SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 70% gewijzigd door Mikkie op 02-11-2009 22:31:09 ]Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Ja, en daardoor doet ie dat zonder schuldgevoel. Je hebt 'm doorquote:Op maandag 2 november 2009 22:12 schreef LastRequest het volgende:
Go SLP![]()
En Mik ik bedenk me net iets... Straks ben jij natuurlijk de faler die geen tijd/energie/etc heeft voor die cursus en haak je binnen 2 weken af.. Krijg ik een mailtje dat ik mag komen
quote:Op maandag 2 november 2009 22:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
SLP , nu moet je je tieten posten
Jij snapt 'mquote:Op maandag 2 november 2009 22:12 schreef LastRequest het volgende:
Go SLP![]()
En Mik ik bedenk me net iets... Straks ben jij natuurlijk de faler die geen tijd/energie/etc heeft voor die cursus en haak je binnen 2 weken af.. Krijg ik een mailtje dat ik mag komen
quote:Op maandag 2 november 2009 22:13 schreef LastRequest het volgende:
Voordeeltje: die mods zijn zo druk met door het slotje heen posten dat ze de fipo niet hebben
Gelukkig leven wij op grote voet.quote:Op maandag 2 november 2009 22:14 schreef appelsjap het volgende:
Dit topic wordt onderhand helemaal blauw.
Da's beter dan poepbruinquote:Op maandag 2 november 2009 22:14 schreef appelsjap het volgende:
quote:Op maandag 2 november 2009 22:13 schreef LastRequest het volgende:
Voordeeltje: die mods zijn zo druk met door het slotje heen posten dat ze de fipo niet hebben
en je weet wat ze zeggen over mensen met grote voetenquote:Op maandag 2 november 2009 22:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gelukkig leven wij op grote voet.
En bruin is het nieuwe zwart?quote:Op maandag 2 november 2009 22:14 schreef appelsjap het volgende:
quote:
Ja! Die hebben meer moeite met schoenen kopen.quote:Op maandag 2 november 2009 22:15 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en je weet wat ze zeggen over mensen met grote voeten
Die bakken er niks van.quote:Op maandag 2 november 2009 22:15 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en Drago! en DaMart!quote:Op maandag 2 november 2009 22:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waar is Houniet trouwens, en Sander? We raken meer blauwen kwijt dan dat we terugkrijgen
.
Probeer het eens hier:quote:Op maandag 2 november 2009 22:16 schreef LastRequest het volgende:
[..]
![]()
Kun je ergens klagen over misbruik van modmacht?
Jaquote:Op maandag 2 november 2009 22:17 schreef SLP_ het volgende:
Moblo Bitch!
![]()
Ze is nog geen 2 minuten mod en ze misbruikt haar functie al!![]()
Zal ik het eerste Moblo topic openen in KLB?
Is weer zo ver weg... Das wel extreem SOGgenquote:Op maandag 2 november 2009 22:17 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Probeer het eens hier:
[ afbeelding ]
Ja, die!quote:
studietripje!quote:Op maandag 2 november 2009 22:18 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Is weer zo ver weg... Das wel extreem SOGgen
Miss fileert je.quote:Op maandag 2 november 2009 22:18 schreef motorbloempje het volgende:
ik zal het nooit meer doen, maar het was te makkelijk![]()
Hmmm misschien na m'n tentamens dan.. Waarvan ik er morgen trouwens een heb dus ik ga zo echt maar weer aan het werkquote:
* meldt!quote:Op maandag 2 november 2009 22:15 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Je voeten zijn dan ook niet om mee te bakkenquote:
quote:
maargoed, ik heb mijn lolletje wel weer gehad voor de rest van het jaarquote:
Dus dan kan er alsnog gereld worden in SES.quote:Op maandag 2 november 2009 22:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
maargoed, ik heb mijn lolletje wel weer gehad voor de rest van het jaarzo maar slapen
ja, GM en Renesite slapen ook geloof ikquote:Op maandag 2 november 2009 22:22 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Dus dan kan er alsnog gereld worden in SES.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |