quote:
leren voor school, nederlandse rep over eufemise ed en ook nog over stijlfigurenquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh, dan weet je niet meer waar dingen liggen! Alhoewel, dat weet ik nu vaak ook niet, dus er zou weinig veranderenHeb je vanmiddag iets te doen?
![]()
quote:[..]
Sorry mop, moest het zeggen![]()
Ja, volgens mij was het een grapje dat ze niet meer ging...quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nu weer wel![]()
Bij mij is het weekend van de 21e ook het eerste moment dat het zou kunnen.
Jammerquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
leren voor school, nederlandse rep over eufemise ed en ook nog over stijlfigurentautologie ed
[..]
Auwquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Zeg jongeman, weet jij überhaupt wel wat seks is?
![]()
Vooruit dan maarquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, volgens mij was het een grapje dat ze niet meer ging...Komt goed uit dus
Zo, je hebt van een DVD een AVI gemaakt?quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:43 schreef rulerofdeath het volgende:
zo, ik heb net een filmpje van 675 MB gemaakt
quote:
Echt met vallen en opstaan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Is echt veel werk, zoveel zelfs dat ik overweeg om maar lekker single te blijven
![]()
Wat een gedoe... Kuuk, enlighten ons, hoe doe jij dat toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij mag je er voor wakker maken.
Nederland that is belly...quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JammerSucces zou ik zeggen! En bij vragen, Belly weet er alles van (Nederlands that is
).
Ik zei toch ook geen 'Die komt hard aan', zoals jij suggereerde?quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
sjeez, kan je niet een beetje origineel zijn
quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:45 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Echt met vallen en opstaan.
Ook ik zou mijn vrouw wel eens achter het behang willen plakken en zij mij natuurlijk.
Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, heel belangrijk is respect voor elkaarDat geeft nog niet veel hoopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij ben ik gewoon niet geschikt voor relaties
![]()
Of mijn prins moet nog komen, maar heb d'r weinig vertrouwen in
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
je gaat ook geen kinderen krijgenquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Is echt veel werk, zoveel zelfs dat ik overweeg om maar lekker single te blijven
![]()
Wat een gedoe... Kuuk, enlighten ons, hoe doe jij dat toch?
het komt op hetzelfde neerquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zei toch ook geen 'Die komt hard aan', zoals jij suggereerde?
Geduld, dit soort dingen moet en kan je niet afdwingen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat geeft nog niet veel hoop![]()
Volgens mij ben ik gewoon niet geschikt voor relaties
![]()
Of mijn prins moet nog komen, maar heb d'r weinig vertrouwen in
quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nederland that is belly...
Je zegt gebruikt nu engels en Nederlands door elkaar...
Het is of Dutch that is belly of Nederlands dat is belly
quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:45 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Echt met vallen en opstaan.
Ook ik zou mijn vrouw wel eens achter het behang willen plakken en zij mij natuurlijk.
Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, heel belangrijk is respect voor elkaarHoe lang zijn jullie nou eigenlijk bij elkaar, als ik zo vrij mag zijn om dat te vragen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Komt op het zelfde neer ja, is niet het zelfdequote:
Ja en? Dat is niet iets wat je zomaar doet ook imho. Ik heb altijd nooit geroepen als het op kinderen aan kwam, dat is nu een misschien. Ik weet niet of ik de verantwoordelijkheid wel kan hebben en ik ben veel te bang dat ik mijn kinderen niet gelukkig kan laten zijn enzo... Echt, als ik ze niet zou krijgen dan is dat misschien alleen maar makkelijk, hoef ik ook niet te twijfelenquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je gaat ook geen kinderen krijgen
Dan nog... knap!quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:47 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Geduld, dit soort dingen moet en kan je niet afdwingen.
nederlandsquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]en als we dan toch gaan verbeteren, ik heb de jouwe ook maar even aangepast
![]()
12 jaarquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoe lang zijn jullie nou eigenlijk bij elkaar, als ik zo vrij mag zijn om dat te vragen?
Ga jij nou maar lekker je huiswerk makenquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nederlandshoofdletters doen we niet aan
alsof nederlands zo goed is
en je bent dan vergeten om engels met een hoofdletter te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |