Lekker is 't wel om je ogen even dicht te laten zakkenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
niet alleen oude mannen (en/of vrouwen) doen dat hoor
Wat is dat dan voor beurs sun?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:53 schreef Sunnythesun het volgende:Ben dr ook weer. Ontzettend lange dag gehad in een sporthal zitten, beurs van de Nederlandse Bond voor Aqua en Terra met hun jaarlijkse prijsuitreiking en dus een stukje beurs. Ter promotie van ons eigen evenement. En het was echt zooooo saai dat alle standhouders bij ons kwamen vertellen dat ze zo'n zin in maart hebben
Dat was wel cool. Uit verveling heb ik ook nog eens allerlei zooi gekocht
Maar goed, uiteindelijk wel gezellig met de standhouders geklets, voor het publiek hoeven we het eigenlijk niet te doen..
En nu lekker een glaasje Merlot en een Irish stew in de oven
Ga nou maar, volgens mij ben je aan stoppen nog niet echt toe.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:54 schreef LED-lamp het volgende:
Ben bijna zonder peuken, shame on me, en ik wil wel stoppen, maar niet nu, met die kak stop dag van stivoro op 3 november wil ik dan juist meer roken.
Net als dat mijn potentiële lief op 14 feb nooit wat zal krijgen (maar genoeg op andere dagen).
Ik haat en boycot dat soort nep dagen echt te erg, plus dat ik met oud en nieuw sowieso wil roken![]()
Maar zit nu echt of ik nog ff peuken zal halen :S
Die van vandaag?? Nou van de aqua-terra bond dus, dus aquariumzooi en terrarium een beetje. Winkeliers en 2 fora stonden er in een sporthalletje (formaat basketbalveld) achter tafeltjes spullen te verkopen (althans dat was de bedoeling)quote:
Aha!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die van vandaag?? Nou van de aqua-terra bond dus, dus aquariumzooi en terrarium een beetje. Winkeliers en 2 fora stonden er in een sporthalletje (formaat basketbalveld) achter tafeltjes spullen te verkopen (althans dat was de bedoeling)
Ons evenement is was breder (ook dingen te doen, muziek, tentoonstelling, lezingen, presentaties, 2 dagen) en vele malen groter (11000m2 op 2 verdiepingen) met meer aankleding (naast tafels verhuren we uniformestandbouw, er staan/hangen planten en banners her en der,er is een enorme en nog veel meer).. dus nogal een groot contrast![]()
![]()
www.vivarium2010.nl/
de opbouw:
fotoimpressie van de zondag (foto's door mijn vader gemaakt btw)
en komend jaar zitten we in een nog veel mooiere hal met dus 2 verdiepingen![]()
[/spammodus]
Het klinkt mij bijzónder wansmakelijk in de oren!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:53 schreef LED-lamp het volgende:
iemand ervaring met die cheeseburger pizza van NYP, ben moe, maar zin in wat te happen, en dat ding is voor (een bezorg) pizza best goedkoop
Niet echt wat ik hoopte te horen, haha.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:59 schreef Duderella het volgende:
[..]
Het klinkt mij bijzónder wansmakelijk in de oren!
Was het gezellig golfie?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:07 schreef golfer het volgende:
Zo, de (schoon)kinderen zijn weer huiswaarts.
We kunnen nog even lekker uitzakken voor de TV.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:44 schreef SeaOfLove het volgende:
sunny wat is er nou zo leuk aan die vissen?had net ff kres aan de foon en toen hadden we t over die overpriced garnalen gehad,lolz,ze leven nieteens langgenoeg om een cocktail van te maken.
Oh, dat is gezellig zo, moeder en zoon in de keuken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heul
Lekker met zoonlief staan klungelen in de keuken, haartjes van schdochter geknipt, gewinkeld, bijgekletst etc. mooi buikje heeft ze toch, mét buikband. Staat haar goed
is huurhuissie met standaard keukenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:49 schreef Duderella het volgende:
Wat ik opeens bedenk, naar de foto's kijkend: jullie zouden eigenlijk even bij de Gamma od. chromen greepjes moeten kopen voor de keuken. Zou stoer staan. En wat is die kleur toch gaaf, op de wand.![]()
Snap ik. Ik deed dat altijd meteen, toen ik huurde: plastic greepjes eraf en chromen erop. Kleine moeite, groot verschil. Jullie hebben namelijk wel een gezellige keuken, vind ik. Huur of geen huur.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:00 schreef golfer het volgende:
[..]
is huurhuissie met standaard keuken
Wie weet... binnenkort maar eens kijken of we dat gaan doen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:08 schreef Duderella het volgende:
Snap ik. Ik deed dat altijd meteen, toen ik huurde: plastic greepjes eraf en chromen erop. Kleine moeite, groot verschil. Jullie hebben namelijk wel een gezellige keuken, vind ik. Huur of geen huur.
Leek me opeens zo leuk staan bij jullie.
Wat leuk Borisz!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja zoiets een of andere buurtloterij.
Jemig, wat kunnen wij daar nu over zeggen. Wij kennen die dame toch niet? Mijn vriend viel op me ondanks dat ik rookte, maar reken maar dat ik gestopt ben (mede) omdat hij het natuurlijk uiterst smerig vond.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:12 schreef LED-lamp het volgende:
is voor niet rokers roken echt een afknapper btw?
* LED-lamp <3 een heel leuke dame die niet rookt.
Veel rook ik sowieso niet maar 4-5 peukjes per dag op de verveel momenten rook ik graag
Maar door omstandigheden kan ik sowieso nog even geen move maken, maar als ik stop zouden dat mischien wel pluspuntjes zijn. Al weet ze dan niet dat het voor haar is, wat weer jammer is :S
Dat weet ik eigenlijk ook wel, en ik weet eigenlijk ook dat ik gewoon scheit aan alles moet hebben en gewoon het risico op een blauwtje lopen.quote:[b]Op zaterdag 31 oktober 2009 22:33
Jemig, wat kunnen wij daar nu over zeggen. Wij kennen die dame toch niet? Mijn vriend viel op me ondanks dat ik rookte, maar reken maar dat ik gestopt ben (mede) omdat hij het natuurlijk uiterst smerig vond.
En wat kook je zoal?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:48 schreef LED-lamp het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk ook wel, en ik weet eigenlijk ook dat ik gewoon scheit aan alles moet hebben en gewoon het risico op een blauwtje lopen.
Maar ik ben gewoon nog laffer als een anti-held op dat vlak :S
quote:
:S golferz Word up L0lz!quote:Op zondag 1 november 2009 00:14 schreef golfer het volgende:
LED-lamp zou zeggen :S ofzo. Wat dat ook mag betekenen.
Ik kan nog wel tien andere generieke FOK!-users verzinnen die een kloon zouden kunnen zijn van laffer. Bezem de domheid bij elkaar en je zit in de goede richting.quote:
quote:
Dat was mijn schamele poging in LED-Lamp-taal te praten.quote:Op zondag 1 november 2009 00:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Is dat ook in het Nederlands te vertalen?
Dat is een dik tevreden menske Bluezz. Dat zie ik zelfs, als non-baby-mens.quote:Op zondag 1 november 2009 00:48 schreef Bluezz het volgende:
Ik zit net de nogal mislukte -want het lag niet gunstig- 3D foto's te bekijken en deze is eigenlijk nog het best gelukt, het lacht er zelfs een beetje op
Absoluut! Alleen zou ik er geen relatie om verbrekenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:48 schreef LED-lamp het volgende:
Dat weet ik eigenlijk ook wel, en ik weet eigenlijk ook dat ik gewoon scheit aan alles moet hebben en gewoon het risico op een blauwtje lopen.
Maar ik ben gewoon nog laffer als een anti-held op dat vlak :S
Nee, het gezelschap was het leukst en ik zou het eten dat ik had niet weer bestellen.quote:Op zondag 1 november 2009 01:00 schreef Duderella het volgende:
Klinkt best goed Isa, maar niet iets om op je culinaire netvlies te branden, toch?
Maar van te voren waren de ogen van de dobbelsteen wel al gekoppeld aan bepaalde zaken, neem ik aan?quote:Op zondag 1 november 2009 01:02 schreef Isabeau het volgende:
golfer: een dagje alles laten bepalen door de dobbelsteen, dus incl het eten. Ik lust in principe alles wel, dus mijn keuze is net zo willekeurig als een dobbelsteen.
Ja, fokkers konden ideeën aandragen in het betreffende topic en ter plekke hebben we voor een uitslag gedobbeld. Het eten in het restaurant was erg eenvoudig te bepalen aangezien er 6 voorgerechten waren en 5 hoofdgerechten waar nog 1 daggerecht (van de 2) bij kon worden gekozen.quote:Op zondag 1 november 2009 01:03 schreef golfer het volgende:
Maar van te voren waren de ogen van de dobbelsteen wel al gekoppeld aan bepaalde zaken, neem ik aan?
Grappig idee.quote:Op zondag 1 november 2009 01:06 schreef Isabeau het volgende:
Ja, fokkers konden ideeën aandragen in het betreffende topic en ter plekke hebben we voor een uitslag gedobbeld. Het eten in het restaurant was erg eenvoudig te bepalen aangezien er 6 voorgerechten waren en 5 hoofdgerechten waar nog 1 daggerecht (van de 2) bij kon worden gekozen.
M.a.w. : niets voor de kieskeurige golfer die wel graag de menu-kaart uitgebreid wil bestuderen.quote:Op zondag 1 november 2009 01:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond het erg leuk om te doen. Alleen te doen als je dus niet kieskeurig bent op eetgebiedHet maakt de keuze wel heel erg eenvoudig in een restaurant
Nog nooit zo snel klaar geweest met het bekijken van een menukaart.
Misschien bewaren ze het oude bord wel voor als ´t restaurant wéér floptquote:Op zondag 1 november 2009 01:38 schreef Isabeau het volgende:
Oh, waar ik ook deze week achterkwam![]()
We hadden hier in 't dorp een behoorlijk slechte pizzeria. Heb er 2x gegeten en beide keren was het echt waardeloos. Het werd er steeds stiller en leger en uiteindelijk ging de zaak dicht. Leek me niet meer dan logisch als je zo'n waardeloze keuken hebt.
Sinds kort is er in dezelfde straat in een ander pand (voormalig chinees restaurant) een heel chic Italiaans restaurant gekomen. Enorm hip interieur en het restaurant richt zich duidelijk op de meer culinaire snob en de prijzen zijn dan ook navenant.
Niet zo lang geleden zijn de huizen die naast dat nieuwe restaurant staan gesloopt voor nieuwbouw. Je kan nu het balkon dat eerst niet te zien was zien van het restaurant. Op het balkon ligt een groot naambord voor aan een gevel. Het is het bord van de verdwenen erg slechte pizzeriaDus nu vermoed ik dat het gewoon dezelfde eigenaar en koks heeft
Ze gooien het nu op chic
Beter zet je die principes overboord dude, bijna iedere vrouw vind ´t leuk om iets te ontvangen op 14 februariquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:54 schreef LED-lamp het volgende:
Ben bijna zonder peuken, shame on me, en ik wil wel stoppen, maar niet nu, met die kak stop dag van stivoro op 3 november wil ik dan juist meer roken.
Net als dat mijn potentiële lief op 14 feb nooit wat zal krijgen (maar genoeg op andere dagen).
Ik haat en boycot dat soort nep dagen echt te erg, plus dat ik met oud en nieuw sowieso wil roken![]()
Vaak wel ja, heb wel wat matige pizzeria's gehad. Paar jaar geleden in Berlijn zaten we in Oost Berlijn in een achterafstraatje bij een pizzaria. Die wasquote:Op zondag 1 november 2009 10:20 schreef Pietverdriet het volgende:
vind sowieso dat een pizza over het algemeen veel te duur is en slecht.
Zat een jaartje in Zuidduitsland, zat daar een pizzeria met een hout gestookte oven, pizzas waren groot en dun, zeer betaalbaar en verrukkelijk. En dan heb ik het nog niet over de Pizzas in Italie.quote:Op zondag 1 november 2009 10:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Vaak wel ja, heb wel wat matige pizzeria's gehad. Paar jaar geleden in Berlijn zaten we in Oost Berlijn in een achterafstraatje bij een pizzaria. Die wasen dat kostte geen fluit.
Zo had ik in Thailand een pizzeria ontdekt, echt goddelijke pizza'squote:Op zondag 1 november 2009 10:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Vaak wel ja, heb wel wat matige pizzeria's gehad. Paar jaar geleden in Berlijn zaten we in Oost Berlijn in een achterafstraatje bij een pizzaria. Die wasen dat kostte geen fluit.
In Duitsland heb ik overall zeker beter pizza's gegeten dan in NL. NL eet ik ook vaker pasta in pizzaria's omdat ik de pizza niet te vreten vindquote:Op zondag 1 november 2009 10:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zat een jaartje in Zuidduitsland, zat daar een pizzeria met een hout gestookte oven, pizzas waren groot en dun, zeer betaalbaar en verrukkelijk. En dan heb ik het nog niet over de Pizzas in Italie.
Denk dat het gros van de mensen in NL die Pizzas bakken nog nooit in Italie zijn geweest en een echte pizza gegeten hebben
Zwitserland zit je ook wel goed trouwensquote:Op zondag 1 november 2009 10:55 schreef borisz het volgende:
[..]
In Duitsland heb ik overall zeker beter pizza's gegeten dan in NL. NL eet ik ook vaker pasta in pizzaria's omdat ik de pizza niet te vreten vind. Plus ik ben pastagek dus switch ik makkelijk over naar een pastamaaltijd.
idd, dat mensen zoiets op de kaart zetten, of bestellen: gatver.quote:Op zondag 1 november 2009 11:00 schreef kaasplankje het volgende:
Een cheeseburger pizza is culinair vloeken, een doodsche zonde. Net als pizzeria's met pizza shoarma op de kaart.
Ik zeg op de brandstapel
Nou. Neem nou maar van mij aan dat je ASAP die principes over boord moet zetten. Mijn ex deed ook niet aan Valentijn (of verjaardagen, Kerst, Sinterklaas) uit principe en daar hebben we vee; en vaak ruzie over gehad. En als zij jou wél wat geeft op 14 februari, en jij niets voor haar hebt 'want je doet niet dat soort nep dagen' sta je erbij als een zielige loser. En je vriendin voelt zich dan lullig. Want hoe hard je ook roept dat jij niet aan dat soort nepdagen doet en dat het niet aan haar ligt, dikke kans dat zij gaat denken dat jij haar niet leuk genoeg vindt om iets te voor te halen met valentijn. Shame on you!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:54 schreef LED-lamp het volgende:
quote:Op zondag 1 november 2009 11:25 schreef DarkElf het volgende:
idd, dat mensen zoiets op de kaart zetten, of bestellen: gatver.
Zelfs nog: hoe meer knoflooksaus bij je shoarma pizza, hoe beter. Hoewel mijn ultieme pizza een kapsalon-pizza isquote:
Ik heb die döner meneer naar aanleiding van jouw lovende recensies aan een smaaktest onderworpen en resp. een turkse pizza en een kleine kapsalon gegeten. Het is een propere vetkar en het haar van de dienstdoende turk zat keurig in de pommade.quote:Op zondag 1 november 2009 12:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zelfs nog: hoe meer knoflooksaus bij je shoarma pizza, hoe beter. Hoewel mijn ultieme pizza een kapsalon-pizza isen dan bij voorkeur van de döner-meneer bij de oude ingang van Blijdorp
Ja wij ook hier..quote:
Dat ziet er dreigend uitquote:Op zondag 1 november 2009 12:59 schreef kaasplankje het volgende:
http://www.knmi.nl/neerslagradar/index.php
Heujquote:Op zondag 1 november 2009 14:11 schreef Duderella het volgende:
Oeh, wij moeten nog melk halen voor de peper-chocomelk die we hebben, dus meteen maar even gaan, voor de bui.
Wij zijn net überburgerlijk wezen wandelen, een zonnesysteemwandeling, bij de zon begonnen, aarde is dan op een meter of 60 en pluto op 6 kilometer.quote:Op zondag 1 november 2009 13:08 schreef freecell het volgende:
Maar dan komt er dus niks van onze uberburgerlijke wandeling vandaag
Heb mijn dagelijkse loopje al gehadquote:Op zondag 1 november 2009 13:08 schreef freecell het volgende:
Maar dan komt er dus niks van onze uberburgerlijke wandeling vandaag
Ja. De mijne ook.quote:
que?quote:Op zondag 1 november 2009 14:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wij zijn net überburgerlijk wezen wandelen, een zonnesysteemwandeling, bij de zon begonnen, aarde is dan op een meter of 60 en pluto op 6 kilometer.
Nou ja, wij keilen er nog wat rum in.quote:Op zondag 1 november 2009 14:20 schreef freecell het volgende:
[..]
HeujDat klinkt goed.
Ok, ik heb peper, cacao, suiker en melk. Heb ik nog meer nodig?
magniequote:Op zondag 1 november 2009 15:13 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou ja, wij keilen er nog wat rum in.
Ja kan ze af en toe leuk mee bezig zij, dan de bal afpakken en laten rollen gaat ze er achteraan. Briljant is dat altijdquote:
zo lachen ook als ze een bal in hun buik leggen en er keihard tegaan gaan trappen enzoquote:Op zondag 1 november 2009 15:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja kan ze af en toe leuk mee bezig zij, dan de bal afpakken en laten rollen gaat ze er achteraan. Briljant is dat altijd.
Ze hebben hier in de buurt een wandeling uitgezet van 6 Km, bij het begin staat dan een zon, een bol met een doormeter van een meter ofzo.quote:
quote:Op zondag 1 november 2009 15:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zo lachen ook als ze een bal in hun buik leggen en er keihard tegaan gaan trappen enzo
Ook leuk met ingpongballetjesquote:Op zondag 1 november 2009 15:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja kan ze af en toe leuk mee bezig zij, dan de bal afpakken en laten rollen gaat ze er achteraan. Briljant is dat altijd.
Hey, wat een leuk ideequote:Op zondag 1 november 2009 15:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ze hebben hier in de buurt een wandeling uitgezet van 6 Km, bij het begin staat dan een zon, een bol met een doormeter van een meter ofzo.
Op de afstanden die in verhouding staan tot de groote van de zon staan dan palen met de planeten die op dezelfde schaal zijn. De grote van de planeetbolletjes en de zon en de afstanden waarop de planeten staan zijn in dezelfde schaal. Van de zon naar de aarde is het vlakbij, een meter of 60-80 was dat, maar van de zon naar Pluto is 6 Kilometer.
Ik weet niet of er meer van zijn, maar deze liepen wijquote:Op zondag 1 november 2009 15:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Hey, wat een leuk idee
Die zou ik dan ook wel even gaan wandelen inderdaad
Als ik FOK! ben ik meestal intussen aan het werk (nakijken etc.). Of ik FOK! terwijl ik aan het koken ben.quote:Op zondag 1 november 2009 16:27 schreef Bluezz het volgende:
Je MOET echt tijd vrijmaken voor boeken lezen dudeMinder fokken, een aanrader!!
Hoax. Van een incidentele alcoholische consumptie is nog geen enkele baby dysmatuur geboren. Pas van consequent alcoholgebruik merk je duidelijke gevolgen.quote:
Ach ships ja je zit nog te leren ookquote:Op zondag 1 november 2009 17:46 schreef Duderella het volgende:
Als ik FOK! ben ik meestal intussen aan het werk (nakijken etc.). Of ik FOK! terwijl ik aan het koken ben.
Die boeken moeten voor het slapengaan en in de trein. Maar nu pak ik dan steeds een studieboek. Straks, als die studie zijn ritme heeft gevonden, heb ik wel weer tijd om te lezen. Heerlijk! Ik mag na mijn tentamen Het Diner van Koch en die trilogie van Brusselmans gaan kopen van mijzelf.
Nou het schijnt tegenwoordig wel kwaad te kunnen volgens nieuwe studies was laatst ergens in een journaal iets.Ook bij een af en toe glaasje.quote:Op zondag 1 november 2009 18:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoax. Van een incidentele alcoholische consumptie is nog geen enkele baby dysmatuur geboren. Pas van consequent alcoholgebruik merk je duidelijke gevolgen.
Mja, de studies verschillen nou eenmaal een beetje van uitkomst op dit gebied.quote:Op zondag 1 november 2009 18:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nou het schijnt tegenwoordig wel kwaad te kunnen volgens nieuwe studies was laatst ergens in een journaal iets.Ook bij een af en toe glaasje.
Dus die gok zou ik dan niet nemen denk ik dan.
Over die Fransozen heh, misschien is dat omdat Fransen vaak vanaf relatief jonge leeftijd geïntroduceerd worden in de wereld van wijn, en daardoor waarschijnlijk hun hele leven gewend raakt aan 2-3 glazen per dag, dat er sprake is van meer gewenning aan relatief zwakke alcohol. In Amerika is het in tot je 18e en soms 21e zeer moeilijk om aan alcohol te komen, waardoor de lol van lage percentages verdwijnt. Waardoor Amerikanen dus wellicht meer sterke drank drinken en pas later beginnen te wennen aan alcohol, maar dan sterke alcohol?quote:Op zondag 1 november 2009 18:49 schreef freecell het volgende:
Zie ook hier
En Franse vrouwen wordt geloof ik nog steeds aangeraden om zeker niet meer dan 2 glazen alcohol op een dag te drinken
Volgens mij was het probleem niet de frequentie, maar hoeveel je dronk bij die gelegenheid. Dus 5 glazen verspreid over 5 dagen zou veel minder schadelijk zijn dan 5 glazen in één keer.
Volgens dit onderzoek lijkt het er op dat 1 à 2 glazen af en toe niet zo'n drama zijn.
En dit kleine artikeltje klopt volgens mij nietEr mist ergens een woordje óf de laatste zin klopt niet
Verder vond ik dit advieslijstje:
Australië: Overweeg in het geheel niet te drinken. Indien wel, dan minder dan 7 glazen per week. En nooit meer dan 2 glazen per dag.
Canada: Kleine hoeveelheden hebben een klein risico voor het ongeboren kind.
Denemarken: Vermijd het gebruik van alcohol zoveel mogelijk tijdens de zwangerschap. Als u alcohol drinkt, drink dan nooit meer dan één glas per etmaal. Drink niet iedere dag.
Engeland: Zwangere vrouwen en vrouwen met kinderwens niet meer dan 1 à 2 glazen per week.
Nederland: Gebruik geen alcohol tijdens de zwangerschap en zowel mannen als vrouwen kunnen beter geen alcohol gebruiken als ze een kinderwens hebben.
Verenigde Staten: Beter geen alcohol.
Het aantal FAS kinderen (foetaal alcohol syndroom) is trouwens in Amerika beduidend hoger dan elders, terwijl amerikanen niet meer lijken te drinken. Ze drinken iig minder dan Fransen die wél een lager FAS percentage hebben. Das maf
O wat leuk Bluezz! Die boek heb ik wel eens zien liggen ja. Dat had ik graag van mijn moeder gehad nu. O en je hebt ze voor vaders ook.quote:Op zondag 1 november 2009 18:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ach ships ja je zit nog te leren ook
Dat is een heerlijke beloning, het diner
Koch
Ik zit tussen de bedrijven door steeds een stukje in het boek : Mam, vertel eens.... te schrijven wat ik gisteren van Frank kreegPffff het hemd van het lijf willen ze daarin weten, ik vind het echt leuk om het zo uitgebreid mogelijk te doen compleet met foto's dus het is een waar project aan het worden
Eigenlijk wil ik het klaar hebben op de dag dat hij zelf vader wordt.
Goed plan SOL. Ik hoop dat het nu lukt.quote:Op maandag 2 november 2009 11:51 schreef SeaOfLove het volgende:
boris wat jammer van die 4. en hobje beterschap! ik wil secretaresse opleiding doen DE en dude. dan heb ik een goede basis en doorgroeimogelijkheden. ik wil zo graag, helaas loop ik tegen een berg bureaucratie op dus zo erg dat ik denk krijg de schijt maar ik ga wel achter de kassa zitten ofzo om maar van die soc.dienst af te komen. maar daar heb ik mezelf alleen maar meer mee want dat is niet wat ik wil, ik wil leren!
Mijn ervaring blijft beperkt tot de Pabo-gids.quote:
Jakkes. Word je bijna nog gedwongen om contact te maken met je mede-reizigers.quote:Op maandag 2 november 2009 15:21 schreef Bloes het volgende:
Je zal toch ruim 4 uur in een trein opgesloten zitten
Met dit natte weer stinken ze altijd zoquote:Op maandag 2 november 2009 15:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Jakkes. Word je bijna nog gedwongen om contact te maken met je mede-reizigers.
Ben je gekquote:Op maandag 2 november 2009 15:41 schreef golfer het volgende:
Jakkes. Word je bijna nog gedwongen om contact te maken met je mede-reizigers.
heb altijd zo hekel aan als mensen tegen me lullen in de trein als ik daar geen zin in heb. ben inmiddels zo bijdehand te zeggen dat ik geen zin heb om te kletsen.quote:Op maandag 2 november 2009 15:47 schreef Bloes het volgende:
[..]
Ben je gekHeb je eindelijk tijd om je boek uit te lezen
Ik zit meestal na mijn werk in de trein, en dan wil ik gewoon russsssquote:Op maandag 2 november 2009 15:52 schreef SeaOfLove het volgende:
heb altijd zo hekel aan als mensen tegen me lullen in de trein als ik daar geen zin in heb. ben inmiddels zo bijdehand te zeggen dat ik geen zin heb om te kletsen.
De blauwe toch, neem ik aan?quote:
Onderste helft blauw jaquote:Op maandag 2 november 2009 16:23 schreef golfer het volgende:
De blauwe toch, neem ik aan?
Van harte gefeliciteerd!![]()
Mevrouw bachelor Leintjeuh moet ik nu dus tegen U zeggen.quote:
Koptelefoon op/in doenquote:Op maandag 2 november 2009 15:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
heb altijd zo hekel aan als mensen tegen me lullen in de trein als ik daar geen zin in heb. ben inmiddels zo bijdehand te zeggen dat ik geen zin heb om te kletsen.
quote:
Wat/wie is pokkie?quote:Op maandag 2 november 2009 16:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dat doe ik tegenwoordig sinds ik een voor mij erg luxe foon heb. alleen hoef ik nu niet meer met trein echt want pokkie foetsie, vriendje foetsie
Yep, Bachelor of Nursing. Alleen zal die Master er waarschijnlijk nooit komen. Verplegingswetenschapquote:Op maandag 2 november 2009 16:34 schreef golfer het volgende:
Mevrouw bachelor Leintjeuh moet ik nu dus tegen U zeggen.
Ach, zo leer ik nog eens wat....quote:Op maandag 2 november 2009 18:08 schreef SeaOfLove het volgende:
sorry voor de straattaal dude,lolz, is mijn stopzin de afgelopen weken alles is pokkie. foon van lein doet t btw nog prima, mag alleen de batterij niet leeg laten lopen want dan krijg ik t ding niet meer aan.
Och...quote:Op maandag 2 november 2009 18:16 schreef SeaOfLove het volgende:
milou ligt al te slapen! dat had ik niet verwacht nu ze met taxi gaat. zit ik dan met t eten...
ik laat haar ff lekker denk ik. als ik haar wakker maak is ze niet te genieten en zal ze ws nix eten.quote:Op maandag 2 november 2009 18:21 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Och...Misschien omdat het nieuw is?
Is wakker maken geen optie?
Ik eet nu kipkluifdingen, lol!quote:Op maandag 2 november 2009 18:29 schreef SeaOfLove het volgende:
wel grappig, had eerder zusje aan foon. met haar afgesproken dat zij en haar vriend woensdag komen eten. ik vertel tegen milou dat tante en oom komen eten. milou vraagt: wat wij eten dan mama? ik: roti. milou: oh lekker mammie een kippenpoot
Ik ben geen IT'er. Maar is het heel moeilijk om een tijdelijke melding van een storing op de home-page te zetten? Of om dat de telefoniste te laten zeggen, als ze me naar de site verwijst?quote:Op maandag 2 november 2009 18:56 schreef Duderella het volgende:
Niet leuk als je zo afhankelijk bent van de welwillendheid of mogelijkheden van anderen, lijkt me.
Nee, de site heet anders.quote:
that's life dude. zo moet ik elk jaar weer aantonen dat milou nog steeds downsyndroom heeft -O_quote:Op maandag 2 november 2009 18:56 schreef Duderella het volgende:
Niet leuk als je zo afhankelijk bent van de welwillendheid of mogelijkheden van anderen, lijkt me.
Ha. Ja, want stel dat ze er opeens overheen is gegroeid!quote:Op maandag 2 november 2009 19:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
that's life dude. zo moet ik elk jaar weer aantonen dat milou nog steeds downsyndroom heeft -O_
Het zou me niks verbazen.......quote:Op maandag 2 november 2009 19:16 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ha. Ja, want stel dat ze er opeens overheen is gegroeid!![]()
Wat een mallotigheid, moet je dat echt ja?
Wha?quote:Op maandag 2 november 2009 19:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
that's life dude. zo moet ik elk jaar weer aantonen dat milou nog steeds downsyndroom heeft -O_
quote:Op maandag 2 november 2009 19:21 schreef krakkemieke het volgende:
Die site is zelf trouwens een ambtenaar: van 8 tot 19 uur vult hij adhv je sofi-nummer zelf gegevens in als adres ed. Buiten die tijden moet je het zelf invullen.
ja dat moet haha.... en nog wel bij de svb en ook bij de gemeente. heerlijk al die formulieren, ik ben er dol op. doktersverklaring aanvragen dat ze nog steeds down heeft. het is ohzo goed geregeld hier in nl wat dat betreftquote:Op maandag 2 november 2009 19:16 schreef Duderella het volgende:
[..]
Wat een mallotigheid, moet je dat echt ja?
Mijn tante die in het buitenland woonde, dacht bv ook dat het makkelijk was om psychische hulp te krijgen hier. Toen ze mijn moeder verweet dat ik niks aan mijn problemen deed, is mijn moeder voor haar doen uitgebarsten en heeft eens duidelijk verteld waar ik tegenaan liep.quote:Op maandag 2 november 2009 19:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ja dat moet haha.... en nog wel bij de svb en ook bij de gemeente. heerlijk al die formulieren, ik ben er dol op. doktersverklaring aanvragen dat ze nog steeds down heeft. het is ohzo goed geregeld hier in nl wat dat betreft
Ach, dat kind stelt zich aan, kwestie van opvoedenquote:Op maandag 2 november 2009 19:16 schreef Duderella het volgende:
Ik trok hem open en er viel een heel stuk la uitquote:Op maandag 2 november 2009 20:38 schreef krakkemieke het volgende:
Freecell, je diepvies verliest onderdelen??? Als hij door de keuken danst ofzo?
Het huis is toch wel op tijd klaar he, voor alles uit elkaar valt?quote:Op maandag 2 november 2009 20:41 schreef freecell het volgende:
Ik trok hem open en er viel een heel stuk la uitEn ik krijg het er ook niet meer in.
Nuja, whatever, dan maar zonder.
Dat floorplanner is erg grappig, inmiddels ook een vloer in mn huis gelegd
laminaatquote:Op maandag 2 november 2009 20:43 schreef krakkemieke het volgende:
Wat voor vloer? Ik heb overal vinyl want ik ken mezelf. Ik knoei overal.
wij doen ook vinyl in de keukenquote:Op maandag 2 november 2009 20:50 schreef krakkemieke het volgende:
Laminaat lijkt me mooi! Ik vind vinyl lekker, de glazen vallen niet altijd kapot.![]()
Ik heb vinyl voor de keuken liggen, dat is treadmetal.....Pff , hoe heet dat in het nederlands?
*burbje* doen?quote:Op maandag 2 november 2009 21:02 schreef Den_Haag het volgende:
Feli Lein!!!!
Zit een beetje vol
net 0.5kg shoarma op
Nou, nou. Wat verantwoord cultureel allemaal weer.quote:Op maandag 2 november 2009 22:51 schreef Duderella het volgende:
Nou, dat was bijzonder!Een werkelijk ongekende lichaamsbeheersing. Bizarre voorstelling. Knap, maar verwarrend en we hebben geen idee wat we er mee aanmoeten. Geslaagd dus!
![]()
Woensdag naar http://www.lalaparlour.com/about.html
En dan zaterdag zes uur Shakespeare van Toneelgroep Amsterdam (daar zijn we enorm fan van). Inclusief lekkere Romeinse hapjes tijdens de voorstelling, want van eten houden we ook natuurlijk.
TGA
Jullie allemaal een aangename avond gehad?
Slaap wel krakkiemikkie!
Een uur of zes onder de pannen Bluezz!quote:
Is dit verantwoord ja? Pfjiew! Kan ik gerust slapen straks.quote:Op maandag 2 november 2009 23:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou, nou. Wat verantwoord cultureel allemaal weer.
Waar je vanavond was lijkt mij helemaal niets. Lalaparlour lijkt mij wel grappig en TGA is ook wel te pruimen, denk ik.
Ja dat moet je echt plannen, anders doe je het niet (want drukdrukdruk...) Vandaar dat wij dus maar van te voren een aantal voorstellingen bestellen. De theateragenda hangt hier op de werkkamer op een kast en we proberen al het andere er omheen te plannen.quote:Op maandag 2 november 2009 23:58 schreef golfer het volgende:
Niets mis mee hoor, met af-en-toe even een theater op te zoeken.
Komt er hier veel te weinig van tegenwoordig.
quote:Op maandag 2 november 2009 23:58 schreef golfer het volgende:
Niets mis mee hoor, met af-en-toe even een theater op te zoeken.
Komt er hier veel te weinig van tegenwoordig.
ojaquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:37 schreef borisz het volgende:
Afspraak gemaakt voor nieuwe IDkaart. 42 euro kost dat kreng.
Idkaart is veel makkelijker mee te nemenquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:49 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb wel een abbo op het theater gehad. Een paar keer met vriendinnen en 2 keer met mijn moeder.
Best veel leuks zit daar tussen waar je anders nooit naar toe zou gaan!
Boris, is een paspoort niet handiger? Kan je meteen lekker ver reizen
Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:11 schreef Bluezz het volgende:
Wat een KUTnummer ben ik voor de koorrep aan het doornemen nu
Why wait for heaven van Wendy & Lisa
Nee, dan Lolly Lolly![]()
![]()
ja jij denkt meteen aan bedtijd zekerquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:56 schreef golfer het volgende:
Mijn kokkin staat nu lekker in de keuken haar overheerlijke zelfgemaakte stamppot andijvie met spekjes te maken.
eet smakelijk DEquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:00 schreef DarkElf het volgende:
yeah de mr is er, eten!
(wat een weer trouwens zeg!)
Tis echt oudhollandsch kutweer inderdaadquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:00 schreef DarkElf het volgende:
yeah de mr is er, eten!
(wat een weer trouwens zeg!)
Ik hoop tquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:36 schreef DarkElf het volgende:
das idd altijd ff lastig... maar goed, de eerste dag zit erop, t wordt nu alleen maar beter als t goed is
Gebakken pangasius met salsaquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik hoop t
Heb je nog iets lekkers gekookt vandaag?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:09 schreef DarkElf het volgende:
net lekker de salsa gemaakt voor bij de gebakken pangasius: sinaasappelpartjes (zonder velletjes) zwarte olijven, romaatjes, knoflook, olie en basilicum... klinkt vreemd vond ik eerst maar tis zo lekker
Nee, dat is idd echt een niksdagquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo, eerste werkdag zoog aars. Ik heb zo'n hekel aan de eerste dag, je weet niet wat je moet doen, je hoeft niets te doen en je kan ook niks doen
In het verpleeghuis waar ik heb stage gelopen, op een andere afdeling dan waar ik stage liep. De afdeling war ik nu werk heeft de afgelopen 10 maanden op minimale bezetten gedraaid, waarvan de meeste diensten door flex-medewerkers en 1 vast personeelslid gedraaid werden. Veel achterstallig werk in de dossiers dus. En in mijn proeftijd mag ik 11 van die dossiers bij gaan werken lolquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:24 schreef Bluezz het volgende:
Nee, dat is idd echt een niksdagWaar werk je?
wat een leuk iets is dat dudequote:Op dinsdag 3 november 2009 21:20 schreef Duderella het volgende:
Dat is mooi borisz, dat dat contact er weer is.
Ik ben al bezig met de zomervakantie. Wil twee huizen (elk een week) in Italië reserveren en dat moet nota bene nu al, wil je nog iets naar je zin hebben.![]()
En daarvóór wil ik graag via http://www.europakinderhulp.nl/ een kind uit Frankrijk een vakantie aanbieden. Wordt wel even passen en meten, qua tijd, maar ik heb natuurlijk die lange schoolvakantie, dus dat komt mooi uit. Vroeger had ik zelf ook jaren een 'zusje' uit Frankrijk dat twee keer per jaar bij ons was. Vlak voor mijn moeder stierf is ze nog met haar hele (inmiddels) gezin een paar dagen bij ons geweest. Prachtige reünie was dat.
Ja, het is fantastisch. En met zoiets simpels als een kind drie weken een 'gewoon' leven bieden, bereik je enorm veel. Dat heb ik gezien aan mijn Franse zusje, die mede dankzij mijn ouders een hele andere blik op het leven kreeg en die het gelukt is om er echt iets van te maken. Ze woonde in een ghetto van Rouen en groeide op voor galg en rad, maar is daar echt uitgekrabbeld en met haar een deel van het gezin. Ik geloof dat alleen haar broertjes de gebruikelijke route van drugs en geweld zijn opgegaan. Dat is al winst, zeg maar.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat een leuk iets is dat dudenooit va gehoord maar kan mij voorstellen dat je er mooie herinneringen aan hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |