Dat dusquote:Op maandag 2 november 2009 00:24 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Verzendkosten staan onder de normale prijs, staat in de regel waar EMS ook staat...
En gewicht moet je zelf schatten
Bah, dat moet véél goedkoper kunnen.quote:Op maandag 2 november 2009 09:58 schreef Semmm het volgende:
Hier een linkje voor de mensen die in dat clowspak willen rondlopen:
http://www.1dayfly.nl/index.asp Alleen vandaag geldig tot 12 uur
Huh? Bij welke brakke Nederlandse verkopers bestel jij dan?quote:Op maandag 2 november 2009 12:39 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Dacht ik al, was het maar zn feest. Maarja daar in tegen moet ik wel zeggen dat chineese soms sneller zijn dan nederlandse verkopers.
Wij gaan voor het eerste jaar suprises doen!quote:Op maandag 2 november 2009 15:05 schreef thijs1994 het volgende:
't Gaat hier enkel nog over die idiote Snuggie. Ik ga dat ding niet kopenMisschien voor Sinterklaas
De kroon aan de zijkant losschroeven, uittrekken (eerste klik is datum tweede klik is tijd) (als je hem alleen losschroeft en niet uittrekt kan je hem opwinden).quote:Op maandag 2 november 2009 16:21 schreef vinylhits het volgende:
Hallo ik heb dus mijn rolax submariner ontvangen....
Maar hoe verzet je die tijd??
Bvd
bedankt het werkt!quote:Op maandag 2 november 2009 16:21 schreef veda het volgende:
[..]
De kroon aan de zijkant losschroeven, uittrekken (eerste klik is datum tweede klik is tijd) (als je hem alleen losschroeft en niet uittrekt kan je hem opwinden).
Succes.
Oh welke heb je?
als je het braaf aan je pappa vraagt moet het toch niets uitmaken wat je besteldquote:Op maandag 2 november 2009 16:40 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb een vraagjeals ik mijn vaders creditcard leen om een bestelling te doen, en ik vul mijn adres in als bezorgadres en mijn e-mail etc. Krijgt hij dan nog een specificatie van wat ik precies heb besteld?
Je krijgt altijd een bevestigingsmail met wat je besteld hebt (1 van paypal en 1 van de webshop). Maar die krijg je op het adres waarop je paypalaccount geregistreerd staat.quote:Op maandag 2 november 2009 16:40 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb een vraagjeals ik mijn vaders creditcard leen om een bestelling te doen, en ik vul mijn adres in als bezorgadres en mijn e-mail etc. Krijgt hij dan nog een specificatie van wat ik precies heb besteld?
Ik denk niet dat het een goed idee is om iemand anders zijn cc te "lenen" en niks te vertellen.quote:Op maandag 2 november 2009 16:40 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op maandag 2 november 2009 16:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
als je het braaf aan je pappa vraagt moet het toch niets uitmaken wat je besteld
quote:Op maandag 2 november 2009 16:51 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Je krijgt altijd een bevestigingsmail met wat je besteld hebt (1 van paypal en 1 van de webshop). Maar die krijg je op het adres waarop je paypalaccount geregistreerd staat.
Het verzendadres (voor het pakje) kan je veranderen maar het emailadres niet
Ik heb allang gevraagd of ik zijn creditcard mocht lenen en dat was prima, maar stel ik wil een body massager bijvoegen ofzo dan wil ik niet dat hij opeens een mailtje krijgt en vreemde dingen gaat denken.quote:Op maandag 2 november 2009 16:55 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het een goed idee is om iemand anders zijn cc te "lenen" en niks te vertellen.
Ja maar ik heb al een paypal gekoppeld aan mijn bankrekening, ik weet alleen de gegevens enzo niet meer en ik ben ermee gebanned op eBay dus ik weet niet of ik die uberhaupt nog kan gebruikenquote:Op maandag 2 november 2009 17:11 schreef GuitarJJ het volgende:
Als je niet wil dat je vader een mail krijgt moet je een eigen paypalaccount maken ja. Ik weet alleen niet of je een creditcard op meerdere accounts kan gebruiken.
Maar volgens mij kun je tegenwoordig ook een paypal rekening open zonder creditcard. Dan moet je je bankrekening koppelen aan paypal.
edit: zal je even op paypal moeten kijken
Dat kan inderdaad gewoon. Ik heb ook paypal zonder creditcard.quote:Op maandag 2 november 2009 17:11 schreef GuitarJJ het volgende:
Als je niet wil dat je vader een mail krijgt moet je een eigen paypalaccount maken ja. Ik weet alleen niet of je een creditcard op meerdere accounts kan gebruiken.
Maar volgens mij kun je tegenwoordig ook een paypal rekening open zonder creditcard. Dan moet je je bankrekening koppelen aan paypal.
edit: zal je even op paypal moeten kijken
Maak je met internet bankieren een spaarrekening of nog een betaalrekening aan een sub in je main rekening zeg maar en registreer je je bank daarmee op PayPal kan je zelf directe overschrijvingen plegenquote:Op maandag 2 november 2009 17:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar ik heb al een paypal gekoppeld aan mijn bankrekening, ik weet alleen de gegevens enzo niet meer en ik ben ermee gebanned op eBay dus ik weet niet of ik die uberhaupt nog kan gebruiken![]()
!
quote:Op maandag 2 november 2009 01:18 schreef mickeyD het volgende:
t ken altijd nog gekker![]()
![]()
[ afbeelding ]
dat is em!quote:Op maandag 2 november 2009 17:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
deed me denken aan beertje colargol
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |