abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 14 november 2009 @ 20:51:35 #76
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_74705016
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 20:28 schreef Hojdhopper het volgende:
Veel chique horloges hier. Mag mijne er dan nog wel tussen? Haha!:P

[ afbeelding ]
Ik heb dezelfde met lichtbruin/ creme wit band...en zonder datum
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
  zaterdag 14 november 2009 @ 21:26:19 #77
77418 Tha_Flash
bijna 2020 !!!
pi_74705850


Hij toont in het echt minder "wittig".
pi_74714370
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 12:03 schreef eriksd het volgende:

[..]

300 euro. Ik heb de bruine band met witte wijzerplaat. Erg mooi horloge, zeer goede prijs kwaliteit, en perfecte maat. Erg stevig ook, degelijk horloge. Draag hem nu niet meer zoveel wegens Breitling Navitimer maar nog steeds zeer blij mee.

Aanrader dus, en hij is nog leuk verpakt ook (geeft het toch wat extra's)
Bedoel je daarmee die enorme doos met rood deksel?
Ik neig zelf naar de bruine omdat die wat klassieker oogt en omdat ik zelf al een chrono heb met zwarte plaat. Van de week in Utrecht maar eens zoeken naar beide met lederen band, heb ze alleen nog maar gezien met staal er op. Dat maakt 'm toch net niet vind ik zelf.
pi_74714478
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 12:09 schreef FlinkeNaam het volgende:
[ afbeelding ]

Deze is ook wel mooi....opzich
Ik vind 'm niet mooi; veel te drul en opzichtig voor een PP!
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 15 november 2009 @ 14:47:55 #80
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74716189
Goedendag,

Wellicht kunnen jullie mij verder helpen

Ik ben namelijk opzoek naar een horloge tot ¤60,-. Ik vind die Geneva XXL met ledere band horloges wel tof, maar deze gaan bij mij binnen één maand stuk.

Heeft iemand toevallig een alternatief? Beetje kwaliteit voor niet te duur?
Ik heb mijn oog laten vallen op de horloges van Raptor. Iemand ervaring met dit 'merk'?
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
  zondag 15 november 2009 @ 15:05:43 #81
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_74716515
[TK] U-Boat IFO Left Hook 45mm

Iemand die mogelijk wat informatie kan geven over de echtheid hiervan?
pi_74716593
quote:
Op zondag 15 november 2009 14:47 schreef Twizu het volgende:
Goedendag,

Wellicht kunnen jullie mij verder helpen

Ik ben namelijk opzoek naar een horloge tot ¤60,-. Ik vind die Geneva XXL met ledere band horloges wel tof, maar deze gaan bij mij binnen één maand stuk.

Heeft iemand toevallig een alternatief? Beetje kwaliteit voor niet te duur?
Ik heb mijn oog laten vallen op de horloges van Raptor. Iemand ervaring met dit 'merk'?
Zegt me niks, maar kijk voor dat budget ook eens bij Seiko. De Seiko 5 serie zit rondom dat budget. En dan heb je tenminste een mechanisch horloge i.p.v. quartz. Qua kwaliteit zit het zeker goed!

Kijk eens op monsterwatches. Degene achter die site is een betrouwbaar en gerespecteerd lid van diverse horlogefora.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 15 november 2009 @ 15:36:21 #83
275429 scoloo
Just Popeye the Sailorman
pi_74717193
goeie site... wat is die seiko flightmaster gruwelijk mooi zeg
Als je zegt wat je doet, moet je ook doen wat je zegt!
  zondag 15 november 2009 @ 16:51:44 #84
98799 TheSilencer
is een goede keuze!
pi_74718455
quote:
Op zondag 15 november 2009 15:05 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[TK] U-Boat IFO Left Hook 45mm

Iemand die mogelijk wat informatie kan geven over de echtheid hiervan?
Lijkt me gewoon echt. In het begin waren deze horloges overigens aanmerkelijk goedkoper (nieuw tussen de 200 en 300 euro). U-Boat is zijn prijzen vrij snel gaan verhogen toen deze horloges populair bleken. Je zult nooit weten wanneer en tegen welke prijs het is gekocht. 200 EURO voor een quartz-horloge is fors, maar als dit je ding is moet je het wel neertellen. De prijs lijkt me reëel! Ik zou het er persoonlijk niet voor overhebben. Het ding heeft mineraalglas en een reteklein uurwerk in een heel grote kast, opgevuld met een lullig wit plastic ring. Als je het voor de mode koopt zie je dat niet (behalve aan het feit dat de datum ver naar binnen staat).

Nogmaals, op zich een leuke aanbieding, je moet wel effe een nieuw glaasje scoren. Doe dat niet bij U-boat zelf, want dan duurt het, heb ik mij laten vertellen, láááang!
pi_74721049
Even een post voor wat adviesinwinning. Ik wil al een tijdje een nieuw horloge kopen (heb momenteel een horloge met een redelijk dikke metalen band, en dat vind ik persoonlijk niet echt professioneel overkomen). Ik ben dus op zoek naar een horloge met lederen bandje, liefst bruin. Ook hef liefst een mechanisch uurwerk. Op het moment heb ik dit op het oog:

http://www.fossil.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?langId=-1&storeId=12052&catalogId=10052&categoryId=211553&parent_category_rn=&departmentCategoryId=30001&productId=22017018&N=0&Va=17&Ns=p_subcategory_sequence%7c0%7c%7cp_weight%7c0%7c%7cp_order_history%7c1&No=15&rec=14&pn=c&imagePath=ME1026

(Sorry voor de lange URL, blame Fossil!)

Zou zoiets zakelijk (maar toch ook een tikje trendy) overkomen? En kunnen jullie misschien wat merken/types aanbevelen die er ongeveer op lijken en ook in dezelfde prijscategorie vallen (max. 200 euro, meer heb ik er op het moment niet voor, en dat zal de komende 2 jaar nog wel zo blijven, gezien ik nog parttime studeer).
“I have dined with kings, I've been offered wings. And I've never been too impressed.”
pi_74723441
Maar wat zoek je dan exact? Ben je je oude horloge beu, of ben je bang dat je dit horloge alleen casual kunt dragen (wat overigens wel zo is vind ik).

Het ligt er een beetje aan wat je zoekt, mag en wil je een heel klassiek horloge dan kun je onder de 200 euro makkelijk slagen bij merken als Seiko en Pulsar. Loop voor de grap eens een willekeurige V&D binnen. Daar hebben ze voor de prijscategorie dij jij zoekt vast iets liggen..
pi_74726111
Ben mijn huidige horloge inderdaad beu, heb ik al een jaar of 6-7, en heeft in de laatste maanden ook wat beschadigingen opgelopen (krassen op de band en op het glas).

Ik ben Accountant in de MKB (met de nadruk op de "K") sector, dus in mijn ogen zou een horloge als bovenstaande volgens mij wel moeten kunnen. Mijn cliënten komen immers vaak genoeg in korte broek (bij wijze van spreken) bij mij binnenlopen, dus het lijkt me heel sterk dat er ook maar één tussenzit (en is ook gewoon niet zo, ken ik ze goed genoeg voor ) die bovenstaand horloge te casual zou vinden.

Waar ik dus naar op zoek ben is een horloge dat ik zowel bij een pak als bij een spijkerbroek kan dragen, en redelijk tijdloos is. Bovenstaand horloge trok op een of andere manier mijn aandacht. De vraag is dus eigenlijk jullie mening (natuurlijk niet te vergelijken met 99% van de andere horloges in dit topic, maar goed), en bij welke merken ik nog meer zou kunnen kijken voor soortgelijke modellen.
“I have dined with kings, I've been offered wings. And I've never been too impressed.”
  maandag 16 november 2009 @ 17:28:42 #88
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_74753439
quote:
Op zondag 15 november 2009 16:51 schreef TheSilencer het volgende:

[..]

Lijkt me gewoon echt. In het begin waren deze horloges overigens aanmerkelijk goedkoper (nieuw tussen de 200 en 300 euro). U-Boat is zijn prijzen vrij snel gaan verhogen toen deze horloges populair bleken. Je zult nooit weten wanneer en tegen welke prijs het is gekocht. 200 EURO voor een quartz-horloge is fors, maar als dit je ding is moet je het wel neertellen. De prijs lijkt me reëel! Ik zou het er persoonlijk niet voor overhebben. Het ding heeft mineraalglas en een reteklein uurwerk in een heel grote kast, opgevuld met een lullig wit plastic ring. Als je het voor de mode koopt zie je dat niet (behalve aan het feit dat de datum ver naar binnen staat).

Nogmaals, op zich een leuke aanbieding, je moet wel effe een nieuw glaasje scoren. Doe dat niet bij U-boat zelf, want dan duurt het, heb ik mij laten vertellen, láááang!
Tenk you.

Verder nog meningen.
Links staat ~3 posts hoger.

edit: [TK] U-Boat IFO Left Hook 45mm hiero

[ Bericht 4% gewijzigd door zwartemarktplaats op 16-11-2009 17:36:14 ]
  maandag 16 november 2009 @ 17:29:15 #89
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74753458
quote:
Op zondag 15 november 2009 15:09 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Zegt me niks, maar kijk voor dat budget ook eens bij Seiko. De Seiko 5 serie zit rondom dat budget. En dan heb je tenminste een mechanisch horloge i.p.v. quartz. Qua kwaliteit zit het zeker goed!

Kijk eens op monsterwatches. Degene achter die site is een betrouwbaar en gerespecteerd lid van diverse horlogefora.
Dank!

Zal de site eens gaan bekijken!
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
  maandag 16 november 2009 @ 18:50:42 #90
165633 eriksd
The grand facade...
pi_74756142
quote:
Op zondag 15 november 2009 20:40 schreef Vido het volgende:
Ben mijn huidige horloge inderdaad beu, heb ik al een jaar of 6-7, en heeft in de laatste maanden ook wat beschadigingen opgelopen (krassen op de band en op het glas).

Ik ben Accountant in de MKB (met de nadruk op de "K") sector, dus in mijn ogen zou een horloge als bovenstaande volgens mij wel moeten kunnen. Mijn cliënten komen immers vaak genoeg in korte broek (bij wijze van spreken) bij mij binnenlopen, dus het lijkt me heel sterk dat er ook maar één tussenzit (en is ook gewoon niet zo, ken ik ze goed genoeg voor ) die bovenstaand horloge te casual zou vinden.

Waar ik dus naar op zoek ben is een horloge dat ik zowel bij een pak als bij een spijkerbroek kan dragen, en redelijk tijdloos is. Bovenstaand horloge trok op een of andere manier mijn aandacht. De vraag is dus eigenlijk jullie mening (natuurlijk niet te vergelijken met 99% van de andere horloges in dit topic, maar goed), en bij welke merken ik nog meer zou kunnen kijken voor soortgelijke modellen.
Als accountant moet je aan de Breitling.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  maandag 16 november 2009 @ 18:54:05 #91
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_74756245
quote:
Op maandag 16 november 2009 18:50 schreef eriksd het volgende:

[..]

Als accountant moet je aan de Breitling.
Ik heb het gevoel dat op mijn vorige stageplekken in de accountancy vooral het merk Rado poulair is....

Ik heb nu een baan in de internationale advocatuur en hier zijn vooral IWC, Rolex en Baume & Mercier goed vertegenwoordigd.....
pi_74759634
quote:
Op maandag 16 november 2009 18:54 schreef --H-I-M-- het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat op mijn vorige stageplekken in de accountancy vooral het merk Rado poulair is....

Ik heb nu een baan in de internationale advocatuur en hier zijn vooral IWC, Rolex en Baume & Mercier goed vertegenwoordigd.....
--H-I-M-- wat draag je zelf dan als ik vragen mag ?
  maandag 16 november 2009 @ 20:23:41 #93
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_74759959
quote:
Op maandag 16 november 2009 20:16 schreef Stewes het volgende:

[..]

--H-I-M-- wat draag je zelf dan als ik vragen mag ?
Helemaal niks!

maar over anderhalve week ongeveer een portuguese chrono
pi_74760242
Woow een Portuguese Chrono..mooie keus..dan valt je in ieder geval niet uit de toom zullen we maar zeggen. Kunnen we foto verwachten zodra jij je juweeltje opgehaald hebt ?

Ik kijk ook uit naar de mijn JLC ...

[ Bericht 0% gewijzigd door Stewes op 16-11-2009 21:07:08 ]
  maandag 16 november 2009 @ 20:58:00 #95
165633 eriksd
The grand facade...
pi_74761338
quote:
Op maandag 16 november 2009 20:23 schreef --H-I-M-- het volgende:

[..]

Helemaal niks!

maar over anderhalve week ongeveer een portuguese chrono
Prima keuze, prachtig horloge. Heb nu zelf een Breitling Navitimer op stalen band, evenals een chronomat. Tikkeltje over-de-top, maar wel leuk. Rolex Explorer II en IWC ingenieur staan ook nog op mijn lijst.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  maandag 16 november 2009 @ 21:24:59 #96
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_74762466
En vandaag het oranje monster.



Helaas (nog) niet van mij.
quote:
Op maandag 16 november 2009 18:50 schreef eriksd het volgende:

[..]

Als accountant moet je aan de Breitling.
Breitling Superocean Heritage.
  dinsdag 17 november 2009 @ 08:41:36 #97
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_74772883
quote:
Op maandag 16 november 2009 20:30 schreef Stewes het volgende:
Woow een Portuguese Chrono..mooie keus..dan valt je in ieder geval niet uit de toom zullen we maar zeggen. Kunnen we foto verwachten zodra jij je juweeltje opgehaald hebt ?

Ik kijk ook uit naar de mijn JLC ...
Idd, kijk er ontzettend naar uit! Een foto weet ik nog niet, ben niet zo van foto's op internet gooien......
quote:
Op maandag 16 november 2009 20:58 schreef eriksd het volgende:

[..]

Prima keuze, prachtig horloge. Heb nu zelf een Breitling Navitimer op stalen band, evenals een chronomat. Tikkeltje over-de-top, maar wel leuk. Rolex Explorer II en IWC ingenieur staan ook nog op mijn lijst.
Dankje! Mijn broer heeft een tijdje met een nep-navitimer rondgelopen en kreeg daar ontzettend veel complimenten over. Mooie klassieke klok.
quote:
Op maandag 16 november 2009 21:24 schreef feelsgoodman het volgende:
En vandaag het oranje monster.

[ afbeelding ]

Helaas (nog) niet van mij.
[..]

Breitling Superocean Heritage.
Haha leuk! dat was mijn nummer 2 op mijn lijstje, maar dan met rubberen band!!! Wie weet komt die er ook ooit nog eens
  dinsdag 17 november 2009 @ 09:52:39 #98
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_74774283
quote:
Op zondag 15 november 2009 20:40 schreef Vido het volgende:
Ik ben Accountant in de MKB (met de nadruk op de "K") sector, dus in mijn ogen zou een horloge als bovenstaande volgens mij wel moeten kunnen. Mijn cliënten komen immers vaak genoeg in korte broek (bij wijze van spreken) bij mij binnenlopen, dus het lijkt me heel sterk dat er ook maar één tussenzit (en is ook gewoon niet zo, ken ik ze goed genoeg voor ) die bovenstaand horloge te casual zou vinden.

Waar ik dus naar op zoek ben is een horloge dat ik zowel bij een pak als bij een spijkerbroek kan dragen, en redelijk tijdloos is. Bovenstaand horloge trok op een of andere manier mijn aandacht. De vraag is dus eigenlijk jullie mening (natuurlijk niet te vergelijken met 99% van de andere horloges in dit topic, maar goed), en bij welke merken ik nog meer zou kunnen kijken voor soortgelijke modellen.
Waar gaat dit eigenlijk over. Maken mensen hier zich serieus druk over wat klanten/collega's/etc van hun horloge vinden op professioneel gebied? Natuurlijk wil je dat mensen je klok mooi vinden, maar zakelijk gezien maakt het toch geen bal uit? Of vergis ik mij hierin?
Overal verstand van.
  dinsdag 17 november 2009 @ 09:58:41 #99
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_74774415
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 09:52 schreef macondo het volgende:

[..]

Waar gaat dit eigenlijk over. Maken mensen hier zich serieus druk over wat klanten/collega's/etc van hun horloge vinden op professioneel gebied? Natuurlijk wil je dat mensen je klok mooi vinden, maar zakelijk gezien maakt het toch geen bal uit? Of vergis ik mij hierin?
Nou....Als je als accountant met een of andere megagouden bonk bij een klant binnenkomt, is het in Nederland nog wel zo dat de klant denkt van "zozo dus daar gaan mijn fees naartoe", zeker in het MKB moet je daar voor oppassen.

Daarentegen in Duitsland of de USA is het juist een teken van "kijk die vent is goed, want die heeft zo'n horloge kunnen kopen door goed werk te leveren". Het is in Nederland nog steeds zo dat als je ej hoofd boven het maaiveld uitsteekt hij er bijna altijd afgehakt wordt. jaloezie en afgunst spelen nog altijd een grote rol hier.
  dinsdag 17 november 2009 @ 17:06:57 #100
165633 eriksd
The grand facade...
pi_74786652
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 09:58 schreef --H-I-M-- het volgende:

[..]

Nou....Als je als accountant met een of andere megagouden bonk bij een klant binnenkomt, is het in Nederland nog wel zo dat de klant denkt van "zozo dus daar gaan mijn fees naartoe", zeker in het MKB moet je daar voor oppassen.

Daarentegen in Duitsland of de USA is het juist een teken van "kijk die vent is goed, want die heeft zo'n horloge kunnen kopen door goed werk te leveren". Het is in Nederland nog steeds zo dat als je ej hoofd boven het maaiveld uitsteekt hij er bijna altijd afgehakt wordt. jaloezie en afgunst spelen nog altijd een grote rol hier.
Exact.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')