Met een zichtbare naam kun je beter zingen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:40 schreef StephanL het volgende:
waarom laten ze de namen niet zien van de deelnemers, maakt het een stuk makkelijker
Ik doel er meer op dat als je al zo'n gezin thuis hebt ik niet begrijp dat je je als een 15 jarige puber zit te gedragen. Ze stond net te huppelen in de hal als een dronken tienerquote:
ik zeg niks meerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:44 schreef Bombervrouw het volgende:
wie is nou de mystery popstar paars??
is dat zoquote:
Ben je nieuw hier ofzo?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:44 schreef Bombervrouw het volgende:
wie is nou de mystery popstar paars??
Oh ok. Ik volg het niet echt goed, dus ik dacht dat er een shockerend verhaal achter zatquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik doel er meer op dat als je al zo'n gezin thuis hebt ik niet begrijp dat je je als een 15 jarige puber zit te gedragen. Ze stond net te huppelen in de hal als een dronken tiener
Aantal maanden geleden stond ze in X-factor, dan ben je gewoon sneu als je om de paar maanden weer met je bakkes op tv moetquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh ok. Ik volg het niet echt goed, dus ik dacht dat er een shockerend verhaal achter zat.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:47 schreef Tegan het volgende:
Rood: Dewi.
Geel: dewi
Paars: dewi
Blauw: Boris.
Robin Zijlstra is de blauwe mystery popstar.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Geel was een vrouw? Welke Robin? (Ik volg dat allemaal niet.)
=o ik ookquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:51 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het wel vier aparte kleuren om te kiezen. Ik mis groen.
Als het een vrouw was vast een ander.. dan is blauw deze:quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Geel was een vrouw? Welke Robin? (Ik volg dat allemaal niet.)
Groeeeeeeeen, groeeeeeeeeeeeeenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:51 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het wel vier aparte kleuren om te kiezen. Ik mis groen.
yep dat hoor je gelijkquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:51 schreef Archie het volgende:
[..]
Robin Zijlstra is de blauwe mystery popstar.
van idols, vijfde geworden ofzoquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:53 schreef Karina het volgende:
Ik ken die Robin niet (soapie zeker?).
Denk je werkelijk dat die Nikki enige talenten heeft?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:53 schreef Tegan het volgende:
Rood: Dewi Pechler.
Geel: Dewi Pechler.
Paars: Nikki Plessen.
Blauw: Robin Zijlstra.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:54 schreef D. het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat die Nikki enige talenten heeft?
Oh ik kan me hem niet herinneren, geen indruk gemaakt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
van idols, vijfde geworden ofzo
Ik stem dat we het er nooit meer over hebbenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:57 schreef Tegan het volgende:
Maar ik moet zeggen, die haren van Nikki zien er wel uit zoals bij die mistery popstar.
Ik stem dat we vanaf nu ze MP's noemen want het is teveel typwerk.
Of ze vormen een duo met elkaar.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:58 schreef Karina het volgende:
Nu moeten er ook mensen met een MP zingen.
Wel handig dat er een even aantal door is danquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:00 schreef StephanL het volgende:
[..]
wel opletten, zag je net op een voorstukje van, er gaan 2 mystery's met elkaar.
Ik gok van niemandquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:00 schreef Karina het volgende:
Niet mijn favoriete MJ nummer.
ja zal wel moeten dan jaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel handig dat er een even aantal door is dan
zoals deviquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:02 schreef Karina het volgende:
Mannen met een roze v-hals shirt zijn toch zo ontzettend gay.
Ja, maar ze moeten nu een duo doen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:03 schreef Tegan het volgende:
Bij oneven aantal kandidaten is er toch ook wel een trio.
Trioquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:03 schreef Tegan het volgende:
Bij oneven aantal kandidaten is er toch ook wel een trio.
Ik denk dat er dan wel een trio is... Als er oneven aantal kandidaten waren. Dat bedoelde ikquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, maar ze moeten nu een duo doen.
Lekker je borsthaar showenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:08 schreef Karina het volgende:
Ik zie opeens heel veel van die gozers daar met een v-halsje, is dat mode of zo? Geen gezicht.
Er zijn iets teveel nichten dit jaar...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:08 schreef Karina het volgende:
Ik zie opeens heel veel van die gozers daar met een v-halsje, is dat mode of zo? Geen gezicht.
Ik heb er 4 geloof ik, weinig te showenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat er juist af moest
Ze vertellen mij ook nooit iets
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb er 4 geloof ik, weinig te showen
Jij bent een manquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb er 4 geloof ik, weinig te showen
Dat mag gewoon niet van SBS.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:14 schreef -Peach het volgende:
Stommerds! Vraag het dan ook niet meer of ze hun id willen onthullen. Doen ze toch niet.
Logisch, alles is doorgestoken kaart, alsof er ooit zoveel bekende mensen mee zouden doenquote:
Als ze zich nooit bekend maken zijn ze ook niet bekendquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Logisch, alles is doorgestoken kaart, alsof er ooit zoveel bekende mensen mee zouden doen
Kan hij ook meteen in het haar tijgeren, kruipt zowat haar kont inquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:19 schreef Peter het volgende:
een bevallingsbroek? kan het kind gelijk in het kruis van de broek
Hoe vond je 'de haas' net?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
Als ze zich nooit bekend maken zijn ze ook niet bekend
vroeg ik mij ook af.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:20 schreef Peter het volgende:
Zouden er ook kandidaten hier meekijken voor reacties?
Mn moeder: 'Heeft ze soms nog een luier aan?'quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:22 schreef Fratz het volgende:
ik was dus niet die enige die die broek echt belachelijk vond.
Zeker welquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:20 schreef Peter het volgende:
Zouden er ook kandidaten hier meekijken voor reacties?
Sommige zaten misschien al op fok voor ze auditie dedenquote:
quote:
Alle R&B van tegenwoordig is gayquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:27 schreef Karina het volgende:
Dit is wel heel erg gay.
Ga op zangles?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:33 schreef Karina het volgende:
Soms vind ik het wel jammer dat ik niet kan zingen, dit nummer lijkt me zo leuk om te zingen
Tenzij je a-muzikaal bentquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:34 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ga op zangles?
iedereen kan zingen leren vind ik.
Ik zing echt zo vals als een kraai, ik denk niet dat, dat iets kan worden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:34 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ga op zangles?
iedereen kan zingen leren vind ik.
Irma?!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:35 schreef Karina het volgende:
Is die donkere mp soms die ene die al een paar keer heeft meegedaan, wat ouder, moeder ook, ik kan niet op haar naam komen. Ze kon heel goed zingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |