quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Goed bezig, wanneer kunnen we het jubileum komen vieren?
quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
hahaha, dan is er nog geen jubileum voor 12.5 jaar getrouwdDat duurt nog effies
Koetsjie koetsjiequote:Op dinsdag 3 november 2009 15:03 schreef justmattie het volgende:
[..]
![]()
En ik sabbel ook nog op spenen inderdaad
quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je bent wel laat zeg, mijn ouders hadden mij al gekregen toen ze 23 waren ofzoWat lief, een adoptiekindjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij mag je er voor wakker maken.
Van die kutkoters die dan op FOK! gaan zitten kletsen met mensen van 28 jaar oud, terwijl ze zelf 15 zijn... moet je inderdaad niet aan beginnenquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik op Urk had gewoond dan was ik al een oude vrijster![]()
En ik weet heus wel dat ik misschien maar eens een gezinnetje moest gaan stichten ofzo, maar ik weet dus niet of ik dit wel wil
Nog een klein rukkie.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Goed bezig, wanneer kunnen we het jubileum komen vieren?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Van die kutkoters die dan op FOK! gaan zitten kletsen met mensen van 28 jaar oud, terwijl ze zelf 15 zijn... moet je inderdaad niet aan beginnen
quote:
Ik zei er natuurlijk niet bij, dat het de spenen van mn vriendin warenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Kindertjes van 15 horen nog in PUBquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Van die kutkoters die dan op FOK! gaan zitten kletsen met mensen van 28 jaar oud, terwijl ze zelf 15 zijn... moet je inderdaad niet aan beginnen
quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zei er natuurlijk niet bij, dat het de spenen van mn vriendin waren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
nee, 120 plaatjes achter mekaar geplaktquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zo, je hebt van een DVD een AVI gemaakt?
Ik ben dat niveau allang ontstegenquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
Kindertjes van 15 horen nog in PUB
Kut plaatje linkt niet doorquote:
Wat heerlijk dat ik dan weer weet dat je met kopieer locatie van afbeelding toch het plaatje kan zienquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:17 schreef justmattie het volgende:
[..]
Kut plaatje linkt niet doorNou ja, er staan tieten in
Gezien mn vorige reactie met bijbehorend plaatje, het feit dat ik gewoon hetero ben en een vriendin heb gaat die vlieger helaas niet op. Jammer joh, leuk geprobeerdquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben dat niveau allang ontstegenDat jij nou graag daar zou willen posten kan ik daarentegen helemaal begrijpen
alhoewel jij natuurlijk lieven hier post
Wie zegt dat die ene op dat plaatje niet gewoon een hoer wasquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:19 schreef justmattie het volgende:
[..]
Gezien mn vorige reactie met bijbehorend plaatje, het feit dat ik gewoon hetero ben en een vriendin heb gaat die vlieger helaas niet op. Jammer joh, leuk geprobeerd
to morregequote:Op dinsdag 3 november 2009 15:20 schreef minkuukel het volgende:
Kuuk gaat jullie verlaten voor vandaag, tot morgen vrienden
en voor de damesch
heeyquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:23 schreef kaatjhuh het volgende:
goeie middag lieve mensen van t goeie leven![]()
kaatjuhquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:23 schreef kaatjhuh het volgende:
over algemeen welquote:
Dacht je nou dat k een tietenfoto van mn vriendin op interwebz pleurquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wie zegt dat die ene op dat plaatje niet gewoon een hoer was
dat bedoel ikquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dacht je nou dat k een tietenfoto van mn vriendin op interwebz pleur
Doeg Kuukel! Tot morgen!quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:20 schreef minkuukel het volgende:
Kuuk gaat jullie verlaten voor vandaag, tot morgen vrienden
en voor de damesch
Middag Karin!quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:23 schreef kaatjhuh het volgende:
Meer wegens respect en zo voor mn vriendin. Maar daar kom je ooit wel achter als er een dame gek genoeg is om met jou iets op te bouwenquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat bedoel ikyou failed
![]()
[ afbeelding ]
dan moet ze wel heel gek zijn ja, toch marijkequote:Op dinsdag 3 november 2009 15:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
Meer wegens respect en zo voor mn vriendin. Maar daar kom je ooit wel achter als er een dame gek genoeg is om met jou iets op te bouwen![]()
probeer ik hard mn best voor te doen, maar er gaat nog iets dat nederlands rep heet, voorbij komenquote:
bhaquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
probeer ik hard mn best voor te doen, maar er gaat nog iets dat nederlands rep heet, voorbij komen
spontane mexicaanse griep aan val krijgen dusquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
omdat je nou eenmaal naar school moet
Dat gebeurt bij mij niet zomaarquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:38 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
spontane mexicaanse griep aan val krijgen dus
Alles okee hiero, ben aan het puinruimenquote:
En lieverd, het is aanvalquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:38 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
spontane mexicaanse griep aan val krijgen dus
Nou jongens jongens toch, lief doen nu!quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
Meer wegens respect en zo voor mn vriendin. Maar daar kom je ooit wel achter als er een dame gek genoeg is om met jou iets op te bouwen![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan moet ze wel heel gek zijn ja, toch marijke
Dat klinkt alsof er aan aanslag is geweestquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alles okee hiero, ben aan het puinruimen
quote:[..]
En lieverd, het is aanval
tja dan moet je dat toch maar volgenquote:
goed bezig dusquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alles okee hiero, ben aan het puinruimen
[..]
En lieverd, het is aanval
als jij het zegtquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou jongens jongens toch, lief doen nu!![]()
uhuquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:44 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
tja dan moet je dat toch maar volgen
goed bezig dus
oeps een spatie te veel netzal ook keer niet zo zijn
geen idee,.. ik ben hier nog niet zo lang vandaagquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:50 schreef Trevland het volgende:
En heb ik nog wat gemist ten tijde dat ik weg was?
allesquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wat? het rep geval leren, of school
neuhquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:50 schreef Trevland het volgende:
En heb ik nog wat gemist ten tijde dat ik weg was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |