abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 november 2009 @ 15:13:56 #103
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_74278750
quote:
Op zondag 1 november 2009 14:20 schreef freecell het volgende:

[..]

Heuj Dat klinkt goed.
Ok, ik heb peper, cacao, suiker en melk. Heb ik nog meer nodig?
Nou ja, wij keilen er nog wat rum in.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  zondag 1 november 2009 @ 15:15:01 #104
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_74278783
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:03 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]

Met een tennisbal!
pi_74278998
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:13 schreef Duderella het volgende:

[..]

Nou ja, wij keilen er nog wat rum in.
magnie
  Moderator / Redactie Sport zondag 1 november 2009 @ 15:23:38 #106
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_74279039
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:15 schreef Duderella het volgende:

[..]

Met een tennisbal!
Ja kan ze af en toe leuk mee bezig zij, dan de bal afpakken en laten rollen gaat ze er achteraan. Briljant is dat altijd .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_74279073
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:23 schreef borisz het volgende:

[..]

Ja kan ze af en toe leuk mee bezig zij, dan de bal afpakken en laten rollen gaat ze er achteraan. Briljant is dat altijd .
zo lachen ook als ze een bal in hun buik leggen en er keihard tegaan gaan trappen enzo
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 1 november 2009 @ 15:28:42 #108
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_74279160
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:07 schreef freecell het volgende:

[..]

que?
Ze hebben hier in de buurt een wandeling uitgezet van 6 Km, bij het begin staat dan een zon, een bol met een doormeter van een meter ofzo.
Op de afstanden die in verhouding staan tot de groote van de zon staan dan palen met de planeten die op dezelfde schaal zijn. De grote van de planeetbolletjes en de zon en de afstanden waarop de planeten staan zijn in dezelfde schaal. Van de zon naar de aarde is het vlakbij, een meter of 60-80 was dat, maar van de zon naar Pluto is 6 Kilometer.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator / Redactie Sport zondag 1 november 2009 @ 15:29:05 #109
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_74279172
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:25 schreef DarkElf het volgende:

[..]

zo lachen ook als ze een bal in hun buik leggen en er keihard tegaan gaan trappen enzo
. Heerlijk om dan Bellefleur bezig te zien . Maar ze heeft er nu geen zin meer in geloof ik.
pi_74279181
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:23 schreef borisz het volgende:

[..]

Ook leuk met ingpongballetjes
Maar hier gaat de kat er vaak vandoor met de ballen waar hummel mee aan het spelen is én andersom
pi_74279211
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:28 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ze hebben hier in de buurt een wandeling uitgezet van 6 Km, bij het begin staat dan een zon, een bol met een doormeter van een meter ofzo.
Op de afstanden die in verhouding staan tot de groote van de zon staan dan palen met de planeten die op dezelfde schaal zijn. De grote van de planeetbolletjes en de zon en de afstanden waarop de planeten staan zijn in dezelfde schaal. Van de zon naar de aarde is het vlakbij, een meter of 60-80 was dat, maar van de zon naar Pluto is 6 Kilometer.
Hey, wat een leuk idee
Die zou ik dan ook wel even gaan wandelen inderdaad
  zondag 1 november 2009 @ 15:34:52 #112
45206 Pietverdriet
pi_74279326
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:30 schreef freecell het volgende:

[..]

Hey, wat een leuk idee
Die zou ik dan ook wel even gaan wandelen inderdaad
Ik weet niet of er meer van zijn, maar deze liepen wij
http://translate.google.de/translate?prev=hp&hl=de&js=y&u=http%3A%2F%2Fwww.mv-online.de%2Flokales%2Fkreis_borken%2Fborken%2F994376_Unendliche_Weiten_am_Proebstingsee.html&sl=de&tl=nl&history_state0=
Vond het idd ook een leuk idee, ik wist het verstandelijk wel ongeveer, maar als je het zo ziet maakt het nog inzichtelijker hoe groot die afstanden zijn, en dan heb je het alleen nog maar over het zonnesysteem.
Als je de zon op de grote van een appel hebt in Amsterdam is de volgende ster ergens in Berlijn geloof ik
pi_74279756
Bellefleur met een tennisbal
Badje was zalig, en ik zat met open mond zowat de zeer onverwachte ontwikkelingen in het verhaal te lezen
pi_74280098
leuke boeken idd

Ik ga zo eens met een kopje thee lezen, 'god's gym' van leon de winter
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 1 november 2009 @ 16:05:26 #115
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_74280242
God's Gym, die vond ik wel mooi meen ik, maar met een wat raar einde.

Jaren geleden dat ik die las. Misschien weer eens herlezen.

Als ik ooit ooit ooit weer fatsoenlijk tijd heb voor boeken.
pi_74280963
Je MOET echt tijd vrijmaken voor boeken lezen dude Minder fokken, een aanrader!!
  zondag 1 november 2009 @ 17:27:40 #117
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_74282919
In het kader der luie zondag dus maar eens shoarma besteld.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 1 november 2009 @ 17:46:38 #118
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_74283504
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:27 schreef Bluezz het volgende:
Je MOET echt tijd vrijmaken voor boeken lezen dude Minder fokken, een aanrader!!
Als ik FOK! ben ik meestal intussen aan het werk (nakijken etc.). Of ik FOK! terwijl ik aan het koken ben.

Die boeken moeten voor het slapengaan en in de trein. Maar nu pak ik dan steeds een studieboek. Straks, als die studie zijn ritme heeft gevonden, heb ik wel weer tijd om te lezen. Heerlijk! Ik mag na mijn tentamen Het Diner van Koch en die trilogie van Brusselmans gaan kopen van mijzelf.

Lekker golfer, shoarma!
Hier staat een heerlijke chili te pruttelen met 'verse' zwarte boontjes, kaneel, koriander, komijn, rode wijn en worcestershire-saus.
Duurt alleen nog wel een uurtje.
  Moderator / Redactie Sport zondag 1 november 2009 @ 17:49:16 #119
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_74283578
In het kader van weekendvoer. KIp met patat en zelfgemaakte appelmoes .

Net wel een lekkere tomaten/mozzarella salade vooraf.
  zondag 1 november 2009 @ 18:07:46 #120
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_74284084
Lekker borisz!

Ik maak ook een tomatensalade, maar dan met koriander. En de guacemole staat ook al klaar in de koelkast. Lekker straks wat rijst en creme fraiche erbij.

Nu eerst een biertje.
pi_74284211
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:21 schreef freecell het volgende:
magnie
Hoax. Van een incidentele alcoholische consumptie is nog geen enkele baby dysmatuur geboren. Pas van consequent alcoholgebruik merk je duidelijke gevolgen.
pi_74284285
quote:
Op zondag 1 november 2009 17:46 schreef Duderella het volgende:

Als ik FOK! ben ik meestal intussen aan het werk (nakijken etc.). Of ik FOK! terwijl ik aan het koken ben.

Die boeken moeten voor het slapengaan en in de trein. Maar nu pak ik dan steeds een studieboek. Straks, als die studie zijn ritme heeft gevonden, heb ik wel weer tijd om te lezen. Heerlijk! Ik mag na mijn tentamen Het Diner van Koch en die trilogie van Brusselmans gaan kopen van mijzelf.
Ach ships ja je zit nog te leren ook
Dat is een heerlijke beloning, het diner
Koch

Ik zit tussen de bedrijven door steeds een stukje in het boek : Mam, vertel eens.... te schrijven wat ik gisteren van Frank kreeg Pffff het hemd van het lijf willen ze daarin weten, ik vind het echt leuk om het zo uitgebreid mogelijk te doen compleet met foto's dus het is een waar project aan het worden
Eigenlijk wil ik het klaar hebben op de dag dat hij zelf vader wordt.
  zondag 1 november 2009 @ 18:21:10 #123
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_74284457
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:12 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Hoax. Van een incidentele alcoholische consumptie is nog geen enkele baby dysmatuur geboren. Pas van consequent alcoholgebruik merk je duidelijke gevolgen.
Nou het schijnt tegenwoordig wel kwaad te kunnen volgens nieuwe studies was laatst ergens in een journaal iets.Ook bij een af en toe glaasje.
Dus die gok zou ik dan niet nemen denk ik dan.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_74284893
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:21 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Nou het schijnt tegenwoordig wel kwaad te kunnen volgens nieuwe studies was laatst ergens in een journaal iets.Ook bij een af en toe glaasje.
Dus die gok zou ik dan niet nemen denk ik dan.
Mja, de studies verschillen nou eenmaal een beetje van uitkomst op dit gebied.
I\
Ik ga zeg maar niet spastisch doen over 0,1% alcohol in een toetje of een beetje rode wijn in mijn stoofpotje, maar dan neem ik er niet nog een grote bel van die wijn bij bij het eten
pi_74285318
Zie ook hier
En Franse vrouwen wordt geloof ik nog steeds aangeraden om zeker niet meer dan 2 glazen alcohol op een dag te drinken
Volgens mij was het probleem niet de frequentie, maar hoeveel je dronk bij die gelegenheid. Dus 5 glazen verspreid over 5 dagen zou veel minder schadelijk zijn dan 5 glazen in één keer.

Volgens dit onderzoek lijkt het er op dat 1 à 2 glazen af en toe niet zo'n drama zijn.

En dit kleine artikeltje klopt volgens mij niet Er mist ergens een woordje óf de laatste zin klopt niet

Verder vond ik dit advieslijstje:
Australië: Overweeg in het geheel niet te drinken. Indien wel, dan minder dan 7 glazen per week. En nooit meer dan 2 glazen per dag.
Canada: Kleine hoeveelheden hebben een klein risico voor het ongeboren kind.
Denemarken: Vermijd het gebruik van alcohol zoveel mogelijk tijdens de zwangerschap. Als u alcohol drinkt, drink dan nooit meer dan één glas per etmaal. Drink niet iedere dag.
Engeland: Zwangere vrouwen en vrouwen met kinderwens niet meer dan 1 à 2 glazen per week.
Nederland: Gebruik geen alcohol tijdens de zwangerschap en zowel mannen als vrouwen kunnen beter geen alcohol gebruiken als ze een kinderwens hebben.
Verenigde Staten: Beter geen alcohol.

Het aantal FAS kinderen (foetaal alcohol syndroom) is trouwens in Amerika beduidend hoger dan elders, terwijl amerikanen niet meer lijken te drinken. Ze drinken iig minder dan Fransen die wél een lager FAS percentage hebben. Das maf
pi_74285700
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:49 schreef freecell het volgende:
Zie ook hier
En Franse vrouwen wordt geloof ik nog steeds aangeraden om zeker niet meer dan 2 glazen alcohol op een dag te drinken
Volgens mij was het probleem niet de frequentie, maar hoeveel je dronk bij die gelegenheid. Dus 5 glazen verspreid over 5 dagen zou veel minder schadelijk zijn dan 5 glazen in één keer.

Volgens dit onderzoek lijkt het er op dat 1 à 2 glazen af en toe niet zo'n drama zijn.

En dit kleine artikeltje klopt volgens mij niet Er mist ergens een woordje óf de laatste zin klopt niet

Verder vond ik dit advieslijstje:
Australië: Overweeg in het geheel niet te drinken. Indien wel, dan minder dan 7 glazen per week. En nooit meer dan 2 glazen per dag.
Canada: Kleine hoeveelheden hebben een klein risico voor het ongeboren kind.
Denemarken: Vermijd het gebruik van alcohol zoveel mogelijk tijdens de zwangerschap. Als u alcohol drinkt, drink dan nooit meer dan één glas per etmaal. Drink niet iedere dag.
Engeland: Zwangere vrouwen en vrouwen met kinderwens niet meer dan 1 à 2 glazen per week.
Nederland: Gebruik geen alcohol tijdens de zwangerschap en zowel mannen als vrouwen kunnen beter geen alcohol gebruiken als ze een kinderwens hebben.
Verenigde Staten: Beter geen alcohol.

Het aantal FAS kinderen (foetaal alcohol syndroom) is trouwens in Amerika beduidend hoger dan elders, terwijl amerikanen niet meer lijken te drinken. Ze drinken iig minder dan Fransen die wél een lager FAS percentage hebben. Das maf

Over die Fransozen heh, misschien is dat omdat Fransen vaak vanaf relatief jonge leeftijd geïntroduceerd worden in de wereld van wijn, en daardoor waarschijnlijk hun hele leven gewend raakt aan 2-3 glazen per dag, dat er sprake is van meer gewenning aan relatief zwakke alcohol. In Amerika is het in tot je 18e en soms 21e zeer moeilijk om aan alcohol te komen, waardoor de lol van lage percentages verdwijnt. Waardoor Amerikanen dus wellicht meer sterke drank drinken en pas later beginnen te wennen aan alcohol, maar dan sterke alcohol?

Is dat logisch of heb ik teveel nagedacht?
pi_74286219
en weer thuis! ben echt gebroken van drukke verjaardag van vriendin en haar dochter. heb heel de dag in de keuken doorgebracht zo'n btje. milou was echt super! merk echt dat ze wat ouder wordt en ik haar kan vertrouwen geen stoute dingen te doen. geen kind aan gehad vandaag, ben echt trots op mijn kleine meid.
pi_74286294
In principe maakt het qua consumptie niet uit of je nu wijn drinkt of sterke drank. Ok, in cider zit wel érg weinig alcohol, maar over het algemeen bevat elke alcoholische consumptie evenveel alcohol.
Aan de andere kant: misschien breken die Fransen het inderdaad eerder af door de gewenning en komt er dus ook minder, of iig minder lang, alcohol bij de baby.
pi_74286478
bellefleur en boeken lezen ben nu bezig in liefde en schaduw van isabel allende. gekocht bij het meest schattige 2dehands boekwinkeltje hier in delft. dat is gewoon een huiskamer propvol boeken, veel literatuur vooral. zo knus! alle administratie enzo wordt ook gewoon nog met een ouderwets kasboek gedaan en je krijgt een geschreven bon
pi_74286578
wat lein zei klinkt mij wel logisch. zo ik ben weer helemaal bij geloof ik
pi_74286811
vraagke: vriendin woont int westland en kreeg n berg groenten van n tuinder,zo vers van t land. heb n lading mee gekregen en daar zitten dus ook bieten bij, tenminste ik denk dat t bieten zijn hoe maak je die klaar, kooktijd enzo? en kan ik daar ook soep van maken? heb ook nog n spits en rode kool, jummie en flink wat spruiten.
pi_74286903
Loof er af, in kokend water gooien en zeker 25 minuten koken.
Daarna schillen en gebruiken
  zondag 1 november 2009 @ 19:54:51 #133
45206 Pietverdriet
pi_74287480
Ik neem aan dat je met bieten rode bietjes of krootjes bedoelt? idd wat freecell zegt. ca Half uur koken kunnen ze wel gebruiken.
als je er veel hebt, aan blokjes snijden en inleggen in zoetzuur.
pi_74287736
erna pas schillen haha ik lees dit net op tijd dus want had ze al bijna geschild. damzzz voor n boeuf bourgignon of coq au vin draai ik mijn hand niet om, maar n simpele biet weet ik niet wat ik ermee aanmoet,lolz.
pi_74288180
jij ook tnx piet! hoe maak je zoetzuur? azijn en suiker? of zeg ik nu iets doms? ff zo in boekenkast kijken, heb zoveel jaren 70 kookboeken van mijn moeder, zal miss ook n conserveerboek bijzitten.
pi_74288637
Beetje azijn of citroensap bij het kookwater doen, blijven ze mooi rood
En dan maar borsjt maken
  zondag 1 november 2009 @ 20:25:26 #137
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_74289060
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:14 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ach ships ja je zit nog te leren ook
Dat is een heerlijke beloning, het diner
Koch

Ik zit tussen de bedrijven door steeds een stukje in het boek : Mam, vertel eens.... te schrijven wat ik gisteren van Frank kreeg Pffff het hemd van het lijf willen ze daarin weten, ik vind het echt leuk om het zo uitgebreid mogelijk te doen compleet met foto's dus het is een waar project aan het worden
Eigenlijk wil ik het klaar hebben op de dag dat hij zelf vader wordt.
O wat leuk Bluezz! Die boek heb ik wel eens zien liggen ja. Dat had ik graag van mijn moeder gehad nu. O en je hebt ze voor vaders ook.
pi_74289561
oh heb net in kookboek recept voor die borstjtsj gevonden,lijkt me totaal niet smakelijk dus. heb anderhalf kilo bieten, deel ervan jets ik wel door sapcentrifuge. spruiten ook zoveel, schoonmaken en blancheren en de vriezer in. ik word wel helemaal blij van zoveel echt verse groenten.
  Moderator / Redactie Sport zondag 1 november 2009 @ 23:53:22 #139
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_74301847
Was een prettig weekend, nu slapen. Over acht minuten komt de nieuwe drukke week binnen vallen. .
  maandag 2 november 2009 @ 00:04:04 #140
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_74302220
Slaap wel borisz!
  maandag 2 november 2009 @ 07:58:42 #141
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_74305643
En good meurning!
pi_74305682
goedemorgen. alles op schema hier....raar om niet te hoeven stressen voor de bus nu milou weer met de taxi gaat.
  maandag 2 november 2009 @ 08:16:16 #143
268167 Bloes
Bluezz @ work
pi_74305786
Ook weer op den poscht gearriveerd
pi_74305891
Goedemorgen!

pi_74305996
pffft wat n muts ben ik ook. net ff traantje weg moeten pinken toen milou vertrok met de taxi. ze wordt zo groot... wel heelveel mazzel met taxi, ze wordt als laatste opgehaald om 8.15-8.20 en als 1ste thuisgebracht om ongeveer half 4. als ik haar 's avonds douche en haar tas inpak kan ik de wekker gewoon om 7.25 zetten,das n stuk beter dan 6.15
pi_74306430
Half 8 is nog wel een schappelijke tijd inderdaad
pi_74306567
goeiemorgen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_74306699
ik zie t als pure luxe, vind t gewoon uitslapen Nu alleen nog niet meer voor de wekker wakker worden Kreeg vanochtend btw n heel lief smsje van mijn vriendin, is ook prettig wakker worden.
pi_74306737
Goeiemorgen!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_74306838
goedemorgen DE en krakkemieke
pi_74307994
morguh
pi_74308037
halleluja! net gebeld door arts van reïntegratie-buro, woensdag eindelijk een gesprek. dan gaat er dus besloten worden of hij me geschikt vindt voor de opleiding die ik zo graag wil doen. zou ik dan eindelijk in januari kunnen beginnen?! wilde afgelopen september al aan de slag en dat was me ook voorgehouden....niet dus.
  Moderator / Redactie Sport maandag 2 november 2009 @ 10:36:11 #153
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_74308167
Ik zal voor je duimen SOL.

Tentamencijfer voor microterug. Een 4 tja zat erin. Verschil met vorig jaar dat ik nu iig de stof snap en met wat meer oefenen het in december wel goed ga maken . Micro blijft mijn zwakste punt.

2 terug, nog drie te gaan. Waarschijnlijk heb ik die drie wel binnen, maar weet het niet 100% zeker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')