Zo noemen wij, in twente, dat helemaal niet. Het is lieden, lui of -twents- leu.quote:Op zondag 8 november 2009 19:35 schreef Slaap-lekker het volgende:
Liederen oftewel mensen in een groepvorm of mensen die met hetzelfde bezig zijn - dat noemen wij, in Twente liederen.
Je zal deze zin dan ook niet doen snappen, liederen van de Vara....
TS kan heel moeilijk zijn ongelijk toegeven.quote:Op zondag 8 november 2009 20:30 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Zo noemen wij, in twente, dat helemaal niet. Het is lieden, lui of -twents- leu.
Mischien iets beter de andere reacties lezen dr.dunnoquote:Op zondag 8 november 2009 20:12 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
onzin, pammenjunk word je pas na minimaal 10 dagen bij een zwaarder middel; je zult 't wel gecombineerd hebben met andere medicatie en/of alcohol en gedacht hebben dan wel nog minder slaap nodig te hebben; verder kun je zelf ook bijsluiters lezen; dat je zelf meer bent gaan gebruiken om je roes alsnog te krijgen deed je ook zelf... en het zal je ook niet verhinderd hebben om normaal te functioneren na inname ervan.
je verhaal komt onder de streep derhalve ongeloofwaardig voor, desalniettemin succes met je poging tot stoppen (en neem dan ook écht niks meer in, ook niet halve doseringen oid).
Zit je weer aan de pillen of is je toetsenbord kapot?quote:Op maandag 9 november 2009 23:51 schreef Slaap-lekker het volgende:morgenvroeg weer een update i.v.m hoe het met me gaa!t
Ga lekkrer optijd slapen.
Grtoetjes @!!@@@@@@@@![]()
![]()
![]()
@@@@@@@@
Een kid-zzp'er.quote:
Stali, ik weet ook dat TS inmiddels heel anders klinkt. Ik maak gewoon duidelijk dat ie het zelf heeft verprutst.quote:Op zondag 8 november 2009 00:01 schreef Stali het volgende:
[..]
Sjibble, helemaal eens maar TS klinkt inmiddels al heel anders. Wel bestaat er nog steeds de discussie of (te jonge) mensen inderdaad niet te snel afgescheept worden met pillen maar dit is eigenlijk niet helemaal van de grond gekomen door die OP inderdaad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |