Ik hou het even bij ijs danquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:00 schreef Cat22 het volgende:
Quiche is lekkah.![]()
Ook al had de mix klontjes en zijn sommige bakjes vierkant geworden.
quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:00 schreef Cat22 het volgende:
Quiche is lekkah.![]()
Ook al had de mix klontjes en zijn sommige bakjes vierkant geworden.
Speciaal voor jou maak ik dan een ronde quiche.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kom een keertje kiesj bij je eten.
Quiche, en vlaai.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou maak ik dan een ronde quiche.
Azijnquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:01 schreef Ynske het volgende:
MrSubtel, waar staat de reeks uit je UI voor? k herken t van n vriendin van me die microbiologie studeerde maar wat t is?
Heb jij eigenlijk nog in ZUU gepost?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:03 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Azijn
Usericon heb ik gekozen toen ik na 5 jaar of zo stopte met crew zijn, omdat heel veel ex-crewleden helemaal verzuurden nadat ze stopten... dus ik ging alvast "op zuur"
Tofquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:03 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Azijn
Usericon heb ik gekozen toen ik na 5 jaar of zo stopte met crew zijn, omdat heel veel ex-crewleden helemaal verzuurden nadat ze stopten... dus ik ging alvast "op zuur"
Een tijdelijk subforum voor verzuurde ex crew. Van een maand of twee geleden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:06 schreef MrSubtle het volgende:
ZUU ken ik niet? (nee dus)
Mijn ondertitel was overigens al die tijd ook "Nu met verlaagde PH"
Hoe laat ben je hier?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:08 schreef Greys het volgende:
Dit zijn de goddelijkste stoofperen die ik ooit gegeten heb.
Al zeg ik het zelf
Iteejer was de enige die hem meteen snapte zeker?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:03 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Azijn
Geen idee, hangt van de gastheer af. Maar als ik kan kiezen geen kersenvlaai. niet mijn favorietje.quote:
Die is goed!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:03 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Azijn
Ruilen tegen zuurvlees van oh-oh?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:08 schreef Greys het volgende:
Dit zijn de goddelijkste stoofperen die ik ooit gegeten heb.
Al zeg ik het zelf
oh wat tof, helaas gemistquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Een tijdelijk subforum voor verzuurde ex crew. Van een maand of twee geleden.
Geen kersen? Ook niet met veul slagroom?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen idee, hangt van de gastheer af. Maar als ik kan kiezen geen kersenvlaai. niet mijn favorietje.![]()
Appelvlaai.![]()
[..]
Die is goed!![]()
Waarom heb je je ondertitel veranderd?
quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:11 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Je komt binnenkort mijn poesje toch een keer aaien?
Dan maak ik een pan stoofpeertjes voor je om mee te nemen!
Ik geloof niet dat iemand 'm ooit heeft gesnapt in die 4 jaar dat ik nu ex-crew benquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:09 schreef Greys het volgende:
Iteejer was de enige die hem meteen snapte zeker?
Eigenlijk niet bij nagedacht. Vanochtend mijn usericon terugveranderd en gewoon even een ondertiteltje verzonnen ter plekke. 't Wordt ook wel tijd voor een nieuwe (semi-permanente) UI... eens over nadenkenquote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:11 schreef Greys het volgende:
Ik vind deze echt goed hoor, vooral door de diepere gedachte die er achter zit.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat iemand 'm ooit heeft gesnapt in die 4 jaar dat ik nu ex-crew ben.
[..]
Eigenlijk niet bij nagedacht. Vanochtend mijn usericon terugveranderd en gewoon even een ondertiteltje verzonnen ter plekke. 't Wordt ook wel tijd voor een nieuwe (semi-permanente) UI... eens over nadenken
Zal ik voor jou dan speciaal kersenvlaai halen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Geen kersen? Ook niet met veul slagroom?
Nee, ABN. Wel met een accentje natuurlijk.quote:
Ik kom een heel eind met noordelijke en oostelijke dialecten. Maar dit is voor mij ook abacadabraquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zal ik voor jou dan speciaal kersenvlaai halen?En een bus slagroom.
Even peilen trouwens. Wat maken jullie hiervan?
Ik ging een kadootje uitzoeken voor mijn nichtje, voor haar verjaardag.
Aan de kassa:
Verkoopster: 'Inpakken mevrouw?
Ik: 'Ja graag'
V: 'fijtwa?'
Ik:![]()
V: 'fijtwa?'
Ik:![]()
![]()
V: 'FIJTWA?'
Ik: 'Sorry, ik versta het echt niet.'
Quiz: wat herhaalde de verkoopster telkens? (ik heb het nu opgeschreven zoals ik het hoorde)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:25 schreef Cat22 het volgende:
Antwoord in de spoiler, voor de raadgrage mensen.Huh? Nog nooit van gehoord. Wel slim hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kom op. Dat was precies de reactie waar je op gehoopt had toen je het op die manier formuleerde!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn echt té makkelijk![]()
[..]
Helleu Baaf!
Nietusquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Kom op. Dat was precies de reactie waar je op gehoopt had toen je het op die manier formuleerde!
Lekker ja! Had ze met honing en mosters gebraden, maar er stond op internet '25 minuten' en ik deed expres al 5 minuten korter en zelfs dat bleek nog te lang dusquote:Hoe zijn de haasjes geworden?
Dan zal het met 25 minuten wel rubber zijn. Zonde!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Nietus
[..]
Lekker ja! Had ze met honing en mosters gebraden, maar er stond op internet '25 minuten' en ik deed expres al 5 minuten korter en zelfs dat bleek nog te lang dusWel lekker en nog zacht, maar niet meer rose en dat wilde ik.
Ja want wat was je verbaasd dat we haptenquote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:11 schreef Greys het volgende:![]()
Dan maak ik een pan stoofpeertjes voor je om mee te nemen!
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:25 schreef Cat22 het volgende:
Antwoord in de spoiler, voor de raadgrage mensen.Hé??? Nooit gehoord. Na eenentwintig jaar bij mekaar zijn hebben heer P en ik wel zo onze eigen geheimtaal, zoals het K (woord), ((koekje)), en uit, voor de honden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dit? Nee.De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat ^^ zou ik niet teveel doen, zometeen stopt ie m nog vol
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:37 schreef Ml-etje het volgende:
Hola, hoe is het hier
Veel bij te lezen??
quote:
same herequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:40 schreef Strega het volgende:
Trouwens, nog ff over de SS, het maakt ons hier niet uit, pakket of vlop, als het maar leuke(geen meuk) inhoud is met iets leuks, als gedicht, verhaaltje, what ever, enzo erbij.
Kan het in vlop,mooi meegenomen en anders geweoon in pakje.
Vul het antwoord dan zelf maar in.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:41 schreef nokwanda het volgende:
tvp ik even in het vorige topic, maak ik vervolgens mijn meneer binnen een half uur helemaal af met Monopoly, kom ik terug, is het topic al vol. wat doen julie? Hebben jullie dan helemaal geen leven?
(retorische vraag)
Agree.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:40 schreef Strega het volgende:
Trouwens, nog ff over de SS, het maakt ons hier niet uit, pakket of vlop, als het maar leuke(geen meuk) inhoud is met iets leuks, als gedicht, verhaaltje, what ever, enzo erbij.
Kan het in vlop,mooi meegenomen en anders geweoon in pakje.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:42 schreef Strega het volgende:
Zo hier gaan we aan tafel, Het is Samhain weekend, dus lekker pompoensoep met bijlagen enz. Alle kaarsjes aan...Later...
Jawel hoor, zit op het eten te wachten dat Mr is halenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:41 schreef nokwanda het volgende:tvp ik even in het vorige topic, maak ik vervolgens mijn meneer binnen een half uur helemaal af met Monopoly, kom ik terug, is het topic al vol. wat doen julie? Hebben jullie dan helemaal geen leven?
(retorische vraag)
Maar hoe gáát het nu met je?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:46 schreef Qwea het volgende:
zo.
Ik kom hoi en doei zeggen.
Druk avondje.
Eerst radio uitzending, dan poolen en biertjes drinken en daarna de stad in
Dat kan met dat programma inderdaad, dan krijg je als je wilt een paar hints/verlanglijstje.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Agree.
Al lijkt het me wel heel moeilijk om zomaar iets te verzinnen. Misschien met het lootjes trekken even regelen dat er naast een naam ook wat staat wat de persoon zelf heeft getypt (eventuele wensen, of gewoon iets over zichzelf, maar net wat je leuk vindt).
Ik zag er vorig jaar ook een beetje tegenop, maar toen kreeg ik PFquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan met dat programma inderdaad, dan krijg je als je wilt een paar hints/verlanglijstje.
Denk dat dat wel belangrijk is, zo goed ken ik sommige mensen nog niet dat ik vol zelfvertrouwen wel effies cadeautjes denk te gaan shoppenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan met dat programma inderdaad, dan krijg je als je wilt een paar hints/verlanglijstje.
't is er nu donker?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:46 schreef Greys het volgende:
Kent iedereen hier dit topic eigenlijk al?
Africam # 31 De Fok!poel live webcam *O*
Zal wel, maar toch... het is zó leuk om er te kijken
Moet het weer eens wat vaker doen, olifanten en aapjes spotten!
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:50 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Kun je trouwens zo ook je adres invullen, zodat alleen de lootjes-trekker het adres ontvangt?
Yes!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:50 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Denk dat dat wel belangrijk is, zo goed ken ik sommige mensen nog niet dat ik vol zelfvertrouwen wel effies cadeautjes denk te gaan shoppen
Kun je trouwens zo ook je adres invullen, zodat alleen de lootjes-trekker het adres ontvangt?
Strega is vandaag meer van het "klootjes trekken". Ik wil een campingsmoking met bretels!!! Zo kan een mens niet koken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Agree.
Al lijkt het me wel heel moeilijk om zomaar iets te verzinnen. Misschien met het lootjes trekken even regelen dat er naast een naam ook wat staat wat de persoon zelf heeft getypt (eventuele wensen, of gewoon iets over zichzelf, maar net wat je leuk vindt).
Ohhhh, dat was zo frustrerend vorig jaar. Ik wist het gewoon niet, ze heeft het zelf moeten verklappenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Yes!
Vanaf volgende zaterdagavond gaan we alles op die site invullen en krijgt alléén degene die je lootje trekt je adres. En niet wakker liggen over 'het juiste kado'. Het is voor het plezier, voor de leuk, voor de lol. De voorpret en het foto's posten van de pakjes hier in het topic. En het raden, vooral het raden!
Dat klopt, er is maar een uur tijdsverschil met Zuid-Afrikaquote:
http://www.lootjestrekken.nl/digitaal/quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:50 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Denk dat dat wel belangrijk is, zo goed ken ik sommige mensen nog niet dat ik vol zelfvertrouwen wel effies cadeautjes denk te gaan shoppen
Wat moeten verklappen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohhhh, dat was zo frustrerend vorig jaar. Ik wist het gewoon niet, ze heeft het zelf moeten verklappen
Dat is een belangrijk onderdeel van de pret.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Yes!
Vanaf volgende zaterdagavond gaan we alles op die site invullen en krijgt alléén degene die je lootje trekt je adres. En niet wakker liggen over 'het juiste kado'. Het is voor het plezier, voor de leuk, voor de lol. De voorpret en het foto's posten van de pakjes hier in het topic. En het raden, vooral het raden!
Wil je niet alsnog meedoen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:56 schreef Ml-etje het volgende:
Hmm zou bijna spijt krijgen dat ik niet mee doe...geen raden
* Het gaat helemaal eerlijkquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:54 schreef JJH het volgende:
[..]
http://www.lootjestrekken.nl/digitaal/
Hier wat meer uitleg.
En daar wordt het keisnel POEF donker ook nog! Maar blijft het wel lekker warm.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat klopt, er is maar een uur tijdsverschil met Zuid-Afrika
Dus daar is het nu ook gewoon donker. Maar morgen zeker eens kijken!
Ik heb een keer gekeken en toen zat er een hele kudde aapjes in de boom waar de camera hangt en die probeerden naar de camera te grijpen!
De camera wordt bestuurd vanuit een lodge verderop.
Heb ik misschien gemist, maar wanneer trekken we die lootjes nou?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zij Goodbye had getrokken als lootje!quote:
Dat kan je idd nog aanvullen zelfs, je verlanglijstje. En dan krijgt jouw 'trekker' (quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is een belangrijk onderdeel van de pret.![]()
Ik denk dat het wel goed is om iets van een verlanglijstje op je lootje te zetten. Al zijn het maar do's en dont's. Zo zou ik niet echt gelukkig worden van make-up. En dat vind ik vervelend voor de verzender, als die dat niet weet en zorgvuldig iets heeft uitgezocht.
Bij lootjestrekken.nl kun je dat volgens mij ook na de trekking nog aanvullen. En alleen degene die jouw naam heeft krijgt jouw lijstje en je adres.
Dat zij mijn Secret Santa wasquote:
Ligt aan het jaargetijde. Kan knap koud worden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En daar wordt het keisnel POEF donker ook nog! Maar blijft het wel lekker warm.
Oooh moet je dat verklappen?quote:
Volgende week zaterdag/zondag!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb ik misschien gemist, maar wanneer trekken we die lootjes nou?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Wil je niet alsnog meedoen?
Wat was ook alweer de reden dat je niet meedoet? Kan ik je nog overhalen?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:54 schreef Pagan het volgende:
[..]
Strega is vandaag meer van het "klootjes trekken". Ik wil een campingsmoking met bretels!!! Zo kan een mens niet koken.
Het moet niet, maar in de aanloopweken vliegen de hints en de vragen al over en weer en dan wil je toch wel graag weten wie wie had uiteindelijkquote:
tis niet dat ik het idee niet leuk vindt, dat vond ik vanaf het begin al welquote:
Nee, degene die je cadeautje krijgt moet het zelf raden. Maar ik wist het dus echt nietquote:
met 6 katten?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:01 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij wil Satsu ook een lootje, hij zit heel verlangend naar het beeldscherm te kijken.![]()
Wild idee: huisdieren SS? Maar dan klein, alleen enveloppenpost, anders wordt het teveel.
En de baasjes moeten hen opgeven en kadootjes kopen uiteraard.Is dat wat? Of trek ik het idee dan te ver door en vinden we baasjes SS genoeg?
Maar niet in deze tijd. Ik ben er een paar jaar geleden in november geweest. Heerlijk weertje.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ligt aan het jaargetijde. Kan knap koud worden.
Dat snel donker worden is zelfs in Zuid Europa al te merken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En daar wordt het keisnel POEF donker ook nog! Maar blijft het wel lekker warm.
Misschien kun je duo's maken van katten met gedeelde interesses.quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:01 schreef Ml-etje het volgende:
Hoe ist met het schilderen MrSubtle (topic 1 van deze dag aan het doorlezen).
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, degene die je cadeautje krijgt moet het zelf raden. Maar ik wist het dus echt nietDus toen heeft ze het wel verklapt.
Lees eens wat beter![]()
Ja, ik wil!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat snel donker worden is zelfs in Zuid Europa al te merken.
Zullen we daar naar toe op huwelijksreis gaan?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Het moet niet, maar in de aanloopweken vliegen de hints en de vragen al over en weer en dan wil je toch wel graag weten wie wie had uiteindelijkEn als de rest er achter is wie wie had, wordt het ook wel duidelijk wie jij had
Nee idd, dat is dan voor jezelf ook niet leuk, want dan mis je alle (voor)pret.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]we gaan voor de kerst proberen te verhuizen..dus ik ben vanaf 15 dec vrij om dat te realiseren.
En for the record zie tegenwoordig alleen de supermarkt van binnen en 1x dus kledingwinkels voor dat feestje.
Wil dat niemand aandoen en voor mezelf ook niet leuk.
Als het goed is word dat onder de streep vanzelf duidelijk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]volgende vraag...
[..]ik bedoel, MOET je het uiteindelijk verklappen als de ander het niet raadt?
LEES EENS WAT BETER
Dat heb ik ergens hierboven al gezegd, LEES EENS WAT BETER!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]volgende vraag...
LEES EENS WAT BETER
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:05 schreef Cat22 het volgende:
Oeps, zo laat al?Ik ga me maar eens omkleden voor het verjaardagsfeestje!
Satsu maakt al een begin, hij doet zijn best het touwtje van mijn joggingbroek open te trekken.
Wel lief zijn voor elkaar!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb ik ergens hierboven al gezegd, LEES EENS WAT BETER!
Nou, niks moet. Wat je zelf leuk vindt, I guess?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]volgende vraag...
LEES EENS WAT BETER
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee idd, dat is dan voor jezelf ook niet leuk, want dan mis je alle (voor)pret.
Maar je kunt dan af en toe wel even stiekem meelezen en meeraden met de anderen
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb ik ergens hierboven al gezegd, LEES EENS WAT BETER!
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:07 schreef Goodbye het volgende:
Nou, niks moet. Wat je zelf leuk vindt, I guess?
Ik schrok er al vanquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]ik vergat gewoon een
-je smiley
![]()
Waarom heeft ze/hij je laten zitten?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:09 schreef MrSubtle het volgende:
Zo... tijd voor fleece deken, thee, kaarsjes en gordijnen dicht en een leuke film![]()
nu ik hier lekker warm zit is het wel okay dat m'n date niet door gaat![]()
Dan maak ik MrSantaquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:11 schreef Greys het volgende:
[..]
In OUD maken ze zelfs speciale SS-klonen aan om hints te geven
Hihihihi, jij met je dekentje en je thee en je kaarsjes!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:09 schreef MrSubtle het volgende:
Zo... tijd voor fleece deken, thee, kaarsjes en gordijnen dicht en een leuke film![]()
nu ik hier lekker warm zit is het wel okay dat m'n date niet door gaat![]()
Brokeback mountain gok ikquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihihi, jij met je dekentje en je thee en je kaarsjes!![]()
Welke film wordt het?
Ja, lekker zeggen nu alquote:
Serieus?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuke aannamequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom heeft ze/hij je laten zitten?
Nou!quote:
Ik maak maar grapjes, hoor.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Leuke aanname![]()
![]()
Zij wilde de date graag in eerste instantie, dus ik denk dat ze me niet gaat laten zitten. Maar het was wat kort dag en het ging mis met afspreken. Binnenkort een nieuwe poging dus
Ja dacht eerst hmmquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb om een paar stukjes moeten lachenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou!
Ik moet hem ook nog steeds kijken.
En de nieuwe Greys ook, ist wat?
Ik vond 'm gaafquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou!
Ik moet hem ook nog steeds kijken.
En de nieuwe Greys ook, ist wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Weet ik nog nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:12 schreef Greys het volgende:
Hihihihi, jij met je dekentje en je thee en je kaarsjes!![]()
Welke film wordt het?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb om een paar stukjes moeten lachenWheheheh nu ik eraan terugdenk lach ik weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vond 'm gaafAlleen ik weet niet of jij het wat vindt.. Even in een spoiler. Er staat niks in over wat er gebeurt in de aflevering
Greys, deze spoiler niet lezen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]Ja dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Dit was ik dus sowieso al van planquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:17 schreef Greys het volgende:
Van die slechte hints geven is wel lachen trouwens
Als er hier dan iemand roept 'Waar zitten de Lush winkels' dan denken oh-oh, Cat, nok en ik dat diegene een van ons heeft bijvoorbeeld. Maar het kan ook iemand zijn die gewoon maar iets roept
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:16 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Weet ik nog nietzo even on-demand shoppen
Groot licht aan kijkt niet lekker tv, dus wat kleine lampjes en kaarsjes maakt het wat leuker toch?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Greys, deze spoiler niet lezen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
Die zijn allebei al lang en breed begonnenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:17 schreef oh-oh het volgende:
Shit, ga ik Ushi en Dushi kijken of de Popstars wildcardronde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Ik ga voor Popstars, daar zit ik nog helemaal in van gisteravondquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zijn allebei al lang en breed begonnen
Ik weet het ook nog steeds niet.
Welke M&M's? Ik heb blauwequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ook thee. Zoethoutthee. En een bakje M&M's
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:20 schreef Greys het volgende:
Ja, ik ben spoiler-whore nummer 1, dus ik lees echt al die spoilers hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |