dat bedoel ikquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dacht je nou dat k een tietenfoto van mn vriendin op interwebz pleur
Doeg Kuukel! Tot morgen!quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:20 schreef minkuukel het volgende:
Kuuk gaat jullie verlaten voor vandaag, tot morgen vrienden
en voor de damesch
Middag Karin!quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:23 schreef kaatjhuh het volgende:
goeie middag lieve mensen van t goeie leven![]()
Meer wegens respect en zo voor mn vriendin. Maar daar kom je ooit wel achter als er een dame gek genoeg is om met jou iets op te bouwenquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat bedoel ikyou failed
![]()
[ afbeelding ]
dan moet ze wel heel gek zijn ja, toch marijkequote:Op dinsdag 3 november 2009 15:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
Meer wegens respect en zo voor mn vriendin. Maar daar kom je ooit wel achter als er een dame gek genoeg is om met jou iets op te bouwen![]()
probeer ik hard mn best voor te doen, maar er gaat nog iets dat nederlands rep heet, voorbij komenquote:
bhaquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
probeer ik hard mn best voor te doen, maar er gaat nog iets dat nederlands rep heet, voorbij komen
spontane mexicaanse griep aan val krijgen dusquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
omdat je nou eenmaal naar school moet
Dat gebeurt bij mij niet zomaarquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:38 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
spontane mexicaanse griep aan val krijgen dus
Alles okee hiero, ben aan het puinruimenquote:
En lieverd, het is aanvalquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:38 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
spontane mexicaanse griep aan val krijgen dus
Nou jongens jongens toch, lief doen nu!quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
Meer wegens respect en zo voor mn vriendin. Maar daar kom je ooit wel achter als er een dame gek genoeg is om met jou iets op te bouwen![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan moet ze wel heel gek zijn ja, toch marijke
Dat klinkt alsof er aan aanslag is geweestquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alles okee hiero, ben aan het puinruimen
quote:[..]
En lieverd, het is aanval
tja dan moet je dat toch maar volgenquote:
goed bezig dusquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alles okee hiero, ben aan het puinruimen
[..]
En lieverd, het is aanval
als jij het zegtquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou jongens jongens toch, lief doen nu!![]()
uhuquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:44 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
tja dan moet je dat toch maar volgen
goed bezig dus
oeps een spatie te veel netzal ook keer niet zo zijn
geen idee,.. ik ben hier nog niet zo lang vandaagquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:50 schreef Trevland het volgende:
En heb ik nog wat gemist ten tijde dat ik weg was?
allesquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wat? het rep geval leren, of school
neuhquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:50 schreef Trevland het volgende:
En heb ik nog wat gemist ten tijde dat ik weg was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |