Inderdaad, het lijkt wel of mensen aan het werk zijn, of op school zittenquote:
Jaquote:
Bekend fenomeenquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jaen niemand zei meer iets, dus dan zeg ik ook niets
Bovendien ben ik aan het puinruimen hiero... heb al een week of 4 ipv echt op te ruimen alleen maar dingen verplaatst richting studeerkamerCHAOS dus
![]()
quote:
Tering, dat lukt mij zelfs nietquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]ik ben normaal
![]()
En het begon nu zo erg te worden, dat een glas naast het toetsenbord neerzetten bijna onmogelijk was
quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tering, dat lukt mij zelfs niet
Het zo erg maken dat ik niets meer neer kan zetten dan
Word het dan niet eens tijd om een beetje op te ruimen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tering, dat lukt mij zelfs niet
Het zo erg maken dat ik niets meer neer kan zetten dan
quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]ik ben niet normaal
![]()
![]()
Mijn zelfvertrouwen, wat doe je?!
quote:
Lief van jequote:Op dinsdag 3 november 2009 14:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]oh kuukel
het is dat je al getrouwd bent, maar anders
![]()
![]()
wordt dat dan je 3e man, het wordt zo langzamerhand een harem, ik weet niet of ik dat nou wel moet toestaan in onze relatiequote:Op dinsdag 3 november 2009 14:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]oh kuukel
het is dat je al getrouwd bent, maar anders
![]()
![]()
hahahaha, nee, joh, hij is al getrouwd, net als wijquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wordt dat dan je 3e man, het wordt zo langzamerhand een harem, ik weet niet of ik dat nou wel moet toestaan in onze relatie![]()
Hallo, Zwolle wil een echte manquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wordt dat dan je 3e man, het wordt zo langzamerhand een harem, ik weet niet of ik dat nou wel moet toestaan in onze relatie![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
hahahaha, nee, joh, hij is al getrouwd, net als wij![]()
dank jequote:
quote:
nou dan zitten wij toch goedquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]LOL
Da's wel een beetje waar![]()
ik ben een echte manquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:15 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Oooooh, jij wil ook een echte man
Ik bedoel dat het juist altijd dermate opgeruimd is dat ik er wel dingen neer kan zettenquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:00 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Word het dan niet eens tijd om een beetje op te ruimen?
1985 beter?quote:
In welk jaar was jij ook alweer geboren, Kuukel bink van me?quote:
quote:
nummer 4, checkquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik bleef bij jou slapen toch na de biertjes
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.code faalik faal hard de laatste tijd
![]()
Nou, ik vind van welquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nou kuuk, bijna 50 jaar is ook niet alles hoor
quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nou kuuk, bijna 50 jaar is ook niet alles hoor
Dat was een grapjequote:
quote:
Dus hij leeft zoals benjamin buttonquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Geeft niets, iets met Freud en een omgekeerd Oedipuscomplex enzo
![]()
![]()
quote:[..]
Dat was een grapjeWeet je wel hoeveel werk 1 man is? Ik moet er niet aan denken een harem te hebben
![]()
Naar het schijntquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik bleef bij jou slapen toch na de biertjes
![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Bij eind 40 begint het pas!
het weerquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:34 schreef naatje_1 het volgende:
En waar gaan we het nu over hebben...
Liefje, je weet wat een Oedipuscomplex is? Al klopt het niet geheel in deze context, aangezien Kuukel niet m'n pappie is, maar hij kon het wel zijnquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus hij leeft zoals benjamin button![]()
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Naar het schijnt
En Nienke ging niet
owk zal welquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liefje, je weet wat een Oedipuscomplex is? Al klopt het niet geheel in deze context, aangezien Kuukel niet m'n pappie is, maar hij kon het wel zijn
En ja, een relatie hebben is hard werken ja
Saaaaaaiquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
gaan we het weer over het hebben, zeg dan gewoon dat we het weer over seks gaan hebben
En in stand houdenquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liefje, je weet wat een Oedipuscomplex is? Al klopt het niet geheel in deze context, aangezien Kuukel niet m'n pappie is, maar hij kon het wel zijn
En ja, een relatie hebben is hard werken ja
opruimen, waar zie je me voor aan, en de hele FOK! bevolking trouwens. Dat laat ik gewoon iemand anders doenquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Saaaaaai
Ik zeg: we houden een iedereen-ruimt-z'n-studeer- c.q. slaapkamer-op-dag!![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Zeg jongeman, weet jij überhaupt wel wat seks is?
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Verwachte reactie van anderen: Die komt hard aanquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
maar om daar normaal even antwoord op te geven: ja tuurlijkquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Nee joh, dan weet je niet meer waar dingen liggen! Alhoewel, dat weet ik nu vaak ook niet, dus er zou weinig veranderenquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
opruimen, waar zie je me voor aan, en de hele FOK! bevolking trouwens. Dat laat ik gewoon iemand anders doen
Sorry mop, moest het zeggenquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Verwachte reactie van anderen: Die komt hard aan
Nu weer welquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij wilde ze nu toch wel mee
Erwin kon pas na de 24e, dus zal snel nog even met Nien bekijken wanneer zij zou kunnen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |