quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat ^^ zou ik niet teveel doen, zometeen stopt ie m nog vol
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:37 schreef Ml-etje het volgende:
Hola, hoe is het hier
Veel bij te lezen??
quote:
same herequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:40 schreef Strega het volgende:
Trouwens, nog ff over de SS, het maakt ons hier niet uit, pakket of vlop, als het maar leuke(geen meuk) inhoud is met iets leuks, als gedicht, verhaaltje, what ever, enzo erbij.
Kan het in vlop,mooi meegenomen en anders geweoon in pakje.
Vul het antwoord dan zelf maar in.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:41 schreef nokwanda het volgende:
tvp ik even in het vorige topic, maak ik vervolgens mijn meneer binnen een half uur helemaal af met Monopoly, kom ik terug, is het topic al vol. wat doen julie? Hebben jullie dan helemaal geen leven?
(retorische vraag)
Agree.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:40 schreef Strega het volgende:
Trouwens, nog ff over de SS, het maakt ons hier niet uit, pakket of vlop, als het maar leuke(geen meuk) inhoud is met iets leuks, als gedicht, verhaaltje, what ever, enzo erbij.
Kan het in vlop,mooi meegenomen en anders geweoon in pakje.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:42 schreef Strega het volgende:
Zo hier gaan we aan tafel, Het is Samhain weekend, dus lekker pompoensoep met bijlagen enz. Alle kaarsjes aan...Later...
Jawel hoor, zit op het eten te wachten dat Mr is halenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:41 schreef nokwanda het volgende:tvp ik even in het vorige topic, maak ik vervolgens mijn meneer binnen een half uur helemaal af met Monopoly, kom ik terug, is het topic al vol. wat doen julie? Hebben jullie dan helemaal geen leven?
(retorische vraag)
Maar hoe gáát het nu met je?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:46 schreef Qwea het volgende:
zo.
Ik kom hoi en doei zeggen.
Druk avondje.
Eerst radio uitzending, dan poolen en biertjes drinken en daarna de stad in
Dat kan met dat programma inderdaad, dan krijg je als je wilt een paar hints/verlanglijstje.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Agree.
Al lijkt het me wel heel moeilijk om zomaar iets te verzinnen. Misschien met het lootjes trekken even regelen dat er naast een naam ook wat staat wat de persoon zelf heeft getypt (eventuele wensen, of gewoon iets over zichzelf, maar net wat je leuk vindt).
Ik zag er vorig jaar ook een beetje tegenop, maar toen kreeg ik PFquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan met dat programma inderdaad, dan krijg je als je wilt een paar hints/verlanglijstje.
Denk dat dat wel belangrijk is, zo goed ken ik sommige mensen nog niet dat ik vol zelfvertrouwen wel effies cadeautjes denk te gaan shoppenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan met dat programma inderdaad, dan krijg je als je wilt een paar hints/verlanglijstje.
't is er nu donker?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:46 schreef Greys het volgende:
Kent iedereen hier dit topic eigenlijk al?
Africam # 31 De Fok!poel live webcam *O*
Zal wel, maar toch... het is zó leuk om er te kijken
Moet het weer eens wat vaker doen, olifanten en aapjes spotten!
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:50 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Kun je trouwens zo ook je adres invullen, zodat alleen de lootjes-trekker het adres ontvangt?
Yes!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:50 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Denk dat dat wel belangrijk is, zo goed ken ik sommige mensen nog niet dat ik vol zelfvertrouwen wel effies cadeautjes denk te gaan shoppen
Kun je trouwens zo ook je adres invullen, zodat alleen de lootjes-trekker het adres ontvangt?
Strega is vandaag meer van het "klootjes trekken". Ik wil een campingsmoking met bretels!!! Zo kan een mens niet koken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Agree.
Al lijkt het me wel heel moeilijk om zomaar iets te verzinnen. Misschien met het lootjes trekken even regelen dat er naast een naam ook wat staat wat de persoon zelf heeft getypt (eventuele wensen, of gewoon iets over zichzelf, maar net wat je leuk vindt).
Ohhhh, dat was zo frustrerend vorig jaar. Ik wist het gewoon niet, ze heeft het zelf moeten verklappenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Yes!
Vanaf volgende zaterdagavond gaan we alles op die site invullen en krijgt alléén degene die je lootje trekt je adres. En niet wakker liggen over 'het juiste kado'. Het is voor het plezier, voor de leuk, voor de lol. De voorpret en het foto's posten van de pakjes hier in het topic. En het raden, vooral het raden!
Dat klopt, er is maar een uur tijdsverschil met Zuid-Afrikaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |