Ja dat moet je echt plannen, anders doe je het niet (want drukdrukdruk...) Vandaar dat wij dus maar van te voren een aantal voorstellingen bestellen. De theateragenda hangt hier op de werkkamer op een kast en we proberen al het andere er omheen te plannen.quote:Op maandag 2 november 2009 23:58 schreef golfer het volgende:
Niets mis mee hoor, met af-en-toe even een theater op te zoeken.
Komt er hier veel te weinig van tegenwoordig.
quote:Op maandag 2 november 2009 23:58 schreef golfer het volgende:
Niets mis mee hoor, met af-en-toe even een theater op te zoeken.
Komt er hier veel te weinig van tegenwoordig.
ojaquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:37 schreef borisz het volgende:
Afspraak gemaakt voor nieuwe IDkaart. 42 euro kost dat kreng.
Idkaart is veel makkelijker mee te nemenquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:49 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb wel een abbo op het theater gehad. Een paar keer met vriendinnen en 2 keer met mijn moeder.
Best veel leuks zit daar tussen waar je anders nooit naar toe zou gaan!
Boris, is een paspoort niet handiger? Kan je meteen lekker ver reizen
Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:11 schreef Bluezz het volgende:
Wat een KUTnummer ben ik voor de koorrep aan het doornemen nu
Why wait for heaven van Wendy & Lisa
Nee, dan Lolly Lolly![]()
![]()
ja jij denkt meteen aan bedtijd zekerquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:56 schreef golfer het volgende:
Mijn kokkin staat nu lekker in de keuken haar overheerlijke zelfgemaakte stamppot andijvie met spekjes te maken.
eet smakelijk DEquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:00 schreef DarkElf het volgende:
yeah de mr is er, eten!
(wat een weer trouwens zeg!)
Tis echt oudhollandsch kutweer inderdaadquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:00 schreef DarkElf het volgende:
yeah de mr is er, eten!
(wat een weer trouwens zeg!)
Ik hoop tquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:36 schreef DarkElf het volgende:
das idd altijd ff lastig... maar goed, de eerste dag zit erop, t wordt nu alleen maar beter als t goed is
Gebakken pangasius met salsaquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik hoop t
Heb je nog iets lekkers gekookt vandaag?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:09 schreef DarkElf het volgende:
net lekker de salsa gemaakt voor bij de gebakken pangasius: sinaasappelpartjes (zonder velletjes) zwarte olijven, romaatjes, knoflook, olie en basilicum... klinkt vreemd vond ik eerst maar tis zo lekker
Nee, dat is idd echt een niksdagquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo, eerste werkdag zoog aars. Ik heb zo'n hekel aan de eerste dag, je weet niet wat je moet doen, je hoeft niets te doen en je kan ook niks doen
In het verpleeghuis waar ik heb stage gelopen, op een andere afdeling dan waar ik stage liep. De afdeling war ik nu werk heeft de afgelopen 10 maanden op minimale bezetten gedraaid, waarvan de meeste diensten door flex-medewerkers en 1 vast personeelslid gedraaid werden. Veel achterstallig werk in de dossiers dus. En in mijn proeftijd mag ik 11 van die dossiers bij gaan werken lolquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:24 schreef Bluezz het volgende:
Nee, dat is idd echt een niksdagWaar werk je?
wat een leuk iets is dat dudequote:Op dinsdag 3 november 2009 21:20 schreef Duderella het volgende:
Dat is mooi borisz, dat dat contact er weer is.
Ik ben al bezig met de zomervakantie. Wil twee huizen (elk een week) in Italië reserveren en dat moet nota bene nu al, wil je nog iets naar je zin hebben.![]()
En daarvóór wil ik graag via http://www.europakinderhulp.nl/ een kind uit Frankrijk een vakantie aanbieden. Wordt wel even passen en meten, qua tijd, maar ik heb natuurlijk die lange schoolvakantie, dus dat komt mooi uit. Vroeger had ik zelf ook jaren een 'zusje' uit Frankrijk dat twee keer per jaar bij ons was. Vlak voor mijn moeder stierf is ze nog met haar hele (inmiddels) gezin een paar dagen bij ons geweest. Prachtige reünie was dat.
Ja, het is fantastisch. En met zoiets simpels als een kind drie weken een 'gewoon' leven bieden, bereik je enorm veel. Dat heb ik gezien aan mijn Franse zusje, die mede dankzij mijn ouders een hele andere blik op het leven kreeg en die het gelukt is om er echt iets van te maken. Ze woonde in een ghetto van Rouen en groeide op voor galg en rad, maar is daar echt uitgekrabbeld en met haar een deel van het gezin. Ik geloof dat alleen haar broertjes de gebruikelijke route van drugs en geweld zijn opgegaan. Dat is al winst, zeg maar.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat een leuk iets is dat dudenooit va gehoord maar kan mij voorstellen dat je er mooie herinneringen aan hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |