Yep, Bachelor of Nursing. Alleen zal die Master er waarschijnlijk nooit komen. Verplegingswetenschapquote:Op maandag 2 november 2009 16:34 schreef golfer het volgende:
Mevrouw bachelor Leintjeuh moet ik nu dus tegen U zeggen.
Ach, zo leer ik nog eens wat....quote:Op maandag 2 november 2009 18:08 schreef SeaOfLove het volgende:
sorry voor de straattaal dude,lolz, is mijn stopzin de afgelopen weken alles is pokkie. foon van lein doet t btw nog prima, mag alleen de batterij niet leeg laten lopen want dan krijg ik t ding niet meer aan.
Och...quote:Op maandag 2 november 2009 18:16 schreef SeaOfLove het volgende:
milou ligt al te slapen! dat had ik niet verwacht nu ze met taxi gaat. zit ik dan met t eten...
ik laat haar ff lekker denk ik. als ik haar wakker maak is ze niet te genieten en zal ze ws nix eten.quote:Op maandag 2 november 2009 18:21 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Och...Misschien omdat het nieuw is?
Is wakker maken geen optie?
Ik eet nu kipkluifdingen, lol!quote:Op maandag 2 november 2009 18:29 schreef SeaOfLove het volgende:
wel grappig, had eerder zusje aan foon. met haar afgesproken dat zij en haar vriend woensdag komen eten. ik vertel tegen milou dat tante en oom komen eten. milou vraagt: wat wij eten dan mama? ik: roti. milou: oh lekker mammie een kippenpoot
Ik ben geen IT'er. Maar is het heel moeilijk om een tijdelijke melding van een storing op de home-page te zetten? Of om dat de telefoniste te laten zeggen, als ze me naar de site verwijst?quote:Op maandag 2 november 2009 18:56 schreef Duderella het volgende:
Niet leuk als je zo afhankelijk bent van de welwillendheid of mogelijkheden van anderen, lijkt me.
Nee, de site heet anders.quote:
that's life dude. zo moet ik elk jaar weer aantonen dat milou nog steeds downsyndroom heeft -O_quote:Op maandag 2 november 2009 18:56 schreef Duderella het volgende:
Niet leuk als je zo afhankelijk bent van de welwillendheid of mogelijkheden van anderen, lijkt me.
Ha. Ja, want stel dat ze er opeens overheen is gegroeid!quote:Op maandag 2 november 2009 19:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
that's life dude. zo moet ik elk jaar weer aantonen dat milou nog steeds downsyndroom heeft -O_
Het zou me niks verbazen.......quote:Op maandag 2 november 2009 19:16 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ha. Ja, want stel dat ze er opeens overheen is gegroeid!![]()
Wat een mallotigheid, moet je dat echt ja?
Wha?quote:Op maandag 2 november 2009 19:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
that's life dude. zo moet ik elk jaar weer aantonen dat milou nog steeds downsyndroom heeft -O_
quote:Op maandag 2 november 2009 19:21 schreef krakkemieke het volgende:
Die site is zelf trouwens een ambtenaar: van 8 tot 19 uur vult hij adhv je sofi-nummer zelf gegevens in als adres ed. Buiten die tijden moet je het zelf invullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |