Weet jij wat jij zou moeten doen, jij zou eens een keer in die stad Praag moeten gaan vrijen mit die zonlicht die naar beneden gaat, dan ga jij misschien wel vrijen out liefde en zeg jij dat je moet oppassen en dan zegt de man dat het joelie lot ies dat joelie een kind krijgen /martin simekquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en? Dat is niet iets wat je zomaar doet ook imho. Ik heb altijd nooit geroepen als het op kinderen aan kwam, dat is nu een misschien. Ik weet niet of ik de verantwoordelijkheid wel kan hebben en ik ben veel te bang dat ik mijn kinderen niet gelukkig kan laten zijn enzo... Echt, als ik ze niet zou krijgen dan is dat misschien alleen maar makkelijk, hoef ik ook niet te twijfelen
Wauw! Dus bijna een jubileum!quote:
nu alquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker je huiswerk maken![]()
Je moet het ook spannend proberen te houden, en dat kan op verschillende manierenquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan nog... knap!Ik zie dat ook bij mijn ouders... ik kan me niet voorstellen dat ik zo lang gelukkig kan zijn bij iemand
Ik zou dat heel bijzonder vinden en zie me dat gewoon niet doen ofzo... Niet dat ik van de kortstondige relaties ben, maar gewoon...een soort gevoel
quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Weet jij wat jij zou moeten doen, jij zou eens een keer in die stad Praag moeten gaan vrijen mit die zonlicht die naar beneden gaat, dan ga jij misschien wel vrijen out liefde en zeg jij dat je moet oppassen en dan zegt de man dat het joelie lot ies dat joelie een kind krijgen /martin simek
quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nu alik ga eerst nog ff op de comp zitten hoor
15-10 2003quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wauw! Dus bijna een jubileum!Wanneer zijn jullie getrouwd?
Daar wil ik bij mijn ouders niet aan denken eigenlijkquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:55 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Je moet het ook spannend proberen te houden, en dat kan op verschillende manieren
mijn ouders zijn al 20 jaar getrouwd en mijn vader is 44 en mijn moeder 42quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan nog... knap!Ik zie dat ook bij mijn ouders... ik kan me niet voorstellen dat ik zo lang gelukkig kan zijn bij iemand
Ik zou dat heel bijzonder vinden en zie me dat gewoon niet doen ofzo... Niet dat ik van de kortstondige relaties ben, maar gewoon...een soort gevoel
hahaha, dan is er nog geen jubileum voor 12.5 jaar getrouwdquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Doe maar, da's ook wel gezellig
Komt goed Marijkquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar wil ik bij mijn ouders niet aan denken eigenlijkMaar ja, dat is waar... En ik denk dat ik de ware gewoon nog niet ben tegengekomen, al vind ik het moeilijk te geloven dat er een ware zou bestaan
Man, wat ben ik toch een pessimist soms
![]()
Mijn ouders zijn afgelopen april of zo 25 jaar getrouwdquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mijn ouders zijn al 20 jaar getrouwd en mijn vader is 44 en mijn moeder 42
want, daar ben jij nog niet aan toe zeker, jij hebt dan wel geen computerverbod maar stiekem wordt je wel nog steeds geduwd op de schommelquote:
leeftijdquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:59 schreef justmattie het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn afgelopen april of zo 25 jaar getrouwd
Keequote:Op dinsdag 3 november 2009 14:59 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Komt goed Marijk![]()
Neem het nou maar aan van een "oude" Minkuukel
Pic's van je moederquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mijn ouders zijn al 20 jaar getrouwd en mijn vader is 44 en mijn moeder 42
je bent wel laat zeg, mijn ouders hadden mij al gekregen toen ze 23 waren ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
want, daar ben jij nog niet aan toe zeker, jij hebt dan wel geen computerverbod maar stiekem wordt je wel nog steeds geduwd op de schommel
Goed bezig, wanneer kunnen we het jubileum komen vieren?quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je bent wel laat zeg, mijn ouders hadden mij al gekregen toen ze 23 waren ofzoAls ik op Urk had gewoond dan was ik al een oude vrijsterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik weet heus wel dat ik misschien maar eens een gezinnetje moest gaan stichten ofzo, maar ik weet dus niet of ik dit wel wil
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |