quote:
Ik leer er niet van. Het is al de 3e keer dat mij dit is overkomen. Op het moment dat de situatie intiem dreigt te worden geef ik die dames mijn bankpas/munten/telefoon/jas en loop ik weg. Gelukkig heb ik de bankpas en telefoon een week later ongebruikt terug gekregen. De meid heeft haar best gedaan om mij terug te vindenquote:Op zondag 1 november 2009 15:01 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Dat is wel een erg mooie actie. Hoop dat je er van geleerd hebt.
quote:Op zondag 1 november 2009 15:09 schreef Hoerenkots het volgende:
Op het moment dat de situatie intiem dreigt te worden geef ik die dames mijn bankpas/munten
"Hier is m'n bankpas, doei hè"quote:Op zondag 1 november 2009 15:09 schreef Hoerenkots het volgende:
[..]
Ik leer er niet van. Het is al de 3e keer dat mij dit is overkomen. Op het moment dat de situatie intiem dreigt te worden geef ik die dames mijn bankpas/munten/telefoon/jas en loop ik weg. Gelukkig heb ik de bankpas en telefoon een week later ongebruikt terug gekregen. De meid heeft haar best gedaan om mij terug te vinden.
Het komt alleen voor als ik knetterlam ben
Te zat om haar naam of zijn jas te vragen maar wel foto's maken?quote:Op zondag 1 november 2009 15:06 schreef Aethereal het volgende:
Trouwens, voordat ik het vergeet: pics van het sletje?
quote:Op zondag 1 november 2009 15:09 schreef Hoerenkots het volgende:
[..]
Ik leer er niet van. Het is al de 3e keer dat mij dit is overkomen. Op het moment dat de situatie intiem dreigt te worden geef ik die dames mijn bankpas/munten/telefoon/jas en loop ik weg.
Tot hier ging het goed.quote:Op zondag 1 november 2009 15:09 schreef Hoerenkots het volgende:
Op het moment dat de situatie intiem dreigt te worden geef ik die dames
Gast je verdient een lintje!quote:Op zondag 1 november 2009 15:09 schreef Hoerenkots het volgende:
[..]
Ik leer er niet van. Het is al de 3e keer dat mij dit is overkomen. Op het moment dat de situatie intiem dreigt te worden geef ik die dames mijn bankpas/munten/telefoon/jas en loop ik weg. Gelukkig heb ik de bankpas en telefoon een week later ongebruikt terug gekregen. De meid heeft haar best gedaan om mij terug te vinden.
Het komt alleen voor als ik knetterlam ben
Dus op het moment dat je op het punt staat om op zaterdagavond ergens in een steegje een blowjob te krijgen van een bloedmooie meid, zeg jij simpelweg: "Ehhh ... hier heb je m'n bankpas en m'n gsm. Bedankt he. Doei!", en loop je vrolijk weg. Of zo.quote:Op zondag 1 november 2009 15:09 schreef Hoerenkots het volgende:
Op het moment dat de situatie intiem dreigt te worden geef ik die dames mijn bankpas/munten/telefoon/jas en loop ik weg.
Ben jij lekker?quote:Op zondag 1 november 2009 15:06 schreef electronique het volgende:
oh dus jij was dat!
wil je je jas nog terug?
Het gaat meestal op deze manier:quote:Op zondag 1 november 2009 15:17 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dus op het moment dat je op het punt staat om op zaterdagavond ergens in een steegje een blowjob te krijgen van een bloedmooie meid, zeg jij simpelweg: "Ehhh ... hier heb je m'n bankpas en m'n gsm. Bedankt he. Doei!", en loop je vrolijk weg. Of zo.
Anders verneuk jij even een heldentopic met je hersenspinsels mongool.quote:Op zondag 1 november 2009 15:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb een keer m'n iPhone aan een meisje gegeven
Die kreeg ik de volgende dag weer terug gelukkigen ze had er een pikante van zichzelf mee gemaakt en die foto er op laten staan
!
Oh voor jou niet dan?quote:
quote:
Heb de jas 1,5 maand geleden gekocht voor 280 euro.quote:Op zondag 1 november 2009 15:57 schreef Sackboy het volgende:
Wat voor jas was het? Een Armani jas van 1500 euro of een Zeeman jas van 30 euro?
Ah, dan valt het mee..quote:Op zondag 1 november 2009 16:16 schreef Hoerenkots het volgende:
[..]
Heb de jas 1,5 maand geleden gekocht voor 280 euro.
dan kun je beter je sokken meegeven de volgende keerquote:Op zondag 1 november 2009 16:16 schreef Hoerenkots het volgende:
[..]
Heb de jas 1,5 maand geleden gekocht voor 280 euro.
Het zou inderdaad beter zijn. Het zou nog mooier zijn als ik dit vreemde gedrag zou afleren.quote:Op zondag 1 november 2009 16:18 schreef laffer het volgende:
[..]
dan kun je beter je sokken meegeven de volgende keer
heb je veel kleding? zoja, dan kun je nog wel ff doorgaan met meisjes versieren op jouw manierquote:Op zondag 1 november 2009 16:27 schreef Hoerenkots het volgende:
[..]
Het zou inderdaad beter zijn. Het zou nog mooier zijn als ik dit vreemde gedrag zou afleren.
Ik heb destijds geluk gehad met mijn bankpas en mobiel. Nu werd ik, met die jas, voor een relatief lage prijs geconfronteerd met mijn vreemde gedrag.
quote:Op zondag 1 november 2009 16:56 schreef laffer het volgende:
[..]
heb je veel kleding? zoja, dan kun je nog wel ff doorgaan met meisjes versieren op jouw manier
ik weet niet wie je bent, maar voor mij ben je een topfokkerquote:Op zondag 1 november 2009 17:30 schreef Hoerenkots het volgende:
[..]
heb aardig wat kleding. Het is niet dat ik bewust vrouwen wil versieren op die manier. Op de één of andere manier krijg ik een 'geniale' ingeving om aardig te zijn en dan doe ik zoiets. Het gedeelte waarbij ik wegloop is nog vreemder. Ik weet niet waarom. Misschien denk ik onbewust dat ik een soort van doel heb bereikt, ben voldaan, en ga weer verder.
Passend voorbeeld:
Meisje heeft het koud en ik geef haar een jas zodat ze het warm heeft. Probleem opgelost en dan weer verder. Het daadwerkelijk gedeelte van het meisje versieren ontgaat mij dan, terwijl dat in eerste instantie mijn doel was. Een dronkenmanslogica?
surequote:Op zondag 1 november 2009 17:44 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah drank icm vrouwen gaat nooit heel goed. Sommige mensen zijn liever onder invloed als ze meisjes versieren, maar ik praat dan alleen onzin, weet niet wat ik moet zeggen fo ben gewoon zo lam dat ze bang van me worden.
Maar, gisteren was ik niet enorm dronken en is het wel gelukt.
quote:Op zondag 1 november 2009 17:30 schreef Hoerenkots het volgende:
[..]
heb aardig wat kleding. Het is niet dat ik bewust vrouwen wil versieren op die manier. Op de één of andere manier krijg ik een 'geniale' ingeving om aardig te zijn en dan doe ik zoiets. Het gedeelte waarbij ik wegloop is nog vreemder. Ik weet niet waarom. Misschien denk ik onbewust dat ik een soort van doel heb bereikt, ben voldaan, en ga weer verder.
Passend voorbeeld:
Meisje heeft het koud en ik geef haar een jas zodat ze het warm heeft. Probleem opgelost en dan weer verder. Het daadwerkelijk gedeelte van het meisje versieren ontgaat mij dan, terwijl dat in eerste instantie mijn doel was. Een dronkenmanslogica?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |