Zo kan het natuurlijk ook. Niet eens aan gedacht.quote:
quote:Op zondag 1 november 2009 17:54 schreef junkiexp het volgende:
http://www.bablas.co.uk/t(...)41148333-p-3762.html
http://www.bablas.co.uk/t(...)41142333-p-3760.html
Pond staat nog steeds best welk gunstig, en maar 10 pond verzenkosten.
Ik zit alleen te twijfelen welke ik dan zal nemen.
Is de band zelf makkelijk om te wisselen ?
Want dan neem ik er een met een stalen band, kan ik af en toe nog wisselen.
Zwarte band vind ik niet echt mooi, en ik draag bruine schoenen, riem en aktetas.
de Duometre a Chronographe als ik me niet vergis...erg fijn!quote:Op zondag 1 november 2009 20:14 schreef StateOfMind het volgende:
En een plaatje van mijn favoriete horloge:
[ afbeelding ]
En het inwendige gedeelte:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
helaas onbetaalbaar voor mij![]()
Hij blijft ge-wel-dig he!!!quote:Op zondag 1 november 2009 20:14 schreef StateOfMind het volgende:
En een plaatje van mijn favoriete horloge:
[ afbeelding ]
En het inwendige gedeelte:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
helaas onbetaalbaar voor mij![]()
Veel beter wordt het gewoon niet: de combinatie van geblauwde en gouden wijzers; de diepliggende en in verschillende niveau's verzonken subdials en natuurlijk het fantastische uurwerk geven dit horloge een uitstraling van eenzame en hoge klassequote:
als ik niet eerst een apartement zou moeten kopen en mn studie afbetalen etc. dan zou ik het zeker doen. Alhoewel, misschien zou er eerst een sportiever horloge komen (omega planet ocean ofzo) aangezien deze maand mijn portuguese binnenkomt (eindelijk na heel lang wachten!) en die ook al klassiek is.quote:Op zondag 1 november 2009 20:53 schreef junkiexp het volgende:
Zouden jullie het kopen als je nu 25 k ter beschikking kreeg ?
Ik zou serieus morgenochtend voor de deur van de juwelier staan te wachten als ik een leuke prijs zou winnen in de loterijquote:Op zondag 1 november 2009 20:53 schreef junkiexp het volgende:
Zouden jullie het kopen als je nu 25 k ter beschikking kreeg ?
Hoe lang wacht je nu al eigenlijk op de Portugueser?quote:Op zondag 1 november 2009 20:57 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
als ik niet eerst een apartement zou moeten kopen en mn studie afbetalen etc. dan zou ik het zeker doen. Alhoewel, misschien zou er eerst een sportiever horloge komen (omega planet ocean ofzo) aangezien deze maand mijn portuguese binnenkomt (eindelijk na heel lang wachten!) en die ook al klassiek is.
Plus het feit dat een jongen van 25 met een klok van 25k misschien ook redelijk overdreven is.....
maar als je een jaar of 40 bent dan is zo'n klok wel echt masterlijk![]()
![]()
Da's erg lang idd. En erg moeilijk dat ie er al wel is, maar dat je er nog niet aan kan komen.quote:Op zondag 1 november 2009 21:40 schreef --H-I-M-- het volgende:
Een jaar ongeveer. Maar dat heeft er meer mee te maken dat mijn afstudeerdatum zo ver weg heeft gelegen. Hij ligt nl al maanden klaar...
De Reverso lijn is inderdaad heel mooi! In eerste instantie ging mijn voorkeur uit naar de classique, echter toen ik die had aangepast viel mij op dat die wel heel erg smal en misschien bijna wel 'vrouwelijk' overkomt. De Grande Taille is qua verhoudingen veel mooier vind ik..quote:Op zondag 1 november 2009 22:08 schreef StateOfMind het volgende:
Over de prijzen kan ik je niets vertellen helaas, maar wat een schitterend horlogeDe Reverso lijn van JLC kan mij wel bekoren
Prachtigquote:Op zondag 1 november 2009 22:02 schreef Stewes het volgende:
Horlogeliefhebbers,
Al gedurende lange tijd is mijn oog gevallen op een in mijn ogen echt geweldig uurwerk: de Jaeger Lecoultre Reverso Grande Taille!
Ik heb hem pasgeleden gepast en het horloge is echt magisch mooi. Ik zit echter wel met wat vragen.
Bij de zaak waar ik het horloge heb gepast was de prijs 4.500 euro, maar als ik wat verder kijk zie ik dat er enorme prijsverschillen zitten. Zo heb ik hem bij een juwelier elders voor 3.100 gezien. Hoe kan dit? Is het zo dat de ene te duur is, of is de tweede te goedkoop om waar te zijn?
Graag jullie deskundige mening, want ik wil het horloge binnenkort gaan aanschaffen!
Bedankt...
Even voor de sfeer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het jeukt idd ontzettendquote:Op zondag 1 november 2009 21:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Da's erg lang idd. En erg moeilijk dat ie er al wel is, maar dat je er nog niet aan kan komen.
hey! Die wil ik dus misschien ook aanschaffen, zit alleen nog te twijfelen tussen de witte versie en deze zwarte versie (wil m wel met metalen band eigenlijk)... Waar heb je m gekocht? Enne, hoe bevalt ie?quote:Op zondag 1 november 2009 20:07 schreef osmo het volgende:
En we gaan door met mijn laatste aanwinst
[ afbeelding ]
Tissot PRC 200
Jammer want het is een mooie klok. Zo zie je maar weer: niet alleen een mooi product hebben, maar ook een beetje service leveren, anders verkoop je toch niet.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:44 schreef joenp het volgende:
Heb vandaag m'n bestelling bij Christopher Ward maar gestopt.
Door de nieuwe website ging er van alles mis, kreeg ik geen bevestigingen binnen, alle informatie die ik kreeg kwam alleen mijn kant op omdat ik er naar vroeg. Weinig vertrouwen dus meer in die tent als het zo moeilijk voor ze is om een klant order voor te laten gaan op andere dingen!![]()
Heb nu maar bij een andere winkel in Engeland een Tissot Le Locle besteld voor omgerekend ¤250! Nu maar hopen dat dat een stuk beter gaat!
Njah, wieweet als ze het verbeteren dat ik dan ooit nog eens een keer terug ga naar ze... Al denk ik dat qualitatief de Tissot wel wat hoger ligt dan de CWL.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:01 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Jammer want het is een mooie klok. Zo zie je maar weer: niet alleen een mooi product hebben, maar ook een beetje service leveren, anders verkoop je toch niet.
Hmmm, ben benieuwd.... Zie dat de PRC 200 daar ook 100 euro goedkoper is dan hier online.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:14 schreef joenp het volgende:
[..]
Njah, wieweet als ze het verbeteren dat ik dan ooit nog eens een keer terug ga naar ze... Al denk ik dat qualitatief de Tissot wel wat hoger ligt dan de CWL.
Zodra ik 'm binnen heb dan horen jullie wel weer of het nu beter is gegaan! (btw, http://www.precisiontime.co.uk/ was de site waar ik besteld heb)
Erg mooi, deze uitvoering met maanfase! Je ziet ze zeer weinig.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:53 schreef macondo het volgende:
Heb de Omega Speedmaster met maanfase complicatie. Alleen gaat het bij mij regelmatig mis als ik op een brakke dag mijn horloge op het nachtkastje laat liggen en hij stil komt te staan. Dan komt de maanfase weer achter te lopen evenals de datum. Een automaat heeft ook zijn voordelen, denk ik dan.
[ afbeelding ]
Mooie klok man, die Tissot...die is er voor mij namelijk ook een onderwegquote:Op maandag 2 november 2009 08:27 schreef TheSilencer het volgende:
[..]
Prachtig![]()
Bij mij komt er ooit nog de stalen Grande Taille Grande Reserve (al paar jaar uit productie) met achtdaags handopwinderuurwerk...
Vanochtend deze Tissot (1970), vanmiddag de Panerai (2004), allebei dezelfde diameter...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tissot Le Locle!quote:Op donderdag 12 november 2009 05:00 schreef Rbhp het volgende:
Ok, vraag van een leek. Ik heb altijd een hekel gehad aan het dragen van een horloge. Kwestie van gewenning denk ik, maar ik ben wel een enorme fan van de look die horloges geven. Mijn shirts en pakken zijn tailormade, mijn schoenen komen uit Japan, alleen mist er nog iets, jawel, een mooi uurwerk.
Ik wil beginnen met een klein budget, 500 euro, want ik ben bang dat ik het horloge na 2 maanden weer opzij leg, en dat is zonde van het geld. Ik wil een licht horloge, eentje die geen afdruk achterlaat, en voelt alsof hij niet om mijn pols zit. Leren bandje bij voorkeur.
Suggesties van de experts hier?
Dat is idd ook een Le Locle. Persoonlijk vind ik degene die ik toonde stukken mooier door de Romeinse cijfers en de geguillocheerde wijzerplaat. Dat geeft het geheel een iets chiquere uitstraling (naar mijn smaak dan).quote:Op donderdag 12 november 2009 06:40 schreef Rbhp het volgende:
Hi StateOfMind! Dank voor je advies en ook de foto's. Ziet er erg mooi uit en je hebt direct de juiste richting qua stijl te pakken voor me. Hartelijk dank, ik ga dit weekend shoppen.![]()
Als andere experts nog advies hebben, dan hoor ik dat graag.
Dit is hem toch? Iets anders dan de foto's die jij postte. De T41142371?
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk en ik ben het met je eens. Ik heb gelijk even gekeken, en de prijs is inderdaad 370 Euro. Het standaard leren bandje is zwart, ik zal even moeten vragen of ze hem ook in het bruin hebben.quote:Op donderdag 12 november 2009 07:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is idd ook een Le Locle. Persoonlijk vind ik degene die ik toonde stukken mooier door de Romeinse cijfers en de geguillocheerde wijzerplaat. Dat geeft het geheel een iets chiquere uitstraling (naar mijn smaak dan).
Verder is er ook nog een Le Locle met chronograaf, maar dat vind ik net niet passen bij een pak.
Wat vindt je van het Antea model van Stowa als dress horloge?quote:Op donderdag 12 november 2009 06:40 schreef Rbhp het volgende:
Hi StateOfMind! Dank voor je advies en ook de foto's. Ziet er erg mooi uit en je hebt direct de juiste richting qua stijl te pakken voor me. Hartelijk dank, ik ga dit weekend shoppen.![]()
Als andere experts nog advies hebben, dan hoor ik dat graag.
Dit is hem toch? Iets anders dan de foto's die jij postte. De T41142371?
[ afbeelding ]
Waarom staat daar eigenlijk IIII in plaats van IV?quote:Op donderdag 12 november 2009 07:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is idd ook een Le Locle. Persoonlijk vind ik degene die ik toonde stukken mooier door de Romeinse cijfers en de geguillocheerde wijzerplaat.
Er is mij ooit verteld dat dat zo is omdat de balans van de wijzerplaat (qua layout) dan mooier is.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:55 schreef DappereDodo77 het volgende:
[..]
Waarom staat daar eigenlijk IIII in plaats van IV?
StateofMind, die te bedingen korting waar je het over hebt, is dat gangbaar bij horloges van alle prijscategorieen? Ik heb vandaag bij een juwelier een Jaeger Lecoultre Reverso Grande Taille gepast, denk jij dat daar eenzelfde kortingsmarge mogelijk is?quote:Op donderdag 12 november 2009 07:14 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb vorig jaar bij de juwelier een Le Locle gepast waar een bruine leren kroko op zat. Dus ze zijn zo wel verkrijgbaar. Een zwarte band vind ik wat 'goedkoop' ogen.
Overigens kun je vaak wat korting bedingen als je serieuze interesse toont (tussen de 10 en 20% is gangbaar).
Om voor mn beurt te praten: ja. Op een JLC kun je met een beetje handelen 15 tot 20 procent korting komen, mits enigzins gefundeerd verhaal. Met veel bombarie binnenkomen en je korting eisen is niet de manierquote:Op donderdag 12 november 2009 21:47 schreef Stewes het volgende:
[..]
StateofMind, die te bedingen korting waar je het over hebt, is dat gangbaar bij horloges van alle prijscategorieen? Ik heb vandaag bij een juwelier een Jaeger Lecoultre Reverso Grande Taille gepast, denk jij dat daar eenzelfde kortingsmarge mogelijk is?
Van wat ik lees op de diverse horlogefora is dat zeer gangbaar. Al zijn juweliers niks aan je verplicht. Dus je kan er een treffen die niet aan korting doet. Maar daar kom je maar op 1 manier achter.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:47 schreef Stewes het volgende:
[..]
StateofMind, die te bedingen korting waar je het over hebt, is dat gangbaar bij horloges van alle prijscategorieen? Ik heb vandaag bij een juwelier een Jaeger Lecoultre Reverso Grande Taille gepast, denk jij dat daar eenzelfde kortingsmarge mogelijk is?
Hi Norbertus. Een interessante suggestie, dank je wel. Ik kan me voorstellen dat dit horloge prima past bij een pak, alleen zou ik zelf graag een horloge willen hebben wat iets wilder is, iets groter en een klein beetje meer opvalt. Is er binnen Stowa zo'n soort model verkrijgbaar?quote:Op donderdag 12 november 2009 18:38 schreef Norbertus007 het volgende:
[..]
Wat vindt je van het Antea model van Stowa als dress horloge?
[ afbeelding ]
Kijk even rond op de site zou ik zeggen. http://stowa.com/ Stowa maakt maar 5 modellen. Wild zou ik de modellen allemaal niet willen noemenquote:Op vrijdag 13 november 2009 02:35 schreef Rbhp het volgende:
[..]
Hi Norbertus. Een interessante suggestie, dank je wel. Ik kan me voorstellen dat dit horloge prima past bij een pak, alleen zou ik zelf graag een horloge willen hebben wat iets wilder is, iets groter en een klein beetje meer opvalt. Is er binnen Stowa zo'n soort model verkrijgbaar?
Dat is inderdaad een nadeel. Ik heb de horloges wel van de site gekocht en ze zijn echt super! In het echt nog veel mooier dan op de foto's. Op verschillende forums, vooral Watchuseek zijn veel foto's (ook wristshots) te vinden, dus je kan een behoorlijk goede inschatting maken voordat je hem koopt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:15 schreef Stewes het volgende:
Mooi horloge die Stowa, lijkt me alleen wel een nadeel. Je kunt dat horloge nergens aanpassen omdat ze hem alleen online verkopen. Ik vind toch echt dat je horloges niet van een plaatje kunt kopen eerlijk gezegd?
Wat moet ie ongeveer kosten. Hij is wel vetquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:36 schreef joenp het volgende:
De bestelde Christopher Ward C5 Malvern Automatic die ik geannuleerd had bij CWL was toch nog aangekomen bij mij thuis! Ondanks dat het wel degelijk een mooie klok is heb ik 'm toch terug gestuurd. Hij voelde veel te klein aan om m'n pols en miste voor mij toch iets... De Le Locle die ik nog pending had staan bij een andere online shop heb ik door die reden ook geannuleerd, te klein etc...![]()
Ik heb m'n ogen nuiet op een Tissot PRC200 gezet, twijfel alleen nog tussen twee soorten. (ik weet het, het is een totaal andere stijl, maar op dit moment staat dit gewoon beter bij mij)
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Iemand ervaring met bovenstaande horloges? Ik vind de zwarte mooier op de foto's, alleen wil ik graag een bruine band welke ws niet mooi staat bij de zwarte plaat... en de wit/bruine heb ik nog niet in het wild gespot in de winkels... Misschien iemand de combi die ik noem(zwarte plaat, bruine band) in het wild gezien?
Misschien moet je gewoon eens naar een juwelier om het eea te passen...quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:36 schreef joenp het volgende:
De bestelde Christopher Ward C5 Malvern Automatic die ik geannuleerd had bij CWL was toch nog aangekomen bij mij thuis! Ondanks dat het wel degelijk een mooie klok is heb ik 'm toch terug gestuurd. Hij voelde veel te klein aan om m'n pols en miste voor mij toch iets... De Le Locle die ik nog pending had staan bij een andere online shop heb ik door die reden ook geannuleerd, te klein etc...![]()
Ik heb m'n ogen nuiet op een Tissot PRC200 gezet, twijfel alleen nog tussen twee soorten. (ik weet het, het is een totaal andere stijl, maar op dit moment staat dit gewoon beter bij mij)
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Iemand ervaring met bovenstaande horloges? Ik vind de zwarte mooier op de foto's, alleen wil ik graag een bruine band welke ws niet mooi staat bij de zwarte plaat... en de wit/bruine heb ik nog niet in het wild gespot in de winkels... Misschien iemand de combi die ik noem(zwarte plaat, bruine band) in het wild gezien?
300 euro. Ik heb de bruine band met witte wijzerplaat. Erg mooi horloge, zeer goede prijs kwaliteit, en perfecte maat. Erg stevig ook, degelijk horloge. Draag hem nu niet meer zoveel wegens Breitling Navitimer maar nog steeds zeer blij mee.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:53 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Wat moet ie ongeveer kosten. Hij is wel vet
¤ 6,- ongeveer bij elke willekeurige horloge boer...quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:47 schreef Erasmusch het volgende:
Wat is een normale prijs om een batterijtje te laten vervangen in een oude Omega DeVille? Ik kwam toevallig langs de Bijenkorf en daar gaven ze mij een quote van 150e
Ik heb dezelfde met lichtbruin/ creme wit band...en zonder datumquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:28 schreef Hojdhopper het volgende:
Veel chique horloges hier. Mag mijne er dan nog wel tussen? Haha!:P
[ afbeelding ]
Bedoel je daarmee die enorme doos met rood deksel?quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
300 euro. Ik heb de bruine band met witte wijzerplaat. Erg mooi horloge, zeer goede prijs kwaliteit, en perfecte maat. Erg stevig ook, degelijk horloge. Draag hem nu niet meer zoveel wegens Breitling Navitimer maar nog steeds zeer blij mee.
Aanrader dus, en hij is nog leuk verpakt ook (geeft het toch wat extra's)
Ik vind 'm niet mooi; veel te drul en opzichtig voor een PP!quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:09 schreef FlinkeNaam het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is ook wel mooi....opzich
Zegt me niks, maar kijk voor dat budget ook eens bij Seiko. De Seiko 5 serie zit rondom dat budget. En dan heb je tenminste een mechanisch horloge i.p.v. quartz. Qua kwaliteit zit het zeker goed!quote:Op zondag 15 november 2009 14:47 schreef Twizu het volgende:
Goedendag,
Wellicht kunnen jullie mij verder helpen
Ik ben namelijk opzoek naar een horloge tot ¤60,-. Ik vind die Geneva XXL met ledere band horloges wel tof, maar deze gaan bij mij binnen één maand stuk.
Heeft iemand toevallig een alternatief? Beetje kwaliteit voor niet te duur?
Ik heb mijn oog laten vallen op de horloges van Raptor. Iemand ervaring met dit 'merk'?
Lijkt me gewoon echt. In het begin waren deze horloges overigens aanmerkelijk goedkoper (nieuw tussen de 200 en 300 euro). U-Boat is zijn prijzen vrij snel gaan verhogen toen deze horloges populair bleken. Je zult nooit weten wanneer en tegen welke prijs het is gekocht. 200 EURO voor een quartz-horloge is fors, maar als dit je ding is moet je het wel neertellen. De prijs lijkt me reëel! Ik zou het er persoonlijk niet voor overhebben. Het ding heeft mineraalglas en een reteklein uurwerk in een heel grote kast, opgevuld met een lullig wit plastic ring. Als je het voor de mode koopt zie je dat niet (behalve aan het feit dat de datum ver naar binnen staat).quote:Op zondag 15 november 2009 15:05 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[TK] U-Boat IFO Left Hook 45mm
Iemand die mogelijk wat informatie kan geven over de echtheid hiervan?
Tenk you.quote:Op zondag 15 november 2009 16:51 schreef TheSilencer het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon echt. In het begin waren deze horloges overigens aanmerkelijk goedkoper (nieuw tussen de 200 en 300 euro). U-Boat is zijn prijzen vrij snel gaan verhogen toen deze horloges populair bleken. Je zult nooit weten wanneer en tegen welke prijs het is gekocht. 200 EURO voor een quartz-horloge is fors, maar als dit je ding is moet je het wel neertellen. De prijs lijkt me reëel! Ik zou het er persoonlijk niet voor overhebben. Het ding heeft mineraalglas en een reteklein uurwerk in een heel grote kast, opgevuld met een lullig wit plastic ring. Als je het voor de mode koopt zie je dat niet (behalve aan het feit dat de datum ver naar binnen staat).
Nogmaals, op zich een leuke aanbieding, je moet wel effe een nieuw glaasje scoren. Doe dat niet bij U-boat zelf, want dan duurt het, heb ik mij laten vertellen, láááang!
Dank!quote:Op zondag 15 november 2009 15:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zegt me niks, maar kijk voor dat budget ook eens bij Seiko. De Seiko 5 serie zit rondom dat budget. En dan heb je tenminste een mechanisch horloge i.p.v. quartz. Qua kwaliteit zit het zeker goed!
Kijk eens op monsterwatches. Degene achter die site is een betrouwbaar en gerespecteerd lid van diverse horlogefora.
Als accountant moet je aan de Breitling.quote:Op zondag 15 november 2009 20:40 schreef Vido het volgende:
Ben mijn huidige horloge inderdaad beu, heb ik al een jaar of 6-7, en heeft in de laatste maanden ook wat beschadigingen opgelopen (krassen op de band en op het glas).
Ik ben Accountant in de MKB (met de nadruk op de "K") sector, dus in mijn ogen zou een horloge als bovenstaande volgens mij wel moeten kunnen. Mijn cliënten komen immers vaak genoeg in korte broek (bij wijze van spreken) bij mij binnenlopen, dus het lijkt me heel sterk dat er ook maar één tussenzit (en is ook gewoon niet zo, ken ik ze goed genoeg voor) die bovenstaand horloge te casual zou vinden.
Waar ik dus naar op zoek ben is een horloge dat ik zowel bij een pak als bij een spijkerbroek kan dragen, en redelijk tijdloos is. Bovenstaand horloge trok op een of andere manier mijn aandacht. De vraag is dus eigenlijk jullie mening (natuurlijk niet te vergelijken met 99% van de andere horloges in dit topic, maar goed), en bij welke merken ik nog meer zou kunnen kijken voor soortgelijke modellen.
Ik heb het gevoel dat op mijn vorige stageplekken in de accountancy vooral het merk Rado poulair is....quote:Op maandag 16 november 2009 18:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als accountant moet je aan de Breitling.
--H-I-M-- wat draag je zelf dan als ik vragen magquote:Op maandag 16 november 2009 18:54 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat op mijn vorige stageplekken in de accountancy vooral het merk Rado poulair is....
Ik heb nu een baan in de internationale advocatuur en hier zijn vooral IWC, Rolex en Baume & Mercier goed vertegenwoordigd.....
Helemaal niks!quote:Op maandag 16 november 2009 20:16 schreef Stewes het volgende:
[..]
--H-I-M-- wat draag je zelf dan als ik vragen mag?
Prima keuze, prachtig horloge. Heb nu zelf een Breitling Navitimer op stalen band, evenals een chronomat. Tikkeltje over-de-top, maar wel leuk. Rolex Explorer II en IWC ingenieur staan ook nog op mijn lijst.quote:Op maandag 16 november 2009 20:23 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Helemaal niks!
maar over anderhalve week ongeveer een portuguese chrono
Breitling Superocean Heritage.quote:Op maandag 16 november 2009 18:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als accountant moet je aan de Breitling.
Idd, kijk er ontzettend naar uit! Een foto weet ik nog niet, ben niet zo van foto's op internet gooien......quote:Op maandag 16 november 2009 20:30 schreef Stewes het volgende:
Woow een Portuguese Chrono..mooie keus..dan valt je in ieder geval niet uit de toom zullen we maar zeggen. Kunnen we foto verwachten zodra jij je juweeltje opgehaald hebt?
Ik kijk ook uit naar de mijn JLC...
Dankje! Mijn broer heeft een tijdje met een nep-navitimer rondgelopen en kreeg daar ontzettend veel complimenten over. Mooie klassieke klok.quote:Op maandag 16 november 2009 20:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Prima keuze, prachtig horloge. Heb nu zelf een Breitling Navitimer op stalen band, evenals een chronomat. Tikkeltje over-de-top, maar wel leuk. Rolex Explorer II en IWC ingenieur staan ook nog op mijn lijst.
Haha leuk! dat was mijn nummer 2 op mijn lijstje, maar dan met rubberen band!!! Wie weet komt die er ook ooit nog eensquote:Op maandag 16 november 2009 21:24 schreef feelsgoodman het volgende:
En vandaag het oranje monster.
[ afbeelding ]
Helaas (nog) niet van mij.
[..]
Breitling Superocean Heritage.
Waar gaat dit eigenlijk over. Maken mensen hier zich serieus druk over wat klanten/collega's/etc van hun horloge vinden op professioneel gebied? Natuurlijk wil je dat mensen je klok mooi vinden, maar zakelijk gezien maakt het toch geen bal uit? Of vergis ik mij hierin?quote:Op zondag 15 november 2009 20:40 schreef Vido het volgende:
Ik ben Accountant in de MKB (met de nadruk op de "K") sector, dus in mijn ogen zou een horloge als bovenstaande volgens mij wel moeten kunnen. Mijn cliënten komen immers vaak genoeg in korte broek (bij wijze van spreken) bij mij binnenlopen, dus het lijkt me heel sterk dat er ook maar één tussenzit (en is ook gewoon niet zo, ken ik ze goed genoeg voor) die bovenstaand horloge te casual zou vinden.
Waar ik dus naar op zoek ben is een horloge dat ik zowel bij een pak als bij een spijkerbroek kan dragen, en redelijk tijdloos is. Bovenstaand horloge trok op een of andere manier mijn aandacht. De vraag is dus eigenlijk jullie mening (natuurlijk niet te vergelijken met 99% van de andere horloges in dit topic, maar goed), en bij welke merken ik nog meer zou kunnen kijken voor soortgelijke modellen.
Nou....Als je als accountant met een of andere megagouden bonk bij een klant binnenkomt, is het in Nederland nog wel zo dat de klant denkt van "zozo dus daar gaan mijn fees naartoe", zeker in het MKB moet je daar voor oppassen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:52 schreef macondo het volgende:
[..]
Waar gaat dit eigenlijk over. Maken mensen hier zich serieus druk over wat klanten/collega's/etc van hun horloge vinden op professioneel gebied? Natuurlijk wil je dat mensen je klok mooi vinden, maar zakelijk gezien maakt het toch geen bal uit? Of vergis ik mij hierin?
Exact.quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:58 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Nou....Als je als accountant met een of andere megagouden bonk bij een klant binnenkomt, is het in Nederland nog wel zo dat de klant denkt van "zozo dus daar gaan mijn fees naartoe", zeker in het MKB moet je daar voor oppassen.
Daarentegen in Duitsland of de USA is het juist een teken van "kijk die vent is goed, want die heeft zo'n horloge kunnen kopen door goed werk te leveren". Het is in Nederland nog steeds zo dat als je ej hoofd boven het maaiveld uitsteekt hij er bijna altijd afgehakt wordt. jaloezie en afgunst spelen nog altijd een grote rol hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |