Ga jij het veranderen?quote:Op woensdag 4 november 2009 01:06 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Dus dan is het maar goed te vinden?
0,1 mg bij de drogist? Dat doet dan werkelijk niks, heb dat spul op doktersvoorschrift gehad, 5 mg en daar merkte ik al niks van.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:07 schreef Xennia het volgende:
Ik hoop dat je lekker slaapt TS. Misschien kun je eens melatonine proberen, stuk minder schadelijk en te koop bij de drogist.
Ik heb meer met kippen dan met psychologen.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:14 schreef Stali het volgende:
De psychologen zijn er ineens als de kippen bij.
Ik was er gisteren al bij en het is op slot gegaan omdat het 2 identieke topics waren.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:14 schreef Stali het volgende:
De psychologen zijn er ineens als de kippen bij.
Waarom is dat topic eik op slot gegaan in R&P?
Het is wel een flinke belangenverstrengeling natuurlijk.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb meer met kippen dan met psychologen.
Nou identiek zou ik de topics niet willen noemen toch.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:18 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik was er gisteren al bij en het is op slot gegaan omdat het 2 identieke topics waren.
De OP is hetzelfde.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:19 schreef Stali het volgende:
[..]
Nou identiek zou ik de topics niet willen noemen toch.
De reacties niet. Is mergen te lastig?quote:Op woensdag 4 november 2009 01:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
De OP is hetzelfde.
Snap nog niet waarom hij ''per abuis'' wil stoppen. Freudiaanse verspreking?
![]()
Moet eerlijk bekennen dat ik niet iedere reactie heb gelezen, maar wat is wezenlijk anders aan de reacties?quote:Op woensdag 4 november 2009 01:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
De reacties niet. Is mergen te lastig?
Dat-ie in R&P dichtging.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:31 schreef Xennia het volgende:
[..]
Moet eerlijk bekennen dat ik niet iedere reactie heb gelezen, maar wat is wezenlijk anders aan de reacties?
Was daar volgens mij beter op z'n plaats dan hier tussen de nagel- en harentopics.quote:
Captain Obvious.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:40 schreef APK het volgende:
[..]
Was daar volgens mij beter op z'n plaats dan hier tussen de nagel- en harentopics.
Ik ben wel benieuwd hoe het de TS vergaat momenteel, lijkt mij geen pretje...
Dat zou wat zijn.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:43 schreef Stali het volgende:
TS die ligt gewoon te ronken. Die heeft met al die snoeperij nu wel wat in te halen natuurlijk.
Ik heb het vage vermoeden dat het niet zo gaat lopen.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:46 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn.![]()
Gewoon over week weer eens posten dat het een makkie was, dat hij slaapt als een roosje en dat er alweer een ton om z'n bankrekening staat.
Ik ook.quote:Op woensdag 4 november 2009 02:32 schreef sig000 het volgende:
Ik heb het vage vermoeden dat het niet zo gaat lopen.
We wachten op een topic dat hij hallucinaties heeft.quote:
Dat klinkt veel voorspoediger dan verwacht.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:40 schreef Slaap-lekker het volgende:
Ik heb al eerder en vaker gezegd dat ik ook mijn verantwoordelijkheid neem![]()
Vandaag is het de derde nacht zonder die troep, gaat me redelijk af
Hier moet je waarschijnlijk gewoon doorheen. Ik heb daar geen verstand van maar je doet het heel goed.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:48 schreef Slaap-lekker het volgende:
Stali,
Ik slaap s'nachts wel erg onrustig en het duurt echt wel bijna anderhalf uur voordat ik een beetje in slaap dommel.
Ook wordt ik om een aantal uur wakker en heb dan het gevoel hellemaal niet te hebben geslapen.
Overdag ben ik erg ongemakkelijk als ik er niet aan denk merk ik niks.
Kan het nog komen ?(indien men ervaring heeft)
Dat belooft weinig goeds.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:07 schreef Slaap-lekker het volgende:
Ik werk nu als internetmarketeer bij een groot bedrijf en interim als commercieel manager bij een modellenbureau.
Dat zijn 2 mooie omschrijvingen voor wat discutabele baantjes.quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:07 schreef Stali het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig. Wat bedoel je hiermee?
Zolang het maar ontspannen is.quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat zijn 2 mooie omschrijvingen voor wat discutabele baantjes.
Wat gaan die doen denk je met zo'n verhaal? En nee dat was geen inkopper.quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:20 schreef GlowMouse het volgende:
Was het medisch tuchtcollege al genoemd?
geen idee, maarquote:Op vrijdag 6 november 2009 01:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wat gaan die doen denk je met zo'n verhaal? En nee dat was geen inkopper.
vs.quote:"Nee beste jongen zegt die; je moet dit medicijn minimaal 2 maand gebruiken en dan ben je van al je klachten af."
klinkt toch wel vreemd. Ongetwijfeld heeft die arts een ander verhaal, maar het lijkt me niet dat je zomaar maandenlang zoiets voor kunt schrijven.quote:Maximale gebruiksduur (zonder uitsluipen) is 2 weken.
Kan wel, er zijn in Nederland 700.000 verslaafden aan benzodiazepinen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:34 schreef GlowMouse het volgende:
klinkt toch wel vreemd. Ongetwijfeld heeft die arts een ander verhaal, maar het lijkt me niet dat je zomaar maandenlang zoiets voor kunt schrijven.
Die komen uit de lucht vallen en dan valt NL nog mee .quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:53 schreef APK het volgende:
[..]
Kan wel, er zijn in Nederland 700.000 verslaafden aan benzodiazepinen.
http://www.kennislink.nl/publicaties/de-verborgen-verslaving
Hoe kan je op de 16e al zelfstandige ondernemer zijn en dan op een gegeven moment een bedrijf met een waarde van 2 ton hebben. Waar heb je al die dingen geleerd? Van je vader? Want dat vind ik wel knap van je!quote:Op donderdag 5 november 2009 21:07 schreef Slaap-lekker het volgende:
Ik was inderdaad zelfstandig ondernemer, vanaf me 16e al, toen op naam van me vader en op me 18e op me eigen naam.
Het ging te goed, en het werd te groot. Ken je de slogan " Ik wens je veel personeel"?
Ik moest veel personeel aannemen en dan begint de ellende, de 1 werd ziek de ander zwanger en zo loopt de werkdruk op en in je hoofd ben je dag en nacht bezig met geld, geld en hoe kan ik de klanten tevreden houden.
Door de onregelmaat ga je slecht slapen, op het laatst kon ik het haast niet meer ik was zo druk in me hoofd - toen vroeg ik om advies en de dokte(o)r handelde zoals je hebt kunnen lezen.
Achteraf kun je wel stellen dat die verandwoordelijkheid me op zo'n jonge leeftijd niet goed heeft gedaan. Nooit kunnen stappen, etc je kent het wel
Ik werk nu als internetmarketeer bij een groot bedrijf en interim als commercieel manager bij een modellenbureau.
Nu is het werken en dan thuis ontspannen, vroeger niet en natuurlijk nu regelmaat toen ook niet.
Zodoende heel kort samengevat....
Een ondernemer zijn heeft iemand of je hebt het niet.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:59 schreef jg888 het volgende:
[..]
Hoe kan je op de 16e al zelfstandige ondernemer zijn en dan op een gegeven moment een bedrijf met een waarde van 2 ton hebben. Waar heb je al die dingen geleerd? Van je vader? Want dat vind ik wel knap van je!
sukkels die niet weten wat woorden betekenen maar ze toch gebruikenquote:Op maandag 2 november 2009 23:56 schreef Slaap-lekker het volgende:
Ik ga vanaf vandaag per abuis stoppen met de slaap medicatie
Of je woordenschat is onvoldoende..quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:16 schreef LarryDavid het volgende:
[..]
sukkels die niet weten wat woorden betekenen maar ze toch gebruiken
Wat probeer je nou te zeggen, kneus? Je zegt met die zin dat je per ongeluk gaat stoppen, terwijl je gewoon bedoelde dat je er direct mee stoptquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:21 schreef Slaap-lekker het volgende:
[..]
Of je woordenschat is onvoldoende..
abuis
fout, verkeerd
fout, vergissing
En kort; Let op: Spelling (deels) uit 1864: o. (...zen), vergissing; misvatting; per -, bij vergissing.
In dit kader, stoppen naar aanleiding van een grote vergissing.
Maargoed er blijft altijd baas boven baas......![]()
Nee, wat je zegt ongeacht welk kader is, stoppen als vergissing.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:21 schreef Slaap-lekker het volgende:
abuis
fout, verkeerd
fout, vergissing
En kort; Let op: Spelling (deels) uit 1864: o. (...zen), vergissing; misvatting; per -, bij vergissing.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:21 schreef Slaap-lekker het volgende:
[..]
abuis
fout, verkeerd
fout, vergissing
quote:Op woensdag 4 november 2009 01:24 schreef Xennia het volgende:
Snap nog niet waarom hij ''per abuis'' wil stoppen. Freudiaanse verspreking?
![]()
Twee vrouwen met lege quotes?quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:56 schreef Stali het volgende:
[..]
Dit is wel een heel slecht voorbeeld van klantenbinding he.
Je bent abuis, er staat wel degelijk ietsquote:
Tjeetje man, oordeel niet zo hard, probeer niet overal je gelijk te halen, het komt de wereld niet ten goede.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:25 schreef LarryDavid het volgende:
[..]
Wat probeer je nou te zeggen, kneus? Je zegt met die zin dat je per ongeluk gaat stoppen, terwijl je gewoon bedoelde dat je er direct mee stoptGrote kutmongool.
Dat dus.quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:32 schreef Aschkael het volgende:
What is victim mentality?
A victim mentality is one where you blame everyone else for what happens in your world. Another definition not as commonly used is one that says a person thinks the future only holds bad things for them.
Als het niet de pillen waren geweest was het wel wat anders geweest. Misschien helpt het je om in te zien hoe dit soort denkprocessen je potentie fnuiken.
Het gaat om de OP, waar ie het zelf verneukt, maar anderen de schuld van geeft.quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:52 schreef Stali het volgende:
Lezen jullie weleens een heel topic?
TS heeft het allang ingezien, is al een paar dagen gestopt met die zooi en volgens zijn schrijven gaat dit heel erg goed..
Sjibble, helemaal eens maar TS klinkt inmiddels al heel anders. Wel bestaat er nog steeds de discussie of (te jonge) mensen inderdaad niet te snel afgescheept worden met pillen maar dit is eigenlijk niet helemaal van de grond gekomen door die OP inderdaad.quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:54 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Het gaat om de OP, waar ie het zelf verneukt, maar anderen de schuld van geeft.
Die is ook al langsgekomenquote:
Wat een onzin. Ik heb dat zelfde effect ook zo gevoeld van de oxazepam. En mooi niet dat ik verslaafd geworden ben daaraan.quote:Op zondag 8 november 2009 11:40 schreef simmu het volgende:
dat je zo high als een konijn wordt bij het allereerste gebruik deed geen belletje rinkelen in de zin van: "wellicht is dit niet de juiste manier?"
minder internetten had wellicht ook geholpen.
HBO zei je toch?quote:Op zondag 8 november 2009 17:51 schreef Slaap-lekker het volgende:
Hi Fok!ers
Ik dank bepaalde posters enorm voor hun positieve invloed!
Ik heb sinds mijn eerste post nog geen enkele tablet genomen, hoe het me vergaat? wel zwaar!
Ik slaap slecht, gaat telkens wel beter en heb overdag een raar gevoel in me lichaam een zere pijn erg raar maar het is te overzien.
Gelukkig hou ik mij aan een vast ritme, s'avonds om 22.00 in bed liggen, dan slaap ik rond 23:15 en dan om 07:00 er uit
Elke dag vaste tijden van eten en lekker sporten na het werk.
Ik voel dat me lichaam en mischien me me hoofd vragen naar de troep, elke keer als het gebeurd probeer ik afleiding te zoeken.
Natuurlijk ben ik nog verslaafd maar ben al een stuk in de goede richting en ik blijf bij mijn standpunt
Stoppen !
PS: Dankzij dit forum heb ik dinsdag een gesprek met een psygoloog ook lid van dit forum.
Om de achterliggende gedachtes te achterhalen van het slaapprobleem!
Ja het is gechekt en telefonisch al contact gehad, baart het niet dan .....het niet - juist
Ik ook, wil je mijn recept kopenquote:Op zondag 8 november 2009 18:48 schreef bouillabaisse het volgende:
@TS: ik weet nog wel een pilletje voor je om over je Dormicum-verslaving heen te komen.
Het gaat erom dat je woorden gebruikt die nergens op slaan.quote:Op zondag 8 november 2009 19:08 schreef Slaap-lekker het volgende:
[..]
Ik ook, wil je mijn recept kopen![]()
Bij elke post lijkt het wel alsof ik een sollicitatiebrief moet opstellen, er zijn altijd mensen die vragen of rare opmerkingen hebben op je manier van articuleren.
Mbo, Hbo of Wo wat maakt het uit welke woorden je gebruikt het lijkt erop dat bepaalde liederen op internet wel kritiek durfen te geven en in de praktijk hun mondje strak dicht houden.
Maargoed dat terzijde overal heb je rotte peren of was het appels![]()
Natuurlijk is het verhaal echt, mocht ik dit verzinnen dan was ik wel rijp voor een kliniek jegens 'waarheidszin'
Nu eerst ff een rondje rennen
onzin, pammenjunk word je pas na minimaal 10 dagen bij een zwaarder middel; je zult 't wel gecombineerd hebben met andere medicatie en/of alcohol en gedacht hebben dan wel nog minder slaap nodig te hebben; verder kun je zelf ook bijsluiters lezen; dat je zelf meer bent gaan gebruiken om je roes alsnog te krijgen deed je ook zelf... en het zal je ook niet verhinderd hebben om normaal te functioneren na inname ervan.quote:Op maandag 2 november 2009 23:56 schreef Slaap-lekker het volgende:
Hi People,
Dit ging vaker zo, ik weet je moet het innemen als je in bed ligt maar je wilt dat gevoel hebben, kortom ik was binnen 5 dagen verslaafd! ja onbewust ben ik een slaapjunk geworden!
nee jij hebt het allemaal al gezien en meegemaakt, vertel eens over Korea opa?!?!?quote:Op zondag 8 november 2009 11:40 schreef simmu het volgende:
dat je zo high als een konijn wordt bij het allereerste gebruik deed geen belletje rinkelen in de zin van: "wellicht is dit niet de juiste manier?"
minder internetten had wellicht ook geholpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |