Ik hou het even bij ijs danquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:00 schreef Cat22 het volgende:
Quiche is lekkah.![]()
Ook al had de mix klontjes en zijn sommige bakjes vierkant geworden.
quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:00 schreef Cat22 het volgende:
Quiche is lekkah.![]()
Ook al had de mix klontjes en zijn sommige bakjes vierkant geworden.
Speciaal voor jou maak ik dan een ronde quiche.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kom een keertje kiesj bij je eten.
Quiche, en vlaai.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou maak ik dan een ronde quiche.
Azijnquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:01 schreef Ynske het volgende:
MrSubtel, waar staat de reeks uit je UI voor? k herken t van n vriendin van me die microbiologie studeerde maar wat t is?
Heb jij eigenlijk nog in ZUU gepost?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:03 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Azijn
Usericon heb ik gekozen toen ik na 5 jaar of zo stopte met crew zijn, omdat heel veel ex-crewleden helemaal verzuurden nadat ze stopten... dus ik ging alvast "op zuur"
Tofquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:03 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Azijn
Usericon heb ik gekozen toen ik na 5 jaar of zo stopte met crew zijn, omdat heel veel ex-crewleden helemaal verzuurden nadat ze stopten... dus ik ging alvast "op zuur"
Een tijdelijk subforum voor verzuurde ex crew. Van een maand of twee geleden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:06 schreef MrSubtle het volgende:
ZUU ken ik niet? (nee dus)
Mijn ondertitel was overigens al die tijd ook "Nu met verlaagde PH"
Hoe laat ben je hier?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:08 schreef Greys het volgende:
Dit zijn de goddelijkste stoofperen die ik ooit gegeten heb.
Al zeg ik het zelf
Iteejer was de enige die hem meteen snapte zeker?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:03 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Azijn
Geen idee, hangt van de gastheer af. Maar als ik kan kiezen geen kersenvlaai. niet mijn favorietje.quote:
Die is goed!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:03 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Azijn
Ruilen tegen zuurvlees van oh-oh?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:08 schreef Greys het volgende:
Dit zijn de goddelijkste stoofperen die ik ooit gegeten heb.
Al zeg ik het zelf
oh wat tof, helaas gemistquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Een tijdelijk subforum voor verzuurde ex crew. Van een maand of twee geleden.
Geen kersen? Ook niet met veul slagroom?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen idee, hangt van de gastheer af. Maar als ik kan kiezen geen kersenvlaai. niet mijn favorietje.![]()
Appelvlaai.![]()
[..]
Die is goed!![]()
Waarom heb je je ondertitel veranderd?
quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:11 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Je komt binnenkort mijn poesje toch een keer aaien?
Dan maak ik een pan stoofpeertjes voor je om mee te nemen!
Ik geloof niet dat iemand 'm ooit heeft gesnapt in die 4 jaar dat ik nu ex-crew benquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:09 schreef Greys het volgende:
Iteejer was de enige die hem meteen snapte zeker?
Eigenlijk niet bij nagedacht. Vanochtend mijn usericon terugveranderd en gewoon even een ondertiteltje verzonnen ter plekke. 't Wordt ook wel tijd voor een nieuwe (semi-permanente) UI... eens over nadenkenquote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:11 schreef Greys het volgende:
Ik vind deze echt goed hoor, vooral door de diepere gedachte die er achter zit.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat iemand 'm ooit heeft gesnapt in die 4 jaar dat ik nu ex-crew ben.
[..]
Eigenlijk niet bij nagedacht. Vanochtend mijn usericon terugveranderd en gewoon even een ondertiteltje verzonnen ter plekke. 't Wordt ook wel tijd voor een nieuwe (semi-permanente) UI... eens over nadenken
Zal ik voor jou dan speciaal kersenvlaai halen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Geen kersen? Ook niet met veul slagroom?
Nee, ABN. Wel met een accentje natuurlijk.quote:
Ik kom een heel eind met noordelijke en oostelijke dialecten. Maar dit is voor mij ook abacadabraquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zal ik voor jou dan speciaal kersenvlaai halen?En een bus slagroom.
Even peilen trouwens. Wat maken jullie hiervan?
Ik ging een kadootje uitzoeken voor mijn nichtje, voor haar verjaardag.
Aan de kassa:
Verkoopster: 'Inpakken mevrouw?
Ik: 'Ja graag'
V: 'fijtwa?'
Ik:![]()
V: 'fijtwa?'
Ik:![]()
![]()
V: 'FIJTWA?'
Ik: 'Sorry, ik versta het echt niet.'
Quiz: wat herhaalde de verkoopster telkens? (ik heb het nu opgeschreven zoals ik het hoorde)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:25 schreef Cat22 het volgende:
Antwoord in de spoiler, voor de raadgrage mensen.Huh? Nog nooit van gehoord. Wel slim hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kom op. Dat was precies de reactie waar je op gehoopt had toen je het op die manier formuleerde!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn echt té makkelijk![]()
[..]
Helleu Baaf!
Nietusquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Kom op. Dat was precies de reactie waar je op gehoopt had toen je het op die manier formuleerde!
Lekker ja! Had ze met honing en mosters gebraden, maar er stond op internet '25 minuten' en ik deed expres al 5 minuten korter en zelfs dat bleek nog te lang dusquote:Hoe zijn de haasjes geworden?
Dan zal het met 25 minuten wel rubber zijn. Zonde!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Nietus
[..]
Lekker ja! Had ze met honing en mosters gebraden, maar er stond op internet '25 minuten' en ik deed expres al 5 minuten korter en zelfs dat bleek nog te lang dusWel lekker en nog zacht, maar niet meer rose en dat wilde ik.
Ja want wat was je verbaasd dat we haptenquote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:11 schreef Greys het volgende:![]()
Dan maak ik een pan stoofpeertjes voor je om mee te nemen!
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:25 schreef Cat22 het volgende:
Antwoord in de spoiler, voor de raadgrage mensen.Hé??? Nooit gehoord. Na eenentwintig jaar bij mekaar zijn hebben heer P en ik wel zo onze eigen geheimtaal, zoals het K (woord), ((koekje)), en uit, voor de honden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dit? Nee.De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |