quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:20 schreef mickeyD het volgende:
heb je een linkje naar die logitech harmony?
en weet je het alquote:
Prijs kan naar benedenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:34 schreef mickeyD het volgende:
mn wederhelft wil wel, ik twijfel nog
hoezo, heb je em al in huis? of ga je er meerdere bestellen?
Geeft niks zolang je chinees bent en voor alle Fokkers rechtstreeks tegen kostprijs op taobao wil bestellenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:47 schreef hongtom het volgende:
O ja en sorry voor mijn nederlands, nederlands is niet mijn goedste vak
Nederlands niet, maar jij bent wel goed genoeg om een camera van een houder te onderscheiden?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:47 schreef hongtom het volgende:
Toch maar eens geregistreerd,
Ik zal me even voorstellen,
Mijn naam is Tom en ik lees al een tijdje met deze reeks mee(ongeveer van af topic 16). Ik dacht laat ik me maar eens registreren dan kan ik ook commentaar geven.
Ik heb me echt dood gelaggen om die fout van jullie over die goedkope md80, dachten jullie echt dat dat de hele camera was..
Maarja, ik heb trouwens al een aantal paketjes binnen gehad en dat beviel me aardig.
Heeft iemand hier trouwens ervaring met het kopen van dvd's op tb?
Ik ben trouwens van plan om zo'n dingoo te kopen maar ik wil graag weten of het echt goed avi bestanden kan af spelen. De avi bestanden die ik wil afspelen gebruiken divx (div3) en ac3 geluid en hebben ongeveer een resolutie van 680*400(ik weet niet precies).
Welkom Tom!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:47 schreef hongtom het volgende:
Mijn naam is Tom en ik lees al een tijdje met deze reeks mee(ongeveer van af topic 16). Ik dacht laat ik me maar eens registreren dan kan ik ook commentaar geven.
Ik heb me echt dood gelaggen om die fout van jullie over die goedkope md80, dachten jullie echt dat dat de hele camera was..
Maarja, ik heb trouwens al een aantal paketjes binnen gehad en dat beviel me aardig.
Ik ben trouwens van plan om zo'n dingoo te kopen maar ik wil graag weten of het echt goed avi bestanden kan af spelen. De avi bestanden die ik wil afspelen gebruiken divx (div3) en ac3 geluid en hebben ongeveer een resolutie van 680*400(ik weet niet precies).
Sorryquote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:57 schreef hongtom het volgende:
Sorry klonk?
Komt me wel bekent voor. Is dat niet iemand die hier soms rageert?
PB/DX/FP? Gewoon een beetje fel reageren en zeggen dat je het niet wilt doen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:11 schreef ETA het volgende:
godsamme zeg. Kreeg dus een verkeerde product bij mijn laatste order. Netjes de "wrong items received" form ingevuld (dat ze een standaard form hebben zegt veel), fotos van verkeerde product en envelop meegestuurd. Krijg als antwoord: We begrijpen je niet, wat is het probleem? Kan je het in woorden uitleggen![]()
Goed, eventjes in 1 zin samengevat dat ze het verkeerde product hebben gestuurd. Krijg ik net weer een antwoord op:
"Het kost waarschijnlijk teveel om het product terug te sturen. Kan je het product gebruiken of ken je iemand die het product kan gebruiken? We sturen je wel een link zodat je voor dat product kan betalen, daarna zullen we je goede product toesturen".............
Het lijkt erop dat ze willen dat ik betaal voor de verkeerde product voordat zij mij de goede product willen toesturen..... ja daahaag....
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:14 schreef mickeyD het volgende:
nike komt niet voor als trefwoord.
nike komt niet voor als synoniem voor andere trefwoorden.
Wel is er één woord gevonden dat weinig letters verschilt van nike:
niks.
![]()
![]()
is handig om ff snel mn plaatjes neer te pleuren.quote:
Zelf doe je er aan meequote:
http://www.dealextreme.co(...).1013~search.kitchenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:31 schreef hongtom het volgende:
Weet iemand nog iets leuks voor ongeveer $7 voor me moeder? Iets grappigs voor sinterklaas of kerst.
(iets met koken of zo)
Staat niks leuks tussen, ik had dit zelf ook al gedaan en ff snel doorgenomen, zal morgen wat meer me tijd er voor nemenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:46 schreef Semmm het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.co(...).1013~search.kitchen
gestolen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:48 schreef hongtom het volgende:
[..]
Ja weet ik, waar halen die gasten ze dan van daan...
Als je even een AVI'tje opstuurt (via e-mail ofzo, ik weet niet hoe groot ze zijn) zal ik het voor je testenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:47 schreef hongtom het volgende:
Ik denk dat costumes voor Halloween het meeste in de buurt komtquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:07 schreef gers het volgende:
weet iemand trouwens hoe ik carnaval moet vertalen![]()
wil een origineel pak
Greybustersquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:18 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Iemand gaat een Mac product vergelijken met zo'n plastic kermisknoppen product van Logitech![]()
Genoeg mensen die graag de hoofdprijs betalen voor een Mac product, deze tobo is overigens van uitermate goede kwaliteit. Een blok aluminium en strakke knoppen.
Mensen die graag een tobo van 10 euro hebben ken ik ook niet. Iedereen gaat voor de wat duurdere en gebruiken de extra functies NOOIT. Ze tikken gewoon beter.
Wil je 30 dollar betalen dan krijg je gewoon zo'n Sweex achtig ding. Qua prijs is het helemaal niet logisch om een tobo te halen uit China, dat is al dirtcheap hier.
Weer nette service zoals altijd, binnen 15 uur een reactiequote:Thank you for your Email
Could you please take a photo to show the detail of the defectived Kanen MD-52 ?
Once I confirm it is defectived,I will arrange free replacement for you.
Waiting for your reply
Best regards,
Jack
Minimal order: 1kmquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:28 schreef mickeyD het volgende:
alstu
http://www.alibaba.com/co(...)rs/Braid_Sleeve.html
Scherpstellen? Ik denk dat jack ook weinig aan zulke foto's heeftquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:23 schreef joepie91 het volgende:
Ik heb trouwens een reactie terug van Jack over de kapotte Kanen MD-52's, hieronder de reactie:
[..]
Weer nette service zoals altijd, binnen 15 uur een reactie
Overigens is dit de foto('s) die ik terug heb gestuurd, met verduidelijkende tekening, omdat het verdomde moeilijk is om een foto van zoiets kleins te maken.
[ afbeelding ]
Mja, ik heb van alles geprobeerd, inclusief macromodus maar ik krijg het gewoon niet beterquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:47 schreef Semmm het volgende:
[..]
Scherpstellen? Ik denk dat jack ook weinig aan zulke foto's heeft
Het verbaast me toch elke keer weer hoeveel mensen niet weten dat je "pakketten" moet schrijven, en niet "pakketen" (wat je dus uitspreekt als pakeetun)quote:
F*ck, ik weet het wel maar het was een typoquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:55 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Mja, ik heb van alles geprobeerd, inclusief macromodus maar ik krijg het gewoon niet beter![]()
Overigens kun je wel duidelijk zien dat er een schaduw is, daar is het dus gescheurd. De tekening zat er ook niet voor niks bij
[..]
Het verbaast me toch elke keer weer hoeveel mensen niet weten dat je "pakketten" moet schrijven, en niet "pakketen" (wat je dus uitspreekt als pakeetun)
Ik heb een 10 megapixel camera, die kan je niet handmatig scherp stellen, maar die maakt zulk grote foto's, dat je in zo'n geval een foto van een meter afstand kan nemen (dan is je product dus heel klein op de foto) maar omdat de foto zo groot is, kan je hem in paint oid gewoon uitknippen, en dan is hij nog zo groot, dat het goed te zien is.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:23 schreef joepie91 het volgende:
Ik heb trouwens een reactie terug van Jack over de kapotte Kanen MD-52's, hieronder de reactie:
[..]
Overigens is dit de foto('s) die ik terug heb gestuurd, met verduidelijkende tekening, omdat het verdomde moeilijk is om een foto van zoiets kleins te maken.
[ afbeelding ]
Lang leve de dSLR of de macro-standquote:Op zondag 1 november 2009 02:10 schreef veda het volgende:
[..]
Ik heb een 10 megapixel camera, die kan je niet handmatig scherp stellen, maar die maakt zulk grote foto's, dat je in zo'n geval een foto van een meter afstand kan nemen (dan is je product dus heel klein op de foto) maar omdat de foto zo groot is, kan je hem in paint oid gewoon uitknippen, en dan is hij nog zo groot, dat het goed te zien is.
Zo fotografeer ik kleine producten altijd...
Oh enne die logitech: Ik vind hem te duur
Kijk eens op Ebay Wereldwijd of alleen in de EUquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:21 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Ik zoek iets dat "braided sleeving" heet. Ik heb het niet kunnen vinden op een van die chinese sites, maar misschien word het daar ook wel anders genoemd. Kent iemand een site waar ze dit spul goedkoop verkopen? (Hoeft niet perse DX/FP/PB te zijn)
Het spul ziet er zo uit, en word vaak voor kabels van pcs gebruikt heb ik me laten vertellen:
[ afbeelding ]
Dat zwarte spul daar...
je moet natuurlijk ook snappen dat china de gamma niet is..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:31 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Minimal order: 1km
Wtf moet ik met 1km aan dat spul![]()
Ik heb hoogstens 1 meter nodig...
Whaha, een tekening maken voor 3 euro omdat de foto's zo gaar zijn dat je net zo goed niks kunt sturenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:23 schreef joepie91 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
krimpkous is voor andere doeleinden volgens mijquote:Op zondag 1 november 2009 07:41 schreef PedroN het volgende:
[..]
Kijk eens op Ebay Wereldwijd of alleen in de EU
Heb je perse braided sleeving nodig want DX verkoopt b.v. wel krimpkous misschien dat je daar iets aan hebt? Krimpkous bij DX
MOet dat niet zijn: Technics.....quote:Op zondag 1 november 2009 10:20 schreef mickeyD het volgende:
dit is trouwens niet duur!
Technix RP-DH1200E DJ headphones
$78,- dat is dus ¤53,- euro (in nederland vanaf ¤125)
http://www.tradetang.com/(...)/117616-1627891.html
free shipping.
Nee, wat jij wilt zijn van die kabelhouders zoals dezequote:Op zondag 1 november 2009 10:12 schreef opastokvis het volgende:
trouwens het gaat toch om dat spul wat om netwerkkabels zit vaak?
waar je dus ook gewoon een zootje snoeren doorheen kunt raggen?
Jack heeft naar me geluisterdquote:Op zondag 1 november 2009 11:30 schreef MagischMannetje het volgende:
Kreeg net een mailtje van tiffany dat er een nieuw systeem is genaamd: http://www.pbpurchase.com/oshoppingcart.pr Je kan hier gewoon direct de link invoeren met maat kleur etc. En je kan al betalen. Geen gedoe meer met lang wachten op mailtjes. Gewoon direct bestellen!!
Super! Net ff op eBay.com gekeken en hun shippen ook nog wereldwijdquote:Op zondag 1 november 2009 07:41 schreef PedroN het volgende:
[..]
Kijk eens op Ebay Wereldwijd of alleen in de EU
Heb je perse braided sleeving nodig want DX verkoopt b.v. wel krimpkous misschien dat je daar iets aan hebt? Krimpkous bij DX
quote:Op zondag 1 november 2009 11:30 schreef MagischMannetje het volgende:
Kreeg net een mailtje van tiffany dat er een nieuw systeem is genaamd: http://www.pbpurchase.com/oshoppingcart.pr Je kan hier gewoon direct de link invoeren met maat kleur etc. En je kan al betalen. Geen gedoe meer met lang wachten op mailtjes. Gewoon direct bestellen!!
Als je het met de calculator uitrekend weet je ongeveer hoeveel je er voor gaat betalen. En anders kan je ook bij opmerkingen nog neerzetten dat je onder voorbehoud van de prijs het wil kopen.quote:Op zondag 1 november 2009 11:48 schreef Skiet het volgende:
[..]
Maar dan gok je dus met de prijs? Ik wil toch wel eerst weten wat ik moet betalen voor ik het bestel. Al is de calculator wel vrij accuraat moet ik zeggen. Maar toch, ik weet niet of ik dat ga gebruiken.
quote:Op zondag 1 november 2009 12:01 schreef Binkster001 het volgende:
Snap ik het goed of krijg je nu bij pbpurchase ook free shipping, ik zag het er net niet bij staan namelijk
Nee hoeft niet, ik koop er gewoon 1, en zie het dan wel weer,( de avi's zijn 350mb of meer...).quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:05 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Als je even een AVI'tje opstuurt (via e-mail ofzo, ik weet niet hoe groot ze zijn) zal ik het voor je testen(heb met DivX en XviD tot nu toe nog niet echt problemen gehad).
[..]
Natuurlijk, maar de shipping wordt ook door de chinese overheid betaald (dmv subsidies)quote:Op zondag 1 november 2009 12:05 schreef Skiet het volgende:
[..]
Free shipping is een mooie term, maar je betaald altijd een bijdrage in de verzendkosten natuurlijk
Gewoon even paar dagen wachten en anders toch contact opnemen na paar dagen.quote:Op zondag 1 november 2009 12:18 schreef Chaos-Zero het volgende:
Zo, daar ben ik weer even, de status van mijn bestelling bij Dealextreme staat nu op Processing - Contact us for updates.
Moet ik nou echt contact met ze opgaan nemen?
Begint nu toch wel allemaal erg lang te duren zeg. Maar goed, je moet er wat voor over hebben, voor een witte Dualshock.
quote:Op zondag 1 november 2009 12:20 schreef Binkster001 het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar de shipping wordt ook door de chinese overheid betaald (dmv subsidies)
Hee, een a-sexuele omwikkel deken!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:51 schreef monkeybrain het volgende:
Ik ga meteen een snuggie halen, romantische avonden beleven met Neo2000![]()
[ afbeelding ]
Best wel duf, lig je op je bed met een prima deken gaat mevrouw in haar snuggie liggenniet zo snuggie
![]()
houten Kanen, Jack heeft geluisterd.
[ afbeelding ]
Misschien ook wel een leuke lamp![]()
[ afbeelding ]
Linkjeeeee?quote:Op zondag 1 november 2009 12:31 schreef gers het volgende:
een taobao supplier gevonden die namen drukt op voetbalshirtjes
Heb ik net een voetbal tenue besteld zonder naamquote:Op zondag 1 november 2009 12:38 schreef gers het volgende:
[..]
http://shop34646074.taobao.com/
heb alleen nog geen ervaring hoe de bedrukking is
Ja, en de macro-stand deed het dus nietquote:
Dat vliesje was al gebroken vanaf het begin. Toen ik hem voor het eerst gebruikte hoorde ik bij één van de dopjes al wat gekraak bij het indoen, maar ik wist niet waar het vandaan kwam. Ook viel het me op dat bij dat dopje de basweergave wat minder was. En toen ik later nog eens goed ging kijken, zag ik dat het vliesje inderdaad gescheurd was. Maar het was er dus blijkbaar al vanaf het begin, aangezien het gekraak de eerste keer gelijk hoorbaar was.quote:Op zondag 1 november 2009 10:01 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Whaha, een tekening maken voor 3 euro omdat de foto's zo gaar zijn dat je net zo goed niks kunt sturen![]()
Maar hoe is dat vliesje nu precies gebroken? Hij deed het eerst wel goed?
tuurlijk en je kan zelfs je nummer kiezenquote:Op zondag 1 november 2009 12:39 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Heb ik net een voetbal tenue besteld zonder naam![]()
P.s voor de zekerheid: je bedoelt toch je eigen naam? Anders heb ik al een verjaardagscadeautje
Ik denk dat het dezelfde resolutie is (320x240) maar dat is in principe genoeg om op een (niet-HD) tv te kijken. Op een HD tv gaat het wat blokkerig worden, maar dat doet een DVD-speler ookquote:Op zondag 1 november 2009 12:09 schreef hongtom het volgende:
[..]
Nee hoeft niet, ik koop er gewoon 1, en zie het dan wel weer,( de avi's zijn 350mb of meer...).
Hopen dat ie een beetje werkt, ik lees alleen maar positieve revews(behalve dan dat het schermpje soms kapot gaat). Wat is trouwens de av-out resolutie want ik las ergens dat het gewoon het zelfde bleef als het schermpje. (op dx staat dvd quality maar ik geloof dat dus niet).
Wel makkelijk, maar werkt bij mij helaas niet..quote:Op zondag 1 november 2009 11:30 schreef MagischMannetje het volgende:
Zelfde hier...quote:Op zondag 1 november 2009 13:11 schreef De.Joego het volgende:
[..]
Wel makkelijk, maar werkt bij mij helaas niet..
Ik voer de link in, aantal, en de maat. Klik daarna op "add to cart"
waarna er niets gebeurt en ik weer op de pagina terechtkomt.
(met niet niets in het winkelwagentje) Firefox 3.5.4 (addons uit)
Nee, Pietje.quote:Op zondag 1 november 2009 13:39 schreef Kn0x het volgende:
Hoe werkt het bestellen bij DP precies? Moet ik Jack daarvoor mailen?
Echt niet, Jopie.quote:
Check OPquote:Op zondag 1 november 2009 13:39 schreef Kn0x het volgende:
Hoe werkt het bestellen bij DP precies? Moet ik Jack daarvoor mailen?
als je eerst naar http://www.pbpurchase.com gaat en dan naar "Shopping Online" gaat doet ie het wel (althans bij mijquote:Op zondag 1 november 2009 13:31 schreef Dionysiou het volgende:
Bij mij werkt het ook niet, misschien moet je je registreren?
quote:Op zondag 1 november 2009 14:59 schreef vinylhits het volgende:
http://www.pbpurchase.com/shoppingcart.pr is opzich wel mooi systeem.
Maar hoe zit het nou met die verzending. Via dp/pb is het gewoon gratis.
En als je wat via taobao besteld ---> jack heb je wel verzendkosten?!
quote:Op zondag 1 november 2009 14:59 schreef vinylhits het volgende:
http://www.pbpurchase.com/shoppingcart.pr is opzich wel mooi systeem.
Maar hoe zit het nou met die verzending. Via dp/pb is het gewoon gratis.
En als je wat via taobao besteld ---> jack heb je wel verzendkosten?!
Jij bent jack?quote:Op zondag 1 november 2009 15:03 schreef Skiet het volgende:
[..]
Hi, Jack hier. We hebben geen verzendkosten. Vanuit China naar NL is helemaal gratis voor jullie. Daarnaast krijgen jullie 25% korting op Taobao aankopen deze week! Mail me!
Ongeloofelijkquote:Op zondag 1 november 2009 15:12 schreef vinylhits het volgende:
[..]
Jij bent jack?
Jack heeft toch jack-peng?
Je hebt gelijk, bedankt voor de tip!quote:Op zondag 1 november 2009 14:49 schreef fuskergalleries het volgende:
[..]
als je eerst naar http://www.pbpurchase.com gaat en dan naar "Shopping Online" gaat doet ie het wel (althans bij mij)
quote:Op zondag 1 november 2009 12:31 schreef gers het volgende:
een taobao supplier gevonden die namen drukt op voetbalshirtjes
http://shop34646074.taobao.com/
paypal probleempjesquote:Op zondag 1 november 2009 16:25 schreef Powerkiwi het volgende:
En weer eens terug, even kijken hier.
Waarom is DP van naam veranderd?
Als in?quote:
paypal blokkeerde de rekening van dp wegens de illegale zooi die op dp staatquote:
Dus nu proberen ze het nog een keer, onder een andere naam?quote:Op zondag 1 november 2009 16:28 schreef gers het volgende:
[..]
paypal blokkeerde de rekening van dp wegens de illegale zooi die op dp staat
jepquote:Op zondag 1 november 2009 16:31 schreef Powerkiwi het volgende:
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.24679
1 cent?
Nee, 22 euro.quote:Op zondag 1 november 2009 16:31 schreef Powerkiwi het volgende:
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.24679
1 cent?
2x de helft toch ?quote:
quote:Op zondag 1 november 2009 16:48 schreef neo2000 het volgende:
* neo2000 wacht totdat er een slotje op dit topic komt, en er weer geen volgend topic meer is.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het komt er wel aan zo..quote:Op zondag 1 november 2009 16:48 schreef neo2000 het volgende:
* neo2000 wacht totdat er een slotje op dit topic komt, en er weer geen volgend topic meer is.![]()
quote:Op zondag 1 november 2009 16:51 schreef mstr het volgende:
[..]Net als MickeyD?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
quote:Op zondag 1 november 2009 16:51 schreef mstr het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 november 2009 17:02 schreef De.Joego het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
Nee, action, er zijn alleen geen foto's geweestquote:Op zondag 1 november 2009 17:05 schreef DjimmyR het volgende:
Pff wat gaat het snel, is er nog een antwoord gekomen op een goedkope wakeup light?
Ik vroeg mezelf nog af of dat vliesje nu werkelijk enige nut heeft, bijna een keer eraf gehaaldquote:Op zondag 1 november 2009 12:53 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ja, en de macro-stand deed het dus niet
[..]
Dat vliesje was al gebroken vanaf het begin. Toen ik hem voor het eerst gebruikte hoorde ik bij één van de dopjes al wat gekraak bij het indoen, maar ik wist niet waar het vandaan kwam. Ook viel het me op dat bij dat dopje de basweergave wat minder was. En toen ik later nog eens goed ging kijken, zag ik dat het vliesje inderdaad gescheurd was. Maar het was er dus blijkbaar al vanaf het begin, aangezien het gekraak de eerste keer gelijk hoorbaar was.
quote:Op zondag 1 november 2009 17:38 schreef R4m0n_46 het volgende:
Vaag gedoe bij dat pbpurchase.com.
Heb prijsaanvraag van 2 producten gedaan bij Rachel (beide producten samen ongeveer $50).
Vervolgens bij pbpurchase maar $25, raar (1 item was zelfs ineens $20 goedkoper...)
WOOOOOOTquote:
Hoezo heb je er echt 10?quote:Op zondag 1 november 2009 18:07 schreef Twizu het volgende:
Ik kom even melden dat Camera Tripod van Focalprice écht relaxed is, net als de cases voor digitale cameras.
Digitale camera / camcorder Tripod
Degelijk en past op iedere camera / camcorder. Mijn broer heeft 'm nu mee naar Thailand en ben er van overtuigd dat deze tripod van slechts $0.99 het gaat overleven daar.
PS: Heeft iemand toevallig interesse in tien stuks van deze iPod oplader? Het bedrag gaat dan volledig naar het goede doel (Kiva) (Meer info: [TK] Twizu's Snuffelcorner - 50% naar goede Doel!
[ afbeelding ]
Dat zal dan het prijsverschil verklaren ja (moet in het vervolg beter lezenquote:Op zondag 1 november 2009 18:08 schreef Semmm het volgende:
PBpurchase:
The cost shown here does not include the international/cross-border shipping fee. The international/cross-border shipping fee will be requested once all items have arrived at our office.
Dus als je het hebt besteld moet je later nog de verzendkosten betalen
Dacht even een goeie deal te maken (korting bij 10 stuks hè) om ze vervolgens door te verkopen..quote:
Zet ze gewoon op marktplaats voor een mooi prijsje, dan ben je ze zo kwijt denk ik.quote:Op zondag 1 november 2009 18:31 schreef Twizu het volgende:
[..]
Dacht even een goeie deal te maken (korting bij 10 stuks hè) om ze vervolgens door te verkopen..
Het was ook maar een geintjequote:Op zondag 1 november 2009 19:25 schreef veda het volgende:
http://www.mobypicture.com/user/NiektenHoopen/view/462473
Dat is de action wakeup light?
Dat TVP apparaat van taobao is echt spuuglelijk
Hoe kom je daar zo bijquote:Op zondag 1 november 2009 19:20 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Wanneer is de Jopie Tuit te koop in China, jopiede?
Stroomklok?quote:Op zondag 1 november 2009 19:29 schreef monkeybrain het volgende:
Wah!! ik ga van schrik mijn ogen weer dichtdoen![]()
Ik haal wel een stroomklok bij de Action om daar een losse lamp aan te hangen
10 topics voor elke winkel is best gaarSnel 1 topic van maken
![]()
En is de voertaal op het forum Engels of mag het ook gewoon Nederlands?quote:Op zondag 1 november 2009 19:40 schreef De.Joego het volgende:
[..]
Done.![]()
[..]
Je moet dit ook absoluut niet gaan zien als vervanging ofzo..Het is gewoon een forum wat ik speciaal
voor dit soort webshops heb bedacht. Absoluut geen "concurrent" van dit topic. (kan ook gewoon niet)
Welkom in de 21ste eeuwquote:Op zondag 1 november 2009 19:40 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Stroomklok?
Ik ga mischien wel zo'n lamp halen bij de action, gewoon om te zien hoe het bevalt.
Tijdklok bedoel je neem ik aan?quote:Op zondag 1 november 2009 19:29 schreef monkeybrain het volgende:
Wah!! ik ga van schrik mijn ogen weer dichtdoen![]()
Ik haal wel een stroomklok bij de Action om daar een losse lamp aan te hangen
10 topics voor elke winkel is best gaarSnel 1 topic van maken
![]()
Ik noem het altijd stroomklok, gewoon een gare stroombesparende lamp in stoppen die een paar minuten nodig hebben om op te warmenquote:Op zondag 1 november 2009 19:45 schreef veda het volgende:
[..]
Tijdklok bedoel je neem ik aan?
Moet plots aan de reclame van een of andere bouwmarkt denken op de radio "Ik zoek een boorapparaat." "boorapparaten hebben we hier niet." "Gaatjesapparaat dan?" "hebben we hier ook niet" "Gaatjesmachine?"
Of was die van de land- / luchtmacht?
Oh zo'n ding, nee dat vind ik ook niet handig moet je twee wekkers zetten want alleen van die lamp word je niet wakker.quote:Op zondag 1 november 2009 19:48 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik noem het altijd stroomklok, gewoon een gare stroombesparende lamp in stoppen die een paar minuten nodig hebben om op te warmen
Daar ben ik het wel mee eens. Maar dan moet je geen bamboe in glazen hanger kopen, die verkopen ze in nederland in gadged shops ook (wel veel duurder).quote:Op zondag 1 november 2009 19:53 schreef Skiet het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel leuk als dit hele gedoe niet door iedereen gedaan wordt dat kopen in China dan... dat houdt het gewoon leuk. Nu kan ik op verjaardagen nog zeggen.. kijk ik heb bamboe in een glazen hanger. Straks koopt me opa zelf die shit, daar zit ik niet op te wachten hoor.
Nee, het moet leuk en "exclusief" blijven vind ik.
quote:Op zondag 1 november 2009 19:55 schreef veda het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Maar dan moet je geen bamboe in glazen hanger kopen, die verkopen ze in nederland in gadged shops ook (wel veel duurder).
Ipv een lamp een verlengdraadje aan je bed aansluiten, dan wordt je wel wakkerquote:Op zondag 1 november 2009 19:50 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Oh zo'n ding, nee dat vind ik ook niet handig moet je twee wekkers zetten want alleen van die lamp word je niet wakker.
Neem dan gewoon zo'n wekker:quote:Op zondag 1 november 2009 19:57 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ipv een lamp een verlengdraadje aan je bed aansluiten, dan wordt je wel wakker
Jupz.quote:Op zondag 1 november 2009 19:25 schreef veda het volgende:
http://www.mobypicture.com/user/NiektenHoopen/view/462473
Dat is de action wakeup light?
Dat TVP apparaat van taobao is echt spuuglelijk
Eens is. ik begrijp de modjes ook wel, je moet ergens een grens trekken. En aangezien de wetgeving in Nederland nogal vaag is en ze geen zin hebben in gezeik met justitie pakken ze het op deze manier aan.quote:Op zondag 1 november 2009 19:31 schreef veda het volgende:
[..]
edit: Maar zolang het hier nog gewoon open is en alles mag, vind ik een extra forum nog niet zo nodig
Linkje? Incl shipping 9 euro? Incl bedrukkingquote:Op zondag 1 november 2009 20:29 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Na een e-mailwisseling met wel 6 mails heen en weer voor 1 bestelling is het volgens mij nu helemaal duidelijk
Ging over een voetbalshirtje van ¤9
http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db1-9712f56f42e02847b51dd7397e175be2.htm?cm_cat=0&pm1=1quote:Op zondag 1 november 2009 20:49 schreef jopiede het volgende:
[..]
Linkje? Incl shipping 9 euro? Incl bedrukking?
Heb je er wel rekening mee gehouden dat je de verzendkosten later nog moet betalen?quote:Op zondag 1 november 2009 21:16 schreef hongtom het volgende:
Ik heb net wat besteld fia pbpurchase maar het staat nog niet in mijn orderlist is dat normaal?
(eerste keer dat ik wat op taobao bestel)...
Ja, hopen dat die niet te hoog zijnquote:Op zondag 1 november 2009 21:17 schreef Semmm het volgende:
[..]
Heb je er wel rekening mee gehouden dat je de verzendkosten later nog moet betalen?
Die kan je zelf al berekenen met de DP Calculatorquote:Op zondag 1 november 2009 21:26 schreef hongtom het volgende:
[..]
Ja, hopen dat die niet te hoog zijn
En waar kan ik die vindenquote:Op zondag 1 november 2009 21:31 schreef Semmm het volgende:
[..]
Die kan je zelf al berekenen met de DP Calculator
Taobao orders zou ik via hier kopen als ik jou was:quote:Op zondag 1 november 2009 21:49 schreef hongtom het volgende:
http://pbpurchase.com/oshoppingcart.pr
Je moet het via hier kopen.
Het ging over dealperfect orders alleen is der mond gesnoerdquote:Op zondag 1 november 2009 22:11 schreef veda het volgende:
[..]
Taobao orders zou ik via hier kopen als ik jou was:
http://pbpurchase.com/shoppingcart.pr
edit: Al 2 pagina's geen linkjes naar (leuke) taobao producten
jack vraagt je lengte en gewicht voor de maatquote:Op zondag 1 november 2009 23:00 schreef opastokvis het volgende:
allereerst wil ik even kwijt ik lees met plezier de meeste reacties en wordt ook vaak op dingen gewezen waar ik anders nooit naar had gekeken bedankt voor dat.
maar ik snap nooit wat nu het probleem is in dit topic.
op één of andere manier is iedereen altijd als de dood dat het topic wordt gesloten, wat soms nog gebeurd ook (waarom????)
tuurlijk posten mensen wel eens irritante dingen maar neem dan niet eens de moeite om te reageren, als iemand ze wil helpen gebeurd dat toch wel, maar post dan toch niet direct je frustraties.
heb wat meer geduld met mensen, niet iedereen snapt alles even goed of direct, ieder zijn handicap toch?
lees ook al heel wat jaartjes fok en al minimaal een jaar dit topic en toch heb ik pas maanden terug een account aangemaakt.
kzal niet veel boeiends gepost hebben, maar so be it.
probeer niet de elite uit te hangen omdat je vaker post of langer terug aangemeld bent, dat zegt toch verder niet veel? hou het gezellig en neem anders wat vaker je pilletje![]()
kan iemand mij dan nog even heel duidelijk proberen uit te leggen met taobao waar ik de maten en gewicht kan vinden of klopt het dat dat er vaak niet bij staat? moet ik dan de verkopers contacteren?
edit: ik vraag me al een tijdje af wie dealextreme.nl geregistreerd heeft toch eens kijken, want het is exact dezelfde site?![]()
edit2: een of andere J.M. Haas![]()
Die wil gewoon DX points (10 points = $1) verdienen via referrals, kijk maar eens naar de paginabron van dealextreme.nl.quote:Op zondag 1 november 2009 23:00 schreef opastokvis het volgende:
[..]
edit: ik vraag me al een tijdje af wie dealextreme.nl geregistreerd heeft toch eens kijken, want het is exact dezelfde site?![]()
Mja, duidelijk wel dus, want de basweergave is een stukje minder nu hij is gescheurd.quote:Op zondag 1 november 2009 17:23 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik vroeg mezelf nog af of dat vliesje nu werkelijk enige nut heeft, bijna een keer eraf gehaaldHet heeft wel een soort gaatjes.
Oke opaquote:Op zondag 1 november 2009 23:00 schreef opastokvis het volgende:
allereerst wil ik even kwijt ik lees met plezier de meeste reacties en wordt ook vaak op dingen gewezen waar ik anders nooit naar had gekeken bedankt voor dat.
maar ik snap nooit wat nu het probleem is in dit topic.
op één of andere manier is iedereen altijd als de dood dat het topic wordt gesloten, wat soms nog gebeurd ook (waarom????)
tuurlijk posten mensen wel eens irritante dingen maar neem dan niet eens de moeite om te reageren, als iemand ze wil helpen gebeurd dat toch wel, maar post dan toch niet direct je frustraties.
heb wat meer geduld met mensen, niet iedereen snapt alles even goed of direct, ieder zijn handicap toch?
lees ook al heel wat jaartjes fok en al minimaal een jaar dit topic en toch heb ik pas maanden terug een account aangemaakt.
kzal niet veel boeiends gepost hebben, maar so be it.
probeer niet de elite uit te hangen omdat je vaker post of langer terug aangemeld bent, dat zegt toch verder niet veel? hou het gezellig en neem anders wat vaker je pilletje![]()
kan iemand mij dan nog even heel duidelijk proberen uit te leggen met taobao waar ik de maten en gewicht kan vinden of klopt het dat dat er vaak niet bij staat? moet ik dan de verkopers contacteren?
Oke opa, bent u Junk of Alcoholist?quote:Op zondag 1 november 2009 23:45 schreef opastokvis het volgende:
ja sorry als ik onder invloed ben wordt het meestal een hele preek, niet op letten xD
en thx voor de uitleg
huh?quote:Op maandag 2 november 2009 00:02 schreef mickeyD het volgende:
een item van $28 op taobao wordt een dollar of $78 als tie thuisbezorgd is zag ik vandeweek.
dat item kost op taobao dus inkoop 308yuan ($42 dollar)quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
iemand ook nog interesse in een logite** harmony 880![]()
[ afbeelding ]
= programmeerbare afstandsbediening via de pc![]()
72$ including shipping and tracking number
da's veel winst..quote:Op maandag 2 november 2009 00:19 schreef mickeyD het volgende:
[..]
dat item kost op taobao dus inkoop 308yuan ($30 dollar)
http://item.taobao.com/au(...)b1c80a4.htm?cm_cat=0
Verzendkosten staan onder de normale prijs, staat in de regel waar EMS ook staat...quote:Op maandag 2 november 2009 00:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
da's veel winst..
hoe moet die calculator trouwens goed gebruikt worden?
ik heb bijv. geen idee waar ik kan vinden wat de verkoper voor verzendkosten rekent, en het gewicht staat ook lanbg niet overal bij vermeld, dus met die calculator kom ik nooit echt ver als ik zelf wil omrekenen
als ik die harmony als voorbeeld neem, komt het gunstigste bedrag toch op ruim 55 dollar uitquote:Op maandag 2 november 2009 00:24 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Verzendkosten staan onder de normale prijs, staat in de regel waar EMS ook staat...
En gewicht moet je zelf schatten
als goede nederlander ben ik natuurlijk beide, ik moet toch de economie op gang houdenquote:
quote:Op maandag 2 november 2009 01:18 schreef mickeyD het volgende:
t ken altijd nog gekker![]()
![]()
[ afbeelding ]
Vergeet die snuggie, ik haal deze voor neo2000 en mijquote:Op maandag 2 november 2009 01:18 schreef mickeyD het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ghegheghe, ze zweten peentjesquote:Op zondag 1 november 2009 23:06 schreef BrandX het volgende:
Zo, al het gewouwel over een ander forum even weggehaald, komt de leesbaarheid van dit topic ten goede.
Als jullie een ander forum willen opzetten/bespreken, prima, maar dan wel over de mail of MSN. Alvast bedankt voor de medewerking.
Morgen al denk ikquote:Op maandag 2 november 2009 11:52 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Ja is goed maar het zal nog wel een tijdje duren voordat die in nederland is.
Lekker positief ingesteld ben je, denk over 1.5 week dat hij hier is. Misschien langer misschien korter.quote:
Was ook meer sarcastisch bedoeldquote:Op maandag 2 november 2009 12:34 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Lekker positief ingesteld ben je, denk over 1.5 week dat hij hier is. Misschien langer misschien korter.
Ik heb ooit eens besteld bij een chineese online winkel. Dit was zaterdagsavonds en maandag smorgens stond de tnt al voor de deur.
Dacht ik al, was het maar zn feest. Maarja daar in tegen moet ik wel zeggen dat chineese soms sneller zijn dan nederlandse verkopers.quote:Op maandag 2 november 2009 12:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Was ook meer sarcastisch bedoeldga er maar uit van minimaal 5 dagen en maximaal 4 weken
Dat dusquote:Op maandag 2 november 2009 00:24 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Verzendkosten staan onder de normale prijs, staat in de regel waar EMS ook staat...
En gewicht moet je zelf schatten
Bah, dat moet véél goedkoper kunnen.quote:Op maandag 2 november 2009 09:58 schreef Semmm het volgende:
Hier een linkje voor de mensen die in dat clowspak willen rondlopen:
http://www.1dayfly.nl/index.asp Alleen vandaag geldig tot 12 uur
Huh? Bij welke brakke Nederlandse verkopers bestel jij dan?quote:Op maandag 2 november 2009 12:39 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Dacht ik al, was het maar zn feest. Maarja daar in tegen moet ik wel zeggen dat chineese soms sneller zijn dan nederlandse verkopers.
Wij gaan voor het eerste jaar suprises doen!quote:Op maandag 2 november 2009 15:05 schreef thijs1994 het volgende:
't Gaat hier enkel nog over die idiote Snuggie. Ik ga dat ding niet kopenMisschien voor Sinterklaas
De kroon aan de zijkant losschroeven, uittrekken (eerste klik is datum tweede klik is tijd) (als je hem alleen losschroeft en niet uittrekt kan je hem opwinden).quote:Op maandag 2 november 2009 16:21 schreef vinylhits het volgende:
Hallo ik heb dus mijn rolax submariner ontvangen....
Maar hoe verzet je die tijd??
Bvd
bedankt het werkt!quote:Op maandag 2 november 2009 16:21 schreef veda het volgende:
[..]
De kroon aan de zijkant losschroeven, uittrekken (eerste klik is datum tweede klik is tijd) (als je hem alleen losschroeft en niet uittrekt kan je hem opwinden).
Succes.
Oh welke heb je?
als je het braaf aan je pappa vraagt moet het toch niets uitmaken wat je besteldquote:Op maandag 2 november 2009 16:40 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb een vraagjeals ik mijn vaders creditcard leen om een bestelling te doen, en ik vul mijn adres in als bezorgadres en mijn e-mail etc. Krijgt hij dan nog een specificatie van wat ik precies heb besteld?
Je krijgt altijd een bevestigingsmail met wat je besteld hebt (1 van paypal en 1 van de webshop). Maar die krijg je op het adres waarop je paypalaccount geregistreerd staat.quote:Op maandag 2 november 2009 16:40 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb een vraagjeals ik mijn vaders creditcard leen om een bestelling te doen, en ik vul mijn adres in als bezorgadres en mijn e-mail etc. Krijgt hij dan nog een specificatie van wat ik precies heb besteld?
Ik denk niet dat het een goed idee is om iemand anders zijn cc te "lenen" en niks te vertellen.quote:Op maandag 2 november 2009 16:40 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op maandag 2 november 2009 16:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
als je het braaf aan je pappa vraagt moet het toch niets uitmaken wat je besteld
quote:Op maandag 2 november 2009 16:51 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Je krijgt altijd een bevestigingsmail met wat je besteld hebt (1 van paypal en 1 van de webshop). Maar die krijg je op het adres waarop je paypalaccount geregistreerd staat.
Het verzendadres (voor het pakje) kan je veranderen maar het emailadres niet
Ik heb allang gevraagd of ik zijn creditcard mocht lenen en dat was prima, maar stel ik wil een body massager bijvoegen ofzo dan wil ik niet dat hij opeens een mailtje krijgt en vreemde dingen gaat denken.quote:Op maandag 2 november 2009 16:55 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het een goed idee is om iemand anders zijn cc te "lenen" en niks te vertellen.
Ja maar ik heb al een paypal gekoppeld aan mijn bankrekening, ik weet alleen de gegevens enzo niet meer en ik ben ermee gebanned op eBay dus ik weet niet of ik die uberhaupt nog kan gebruikenquote:Op maandag 2 november 2009 17:11 schreef GuitarJJ het volgende:
Als je niet wil dat je vader een mail krijgt moet je een eigen paypalaccount maken ja. Ik weet alleen niet of je een creditcard op meerdere accounts kan gebruiken.
Maar volgens mij kun je tegenwoordig ook een paypal rekening open zonder creditcard. Dan moet je je bankrekening koppelen aan paypal.
edit: zal je even op paypal moeten kijken
Dat kan inderdaad gewoon. Ik heb ook paypal zonder creditcard.quote:Op maandag 2 november 2009 17:11 schreef GuitarJJ het volgende:
Als je niet wil dat je vader een mail krijgt moet je een eigen paypalaccount maken ja. Ik weet alleen niet of je een creditcard op meerdere accounts kan gebruiken.
Maar volgens mij kun je tegenwoordig ook een paypal rekening open zonder creditcard. Dan moet je je bankrekening koppelen aan paypal.
edit: zal je even op paypal moeten kijken
Maak je met internet bankieren een spaarrekening of nog een betaalrekening aan een sub in je main rekening zeg maar en registreer je je bank daarmee op PayPal kan je zelf directe overschrijvingen plegenquote:Op maandag 2 november 2009 17:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar ik heb al een paypal gekoppeld aan mijn bankrekening, ik weet alleen de gegevens enzo niet meer en ik ben ermee gebanned op eBay dus ik weet niet of ik die uberhaupt nog kan gebruiken![]()
!
quote:Op maandag 2 november 2009 01:18 schreef mickeyD het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
dat is em!quote:Op maandag 2 november 2009 17:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
deed me denken aan beertje colargol
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb de onderste, morgen doe ik een review.quote:Op maandag 2 november 2009 17:36 schreef t1m0k het volgende:
Heeft iemand in dit topic ooit een van onderstaande of vergelijkbare Jet Torch Lighters van DX of DP gekocht?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil graag een keertje Salvia roken, en de verdampingstemperatuur van haar actieve ingrediënten liggen hoger dan die van bv. wiet, dus zo'n stormaansteker wordt geadviseerd. Waar ik me bij deze dingen juist weer zorgen over maak is dat ze té heet zijn en mijn bong zullen smelten.
Weet iemand of deze aanstekers inderdaad te heet zijn of dat ze geen glas zullen smelten?
Wat is het?quote:Op maandag 2 november 2009 17:41 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Eindelijk na 34 dagen! Me pakketje van DX is binnen. Helaas is hij in 2en gedeelt en zit de helft nog in hongkong maar het begin is er!
Trouwens ik was niet thuis dus moet hem morgen wel even ophalen.
Dankjewelquote:Op maandag 2 november 2009 17:41 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ik heb de onderste, morgen doe ik een review.
quote:Op maandag 2 november 2009 17:38 schreef mickeyD het volgende:
[..]
dat is em!
jij bent van de oude stempel
Ik heb ze allebei verschilllende keren besteld.quote:Op maandag 2 november 2009 17:36 schreef t1m0k het volgende:
Heeft iemand in dit topic ooit een van onderstaande of vergelijkbare Jet Torch Lighters van DX of DP gekocht?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil graag een keertje Salvia roken, en de verdampingstemperatuur van haar actieve ingrediënten liggen hoger dan die van bv. wiet, dus zo'n stormaansteker wordt geadviseerd. Waar ik me bij deze dingen juist weer zorgen over maak is dat ze té heet zijn en mijn bong zullen smelten.
Weet iemand of deze aanstekers inderdaad te heet zijn of dat ze geen glas zullen smelten?
* neo2000 denkt dat Mr. Houdoe, net als een hoop anderen in dit topic, stiekem een bestelling plaatst voor een snuggie.quote:
Eerst wat ik dacht toen je dit postte was: ja hoor, die gaat een massagestaaf bestellen om "zichzelf te masseren" of "om te ontspannen".. Maar later kop je 'm zelf al in.quote:Op maandag 2 november 2009 16:40 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op maandag 2 november 2009 18:37 schreef neo2000 het volgende:
[..]
* neo2000 denkt dat Mr. Houdoe, net als een hoop anderen in dit topic, stiekem een bestelling plaatst voor een snuggie.
Je gaat toch niet bij iemand anders in zijn snuggie springenquote:Op maandag 2 november 2009 18:37 schreef neo2000 het volgende:
[..]
* neo2000 denkt dat Mr. Houdoe, net als een hoop anderen in dit topic, stiekem een bestelling plaatst voor een snuggie.
[..]
ligt aan het productquote:Op maandag 2 november 2009 18:46 schreef SJOERDASSEN het volgende:
Wat zijn de verzendkosten op http://www.pbpurchase.com/.
Ziet er wel leuk uit om daar iets tebestellen. Zoals die voetbal shirtjes. Leuke handel daarin
één post, met daarin al zoveel domme dingen..quote:Op maandag 2 november 2009 18:46 schreef SJOERDASSEN het volgende:
Ziet er wel leuk uit om daar iets tebestellen. Zoals die voetbal shirtjes. Leuke handel daarin
Dat is pas.... toewijdingquote:Op maandag 2 november 2009 20:39 schreef gers het volgende:
even wat chinees geld besteld via ebay , ga mijn muur ermee behangen
Handel is verboden in dit topic dus als je daarvoor hier komt kan je nu gelijk weer gaanquote:Op maandag 2 november 2009 18:46 schreef SJOERDASSEN het volgende:
Lezen is moeilijk hehquote:Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
quote:Op maandag 2 november 2009 20:39 schreef gers het volgende:
even wat chinees geld besteld via ebay , ga mijn muur ermee behangen
100 biljetten heb je vanaf 4,50 dollar zonder verzendkostenquote:Op maandag 2 november 2009 20:58 schreef Semmm het volgende:
[..]hoeveel kost 1 vierkante meter?
En het is natuurlijk altijd handig om te hebben als de euro instort!
Linkje? dan kan ik straks met een veel vollere hand ook zo op de foto staan!!quote:Op maandag 2 november 2009 21:00 schreef gers het volgende:
[..]
100 biljetten heb je vanaf 4,50 dollar zonder verzendkosten
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=400040577014quote:Op maandag 2 november 2009 21:26 schreef Semmm het volgende:
[..]
Linkje? dan kan ik straks met een veel vollere hand ook zo op de foto staan!!
[ afbeelding ]
ik heb ook weken terug zoiets besteld, kzal wel laten horen of hij echt zo heet is (als dx nou eens opschiet @#$%^"e:Op maandag 2 november 2009 18:10 schreef t1m0k het volgende:
Ik zag in een video ook dat de tweede een wieltje heeft waarmee je hem kan afstellen. Bedankt.
Dat geld is al lang over datumquote:Op maandag 2 november 2009 21:34 schreef gers het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=400040577014
Ja.. d8 ik ook al heb hem ook nog niet.quote:Op maandag 2 november 2009 22:11 schreef veda het volgende:
Varkentje nog steeds niet binnen, heb hem direct besteld toen dat kon (mss een dag later). Grappig dat daar zoveel verschil in zit (als ie uberhaupt nog aankomt).
okquote:Op maandag 2 november 2009 23:31 schreef davo1979 het volgende:
Sinterklaas aankopen de deur uit gedaan.
Wat is een microcontroller?quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:42 schreef GooDy88 het volgende:
heb deze besteld van taobao:
http://item.taobao.com/au(...)5ad3a67.htm?cm_cat=0
Ja daar kun je van alles mee aansturen, vaak maakt men er een robot van. Ik weet het nog niet precies wat ik wil gana maken maar een LED Cube lijkt me een leuke starterquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:49 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Wat is een microcontroller?Daar kun je apparaten mee aansturen ofzo?
Aah oke, tof!quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:02 schreef GooDy88 het volgende:
[..]
Ja daar kun je van alles mee aansturen, vaak maakt men er een robot van. Ik weet het nog niet precies wat ik wil gana maken maar een LED Cube lijkt me een leuke starter
zoiets dus:
(alleen dan heel wat kleiner hehehe)
quote:Op maandag 2 november 2009 22:11 schreef veda het volgende:
Varkentje nog steeds niet binnen, heb hem direct besteld toen dat kon (mss een dag later). Grappig dat daar zoveel verschil in zit (als ie uberhaupt nog aankomt).
Kerel heb is geduld, wacht nog maar rustig 2 weken en als je het dan niet hebt, dan mag je pas klagenquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
ik ook nog steeds niet
19 oktober besteld en betaald
![]()
varkensgriep uitgebroken --->>> exportverbod![]()
omdat alle memory cards daar nu de hoofdprijs kosten zei jack laatst.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:48 schreef UncleSam het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)%20stick%20pro%20duo
Waarom zijn alle Memory sticks uitverkocht
Kerel heb is geduld, wacht nog maar rustig 2 weken en als je het dan niet hebt, dan mag je pas klagenquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:50 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik had het niet verwacht, maar ik heb nu toch maar een klacht aangemaakt bij Paypal. Ik wacht al sinds 22/10 op mijn bestelling bij DX, ticket aangemaakt en ook dat ligt al langer dan een week. Ze krijgen nog een paar dagen, en dan schaal ik de boel op.
Teleurstellend, altijd fijn zaken gedaan met DX. Maar het lijkt wel of ze compleet van de aardbodem verdwenen zijn.
Wat heb je besteld?quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:30 schreef Tha_Duck het volgende:
@ikweethetookniet en @Skiet:
Hij is nog niet verstuurd, en dat is nu net het probleem. Ik begrijp heus wel dat afleveren 2 weken duurt, ik bestel al tijden bij DX. Alleen de status blijft Processing, contact us. En als je dat doet, dan gebeurd er dus niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |