Lekker is 't wel om je ogen even dicht te laten zakkenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
niet alleen oude mannen (en/of vrouwen) doen dat hoor
Wat is dat dan voor beurs sun?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:53 schreef Sunnythesun het volgende:Ben dr ook weer. Ontzettend lange dag gehad in een sporthal zitten, beurs van de Nederlandse Bond voor Aqua en Terra met hun jaarlijkse prijsuitreiking en dus een stukje beurs. Ter promotie van ons eigen evenement. En het was echt zooooo saai dat alle standhouders bij ons kwamen vertellen dat ze zo'n zin in maart hebben
Dat was wel cool. Uit verveling heb ik ook nog eens allerlei zooi gekocht
Maar goed, uiteindelijk wel gezellig met de standhouders geklets, voor het publiek hoeven we het eigenlijk niet te doen..
En nu lekker een glaasje Merlot en een Irish stew in de oven
Ga nou maar, volgens mij ben je aan stoppen nog niet echt toe.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:54 schreef LED-lamp het volgende:
Ben bijna zonder peuken, shame on me, en ik wil wel stoppen, maar niet nu, met die kak stop dag van stivoro op 3 november wil ik dan juist meer roken.
Net als dat mijn potentiële lief op 14 feb nooit wat zal krijgen (maar genoeg op andere dagen).
Ik haat en boycot dat soort nep dagen echt te erg, plus dat ik met oud en nieuw sowieso wil roken![]()
Maar zit nu echt of ik nog ff peuken zal halen :S
Die van vandaag?? Nou van de aqua-terra bond dus, dus aquariumzooi en terrarium een beetje. Winkeliers en 2 fora stonden er in een sporthalletje (formaat basketbalveld) achter tafeltjes spullen te verkopen (althans dat was de bedoeling)quote:
Aha!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die van vandaag?? Nou van de aqua-terra bond dus, dus aquariumzooi en terrarium een beetje. Winkeliers en 2 fora stonden er in een sporthalletje (formaat basketbalveld) achter tafeltjes spullen te verkopen (althans dat was de bedoeling)
Ons evenement is was breder (ook dingen te doen, muziek, tentoonstelling, lezingen, presentaties, 2 dagen) en vele malen groter (11000m2 op 2 verdiepingen) met meer aankleding (naast tafels verhuren we uniformestandbouw, er staan/hangen planten en banners her en der,er is een enorme en nog veel meer).. dus nogal een groot contrast![]()
![]()
www.vivarium2010.nl/
de opbouw:
fotoimpressie van de zondag (foto's door mijn vader gemaakt btw)
en komend jaar zitten we in een nog veel mooiere hal met dus 2 verdiepingen![]()
[/spammodus]
Het klinkt mij bijzónder wansmakelijk in de oren!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:53 schreef LED-lamp het volgende:
iemand ervaring met die cheeseburger pizza van NYP, ben moe, maar zin in wat te happen, en dat ding is voor (een bezorg) pizza best goedkoop
Niet echt wat ik hoopte te horen, haha.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:59 schreef Duderella het volgende:
[..]
Het klinkt mij bijzónder wansmakelijk in de oren!
Was het gezellig golfie?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:07 schreef golfer het volgende:
Zo, de (schoon)kinderen zijn weer huiswaarts.
We kunnen nog even lekker uitzakken voor de TV.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:44 schreef SeaOfLove het volgende:
sunny wat is er nou zo leuk aan die vissen?had net ff kres aan de foon en toen hadden we t over die overpriced garnalen gehad,lolz,ze leven nieteens langgenoeg om een cocktail van te maken.
Oh, dat is gezellig zo, moeder en zoon in de keuken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heul
Lekker met zoonlief staan klungelen in de keuken, haartjes van schdochter geknipt, gewinkeld, bijgekletst etc. mooi buikje heeft ze toch, mét buikband. Staat haar goed
is huurhuissie met standaard keukenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:49 schreef Duderella het volgende:
Wat ik opeens bedenk, naar de foto's kijkend: jullie zouden eigenlijk even bij de Gamma od. chromen greepjes moeten kopen voor de keuken. Zou stoer staan. En wat is die kleur toch gaaf, op de wand.![]()
Snap ik. Ik deed dat altijd meteen, toen ik huurde: plastic greepjes eraf en chromen erop. Kleine moeite, groot verschil. Jullie hebben namelijk wel een gezellige keuken, vind ik. Huur of geen huur.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:00 schreef golfer het volgende:
[..]
is huurhuissie met standaard keuken
Wie weet... binnenkort maar eens kijken of we dat gaan doen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:08 schreef Duderella het volgende:
Snap ik. Ik deed dat altijd meteen, toen ik huurde: plastic greepjes eraf en chromen erop. Kleine moeite, groot verschil. Jullie hebben namelijk wel een gezellige keuken, vind ik. Huur of geen huur.
Leek me opeens zo leuk staan bij jullie.
Wat leuk Borisz!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja zoiets een of andere buurtloterij.
Jemig, wat kunnen wij daar nu over zeggen. Wij kennen die dame toch niet? Mijn vriend viel op me ondanks dat ik rookte, maar reken maar dat ik gestopt ben (mede) omdat hij het natuurlijk uiterst smerig vond.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:12 schreef LED-lamp het volgende:
is voor niet rokers roken echt een afknapper btw?
* LED-lamp <3 een heel leuke dame die niet rookt.
Veel rook ik sowieso niet maar 4-5 peukjes per dag op de verveel momenten rook ik graag
Maar door omstandigheden kan ik sowieso nog even geen move maken, maar als ik stop zouden dat mischien wel pluspuntjes zijn. Al weet ze dan niet dat het voor haar is, wat weer jammer is :S
Dat weet ik eigenlijk ook wel, en ik weet eigenlijk ook dat ik gewoon scheit aan alles moet hebben en gewoon het risico op een blauwtje lopen.quote:[b]Op zaterdag 31 oktober 2009 22:33
Jemig, wat kunnen wij daar nu over zeggen. Wij kennen die dame toch niet? Mijn vriend viel op me ondanks dat ik rookte, maar reken maar dat ik gestopt ben (mede) omdat hij het natuurlijk uiterst smerig vond.
En wat kook je zoal?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:48 schreef LED-lamp het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk ook wel, en ik weet eigenlijk ook dat ik gewoon scheit aan alles moet hebben en gewoon het risico op een blauwtje lopen.
Maar ik ben gewoon nog laffer als een anti-held op dat vlak :S
quote:
:S golferz Word up L0lz!quote:Op zondag 1 november 2009 00:14 schreef golfer het volgende:
LED-lamp zou zeggen :S ofzo. Wat dat ook mag betekenen.
Ik kan nog wel tien andere generieke FOK!-users verzinnen die een kloon zouden kunnen zijn van laffer. Bezem de domheid bij elkaar en je zit in de goede richting.quote:
quote:
Dat was mijn schamele poging in LED-Lamp-taal te praten.quote:Op zondag 1 november 2009 00:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Is dat ook in het Nederlands te vertalen?
Dat is een dik tevreden menske Bluezz. Dat zie ik zelfs, als non-baby-mens.quote:Op zondag 1 november 2009 00:48 schreef Bluezz het volgende:
Ik zit net de nogal mislukte -want het lag niet gunstig- 3D foto's te bekijken en deze is eigenlijk nog het best gelukt, het lacht er zelfs een beetje op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |