Met een zichtbare naam kun je beter zingen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:40 schreef StephanL het volgende:
waarom laten ze de namen niet zien van de deelnemers, maakt het een stuk makkelijker
Ik doel er meer op dat als je al zo'n gezin thuis hebt ik niet begrijp dat je je als een 15 jarige puber zit te gedragen. Ze stond net te huppelen in de hal als een dronken tienerquote:
ik zeg niks meerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:44 schreef Bombervrouw het volgende:
wie is nou de mystery popstar paars??
is dat zoquote:
Ben je nieuw hier ofzo?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:44 schreef Bombervrouw het volgende:
wie is nou de mystery popstar paars??
Oh ok. Ik volg het niet echt goed, dus ik dacht dat er een shockerend verhaal achter zatquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik doel er meer op dat als je al zo'n gezin thuis hebt ik niet begrijp dat je je als een 15 jarige puber zit te gedragen. Ze stond net te huppelen in de hal als een dronken tiener
Aantal maanden geleden stond ze in X-factor, dan ben je gewoon sneu als je om de paar maanden weer met je bakkes op tv moetquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh ok. Ik volg het niet echt goed, dus ik dacht dat er een shockerend verhaal achter zat.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:47 schreef Tegan het volgende:
Rood: Dewi.
Geel: dewi
Paars: dewi
Blauw: Boris.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |