Yep, Bachelor of Nursing. Alleen zal die Master er waarschijnlijk nooit komen. Verplegingswetenschapquote:Op maandag 2 november 2009 16:34 schreef golfer het volgende:
Mevrouw bachelor Leintjeuh moet ik nu dus tegen U zeggen.
Ach, zo leer ik nog eens wat....quote:Op maandag 2 november 2009 18:08 schreef SeaOfLove het volgende:
sorry voor de straattaal dude,lolz, is mijn stopzin de afgelopen weken alles is pokkie. foon van lein doet t btw nog prima, mag alleen de batterij niet leeg laten lopen want dan krijg ik t ding niet meer aan.
Och...quote:Op maandag 2 november 2009 18:16 schreef SeaOfLove het volgende:
milou ligt al te slapen! dat had ik niet verwacht nu ze met taxi gaat. zit ik dan met t eten...
ik laat haar ff lekker denk ik. als ik haar wakker maak is ze niet te genieten en zal ze ws nix eten.quote:Op maandag 2 november 2009 18:21 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Och...Misschien omdat het nieuw is?
Is wakker maken geen optie?
Ik eet nu kipkluifdingen, lol!quote:Op maandag 2 november 2009 18:29 schreef SeaOfLove het volgende:
wel grappig, had eerder zusje aan foon. met haar afgesproken dat zij en haar vriend woensdag komen eten. ik vertel tegen milou dat tante en oom komen eten. milou vraagt: wat wij eten dan mama? ik: roti. milou: oh lekker mammie een kippenpoot
Ik ben geen IT'er. Maar is het heel moeilijk om een tijdelijke melding van een storing op de home-page te zetten? Of om dat de telefoniste te laten zeggen, als ze me naar de site verwijst?quote:Op maandag 2 november 2009 18:56 schreef Duderella het volgende:
Niet leuk als je zo afhankelijk bent van de welwillendheid of mogelijkheden van anderen, lijkt me.
Nee, de site heet anders.quote:
that's life dude. zo moet ik elk jaar weer aantonen dat milou nog steeds downsyndroom heeft -O_quote:Op maandag 2 november 2009 18:56 schreef Duderella het volgende:
Niet leuk als je zo afhankelijk bent van de welwillendheid of mogelijkheden van anderen, lijkt me.
Ha. Ja, want stel dat ze er opeens overheen is gegroeid!quote:Op maandag 2 november 2009 19:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
that's life dude. zo moet ik elk jaar weer aantonen dat milou nog steeds downsyndroom heeft -O_
Het zou me niks verbazen.......quote:Op maandag 2 november 2009 19:16 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ha. Ja, want stel dat ze er opeens overheen is gegroeid!![]()
Wat een mallotigheid, moet je dat echt ja?
Wha?quote:Op maandag 2 november 2009 19:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
that's life dude. zo moet ik elk jaar weer aantonen dat milou nog steeds downsyndroom heeft -O_
quote:Op maandag 2 november 2009 19:21 schreef krakkemieke het volgende:
Die site is zelf trouwens een ambtenaar: van 8 tot 19 uur vult hij adhv je sofi-nummer zelf gegevens in als adres ed. Buiten die tijden moet je het zelf invullen.
ja dat moet haha.... en nog wel bij de svb en ook bij de gemeente. heerlijk al die formulieren, ik ben er dol op. doktersverklaring aanvragen dat ze nog steeds down heeft. het is ohzo goed geregeld hier in nl wat dat betreftquote:Op maandag 2 november 2009 19:16 schreef Duderella het volgende:
[..]
Wat een mallotigheid, moet je dat echt ja?
Mijn tante die in het buitenland woonde, dacht bv ook dat het makkelijk was om psychische hulp te krijgen hier. Toen ze mijn moeder verweet dat ik niks aan mijn problemen deed, is mijn moeder voor haar doen uitgebarsten en heeft eens duidelijk verteld waar ik tegenaan liep.quote:Op maandag 2 november 2009 19:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ja dat moet haha.... en nog wel bij de svb en ook bij de gemeente. heerlijk al die formulieren, ik ben er dol op. doktersverklaring aanvragen dat ze nog steeds down heeft. het is ohzo goed geregeld hier in nl wat dat betreft
Ach, dat kind stelt zich aan, kwestie van opvoedenquote:Op maandag 2 november 2009 19:16 schreef Duderella het volgende:
Ik trok hem open en er viel een heel stuk la uitquote:Op maandag 2 november 2009 20:38 schreef krakkemieke het volgende:
Freecell, je diepvies verliest onderdelen??? Als hij door de keuken danst ofzo?
Het huis is toch wel op tijd klaar he, voor alles uit elkaar valt?quote:Op maandag 2 november 2009 20:41 schreef freecell het volgende:
Ik trok hem open en er viel een heel stuk la uitEn ik krijg het er ook niet meer in.
Nuja, whatever, dan maar zonder.
Dat floorplanner is erg grappig, inmiddels ook een vloer in mn huis gelegd
laminaatquote:Op maandag 2 november 2009 20:43 schreef krakkemieke het volgende:
Wat voor vloer? Ik heb overal vinyl want ik ken mezelf. Ik knoei overal.
wij doen ook vinyl in de keukenquote:Op maandag 2 november 2009 20:50 schreef krakkemieke het volgende:
Laminaat lijkt me mooi! Ik vind vinyl lekker, de glazen vallen niet altijd kapot.![]()
Ik heb vinyl voor de keuken liggen, dat is treadmetal.....Pff , hoe heet dat in het nederlands?
*burbje* doen?quote:Op maandag 2 november 2009 21:02 schreef Den_Haag het volgende:
Feli Lein!!!!
Zit een beetje vol
net 0.5kg shoarma op
Nou, nou. Wat verantwoord cultureel allemaal weer.quote:Op maandag 2 november 2009 22:51 schreef Duderella het volgende:
Nou, dat was bijzonder!Een werkelijk ongekende lichaamsbeheersing. Bizarre voorstelling. Knap, maar verwarrend en we hebben geen idee wat we er mee aanmoeten. Geslaagd dus!
![]()
Woensdag naar http://www.lalaparlour.com/about.html
En dan zaterdag zes uur Shakespeare van Toneelgroep Amsterdam (daar zijn we enorm fan van). Inclusief lekkere Romeinse hapjes tijdens de voorstelling, want van eten houden we ook natuurlijk.
TGA
Jullie allemaal een aangename avond gehad?
Slaap wel krakkiemikkie!
Een uur of zes onder de pannen Bluezz!quote:
Is dit verantwoord ja? Pfjiew! Kan ik gerust slapen straks.quote:Op maandag 2 november 2009 23:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou, nou. Wat verantwoord cultureel allemaal weer.
Waar je vanavond was lijkt mij helemaal niets. Lalaparlour lijkt mij wel grappig en TGA is ook wel te pruimen, denk ik.
Ja dat moet je echt plannen, anders doe je het niet (want drukdrukdruk...) Vandaar dat wij dus maar van te voren een aantal voorstellingen bestellen. De theateragenda hangt hier op de werkkamer op een kast en we proberen al het andere er omheen te plannen.quote:Op maandag 2 november 2009 23:58 schreef golfer het volgende:
Niets mis mee hoor, met af-en-toe even een theater op te zoeken.
Komt er hier veel te weinig van tegenwoordig.
quote:Op maandag 2 november 2009 23:58 schreef golfer het volgende:
Niets mis mee hoor, met af-en-toe even een theater op te zoeken.
Komt er hier veel te weinig van tegenwoordig.
ojaquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:37 schreef borisz het volgende:
Afspraak gemaakt voor nieuwe IDkaart. 42 euro kost dat kreng.
Idkaart is veel makkelijker mee te nemenquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:49 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb wel een abbo op het theater gehad. Een paar keer met vriendinnen en 2 keer met mijn moeder.
Best veel leuks zit daar tussen waar je anders nooit naar toe zou gaan!
Boris, is een paspoort niet handiger? Kan je meteen lekker ver reizen
Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:11 schreef Bluezz het volgende:
Wat een KUTnummer ben ik voor de koorrep aan het doornemen nu
Why wait for heaven van Wendy & Lisa
Nee, dan Lolly Lolly![]()
![]()
ja jij denkt meteen aan bedtijd zekerquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:56 schreef golfer het volgende:
Mijn kokkin staat nu lekker in de keuken haar overheerlijke zelfgemaakte stamppot andijvie met spekjes te maken.
eet smakelijk DEquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:00 schreef DarkElf het volgende:
yeah de mr is er, eten!
(wat een weer trouwens zeg!)
Tis echt oudhollandsch kutweer inderdaadquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:00 schreef DarkElf het volgende:
yeah de mr is er, eten!
(wat een weer trouwens zeg!)
Ik hoop tquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:36 schreef DarkElf het volgende:
das idd altijd ff lastig... maar goed, de eerste dag zit erop, t wordt nu alleen maar beter als t goed is
Gebakken pangasius met salsaquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik hoop t
Heb je nog iets lekkers gekookt vandaag?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:09 schreef DarkElf het volgende:
net lekker de salsa gemaakt voor bij de gebakken pangasius: sinaasappelpartjes (zonder velletjes) zwarte olijven, romaatjes, knoflook, olie en basilicum... klinkt vreemd vond ik eerst maar tis zo lekker
Nee, dat is idd echt een niksdagquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo, eerste werkdag zoog aars. Ik heb zo'n hekel aan de eerste dag, je weet niet wat je moet doen, je hoeft niets te doen en je kan ook niks doen
In het verpleeghuis waar ik heb stage gelopen, op een andere afdeling dan waar ik stage liep. De afdeling war ik nu werk heeft de afgelopen 10 maanden op minimale bezetten gedraaid, waarvan de meeste diensten door flex-medewerkers en 1 vast personeelslid gedraaid werden. Veel achterstallig werk in de dossiers dus. En in mijn proeftijd mag ik 11 van die dossiers bij gaan werken lolquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:24 schreef Bluezz het volgende:
Nee, dat is idd echt een niksdagWaar werk je?
wat een leuk iets is dat dudequote:Op dinsdag 3 november 2009 21:20 schreef Duderella het volgende:
Dat is mooi borisz, dat dat contact er weer is.
Ik ben al bezig met de zomervakantie. Wil twee huizen (elk een week) in Italië reserveren en dat moet nota bene nu al, wil je nog iets naar je zin hebben.![]()
En daarvóór wil ik graag via http://www.europakinderhulp.nl/ een kind uit Frankrijk een vakantie aanbieden. Wordt wel even passen en meten, qua tijd, maar ik heb natuurlijk die lange schoolvakantie, dus dat komt mooi uit. Vroeger had ik zelf ook jaren een 'zusje' uit Frankrijk dat twee keer per jaar bij ons was. Vlak voor mijn moeder stierf is ze nog met haar hele (inmiddels) gezin een paar dagen bij ons geweest. Prachtige reünie was dat.
Ja, het is fantastisch. En met zoiets simpels als een kind drie weken een 'gewoon' leven bieden, bereik je enorm veel. Dat heb ik gezien aan mijn Franse zusje, die mede dankzij mijn ouders een hele andere blik op het leven kreeg en die het gelukt is om er echt iets van te maken. Ze woonde in een ghetto van Rouen en groeide op voor galg en rad, maar is daar echt uitgekrabbeld en met haar een deel van het gezin. Ik geloof dat alleen haar broertjes de gebruikelijke route van drugs en geweld zijn opgegaan. Dat is al winst, zeg maar.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat een leuk iets is dat dudenooit va gehoord maar kan mij voorstellen dat je er mooie herinneringen aan hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |