Nou ja, wij keilen er nog wat rum in.quote:Op zondag 1 november 2009 14:20 schreef freecell het volgende:
[..]
HeujDat klinkt goed.
Ok, ik heb peper, cacao, suiker en melk. Heb ik nog meer nodig?
magniequote:Op zondag 1 november 2009 15:13 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou ja, wij keilen er nog wat rum in.
Ja kan ze af en toe leuk mee bezig zij, dan de bal afpakken en laten rollen gaat ze er achteraan. Briljant is dat altijdquote:
zo lachen ook als ze een bal in hun buik leggen en er keihard tegaan gaan trappen enzoquote:Op zondag 1 november 2009 15:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja kan ze af en toe leuk mee bezig zij, dan de bal afpakken en laten rollen gaat ze er achteraan. Briljant is dat altijd.
Ze hebben hier in de buurt een wandeling uitgezet van 6 Km, bij het begin staat dan een zon, een bol met een doormeter van een meter ofzo.quote:
quote:Op zondag 1 november 2009 15:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zo lachen ook als ze een bal in hun buik leggen en er keihard tegaan gaan trappen enzo
Ook leuk met ingpongballetjesquote:Op zondag 1 november 2009 15:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja kan ze af en toe leuk mee bezig zij, dan de bal afpakken en laten rollen gaat ze er achteraan. Briljant is dat altijd.
Hey, wat een leuk ideequote:Op zondag 1 november 2009 15:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ze hebben hier in de buurt een wandeling uitgezet van 6 Km, bij het begin staat dan een zon, een bol met een doormeter van een meter ofzo.
Op de afstanden die in verhouding staan tot de groote van de zon staan dan palen met de planeten die op dezelfde schaal zijn. De grote van de planeetbolletjes en de zon en de afstanden waarop de planeten staan zijn in dezelfde schaal. Van de zon naar de aarde is het vlakbij, een meter of 60-80 was dat, maar van de zon naar Pluto is 6 Kilometer.
Ik weet niet of er meer van zijn, maar deze liepen wijquote:Op zondag 1 november 2009 15:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Hey, wat een leuk idee
Die zou ik dan ook wel even gaan wandelen inderdaad
Als ik FOK! ben ik meestal intussen aan het werk (nakijken etc.). Of ik FOK! terwijl ik aan het koken ben.quote:Op zondag 1 november 2009 16:27 schreef Bluezz het volgende:
Je MOET echt tijd vrijmaken voor boeken lezen dudeMinder fokken, een aanrader!!
Hoax. Van een incidentele alcoholische consumptie is nog geen enkele baby dysmatuur geboren. Pas van consequent alcoholgebruik merk je duidelijke gevolgen.quote:
Ach ships ja je zit nog te leren ookquote:Op zondag 1 november 2009 17:46 schreef Duderella het volgende:
Als ik FOK! ben ik meestal intussen aan het werk (nakijken etc.). Of ik FOK! terwijl ik aan het koken ben.
Die boeken moeten voor het slapengaan en in de trein. Maar nu pak ik dan steeds een studieboek. Straks, als die studie zijn ritme heeft gevonden, heb ik wel weer tijd om te lezen. Heerlijk! Ik mag na mijn tentamen Het Diner van Koch en die trilogie van Brusselmans gaan kopen van mijzelf.
Nou het schijnt tegenwoordig wel kwaad te kunnen volgens nieuwe studies was laatst ergens in een journaal iets.Ook bij een af en toe glaasje.quote:Op zondag 1 november 2009 18:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoax. Van een incidentele alcoholische consumptie is nog geen enkele baby dysmatuur geboren. Pas van consequent alcoholgebruik merk je duidelijke gevolgen.
Mja, de studies verschillen nou eenmaal een beetje van uitkomst op dit gebied.quote:Op zondag 1 november 2009 18:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nou het schijnt tegenwoordig wel kwaad te kunnen volgens nieuwe studies was laatst ergens in een journaal iets.Ook bij een af en toe glaasje.
Dus die gok zou ik dan niet nemen denk ik dan.
Over die Fransozen heh, misschien is dat omdat Fransen vaak vanaf relatief jonge leeftijd geïntroduceerd worden in de wereld van wijn, en daardoor waarschijnlijk hun hele leven gewend raakt aan 2-3 glazen per dag, dat er sprake is van meer gewenning aan relatief zwakke alcohol. In Amerika is het in tot je 18e en soms 21e zeer moeilijk om aan alcohol te komen, waardoor de lol van lage percentages verdwijnt. Waardoor Amerikanen dus wellicht meer sterke drank drinken en pas later beginnen te wennen aan alcohol, maar dan sterke alcohol?quote:Op zondag 1 november 2009 18:49 schreef freecell het volgende:
Zie ook hier
En Franse vrouwen wordt geloof ik nog steeds aangeraden om zeker niet meer dan 2 glazen alcohol op een dag te drinken
Volgens mij was het probleem niet de frequentie, maar hoeveel je dronk bij die gelegenheid. Dus 5 glazen verspreid over 5 dagen zou veel minder schadelijk zijn dan 5 glazen in één keer.
Volgens dit onderzoek lijkt het er op dat 1 à 2 glazen af en toe niet zo'n drama zijn.
En dit kleine artikeltje klopt volgens mij nietEr mist ergens een woordje óf de laatste zin klopt niet
Verder vond ik dit advieslijstje:
Australië: Overweeg in het geheel niet te drinken. Indien wel, dan minder dan 7 glazen per week. En nooit meer dan 2 glazen per dag.
Canada: Kleine hoeveelheden hebben een klein risico voor het ongeboren kind.
Denemarken: Vermijd het gebruik van alcohol zoveel mogelijk tijdens de zwangerschap. Als u alcohol drinkt, drink dan nooit meer dan één glas per etmaal. Drink niet iedere dag.
Engeland: Zwangere vrouwen en vrouwen met kinderwens niet meer dan 1 à 2 glazen per week.
Nederland: Gebruik geen alcohol tijdens de zwangerschap en zowel mannen als vrouwen kunnen beter geen alcohol gebruiken als ze een kinderwens hebben.
Verenigde Staten: Beter geen alcohol.
Het aantal FAS kinderen (foetaal alcohol syndroom) is trouwens in Amerika beduidend hoger dan elders, terwijl amerikanen niet meer lijken te drinken. Ze drinken iig minder dan Fransen die wél een lager FAS percentage hebben. Das maf
O wat leuk Bluezz! Die boek heb ik wel eens zien liggen ja. Dat had ik graag van mijn moeder gehad nu. O en je hebt ze voor vaders ook.quote:Op zondag 1 november 2009 18:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ach ships ja je zit nog te leren ook
Dat is een heerlijke beloning, het diner
Koch
Ik zit tussen de bedrijven door steeds een stukje in het boek : Mam, vertel eens.... te schrijven wat ik gisteren van Frank kreegPffff het hemd van het lijf willen ze daarin weten, ik vind het echt leuk om het zo uitgebreid mogelijk te doen compleet met foto's dus het is een waar project aan het worden
Eigenlijk wil ik het klaar hebben op de dag dat hij zelf vader wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |