quote:
Ik leer er niet van. Het is al de 3e keer dat mij dit is overkomen. Op het moment dat de situatie intiem dreigt te worden geef ik die dames mijn bankpas/munten/telefoon/jas en loop ik weg. Gelukkig heb ik de bankpas en telefoon een week later ongebruikt terug gekregen. De meid heeft haar best gedaan om mij terug te vindenquote:Op zondag 1 november 2009 15:01 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Dat is wel een erg mooie actie. Hoop dat je er van geleerd hebt.
quote:Op zondag 1 november 2009 15:09 schreef Hoerenkots het volgende:
Op het moment dat de situatie intiem dreigt te worden geef ik die dames mijn bankpas/munten
"Hier is m'n bankpas, doei hè"quote:Op zondag 1 november 2009 15:09 schreef Hoerenkots het volgende:
[..]
Ik leer er niet van. Het is al de 3e keer dat mij dit is overkomen. Op het moment dat de situatie intiem dreigt te worden geef ik die dames mijn bankpas/munten/telefoon/jas en loop ik weg. Gelukkig heb ik de bankpas en telefoon een week later ongebruikt terug gekregen. De meid heeft haar best gedaan om mij terug te vinden.
Het komt alleen voor als ik knetterlam ben
Te zat om haar naam of zijn jas te vragen maar wel foto's maken?quote:Op zondag 1 november 2009 15:06 schreef Aethereal het volgende:
Trouwens, voordat ik het vergeet: pics van het sletje?
quote:Op zondag 1 november 2009 15:09 schreef Hoerenkots het volgende:
[..]
Ik leer er niet van. Het is al de 3e keer dat mij dit is overkomen. Op het moment dat de situatie intiem dreigt te worden geef ik die dames mijn bankpas/munten/telefoon/jas en loop ik weg.
Tot hier ging het goed.quote:Op zondag 1 november 2009 15:09 schreef Hoerenkots het volgende:
Op het moment dat de situatie intiem dreigt te worden geef ik die dames
Gast je verdient een lintje!quote:Op zondag 1 november 2009 15:09 schreef Hoerenkots het volgende:
[..]
Ik leer er niet van. Het is al de 3e keer dat mij dit is overkomen. Op het moment dat de situatie intiem dreigt te worden geef ik die dames mijn bankpas/munten/telefoon/jas en loop ik weg. Gelukkig heb ik de bankpas en telefoon een week later ongebruikt terug gekregen. De meid heeft haar best gedaan om mij terug te vinden.
Het komt alleen voor als ik knetterlam ben
Dus op het moment dat je op het punt staat om op zaterdagavond ergens in een steegje een blowjob te krijgen van een bloedmooie meid, zeg jij simpelweg: "Ehhh ... hier heb je m'n bankpas en m'n gsm. Bedankt he. Doei!", en loop je vrolijk weg. Of zo.quote:Op zondag 1 november 2009 15:09 schreef Hoerenkots het volgende:
Op het moment dat de situatie intiem dreigt te worden geef ik die dames mijn bankpas/munten/telefoon/jas en loop ik weg.
Ben jij lekker?quote:Op zondag 1 november 2009 15:06 schreef electronique het volgende:
oh dus jij was dat!
wil je je jas nog terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |