Leuke aannamequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom heeft ze/hij je laten zitten?
Nou!quote:
Ik maak maar grapjes, hoor.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Leuke aanname![]()
![]()
Zij wilde de date graag in eerste instantie, dus ik denk dat ze me niet gaat laten zitten. Maar het was wat kort dag en het ging mis met afspreken. Binnenkort een nieuwe poging dus
Ja dacht eerst hmmquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:11 schreef Greys het volgende:
[..]
In OUD maken ze zelfs speciale SS-klonen aan om hints te geven
Ik heb om een paar stukjes moeten lachenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou!
Ik moet hem ook nog steeds kijken.
En de nieuwe Greys ook, ist wat?
Ik vond 'm gaafquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou!
Ik moet hem ook nog steeds kijken.
En de nieuwe Greys ook, ist wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Weet ik nog nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:12 schreef Greys het volgende:
Hihihihi, jij met je dekentje en je thee en je kaarsjes!![]()
Welke film wordt het?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb om een paar stukjes moeten lachenWheheheh nu ik eraan terugdenk lach ik weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vond 'm gaafAlleen ik weet niet of jij het wat vindt.. Even in een spoiler. Er staat niks in over wat er gebeurt in de aflevering
Greys, deze spoiler niet lezen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]Ja dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Dit was ik dus sowieso al van planquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:17 schreef Greys het volgende:
Van die slechte hints geven is wel lachen trouwens
Als er hier dan iemand roept 'Waar zitten de Lush winkels' dan denken oh-oh, Cat, nok en ik dat diegene een van ons heeft bijvoorbeeld. Maar het kan ook iemand zijn die gewoon maar iets roept
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:16 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Weet ik nog nietzo even on-demand shoppen
Groot licht aan kijkt niet lekker tv, dus wat kleine lampjes en kaarsjes maakt het wat leuker toch?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Greys, deze spoiler niet lezen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
Die zijn allebei al lang en breed begonnenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:17 schreef oh-oh het volgende:
Shit, ga ik Ushi en Dushi kijken of de Popstars wildcardronde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Ik ga voor Popstars, daar zit ik nog helemaal in van gisteravondquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zijn allebei al lang en breed begonnen
Ik weet het ook nog steeds niet.
Welke M&M's? Ik heb blauwequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ook thee. Zoethoutthee. En een bakje M&M's
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:20 schreef Greys het volgende:
Ja, ik ben spoiler-whore nummer 1, dus ik lees echt al die spoilers hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |