quote:
 Is echt veel werk, zoveel zelfs dat ik overweeg om maar lekker single te blijven
 Is echt veel werk, zoveel zelfs dat ik overweeg om maar lekker single te blijven  
  Wat een gedoe... Kuuk, enlighten ons, hoe doe jij dat toch?

leren voor school, nederlandse rep over eufemise ed en ook nog over stijlfigurenquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh, dan weet je niet meer waar dingen liggen! Alhoewel, dat weet ik nu vaak ook niet, dus er zou weinig veranderenHeb je vanmiddag iets te doen?

tautologie ed
 tautologie edquote:[..]
Sorry mop, moest het zeggen

Ja, volgens mij was het een grapje dat ze niet meer ging...quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nu weer wel
Bij mij is het weekend van de 21e ook het eerste moment dat het zou kunnen.

Komt goed uit dus
 Komt goed uit dus  

Jammerquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
leren voor school, nederlandse rep over eufemise ed en ook nog over stijlfigurentautologie ed
[..]
 Succes zou ik zeggen! En bij vragen, Belly weet er alles van (Nederlands that is
 Succes zou ik zeggen! En bij vragen, Belly weet er alles van (Nederlands that is  ).
 ).

Auwquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Zeg jongeman, weet jij überhaupt wel wat seks is?

Vooruit dan maarquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, volgens mij was het een grapje dat ze niet meer ging...Komt goed uit dus

Zo, je hebt van een DVD een AVI gemaakt?quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:43 schreef rulerofdeath het volgende:
zo, ik heb net een filmpje van 675 MB gemaakt

quote:
 wat ben je toch vergevingsgezind
 wat ben je toch vergevingsgezind  

Echt met vallen en opstaan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Is echt veel werk, zoveel zelfs dat ik overweeg om maar lekker single te blijven

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Mij mag je er voor wakker maken.
Mij mag je er voor wakker maken.

Nederland that is belly...quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JammerSucces zou ik zeggen! En bij vragen, Belly weet er alles van (Nederlands that is
).

Ik zei toch ook geen 'Die komt hard aan', zoals jij suggereerde?quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
sjeez, kan je niet een beetje origineel zijn

quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:45 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Echt met vallen en opstaan.
Ook ik zou mijn vrouw wel eens achter het behang willen plakken en zij mij natuurlijk.
Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, heel belangrijk is respect voor elkaarDat geeft nog niet veel hoopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij ben ik gewoon niet geschikt voor relaties

Of mijn prins moet nog komen, maar heb d'r weinig vertrouwen in
 Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away

je gaat ook geen kinderen krijgenquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Is echt veel werk, zoveel zelfs dat ik overweeg om maar lekker single te blijven

het komt op hetzelfde neerquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zei toch ook geen 'Die komt hard aan', zoals jij suggereerde?

Geduld, dit soort dingen moet en kan je niet afdwingen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat geeft nog niet veel hoop
Volgens mij ben ik gewoon niet geschikt voor relaties

Of mijn prins moet nog komen, maar heb d'r weinig vertrouwen in

quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nederland that is belly...
Je zegt gebruikt nu engels en Nederlands door elkaar...
Het is of Dutch that is belly of Nederlands dat is belly
 en als we dan toch gaan verbeteren, ik heb de jouwe ook maar even aangepast
 en als we dan toch gaan verbeteren, ik heb de jouwe ook maar even aangepast  

quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:45 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Echt met vallen en opstaan.
Ook ik zou mijn vrouw wel eens achter het behang willen plakken en zij mij natuurlijk.
Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, heel belangrijk is respect voor elkaarHoe lang zijn jullie nou eigenlijk bij elkaar, als ik zo vrij mag zijn om dat te vragen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"

Komt op het zelfde neer ja, is niet het zelfdequote:

Ja en? Dat is niet iets wat je zomaar doet ook imho. Ik heb altijd nooit geroepen als het op kinderen aan kwam, dat is nu een misschien. Ik weet niet of ik de verantwoordelijkheid wel kan hebben en ik ben veel te bang dat ik mijn kinderen niet gelukkig kan laten zijn enzo... Echt, als ik ze niet zou krijgen dan is dat misschien alleen maar makkelijk, hoef ik ook niet te twijfelenquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je gaat ook geen kinderen krijgen

Dan nog... knap!quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:47 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Geduld, dit soort dingen moet en kan je niet afdwingen.
 Ik zie dat ook bij mijn ouders... ik kan me niet voorstellen dat ik zo lang gelukkig kan zijn bij iemand
 Ik zie dat ook bij mijn ouders... ik kan me niet voorstellen dat ik zo lang gelukkig kan zijn bij iemand  Ik zou dat heel bijzonder vinden en zie me dat gewoon niet doen ofzo... Niet dat ik van de kortstondige relaties ben, maar gewoon...een soort gevoel
 Ik zou dat heel bijzonder vinden en zie me dat gewoon niet doen ofzo... Niet dat ik van de kortstondige relaties ben, maar gewoon...een soort gevoel  

nederlandsquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]en als we dan toch gaan verbeteren, ik heb de jouwe ook maar even aangepast

hoofdletters doen we niet aan
 hoofdletters doen we niet aan  alsof nederlands zo goed is
 alsof nederlands zo goed is  en je bent dan vergeten om engels met een hoofdletter te doen
 en je bent dan vergeten om engels met een hoofdletter te doen  

12 jaarquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoe lang zijn jullie nou eigenlijk bij elkaar, als ik zo vrij mag zijn om dat te vragen?

Ga jij nou maar lekker je huiswerk makenquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nederlandshoofdletters doen we niet aan
alsof nederlands zo goed is
en je bent dan vergeten om engels met een hoofdletter te doen

Weet jij wat jij zou moeten doen, jij zou eens een keer in die stad Praag moeten gaan vrijen mit die zonlicht die naar beneden gaat, dan ga jij misschien wel vrijen out liefde en zeg jij dat je moet oppassen en dan zegt de man dat het joelie lot ies dat joelie een kind krijgen /martin simekquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en? Dat is niet iets wat je zomaar doet ook imho. Ik heb altijd nooit geroepen als het op kinderen aan kwam, dat is nu een misschien. Ik weet niet of ik de verantwoordelijkheid wel kan hebben en ik ben veel te bang dat ik mijn kinderen niet gelukkig kan laten zijn enzo... Echt, als ik ze niet zou krijgen dan is dat misschien alleen maar makkelijk, hoef ik ook niet te twijfelen

Wauw! Dus bijna een jubileum!quote:
 Wanneer zijn jullie getrouwd?
 Wanneer zijn jullie getrouwd?

nu alquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker je huiswerk maken
 ik ga eerst nog ff op de comp zitten hoor
 ik ga eerst nog ff op de comp zitten hoor  

Je moet het ook spannend proberen te houden, en dat kan op verschillende manierenquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan nog... knap!Ik zie dat ook bij mijn ouders... ik kan me niet voorstellen dat ik zo lang gelukkig kan zijn bij iemand
Ik zou dat heel bijzonder vinden en zie me dat gewoon niet doen ofzo... Niet dat ik van de kortstondige relaties ben, maar gewoon...een soort gevoel

quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Weet jij wat jij zou moeten doen, jij zou eens een keer in die stad Praag moeten gaan vrijen mit die zonlicht die naar beneden gaat, dan ga jij misschien wel vrijen out liefde en zeg jij dat je moet oppassen en dan zegt de man dat het joelie lot ies dat joelie een kind krijgen /martin simek

quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nu alik ga eerst nog ff op de comp zitten hoor
 Doe maar, da's ook wel gezellig
 Doe maar, da's ook wel gezellig  

15-10 2003quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wauw! Dus bijna een jubileum!Wanneer zijn jullie getrouwd?

Daar wil ik bij mijn ouders niet aan denken eigenlijkquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:55 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Je moet het ook spannend proberen te houden, en dat kan op verschillende manieren
 Maar ja, dat is waar... En ik denk dat ik de ware gewoon nog niet ben tegengekomen, al vind ik het moeilijk te geloven dat er een ware zou bestaan
 Maar ja, dat is waar... En ik denk dat ik de ware gewoon nog niet ben tegengekomen, al vind ik het moeilijk te geloven dat er een ware zou bestaan  Man, wat ben ik toch een pessimist soms
 Man, wat ben ik toch een pessimist soms  

mijn ouders zijn al 20 jaar getrouwd en mijn vader is 44 en mijn moeder 42quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan nog... knap!Ik zie dat ook bij mijn ouders... ik kan me niet voorstellen dat ik zo lang gelukkig kan zijn bij iemand

hahaha, dan is er nog geen jubileum voor 12.5 jaar getrouwdquote:
 Dat duurt nog effies
 Dat duurt nog effies  

quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Doe maar, da's ook wel gezellig

Komt goed Marijkquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar wil ik bij mijn ouders niet aan denken eigenlijkMaar ja, dat is waar... En ik denk dat ik de ware gewoon nog niet ben tegengekomen, al vind ik het moeilijk te geloven dat er een ware zou bestaan
Man, wat ben ik toch een pessimist soms

Mijn ouders zijn afgelopen april of zo 25 jaar getrouwdquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mijn ouders zijn al 20 jaar getrouwd en mijn vader is 44 en mijn moeder 42

want, daar ben jij nog niet aan toe zeker, jij hebt dan wel geen computerverbod maar stiekem wordt je wel nog steeds geduwd op de schommelquote:

leeftijdquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:59 schreef justmattie het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn afgelopen april of zo 25 jaar getrouwd

Keequote:Op dinsdag 3 november 2009 14:59 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Komt goed Marijk
Neem het nou maar aan van een "oude" Minkuukel
 Dankje
 Dankje  

Pic's van je moederquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mijn ouders zijn al 20 jaar getrouwd en mijn vader is 44 en mijn moeder 42

je bent wel laat zeg, mijn ouders hadden mij al gekregen toen ze 23 waren ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
want, daar ben jij nog niet aan toe zeker, jij hebt dan wel geen computerverbod maar stiekem wordt je wel nog steeds geduwd op de schommel

En ik sabbel ook nog op spenen inderdaad

Goed bezig, wanneer kunnen we het jubileum komen vieren?quote:

quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je bent wel laat zeg, mijn ouders hadden mij al gekregen toen ze 23 waren ofzoAls ik op Urk had gewoond dan was ik al een oude vrijsterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik weet heus wel dat ik misschien maar eens een gezinnetje moest gaan stichten ofzo, maar ik weet dus niet of ik dit wel wil Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away

quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Goed bezig, wanneer kunnen we het jubileum komen vieren?
quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
hahaha, dan is er nog geen jubileum voor 12.5 jaar getrouwdDat duurt nog effies

Koetsjie koetsjiequote:Op dinsdag 3 november 2009 15:03 schreef justmattie het volgende:
[..]

quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je bent wel laat zeg, mijn ouders hadden mij al gekregen toen ze 23 waren ofzoWat lief, een adoptiekindjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Mij mag je er voor wakker maken.
Mij mag je er voor wakker maken.

Van die kutkoters die dan op FOK! gaan zitten kletsen met mensen van 28 jaar oud, terwijl ze zelf 15 zijn... moet je inderdaad niet aan beginnenquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik op Urk had gewoond dan was ik al een oude vrijster
En ik weet heus wel dat ik misschien maar eens een gezinnetje moest gaan stichten ofzo, maar ik weet dus niet of ik dit wel wil

Nog een klein rukkie.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Goed bezig, wanneer kunnen we het jubileum komen vieren?

quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Van die kutkoters die dan op FOK! gaan zitten kletsen met mensen van 28 jaar oud, terwijl ze zelf 15 zijn... moet je inderdaad niet aan beginnen
 Nee, precies!
 Nee, precies!  

quote:

Ik zei er natuurlijk niet bij, dat het de spenen van mn vriendin warenquote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
 Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk

Kindertjes van 15 horen nog in PUBquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Van die kutkoters die dan op FOK! gaan zitten kletsen met mensen van 28 jaar oud, terwijl ze zelf 15 zijn... moet je inderdaad niet aan beginnen

quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zei er natuurlijk niet bij, dat het de spenen van mn vriendin waren SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

nee, 120 plaatjes achter mekaar geplaktquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zo, je hebt van een DVD een AVI gemaakt?

Ik ben dat niveau allang ontstegenquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
Kindertjes van 15 horen nog in PUB
 Dat jij nou graag daar zou willen posten kan ik daarentegen helemaal begrijpen
 Dat jij nou graag daar zou willen posten kan ik daarentegen helemaal begrijpen  alhoewel jij natuurlijk lieven hier post
 alhoewel jij natuurlijk lieven hier post  

Kut plaatje linkt niet doorquote:
 Nou ja, er staan tieten in
  Nou ja, er staan tieten in   

Wat heerlijk dat ik dan weer weet dat je met kopieer locatie van afbeelding toch het plaatje kan zienquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:17 schreef justmattie het volgende:
[..]
Kut plaatje linkt niet doorNou ja, er staan tieten in

Gezien mn vorige reactie met bijbehorend plaatje, het feit dat ik gewoon hetero ben en een vriendin heb gaat die vlieger helaas niet op. Jammer joh, leuk geprobeerdquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben dat niveau allang ontstegenDat jij nou graag daar zou willen posten kan ik daarentegen helemaal begrijpen
alhoewel jij natuurlijk lieven hier post

en voor de damesch
   en voor de damesch   

Wie zegt dat die ene op dat plaatje niet gewoon een hoer wasquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:19 schreef justmattie het volgende:
[..]
Gezien mn vorige reactie met bijbehorend plaatje, het feit dat ik gewoon hetero ben en een vriendin heb gaat die vlieger helaas niet op. Jammer joh, leuk geprobeerd

to morregequote:Op dinsdag 3 november 2009 15:20 schreef minkuukel het volgende:
Kuuk gaat jullie verlaten voor vandaag, tot morgen vrienden
en voor de damesch

heeyquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:23 schreef kaatjhuh het volgende:
goeie middag lieve mensen van t goeie leven

kaatjuhquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:23 schreef kaatjhuh het volgende:

over algemeen welquote:

Dacht je nou dat k een tietenfoto van mn vriendin op interwebz pleurquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wie zegt dat die ene op dat plaatje niet gewoon een hoer was

dat bedoel ikquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dacht je nou dat k een tietenfoto van mn vriendin op interwebz pleur
 you failed
 you failed  

Doeg Kuukel! Tot morgen!quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:20 schreef minkuukel het volgende:
Kuuk gaat jullie verlaten voor vandaag, tot morgen vrienden
en voor de damesch

Middag Karin!quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:23 schreef kaatjhuh het volgende:

Meer wegens respect en zo voor mn vriendin. Maar daar kom je ooit wel achter als er een dame gek genoeg is om met jou iets op te bouwenquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat bedoel ikyou failed

[ afbeelding ]

dan moet ze wel heel gek zijn ja, toch marijkequote:Op dinsdag 3 november 2009 15:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
Meer wegens respect en zo voor mn vriendin. Maar daar kom je ooit wel achter als er een dame gek genoeg is om met jou iets op te bouwen

probeer ik hard mn best voor te doen, maar er gaat nog iets dat nederlands rep heet, voorbij komenquote:

bhaquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
probeer ik hard mn best voor te doen, maar er gaat nog iets dat nederlands rep heet, voorbij komen

spontane mexicaanse griep aan val krijgen dusquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
omdat je nou eenmaal naar school moet

Dat gebeurt bij mij niet zomaarquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:38 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
spontane mexicaanse griep aan val krijgen dus

Alles okee hiero, ben aan het puinruimenquote:

En lieverd, het is aanvalquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:38 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
spontane mexicaanse griep aan val krijgen dus

Nou jongens jongens toch, lief doen nu!quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
Meer wegens respect en zo voor mn vriendin. Maar daar kom je ooit wel achter als er een dame gek genoeg is om met jou iets op te bouwen

quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan moet ze wel heel gek zijn ja, toch marijke

Dat klinkt alsof er aan aanslag is geweestquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alles okee hiero, ben aan het puinruimen
 Zit osama bin laden daar
 Zit osama bin laden daar  
 quote:[..]
En lieverd, het is aanval

tja dan moet je dat toch maar volgenquote:

goed bezig dusquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alles okee hiero, ben aan het puinruimen
[..]
En lieverd, het is aanval
 zal ook keer niet zo zijn
  zal ook keer niet zo zijn

als jij het zegtquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou jongens jongens toch, lief doen nu!

uhuquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:44 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
tja dan moet je dat toch maar volgen

goed bezig dus
oeps een spatie te veel netzal ook keer niet zo zijn

geen idee,.. ik ben hier nog niet zo lang vandaagquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:50 schreef Trevland het volgende:
En heb ik nog wat gemist ten tijde dat ik weg was?

allesquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wat? het rep geval leren, of school

neuhquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:50 schreef Trevland het volgende:
En heb ik nog wat gemist ten tijde dat ik weg was?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |