Hmm, al geprobeerd op een gewoon blaadje met verschillende nagellakken?quote:Op maandag 2 november 2009 15:45 schreef loveli het volgende:
Nail whitener vraagje. Kan het zijn dat die de nagellak die je daarop aanbrengt blauwer maakt?
MiMu heeft het bij www.naildesigneurodiscount.nl vandaan.quote:
Dat ik daar zelf niet aan kan denken!quote:Op maandag 2 november 2009 15:51 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hmm, al geprobeerd op een gewoon blaadje met verschillende nagellakken?
Het kan op elkaar reageren.
WHOOT! Ook een manier om je nagels te showen!quote:Op maandag 2 november 2009 15:57 schreef Daph_ het volgende:
Mijn nagels zitten in de watterschijfjes
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 november 2009 16:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat ik daar zelf niet aan kan denken!
quote:Op maandag 2 november 2009 16:04 schreef Oblivion het volgende:
[..]
WHOOT! Ook een manier om je nagels te showen!![]()
[..]![]()
quote:Op maandag 2 november 2009 16:20 schreef Guess. het volgende:
Ik heb een stel potjes met hele fijne glitters,als ik nou mijn nagels lak en dan met natte lak in zo'n potje glitter dompel zeg maar en daarna topcoat,dat moet toch lukken?
Bij mij zit er ook basecoat op, maar misschien ligt het aan mij en kan ik gewoon niet normaal omgaan met het eraf halen van glitterlakquote:Op maandag 2 november 2009 16:19 schreef Tegan het volgende:
Ik heb nooit zoveel problemen met glitters, maar ik denk dat die van mij dan met de dikke laag basecoat meekomen ofzo?
Thnxquote:Op maandag 2 november 2009 15:51 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hmm, al geprobeerd op een gewoon blaadje met verschillende nagellakken?
Het kan op elkaar reageren.
[..]
MiMu heeft het bij www.naildesigneurodiscount.nl vandaan.
Jaquote:Op maandag 2 november 2009 16:28 schreef MinderMutsig het volgende:
Glitter vreet zich helemaal vast zelfs als zitten er vijf lagen nagellak onder. Heeft het geholpen om het zo te doen met die wattenschijfjes?
quote:Op maandag 2 november 2009 17:52 schreef Daph_ het volgende:
@ Mirjam;
Ik kan je in ieder geval vertellen dat White Orchid van Rimmel niet stempelproof is
Ik zal even in mijn bak rommelen, eens kijken of ik iets kan vinden..
Nee Essence stempelt echt voor geen meter. Het is dat ik er zulke leuke kleurtjes van heb, anders had ik die flesjes weggegooid want ook als 'basislak' drogen ze voor geen meter.quote:Op maandag 2 november 2009 18:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
![]()
essence lakjes werkten ook voor geen meter
hemalakje maar zozo, niet echt goed
Aaawwquote:Op maandag 2 november 2009 16:58 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh ik was vanmiddag bij de kruidvat voor die stempelsetjes (hadden ze nog steeds niet) en toen stond er voor mij bij het Essence vak een opa en oma heel schattig samen nagellak en oogschaduw uit te zoeken. Ze liepen zo te trutten met z'n tweeën!
![]()
Oma had een paarse nagellak in de handen.
Oma: "Oh dit is wel een mooi kleurtje, jammer dat ik daar niet meer jong genoeg voor ben."
Opa: "wat maakt dat nou uit? Als je die mooi vindt moet je het gewoon kopen!"
* Opa kijkt mijn kant op voor steun*
Ik: "Vind ik ook.En zo gek is dat kleurtje toch niet? Hij is niet eens heel donker."
*Oma kijkt heel blij en de nagellak verdwijnt in het mandje.*
Zo tof!
de tip painters van essence werken wel goed om mee te stempelenquote:Op maandag 2 november 2009 17:47 schreef Mirjam het volgende:
heeft iemand trouwens enig idee wat een goed stempellakje is onder de vrij verkrijgbare drogistlakjes? 9zoals kruidvat, hema, etos, etc.)
wat ik gisteren had, was geen succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |