da's veel winst..quote:Op maandag 2 november 2009 00:19 schreef mickeyD het volgende:
[..]
dat item kost op taobao dus inkoop 308yuan ($30 dollar)
http://item.taobao.com/au(...)b1c80a4.htm?cm_cat=0
Verzendkosten staan onder de normale prijs, staat in de regel waar EMS ook staat...quote:Op maandag 2 november 2009 00:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
da's veel winst..
hoe moet die calculator trouwens goed gebruikt worden?
ik heb bijv. geen idee waar ik kan vinden wat de verkoper voor verzendkosten rekent, en het gewicht staat ook lanbg niet overal bij vermeld, dus met die calculator kom ik nooit echt ver als ik zelf wil omrekenen
als ik die harmony als voorbeeld neem, komt het gunstigste bedrag toch op ruim 55 dollar uitquote:Op maandag 2 november 2009 00:24 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Verzendkosten staan onder de normale prijs, staat in de regel waar EMS ook staat...
En gewicht moet je zelf schatten
als goede nederlander ben ik natuurlijk beide, ik moet toch de economie op gang houdenquote:
quote:Op maandag 2 november 2009 01:18 schreef mickeyD het volgende:
t ken altijd nog gekker![]()
![]()
[ afbeelding ]
Vergeet die snuggie, ik haal deze voor neo2000 en mijquote:Op maandag 2 november 2009 01:18 schreef mickeyD het volgende:
t ken altijd nog gekker![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ghegheghe, ze zweten peentjesquote:Op zondag 1 november 2009 23:06 schreef BrandX het volgende:
Zo, al het gewouwel over een ander forum even weggehaald, komt de leesbaarheid van dit topic ten goede.
Als jullie een ander forum willen opzetten/bespreken, prima, maar dan wel over de mail of MSN. Alvast bedankt voor de medewerking.
Morgen al denk ikquote:Op maandag 2 november 2009 11:52 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Ja is goed maar het zal nog wel een tijdje duren voordat die in nederland is.
Lekker positief ingesteld ben je, denk over 1.5 week dat hij hier is. Misschien langer misschien korter.quote:
Was ook meer sarcastisch bedoeldquote:Op maandag 2 november 2009 12:34 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Lekker positief ingesteld ben je, denk over 1.5 week dat hij hier is. Misschien langer misschien korter.
Ik heb ooit eens besteld bij een chineese online winkel. Dit was zaterdagsavonds en maandag smorgens stond de tnt al voor de deur.
Dacht ik al, was het maar zn feest. Maarja daar in tegen moet ik wel zeggen dat chineese soms sneller zijn dan nederlandse verkopers.quote:Op maandag 2 november 2009 12:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Was ook meer sarcastisch bedoeldga er maar uit van minimaal 5 dagen en maximaal 4 weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |