SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 70% gewijzigd door Mikkie op 02-11-2009 22:31:09 ]Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Ja, en daardoor doet ie dat zonder schuldgevoel. Je hebt 'm doorquote:Op maandag 2 november 2009 22:12 schreef LastRequest het volgende:
Go SLP![]()
En Mik ik bedenk me net iets... Straks ben jij natuurlijk de faler die geen tijd/energie/etc heeft voor die cursus en haak je binnen 2 weken af.. Krijg ik een mailtje dat ik mag komen
quote:Op maandag 2 november 2009 22:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
SLP , nu moet je je tieten posten
Jij snapt 'mquote:Op maandag 2 november 2009 22:12 schreef LastRequest het volgende:
Go SLP![]()
En Mik ik bedenk me net iets... Straks ben jij natuurlijk de faler die geen tijd/energie/etc heeft voor die cursus en haak je binnen 2 weken af.. Krijg ik een mailtje dat ik mag komen
quote:Op maandag 2 november 2009 22:13 schreef LastRequest het volgende:
Voordeeltje: die mods zijn zo druk met door het slotje heen posten dat ze de fipo niet hebben
Gelukkig leven wij op grote voet.quote:Op maandag 2 november 2009 22:14 schreef appelsjap het volgende:
Dit topic wordt onderhand helemaal blauw.
Da's beter dan poepbruinquote:Op maandag 2 november 2009 22:14 schreef appelsjap het volgende:
Dit topic wordt onderhand helemaal blauw.
quote:Op maandag 2 november 2009 22:13 schreef LastRequest het volgende:
Voordeeltje: die mods zijn zo druk met door het slotje heen posten dat ze de fipo niet hebben
en je weet wat ze zeggen over mensen met grote voetenquote:Op maandag 2 november 2009 22:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gelukkig leven wij op grote voet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |