http://www.lootjestrekken.nl/digitaal/quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:50 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Denk dat dat wel belangrijk is, zo goed ken ik sommige mensen nog niet dat ik vol zelfvertrouwen wel effies cadeautjes denk te gaan shoppen
Kun je trouwens zo ook je adres invullen, zodat alleen de lootjes-trekker het adres ontvangt?
Wat moeten verklappen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohhhh, dat was zo frustrerend vorig jaar. Ik wist het gewoon niet, ze heeft het zelf moeten verklappen
Dat is een belangrijk onderdeel van de pret.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Yes!
Vanaf volgende zaterdagavond gaan we alles op die site invullen en krijgt alléén degene die je lootje trekt je adres. En niet wakker liggen over 'het juiste kado'. Het is voor het plezier, voor de leuk, voor de lol. De voorpret en het foto's posten van de pakjes hier in het topic. En het raden, vooral het raden!
Wil je niet alsnog meedoen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:56 schreef Ml-etje het volgende:
Hmm zou bijna spijt krijgen dat ik niet mee doe...geen raden
* Het gaat helemaal eerlijkquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:54 schreef JJH het volgende:
[..]
http://www.lootjestrekken.nl/digitaal/
Hier wat meer uitleg.
En daar wordt het keisnel POEF donker ook nog! Maar blijft het wel lekker warm.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat klopt, er is maar een uur tijdsverschil met Zuid-Afrika
Dus daar is het nu ook gewoon donker. Maar morgen zeker eens kijken!
Ik heb een keer gekeken en toen zat er een hele kudde aapjes in de boom waar de camera hangt en die probeerden naar de camera te grijpen!
De camera wordt bestuurd vanuit een lodge verderop.
Heb ik misschien gemist, maar wanneer trekken we die lootjes nou?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan met dat programma inderdaad, dan krijg je als je wilt een paar hints/verlanglijstje.
Dat zij Goodbye had getrokken als lootje!quote:
Dat kan je idd nog aanvullen zelfs, je verlanglijstje. En dan krijgt jouw 'trekker' (quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is een belangrijk onderdeel van de pret.![]()
Ik denk dat het wel goed is om iets van een verlanglijstje op je lootje te zetten. Al zijn het maar do's en dont's. Zo zou ik niet echt gelukkig worden van make-up. En dat vind ik vervelend voor de verzender, als die dat niet weet en zorgvuldig iets heeft uitgezocht.
Bij lootjestrekken.nl kun je dat volgens mij ook na de trekking nog aanvullen. En alleen degene die jouw naam heeft krijgt jouw lijstje en je adres.
Dat zij mijn Secret Santa wasquote:
Ligt aan het jaargetijde. Kan knap koud worden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En daar wordt het keisnel POEF donker ook nog! Maar blijft het wel lekker warm.
Oooh moet je dat verklappen?quote:
Volgende week zaterdag/zondag!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb ik misschien gemist, maar wanneer trekken we die lootjes nou?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Wil je niet alsnog meedoen?
Wat was ook alweer de reden dat je niet meedoet? Kan ik je nog overhalen?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:54 schreef Pagan het volgende:
[..]
Strega is vandaag meer van het "klootjes trekken". Ik wil een campingsmoking met bretels!!! Zo kan een mens niet koken.
Het moet niet, maar in de aanloopweken vliegen de hints en de vragen al over en weer en dan wil je toch wel graag weten wie wie had uiteindelijkquote:
tis niet dat ik het idee niet leuk vindt, dat vond ik vanaf het begin al welquote:
Nee, degene die je cadeautje krijgt moet het zelf raden. Maar ik wist het dus echt nietquote:
met 6 katten?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:01 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij wil Satsu ook een lootje, hij zit heel verlangend naar het beeldscherm te kijken.![]()
Wild idee: huisdieren SS? Maar dan klein, alleen enveloppenpost, anders wordt het teveel.
En de baasjes moeten hen opgeven en kadootjes kopen uiteraard.Is dat wat? Of trek ik het idee dan te ver door en vinden we baasjes SS genoeg?
Maar niet in deze tijd. Ik ben er een paar jaar geleden in november geweest. Heerlijk weertje.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ligt aan het jaargetijde. Kan knap koud worden.
Dat snel donker worden is zelfs in Zuid Europa al te merken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En daar wordt het keisnel POEF donker ook nog! Maar blijft het wel lekker warm.
Misschien kun je duo's maken van katten met gedeelde interesses.quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:01 schreef Ml-etje het volgende:
Hoe ist met het schilderen MrSubtle (topic 1 van deze dag aan het doorlezen).
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, degene die je cadeautje krijgt moet het zelf raden. Maar ik wist het dus echt nietDus toen heeft ze het wel verklapt.
Lees eens wat beter![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |