abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 november 2009 @ 12:51:15 #226
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_74312551
quote:
Op maandag 2 november 2009 00:24 schreef Mr.Houdoe het volgende:

[..]

Verzendkosten staan onder de normale prijs, staat in de regel waar EMS ook staat...
En gewicht moet je zelf schatten
Dat dus
Overigens is het aantal downloads van de calculator inmiddels ruim de 1000 gepasseerd (1108 downloads)
quote:
Op maandag 2 november 2009 09:58 schreef Semmm het volgende:
Hier een linkje voor de mensen die in dat clowspak willen rondlopen:
http://www.1dayfly.nl/index.asp Alleen vandaag geldig tot 12 uur
Bah, dat moet véél goedkoper kunnen.
China anyone?
quote:
Op maandag 2 november 2009 12:39 schreef davo1979 het volgende:

[..]

Dacht ik al, was het maar zn feest. Maarja daar in tegen moet ik wel zeggen dat chineese soms sneller zijn dan nederlandse verkopers.
Huh? Bij welke brakke Nederlandse verkopers bestel jij dan? Ik heb echt altijd een maximale levertijd van 1 week bij Nederlandse shops, bij de meesten zelfs één dag.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  maandag 2 november 2009 @ 13:48:54 #227
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_74314279
Wacht nu vanaf 7 oktober op mijn bestelling van FP, wat ook meteen de laatste keer is.
De website is brak, ik kan niet inloggen.
Als ik forgot password klik krijg ik geen email binnen , vorige week heb ik nog gemaild waarop niet gereageerd wordt. Nu net nog maar één gestuurd, hopen dat die wel doorkomt?
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_74316770
't Gaat hier enkel nog over die idiote Snuggie. Ik ga dat ding niet kopen Misschien voor Sinterklaas
pi_74316867
Wil iemand toevallig zijn groene laser verkopen?
Had er een besteld voor een project op school, maar hij is uit het vliegtuig gevallen ofzo :p
(al 7 weken onderweg, ticket aangemaakt mar dat gaat ook nog een paar weken duren)

Heb redelijk spoedig de laser nodig, nieuwe uit hongkong gaat hem dus niet worden
PM me anders maar, het liefst wel een met 50mW ofzo.

Heb mn ceramische mes binnen trouwens, best cool. Snijd erg lekker, wel iets scherper verwacht aangezien een tomaat snijden toch nog wat duwen vereist.
  maandag 2 november 2009 @ 15:32:57 #230
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74317673
quote:
Op maandag 2 november 2009 15:05 schreef thijs1994 het volgende:
't Gaat hier enkel nog over die idiote Snuggie. Ik ga dat ding niet kopen Misschien voor Sinterklaas
Wij gaan voor het eerste jaar suprises doen!
Ik laat lekker veel uit China overkomen
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  maandag 2 november 2009 @ 15:43:15 #231
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_74318019
ik zou dr bij zetten: "needed before 5 december" als je wat besteld.
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_74318289
Welk mes heb je XyS? Die van mij is echt vlijmscherp.
  maandag 2 november 2009 @ 16:13:05 #233
164283 Luco
Buongiorno!
pi_74318950
M'n 5mW laser is eindelijk verzonden. Nu nog hopen dat ie de douane doorkomt
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_74319236
Hallo ik heb dus mijn rolax submariner ontvangen....
Maar hoe verzet je die tijd??

Bvd
Goein dag eem'n
pi_74319272
quote:
Op maandag 2 november 2009 16:21 schreef vinylhits het volgende:
Hallo ik heb dus mijn rolax submariner ontvangen....
Maar hoe verzet je die tijd??

Bvd
De kroon aan de zijkant losschroeven, uittrekken (eerste klik is datum tweede klik is tijd) (als je hem alleen losschroeft en niet uittrekt kan je hem opwinden).
Succes.

Oh welke heb je?
pi_74319874
Ik heb een vraagje als ik mijn vaders creditcard leen om een bestelling te doen, en ik vul mijn adres in als bezorgadres en mijn e-mail etc. Krijgt hij dan nog een specificatie van wat ik precies heb besteld?
pi_74319930
quote:
Op maandag 2 november 2009 16:21 schreef veda het volgende:

[..]

De kroon aan de zijkant losschroeven, uittrekken (eerste klik is datum tweede klik is tijd) (als je hem alleen losschroeft en niet uittrekt kan je hem opwinden).
Succes.

Oh welke heb je?
bedankt het werkt!
nu alleen ff schakeltje er tussen uit halen......

submarTiner blauw
die van 22euro
Goein dag eem'n
  maandag 2 november 2009 @ 16:48:01 #238
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_74320095
quote:
Op maandag 2 november 2009 16:40 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb een vraagje als ik mijn vaders creditcard leen om een bestelling te doen, en ik vul mijn adres in als bezorgadres en mijn e-mail etc. Krijgt hij dan nog een specificatie van wat ik precies heb besteld?
als je het braaf aan je pappa vraagt moet het toch niets uitmaken wat je besteld
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_74320233
quote:
Je krijgt altijd een bevestigingsmail met wat je besteld hebt (1 van paypal en 1 van de webshop). Maar die krijg je op het adres waarop je paypalaccount geregistreerd staat.
Het verzendadres (voor het pakje) kan je veranderen maar het emailadres niet
pi_74320332
quote:
Ik denk niet dat het een goed idee is om iemand anders zijn cc te "lenen" en niks te vertellen.
pi_74320457
quote:
Op maandag 2 november 2009 16:48 schreef Klonk het volgende:

[..]

als je het braaf aan je pappa vraagt moet het toch niets uitmaken wat je besteld
quote:
Op maandag 2 november 2009 16:51 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Je krijgt altijd een bevestigingsmail met wat je besteld hebt (1 van paypal en 1 van de webshop). Maar die krijg je op het adres waarop je paypalaccount geregistreerd staat.
Het verzendadres (voor het pakje) kan je veranderen maar het emailadres niet
quote:
Op maandag 2 november 2009 16:55 schreef davo1979 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het een goed idee is om iemand anders zijn cc te "lenen" en niks te vertellen.
Ik heb allang gevraagd of ik zijn creditcard mocht lenen en dat was prima, maar stel ik wil een body massager bijvoegen ofzo dan wil ik niet dat hij opeens een mailtje krijgt en vreemde dingen gaat denken.

Maar je moet dus sowieso een paypal aanmaken? Kan niet alleen met een cc? Wat irritant.
pi_74320833
Als je niet wil dat je vader een mail krijgt moet je een eigen paypalaccount maken ja. Ik weet alleen niet of je een creditcard op meerdere accounts kan gebruiken.

Maar volgens mij kun je tegenwoordig ook een paypal rekening open zonder creditcard. Dan moet je je bankrekening koppelen aan paypal.

edit: zal je even op paypal moeten kijken
pi_74320886
quote:
Op maandag 2 november 2009 17:11 schreef GuitarJJ het volgende:
Als je niet wil dat je vader een mail krijgt moet je een eigen paypalaccount maken ja. Ik weet alleen niet of je een creditcard op meerdere accounts kan gebruiken.

Maar volgens mij kun je tegenwoordig ook een paypal rekening open zonder creditcard. Dan moet je je bankrekening koppelen aan paypal.

Ja maar ik heb al een paypal gekoppeld aan mijn bankrekening, ik weet alleen de gegevens enzo niet meer en ik ben ermee gebanned op eBay dus ik weet niet of ik die uberhaupt nog kan gebruiken !
  maandag 2 november 2009 @ 17:14:12 #244
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_74320904
klopt paypal je aan een bankrekening koppelen, zo doe ik het ook, gaat prima
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_74320927
quote:
Op maandag 2 november 2009 17:11 schreef GuitarJJ het volgende:

Dat kan inderdaad gewoon. Ik heb ook paypal zonder creditcard.
  maandag 2 november 2009 @ 17:24:46 #246
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74321193
quote:
Op maandag 2 november 2009 17:13 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ja maar ik heb al een paypal gekoppeld aan mijn bankrekening, ik weet alleen de gegevens enzo niet meer en ik ben ermee gebanned op eBay dus ik weet niet of ik die uberhaupt nog kan gebruiken !
Maak je met internet bankieren een spaarrekening of nog een betaalrekening aan een sub in je main rekening zeg maar en registreer je je bank daarmee op PayPal kan je zelf directe overschrijvingen plegen
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  maandag 2 november 2009 @ 17:27:52 #247
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_74321287
quote:
Op maandag 2 november 2009 01:18 schreef mickeyD het volgende:
t ken altijd nog gekker

[ afbeelding ]
deed me denken aan beertje colargol

pi_74321537
Heeft iemand in dit topic ooit een van onderstaande of vergelijkbare Jet Torch Lighters van DX of DP gekocht?

Ik wil graag een keertje Salvia roken, en de verdampingstemperatuur van haar actieve ingrediënten liggen hoger dan die van bv. wiet, dus zo'n stormaansteker wordt geadviseerd. Waar ik me bij deze dingen juist weer zorgen over maak is dat ze té heet zijn en mijn bong zullen smelten.

Weet iemand of deze aanstekers inderdaad te heet zijn of dat ze geen glas zullen smelten?
  maandag 2 november 2009 @ 17:38:27 #249
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_74321605
quote:
Op maandag 2 november 2009 17:27 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

deed me denken aan beertje colargol

[ afbeelding ]
dat is em!
jij bent van de oude stempel
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  maandag 2 november 2009 @ 17:41:19 #250
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_74321687
Eindelijk na 34 dagen! Me pakketje van DX is binnen. Helaas is hij in 2en gedeelt en zit de helft nog in hongkong maar het begin is er!
Trouwens ik was niet thuis dus moet hem morgen wel even ophalen.
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')