacht zoekt als je op deze manier oplossingen zoekt voor je problemen, red. ZEKER als je ook nog eens in de wereld moet brengen dat je "net die laatste naar binnen gegooid om nog een keer die lekkere roes te voelen". Dan kun je reacties verwachten die je waarschijnlijk niet aan staan. Dit is precies hetzelfde als een drugsverslaafde zwerver een euro of 5 geven omdat ze anders niet kunnen slapen, en ze vervolgens bij de auto achter je precies hetzelfde te zien doen. Nee mensch, als je problemen hebt moet je het vooral op deze manier oplossen, dan kom je er wel in je leven. Er zijn niet voor niets professioneel opgeleide mensen die hier voor zijn, maar goed als jij je aangevallen voelt omdat je grote vriendin waarvan je hoogstwaarschijnlijk niet eens de naam weet, be my guest. Maar verwacht niet op een discussie forum dat iemand het altijd maar eens moet zijn met betrokkenen, dat is het mooie, iedereen mag zijn mening hebben en daarom is dit niet de plek om zulke dingen te bespreken, red.
Desalniettemin wens ik mevrouw heel veel succes met het afkicken.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:21 schreef Patatjeoorlog het volgende:
[..]
..en ga vooral niet happen op mensen op internet, ik heb namelijk wel wat beters te doen.
Haphap, dat is natuurlijk ook een briljante reactie als je niet meer weet wat je moet zeggen.quote:
Ik snap de insteek heel goed, je doet net alsof je mensen ergens voor wil behoeden maar eigenlijk wil je lekker zwelgen in je zelfmedelijden.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:31 schreef Slaap-lekker het volgende:
Volgens mij merk ik een vorm van irritatie of een dipje.
Kip, snap je de insteek van mijn verhaal wel eens of is het je bedoeling iemand proberen online toe te schreeuwen wat je in de praktijk niet snel zult doen?!
Heb niet de ervaringen die Kip heeft maar begrijp haar felheid wel en jij moet ook niet vergeten dat je OP werkelijk om te huilen is he. Dan roep je het ook echt wel over je af.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:53 schreef Slaap-lekker het volgende:
Kipje,
Gelukkig vind jij jezelf uitstekend, hoop dat je directe omgeving dat ook blijft vinden.
Je kent de achtergrond niet noch hoe de dokter reageerde of wat we bespraken. Ik zal verder niet inhoudelijk reageren, het is jou mening en daarmee is de kous af!
Gelukkig kan ik nog heel wat van mijn leven maken en dat wat veloren is opnieuw opbouwen!
Vanavond slapen zonder de troep, ben benieuwd hoe het gaat
Dat gaat hij nu toch ook doen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:29 schreef Dipkip het volgende:
Dat neemt niet weg dat ik tenminste de ballen had om te zeggen het is niet anders, nu schouders er onder en zorgen dat het mn leven maar minimaal beinvloedt. Dat gedeelte, het omgaan met, heeft te maken met karakter en niet met je huisarts.
Gelukkig dat jij het wel snaptquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:50 schreef APK het volgende:
[..]
Dat gaat hij nu toch ook doen?
Een van zijn ballen was waarschijnlijk nog niet helemaal gedaald, maar beter te laat dan nooit.
En wat betreft die huisarts: ik heb er niet bijgezeten en weet de achterliggende oorzaak niet van de slaapproblemen van de TS maar het zou best een kwestie van kiezen tussen twee kwaden kunnen zijn.
Je username vind ik trouwens wel erg toepasselijk..quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:55 schreef Slaap-lekker het volgende:
[..]
Gelukkig dat jij het wel snapt
Hoop 't voor hem. Ik moet ook gaan pitten, maar weet nu al dat dat plafond staren gaat wordenquote:
Daar schijn je pilletjes voor te kunnen krijgen.quote:Op woensdag 4 november 2009 00:53 schreef Twizu het volgende:
[..]
Hoop 't voor hem. Ik moet ook gaan pitten, maar weet nu al dat dat plafond staren gaat worden
Hehe, die opmerking was ook totaal niet gepast inderdaadquote:Op woensdag 4 november 2009 00:55 schreef Stali het volgende:
[..]
Daar schijn je pilletjes voor te kunnen krijgen..
quote:Op woensdag 4 november 2009 00:55 schreef Stali het volgende:
[..]
Daar schijn je pilletjes voor te kunnen krijgen..
Toffe gebruikersnaam, was die nog vrij?quote:Op woensdag 4 november 2009 00:57 schreef Joy_Division het volgende:
Vandaag oxazepam en temazepam gehad just for fun, ken het is nu op en mijn Zopiclon is (helaas/gelukkig) ook al een tijdje op.
In 2005 blijkbaar nog welquote:Op woensdag 4 november 2009 00:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Toffe gebruikersnaam, was die nog vrij?
Zo zit de hele wereld toch inelkaar?quote:Op woensdag 4 november 2009 01:02 schreef Poepoog het volgende:
Ach ja, geef een ander maar de schuld, lekker makkelijk toch?
Zo is het wel inderdaad. Al ben ik toch wel benieuwd of TS nu ligt te slapenquote:Op woensdag 4 november 2009 01:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zo zit de hele wereld toch inelkaar?
Dus dan is het maar goed te vinden?quote:Op woensdag 4 november 2009 01:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zo zit de hele wereld toch inelkaar?
Ga jij het veranderen?quote:Op woensdag 4 november 2009 01:06 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Dus dan is het maar goed te vinden?
0,1 mg bij de drogist? Dat doet dan werkelijk niks, heb dat spul op doktersvoorschrift gehad, 5 mg en daar merkte ik al niks van.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:07 schreef Xennia het volgende:
Ik hoop dat je lekker slaapt TS. Misschien kun je eens melatonine proberen, stuk minder schadelijk en te koop bij de drogist.
Ik heb meer met kippen dan met psychologen.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:14 schreef Stali het volgende:
De psychologen zijn er ineens als de kippen bij.
Ik was er gisteren al bij en het is op slot gegaan omdat het 2 identieke topics waren.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:14 schreef Stali het volgende:
De psychologen zijn er ineens als de kippen bij.
Waarom is dat topic eik op slot gegaan in R&P?
Het is wel een flinke belangenverstrengeling natuurlijk.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb meer met kippen dan met psychologen.
Nou identiek zou ik de topics niet willen noemen toch.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:18 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik was er gisteren al bij en het is op slot gegaan omdat het 2 identieke topics waren.
De OP is hetzelfde.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:19 schreef Stali het volgende:
[..]
Nou identiek zou ik de topics niet willen noemen toch.
De reacties niet. Is mergen te lastig?quote:Op woensdag 4 november 2009 01:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
De OP is hetzelfde.
Snap nog niet waarom hij ''per abuis'' wil stoppen. Freudiaanse verspreking?
![]()
Moet eerlijk bekennen dat ik niet iedere reactie heb gelezen, maar wat is wezenlijk anders aan de reacties?quote:Op woensdag 4 november 2009 01:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
De reacties niet. Is mergen te lastig?
Dat-ie in R&P dichtging.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:31 schreef Xennia het volgende:
[..]
Moet eerlijk bekennen dat ik niet iedere reactie heb gelezen, maar wat is wezenlijk anders aan de reacties?
Was daar volgens mij beter op z'n plaats dan hier tussen de nagel- en harentopics.quote:
Captain Obvious.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:40 schreef APK het volgende:
[..]
Was daar volgens mij beter op z'n plaats dan hier tussen de nagel- en harentopics.
Ik ben wel benieuwd hoe het de TS vergaat momenteel, lijkt mij geen pretje...
Dat zou wat zijn.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:43 schreef Stali het volgende:
TS die ligt gewoon te ronken. Die heeft met al die snoeperij nu wel wat in te halen natuurlijk.
Ik heb het vage vermoeden dat het niet zo gaat lopen.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:46 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn.![]()
Gewoon over week weer eens posten dat het een makkie was, dat hij slaapt als een roosje en dat er alweer een ton om z'n bankrekening staat.
Ik ook.quote:Op woensdag 4 november 2009 02:32 schreef sig000 het volgende:
Ik heb het vage vermoeden dat het niet zo gaat lopen.
We wachten op een topic dat hij hallucinaties heeft.quote:
Dat klinkt veel voorspoediger dan verwacht.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:40 schreef Slaap-lekker het volgende:
Ik heb al eerder en vaker gezegd dat ik ook mijn verantwoordelijkheid neem![]()
Vandaag is het de derde nacht zonder die troep, gaat me redelijk af
Hier moet je waarschijnlijk gewoon doorheen. Ik heb daar geen verstand van maar je doet het heel goed.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:48 schreef Slaap-lekker het volgende:
Stali,
Ik slaap s'nachts wel erg onrustig en het duurt echt wel bijna anderhalf uur voordat ik een beetje in slaap dommel.
Ook wordt ik om een aantal uur wakker en heb dan het gevoel hellemaal niet te hebben geslapen.
Overdag ben ik erg ongemakkelijk als ik er niet aan denk merk ik niks.
Kan het nog komen ?(indien men ervaring heeft)
Dat belooft weinig goeds.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:07 schreef Slaap-lekker het volgende:
Ik werk nu als internetmarketeer bij een groot bedrijf en interim als commercieel manager bij een modellenbureau.
Dat zijn 2 mooie omschrijvingen voor wat discutabele baantjes.quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:07 schreef Stali het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig. Wat bedoel je hiermee?
Zolang het maar ontspannen is.quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat zijn 2 mooie omschrijvingen voor wat discutabele baantjes.
Wat gaan die doen denk je met zo'n verhaal? En nee dat was geen inkopper.quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:20 schreef GlowMouse het volgende:
Was het medisch tuchtcollege al genoemd?
geen idee, maarquote:Op vrijdag 6 november 2009 01:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wat gaan die doen denk je met zo'n verhaal? En nee dat was geen inkopper.
vs.quote:"Nee beste jongen zegt die; je moet dit medicijn minimaal 2 maand gebruiken en dan ben je van al je klachten af."
klinkt toch wel vreemd. Ongetwijfeld heeft die arts een ander verhaal, maar het lijkt me niet dat je zomaar maandenlang zoiets voor kunt schrijven.quote:Maximale gebruiksduur (zonder uitsluipen) is 2 weken.
Kan wel, er zijn in Nederland 700.000 verslaafden aan benzodiazepinen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:34 schreef GlowMouse het volgende:
klinkt toch wel vreemd. Ongetwijfeld heeft die arts een ander verhaal, maar het lijkt me niet dat je zomaar maandenlang zoiets voor kunt schrijven.
Die komen uit de lucht vallen en dan valt NL nog mee .quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:53 schreef APK het volgende:
[..]
Kan wel, er zijn in Nederland 700.000 verslaafden aan benzodiazepinen.
http://www.kennislink.nl/publicaties/de-verborgen-verslaving
Hoe kan je op de 16e al zelfstandige ondernemer zijn en dan op een gegeven moment een bedrijf met een waarde van 2 ton hebben. Waar heb je al die dingen geleerd? Van je vader? Want dat vind ik wel knap van je!quote:Op donderdag 5 november 2009 21:07 schreef Slaap-lekker het volgende:
Ik was inderdaad zelfstandig ondernemer, vanaf me 16e al, toen op naam van me vader en op me 18e op me eigen naam.
Het ging te goed, en het werd te groot. Ken je de slogan " Ik wens je veel personeel"?
Ik moest veel personeel aannemen en dan begint de ellende, de 1 werd ziek de ander zwanger en zo loopt de werkdruk op en in je hoofd ben je dag en nacht bezig met geld, geld en hoe kan ik de klanten tevreden houden.
Door de onregelmaat ga je slecht slapen, op het laatst kon ik het haast niet meer ik was zo druk in me hoofd - toen vroeg ik om advies en de dokte(o)r handelde zoals je hebt kunnen lezen.
Achteraf kun je wel stellen dat die verandwoordelijkheid me op zo'n jonge leeftijd niet goed heeft gedaan. Nooit kunnen stappen, etc je kent het wel
Ik werk nu als internetmarketeer bij een groot bedrijf en interim als commercieel manager bij een modellenbureau.
Nu is het werken en dan thuis ontspannen, vroeger niet en natuurlijk nu regelmaat toen ook niet.
Zodoende heel kort samengevat....
Een ondernemer zijn heeft iemand of je hebt het niet.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:59 schreef jg888 het volgende:
[..]
Hoe kan je op de 16e al zelfstandige ondernemer zijn en dan op een gegeven moment een bedrijf met een waarde van 2 ton hebben. Waar heb je al die dingen geleerd? Van je vader? Want dat vind ik wel knap van je!
sukkels die niet weten wat woorden betekenen maar ze toch gebruikenquote:Op maandag 2 november 2009 23:56 schreef Slaap-lekker het volgende:
Ik ga vanaf vandaag per abuis stoppen met de slaap medicatie
Of je woordenschat is onvoldoende..quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:16 schreef LarryDavid het volgende:
[..]
sukkels die niet weten wat woorden betekenen maar ze toch gebruiken
Wat probeer je nou te zeggen, kneus? Je zegt met die zin dat je per ongeluk gaat stoppen, terwijl je gewoon bedoelde dat je er direct mee stoptquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:21 schreef Slaap-lekker het volgende:
[..]
Of je woordenschat is onvoldoende..
abuis
fout, verkeerd
fout, vergissing
En kort; Let op: Spelling (deels) uit 1864: o. (...zen), vergissing; misvatting; per -, bij vergissing.
In dit kader, stoppen naar aanleiding van een grote vergissing.
Maargoed er blijft altijd baas boven baas......![]()
Nee, wat je zegt ongeacht welk kader is, stoppen als vergissing.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:21 schreef Slaap-lekker het volgende:
abuis
fout, verkeerd
fout, vergissing
En kort; Let op: Spelling (deels) uit 1864: o. (...zen), vergissing; misvatting; per -, bij vergissing.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:21 schreef Slaap-lekker het volgende:
[..]
abuis
fout, verkeerd
fout, vergissing
quote:Op woensdag 4 november 2009 01:24 schreef Xennia het volgende:
Snap nog niet waarom hij ''per abuis'' wil stoppen. Freudiaanse verspreking?
![]()
Twee vrouwen met lege quotes?quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:56 schreef Stali het volgende:
[..]
Dit is wel een heel slecht voorbeeld van klantenbinding he.
Je bent abuis, er staat wel degelijk ietsquote:
Tjeetje man, oordeel niet zo hard, probeer niet overal je gelijk te halen, het komt de wereld niet ten goede.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:25 schreef LarryDavid het volgende:
[..]
Wat probeer je nou te zeggen, kneus? Je zegt met die zin dat je per ongeluk gaat stoppen, terwijl je gewoon bedoelde dat je er direct mee stoptGrote kutmongool.
Dat dus.quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:32 schreef Aschkael het volgende:
What is victim mentality?
A victim mentality is one where you blame everyone else for what happens in your world. Another definition not as commonly used is one that says a person thinks the future only holds bad things for them.
Als het niet de pillen waren geweest was het wel wat anders geweest. Misschien helpt het je om in te zien hoe dit soort denkprocessen je potentie fnuiken.
Het gaat om de OP, waar ie het zelf verneukt, maar anderen de schuld van geeft.quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:52 schreef Stali het volgende:
Lezen jullie weleens een heel topic?
TS heeft het allang ingezien, is al een paar dagen gestopt met die zooi en volgens zijn schrijven gaat dit heel erg goed..
Sjibble, helemaal eens maar TS klinkt inmiddels al heel anders. Wel bestaat er nog steeds de discussie of (te jonge) mensen inderdaad niet te snel afgescheept worden met pillen maar dit is eigenlijk niet helemaal van de grond gekomen door die OP inderdaad.quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:54 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Het gaat om de OP, waar ie het zelf verneukt, maar anderen de schuld van geeft.
Die is ook al langsgekomenquote:
Wat een onzin. Ik heb dat zelfde effect ook zo gevoeld van de oxazepam. En mooi niet dat ik verslaafd geworden ben daaraan.quote:Op zondag 8 november 2009 11:40 schreef simmu het volgende:
dat je zo high als een konijn wordt bij het allereerste gebruik deed geen belletje rinkelen in de zin van: "wellicht is dit niet de juiste manier?"
minder internetten had wellicht ook geholpen.
HBO zei je toch?quote:Op zondag 8 november 2009 17:51 schreef Slaap-lekker het volgende:
Hi Fok!ers
Ik dank bepaalde posters enorm voor hun positieve invloed!
Ik heb sinds mijn eerste post nog geen enkele tablet genomen, hoe het me vergaat? wel zwaar!
Ik slaap slecht, gaat telkens wel beter en heb overdag een raar gevoel in me lichaam een zere pijn erg raar maar het is te overzien.
Gelukkig hou ik mij aan een vast ritme, s'avonds om 22.00 in bed liggen, dan slaap ik rond 23:15 en dan om 07:00 er uit
Elke dag vaste tijden van eten en lekker sporten na het werk.
Ik voel dat me lichaam en mischien me me hoofd vragen naar de troep, elke keer als het gebeurd probeer ik afleiding te zoeken.
Natuurlijk ben ik nog verslaafd maar ben al een stuk in de goede richting en ik blijf bij mijn standpunt
Stoppen !
PS: Dankzij dit forum heb ik dinsdag een gesprek met een psygoloog ook lid van dit forum.
Om de achterliggende gedachtes te achterhalen van het slaapprobleem!
Ja het is gechekt en telefonisch al contact gehad, baart het niet dan .....het niet - juist
Ik ook, wil je mijn recept kopenquote:Op zondag 8 november 2009 18:48 schreef bouillabaisse het volgende:
@TS: ik weet nog wel een pilletje voor je om over je Dormicum-verslaving heen te komen.
Het gaat erom dat je woorden gebruikt die nergens op slaan.quote:Op zondag 8 november 2009 19:08 schreef Slaap-lekker het volgende:
[..]
Ik ook, wil je mijn recept kopen![]()
Bij elke post lijkt het wel alsof ik een sollicitatiebrief moet opstellen, er zijn altijd mensen die vragen of rare opmerkingen hebben op je manier van articuleren.
Mbo, Hbo of Wo wat maakt het uit welke woorden je gebruikt het lijkt erop dat bepaalde liederen op internet wel kritiek durfen te geven en in de praktijk hun mondje strak dicht houden.
Maargoed dat terzijde overal heb je rotte peren of was het appels![]()
Natuurlijk is het verhaal echt, mocht ik dit verzinnen dan was ik wel rijp voor een kliniek jegens 'waarheidszin'
Nu eerst ff een rondje rennen
onzin, pammenjunk word je pas na minimaal 10 dagen bij een zwaarder middel; je zult 't wel gecombineerd hebben met andere medicatie en/of alcohol en gedacht hebben dan wel nog minder slaap nodig te hebben; verder kun je zelf ook bijsluiters lezen; dat je zelf meer bent gaan gebruiken om je roes alsnog te krijgen deed je ook zelf... en het zal je ook niet verhinderd hebben om normaal te functioneren na inname ervan.quote:Op maandag 2 november 2009 23:56 schreef Slaap-lekker het volgende:
Hi People,
Dit ging vaker zo, ik weet je moet het innemen als je in bed ligt maar je wilt dat gevoel hebben, kortom ik was binnen 5 dagen verslaafd! ja onbewust ben ik een slaapjunk geworden!
nee jij hebt het allemaal al gezien en meegemaakt, vertel eens over Korea opa?!?!?quote:Op zondag 8 november 2009 11:40 schreef simmu het volgende:
dat je zo high als een konijn wordt bij het allereerste gebruik deed geen belletje rinkelen in de zin van: "wellicht is dit niet de juiste manier?"
minder internetten had wellicht ook geholpen.
Zo noemen wij, in twente, dat helemaal niet. Het is lieden, lui of -twents- leu.quote:Op zondag 8 november 2009 19:35 schreef Slaap-lekker het volgende:
Liederen oftewel mensen in een groepvorm of mensen die met hetzelfde bezig zijn - dat noemen wij, in Twente liederen.
Je zal deze zin dan ook niet doen snappen, liederen van de Vara....
TS kan heel moeilijk zijn ongelijk toegeven.quote:Op zondag 8 november 2009 20:30 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Zo noemen wij, in twente, dat helemaal niet. Het is lieden, lui of -twents- leu.
Mischien iets beter de andere reacties lezen dr.dunnoquote:Op zondag 8 november 2009 20:12 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
onzin, pammenjunk word je pas na minimaal 10 dagen bij een zwaarder middel; je zult 't wel gecombineerd hebben met andere medicatie en/of alcohol en gedacht hebben dan wel nog minder slaap nodig te hebben; verder kun je zelf ook bijsluiters lezen; dat je zelf meer bent gaan gebruiken om je roes alsnog te krijgen deed je ook zelf... en het zal je ook niet verhinderd hebben om normaal te functioneren na inname ervan.
je verhaal komt onder de streep derhalve ongeloofwaardig voor, desalniettemin succes met je poging tot stoppen (en neem dan ook écht niks meer in, ook niet halve doseringen oid).
Zit je weer aan de pillen of is je toetsenbord kapot?quote:Op maandag 9 november 2009 23:51 schreef Slaap-lekker het volgende:morgenvroeg weer een update i.v.m hoe het met me gaa!t
Ga lekkrer optijd slapen.
Grtoetjes @!!@@@@@@@@![]()
![]()
![]()
@@@@@@@@
Een kid-zzp'er.quote:
Stali, ik weet ook dat TS inmiddels heel anders klinkt. Ik maak gewoon duidelijk dat ie het zelf heeft verprutst.quote:Op zondag 8 november 2009 00:01 schreef Stali het volgende:
[..]
Sjibble, helemaal eens maar TS klinkt inmiddels al heel anders. Wel bestaat er nog steeds de discussie of (te jonge) mensen inderdaad niet te snel afgescheept worden met pillen maar dit is eigenlijk niet helemaal van de grond gekomen door die OP inderdaad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |