dat, of TS lijkt daadwerkelijk op zijn UIquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Vertel gewoon eens dat je fantaseert over seks met haar en d'r vriendin. Een beetje meid nodigt je dan uit. Of ben je een lelijkerd?
wat ben je kwijt dan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:38 schreef Goofisch het volgende:
Ik heb lesbische en homo,s als vrienden, Kan het altijd wel goed met hun vinden.
Ik zeg niet dat ik e niet aardig vind. He is een van mijn beste vrienden. Ik ken der dan ook al 11 jaar.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:38 schreef Goofisch het volgende:
Ik heb lesbische en homo,s als vrienden, Kan het altijd wel goed met hun vinden.
Niks, want hij kan het altijd goed weer vinden.quote:
Ja wat.quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:45 schreef Life het volgende:
Ik had ook altijd zo'n mooi beeld van lesbiennes, tot laatst. Ik stond relaxed in een uitgaansgelegenheid in Zwolle tot vervolgens een meisje me aansprak. Ze vroeg 'kan je me even op het podium helpen, ik wil met mijn vriendin zoenen'. Aardig als ik ben, help ik haar. Vervolgens liep ze naar een chick met kort haar in een tuinbroek en begon haar af te lebberenDat was alles behalve geil.
nou in deze niet hoor!!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:40 schreef HenkieVdV het volgende:
Kans is minder dan 50% dat 1 van die dames er nog een beetje uit ziet, immers zit in elk lesbische stel wel een "kerel"..
Verraad je niet, gewoon rechtermuisknop, eigenschappen en de link copy/paste.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:46 schreef dopy14 het volgende:
hoe kan je een foto van bijv. hyves plaatsen zonder haar identiteit te verraden?
Direct naar de foto zelf linkenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:46 schreef dopy14 het volgende:
hoe kan je een foto van bijv. hyves plaatsen zonder haar identiteit te verraden?
Nou dat.quote:
Dat wil ik nou juist omzeilen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:46 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Verraad je niet, gewoon rechtermuisknop, eigenschappen en de link copy/paste.
als je de links direct naar de foto hier plaatst kunnen we niet via die link naar die hyves pagina komen.quote:
Klopt. Heeft Hyves zo ingesteld.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:48 schreef Goofisch het volgende:
[..]
als je de links direct naar de foto hier plaatst kunnen we niet via die link naar die hyves pagina komen.
niet te goed?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:38 schreef Goofisch het volgende:
de homo,s lichamelijk niet nee.quote:
Hij zit nu te onderzoeken of het wel save isquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:52 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Waar blijven die fucking foto's nou?
Ja want van al die nummertjes kunnen we zien bij welk hyves profiel het hoortquote:
Misschien staat ze onder Chantie's foto's.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:54 schreef dopy14 het volgende:
alleen der vriendin heeft geen hyves en ik heb zo snel ff geen foto's.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:55 schreef Life het volgende:
[..]
Misschien staat ze onder Chantie's foto's.
[..]
[..]
[..]
Respect voor je onverschillige instelling. Probeer die te handhaven als de Duitse helden om de hoek komen kijken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:00 schreef dopy14 het volgende:
kutfok.![]()
ach waarschijnlijk kan ze hier wel om lachen.
nee, gelukkig voor haar niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:00 schreef Dastan het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat haar vriendin TS?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:59 schreef Goofisch het volgende:
[ afbeelding ]
i love it when a plan comes together
15-jarige 'lesbo's' die nog thuis wonen hebben écht geen dildo, handboeien en buttplug open en bloot op bed liggenquote:ik liep door de gang langs hun slaapkamer. Ik keek die kamer in en ik zag gewoon op bed een dildo, handboeien en volgens mij een buttplug liggen.
Dacht het van niet knulquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:00 schreef dopy14 het volgende:
kutfok.![]()
ach waarschijnlijk kan ze hier wel om lachen.
Jij wel Lot?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:02 schreef L0t.. het volgende:
Verzonnen topic
[..]
15-jarige 'lesbo's' die nog thuis wonen hebben écht geen dildo, handboeien en buttplug open en bloot op bed liggen
Even quoten, je weet maar nooitquote:Ik heb een vriendin die sinds 2 jaar uit de kast is. Ze is 19 en ze ziet er erg lekker uit.![]()
Ze heeft sinds een maand of 3 een nieuwe vriendin(ook al) en ze zijn niet echt zorgvuldig als het gaat om hun persoonlijke spullen. Zo liggen de rekeningen en salarisstroken gewoon open op de tafel en de voordeur staat altijd standaard open aangezien het daar toch de zoete inval is.
![]()
Nou liep ik daar laatst naar de w.c. en ik liep door de gang langs hun slaapkamer. Ik keek die kamer in en ik zag gewoon op bed een dildo, handboeien en volgens mij een buttplug liggen. Nu heb ik niks tegen deze dingen maar elke keer dat ik haar nu zie moet ik denken aan lekkere lesbo'sdie bezig zijn.
klacht: telkens met een boner bij die mensen thuis zitten.![]()
klacht 2: mensen die alles gewoon laten liggen.
nee ik was daar niet bij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 @ 21:59 schreef Goofisch het volgende:
[afbeelding]
Even de OP quotenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:35 schreef dopy14 het volgende:
Ik heb een vriendin die sinds 2 jaar uit de kast is. Ze is 19 en ze ziet er erg lekker uit.![]()
Ze heeft sinds een maand of 3 een nieuwe vriendin(ook al) en ze zijn niet echt zorgvuldig als het gaat om hun persoonlijke spullen. Zo liggen de rekeningen en salarisstroken gewoon open op de tafel en de voordeur staat altijd standaard open aangezien het daar toch de zoete inval is.
![]()
Nou liep ik daar laatst naar de w.c. en ik liep door de gang langs hun slaapkamer. Ik keek die kamer in en ik zag gewoon op bed een dildo, handboeien en volgens mij een buttplug liggen. Nu heb ik niks tegen deze dingen maar elke keer dat ik haar nu zie moet ik denken aan lekkere lesbo'sdie bezig zijn.
klacht 2: mensen die alles gewoon laten liggen.
Ik denk dat TS zijn kringspier dadelijk geforceerd opgerekt wordt zonder glijmiddel met dat dingquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:12 schreef Treces het volgende:
Volgens mij gebruiken ze die buttplug op dit moment ergens anders voor!
Met buttpluggen als pionnen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:17 schreef Life het volgende:
Dat wordt een gezellig potje bowlen de volgende keer.
Ik denk dat voor TS niet meer meegevraagd wordt om mee te gaan bowlenquote:
Die andere was leuker.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:29 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ik denk dat voor TS niet meer meegevraagd wordt om mee te gaan bowlen
quote:
wadt gebeurt daarachter?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:45 schreef Goofisch het volgende:
Wat een BrEeZaH sletjes trouwens![]()
[ afbeelding ]
Ze zijn aan het kussen maar niemand mag het zien.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:46 schreef Zith het volgende:
[..]
wadt gebeurt daarachter?chubby gets lucky
Dank u, ik vind jou ook wel aardig enzoquote:
een kassasnolquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:52 schreef Almelovakr het volgende:
Ze werkt bij de Albert Heijn op de Seinstraat 13 in Hilversum volgens haar hyves.
Wie woont er in de buurt van Hilversum en confronteerd haar persoonlijk met het nieuws?
"Heb jij toevallig nog een dildo achter liggen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:52 schreef Almelovakr het volgende:
Ze werkt bij de Albert Heijn op de Seinstraat 13 in Hilversum volgens haar hyves.
Wie woont er in de buurt van Hilversum en confronteerd haar persoonlijk met het nieuws?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vrienden van die dikke gozert... hoop niet dat ts hierbij zit
gayboys united![]()
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:06 schreef Lollerbol het volgende:Een klacht op zich waard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vrienden van die dikke gozert... hoop niet dat ts hierbij zit
gayboys united
![]()
Daar gaat het topic al niet meer overquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:07 schreef 3keernix het volgende:
Gewoon vragen of je mag kijken, of ben je verlegen TS?
Eigenlijk welquote:
Nu ligt TS zelf met de handboeien vastgemaakt op zijn buik met een buttplug tussen ze billetjesquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:16 schreef Almelovakr het volgende:
De boodschap is over want de krabbel is verwijderd haha
dan hebben we m dus eigenlijk geholpen, want dat was wat hij wouquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:19 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Nu ligt TS zelf met de handboeien vastgemaakt op zijn buik met een butplug tussen ze billetjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fucking baas.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:59 schreef Goofisch het volgende:
[ afbeelding ]
gezellig daar bij die albert-heinquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:21 schreef Almelovakr het volgende:
Wie heeft er een fake hyves account?
Stuur ff een linkje naar dit topic of een paar leuke quotes in een krabbel op de Albert Heijn-hyve waar ze werk: http://ahseinhorst.hyves.nl/
Die kan ze niet a la minuut verwijderen
We doen dit niet om 'Chantie' te naaien, maar om TS aan te tonen dat hij dom was.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:21 schreef Almelovakr het volgende:
Wie heeft er een fake hyves account?
Stuur ff een linkje naar dit topic of een paar leuke quotes in een krabbel op de Albert Heijn-hyve waar ze werk: http://ahseinhorst.hyves.nl/
Die kan ze niet a la minuut verwijderen
Dat dus. Zulke klootzakken zijn we ook weer niet. Toch?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:22 schreef Life het volgende:
[..]
We doen dit niet om 'Chantie' te naaien, maar om TS aan te tonen dat hij dom was.
Dit is FoK, niets gaat te ver hierquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:23 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Dat dus. Zulke klootzakken zijn we ook weer niet. Toch?
Who knew? Sommige Albert Heijns zijn gewoon gayfests incognitoquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:24 schreef Lollerbol het volgende:
of toch niet...![]()
http://ahseinhorst.hyves.nl/album/12351627/AH_1312/Jmwc4wYK/fotos/50941443/0/1t1o/#media=6.50052572.2al2&__state__=1
Volgens mij heb je het over /b/.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:24 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Dit is FoK, niets gaat te ver hier
Faal programmeertaalquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:40 schreef Trollface. het volgende:
if(pics()) {
fap();
} else {
happened(FALSE);
}
Daarquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:52 schreef Almelovakr het volgende:
Not true,quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:33 schreef Ireyon het volgende:
Je kan onmogelijk zo blij zijn als zo'n vriendin van je lesbisch is en dus nooit met jou naar bed zou gaan, dus óf TS is homo óf hij loopt ons te trollen in de hoop dat wij de Hyve verneuken van een of ander sletje dat hem ooit keihard heeft afgewezen. Waarschijnlijk beide.
Nou wat let je, Stap op die kassasnol af, zeg dat je een fokheld bent en je een topic over haar gelezen heb.quote:
FoK gat in mijn geval niet verder dan mijn toetsenbord.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:43 schreef Almelovakr het volgende:
Waarom niet de hele op,inclusief naam en foto van Chantal uitprinten op A3-papier om vervolgens op zondagnacht alle ramen van de AH te beplakken met A3 papier![]()
ammer dat ik niet in de buurt woon..
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:35 schreef dopy14 het volgende:
Ze is 19 en ze ziet er erg lekker uit.![]()
Ze heeft sinds een maand of 3 een nieuwe vriendin(ook al)
elke keer dat ik haar nu zie moet ik denken aan lekkere lesbo'sdie bezig zijn.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:26 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het over /b/.
Ik post eigelijk nooit mee op Fok omdat ik juist een leven heb, maar voor dit soort streken ben ik best te porrenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:45 schreef Goofisch het volgende:
[..]
FoK gat in mijn geval niet verder dan mijn toetsenbord.
Je bent wel ongelofelijk levenloos als je dat zou doen
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:52 schreef Almelovakr het volgende:
[..]
Ik post eigelijk nooit mee op Fok omdat ik juist een leven heb, maar voor dit soort streken ben ik best te porren
Wat lul jij nou, haren los en ik zou dr doen.quote:
Kun je lesbo's niet doen dan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:33 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Wat lul jij nou, haren los en ik zou dr doen.
Zij is een lesbo, misschien ben jij een homo?
Ik ben zo'n lekkerding dat ik ze instant bi maak, op zn minstquote:
Dat postte george ook een tijd terug, maar ik snap de clue niequote:
Chris Hansenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:42 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Dat postte george ook een tijd terug, maar ik snap de clue nie
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:42 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Dat postte george ook een tijd terug, maar ik snap de clue nie
hahahahaquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:05 schreef Almelovakr het volgende:
Ze heeft haar profiel inmiddels op prive gezet
Moet hij maar geen grote verhalen postenquote:
Hoe de f*ck ben je daar nou weer achter gekomen..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:55 schreef Life het volgende:
[..]
Hoho 2 vriendinnen maarliefst, Chantal is lesbischquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:38 schreef Tassiepassie het volgende:TS is een vriendin armer dankzij jullie geloof ik
Nouja meer dankzij hemzelf eigenlijk
Ze volgt dit topic, en TS zal haar wel geadviseerd hebben der hyves op privé te zetten omdat TS weet wat er stond te gebeurenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:05 schreef Almelovakr het volgende:
Ze heeft haar profiel inmiddels op prive gezet
jongens, zo zijn we de user Sexpistol toch ook kwijtgeraakt?quote:Geachte mevrouw C. Bertelink,
Tijdens mijn kruistocht op het internet op zoek naar het land van melk en honing kwam in terecht in een interessant onderwerp van een vriend van je.
lesbische vriendin.
Vanuit het Christelijke oogpunt keur ik dit soort akties niet goed en daarom wil ik u er graag op wijzen dat God de mens niet heeft geschapen om relaties aan te gaan met hetzelfde geslacht.
Looft den heer en salam alaikum
DS. Ahmet Hossam Janssen
Dat zou inderdaad kunnen...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:56 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ze volgt dit topic, en TS zal haar wel geadviseerd hebben der hyves op privé te zetten omdat TS weet wat er stond te gebeuren
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 02:01 schreef Tassiepassie het volgende:
ze zit nu te denken dat ze blij is dat ze lesbisch is omdat mannen (TS in dit geval) haar zulke streken leveren
Ik gok zo dat er nog wel meer mannen niet zo zijn.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 02:18 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dan hoor je bij de uitzonderingen
Vind je jezelf echt zo tof als je nu doet voorkomen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 02:24 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ik gok zo dat er nog wel meer mannen niet zo zijn.
TS "dacht" dit in alle anonimiteit te kunnen plaatsen, Echter trapte die in mijn "valletje" waardoor de fokkers toegang kregen tot de hyves van het desbetreffende meisje.
Dat was niet de bedoeling van TS, en dus is TS nu goed genaaid.
[ afbeelding ]
Welkom ik KLB![]()
wordt dat ook weer een nieuwe hype?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 02:24 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ik gok zo dat er nog wel meer mannen niet zo zijn.
TS "dacht" dit in alle anonimiteit te kunnen plaatsen, Echter trapte die in mijn "valletje" waardoor de fokkers toegang kregen tot de hyves van het desbetreffende meisje.
Dat was niet de bedoeling van TS, en dus is TS nu goed genaaid.
[ afbeelding ]
Welkom in KLB![]()
mezelf toffer vinden door een actie op FoK,quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 02:28 schreef omg-rmc het volgende:
[..]
Vind je jezelf echt zo tof als je nu doet voorkomen?![]()
Het was wel een bazenactie, daar niet van
Plaatje doet het niet bij mij!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 02:34 schreef Sjibble het volgende:
[ afbeelding ]
http://blogging.myassoff.com/images/2007_03_wytske_kenemans.gif
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:36 schreef Biogarde het volgende:
En dan helemaal balen omdat je je tamme kabouter er niet in mag hangen
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 03:38 schreef Barcaconia het volgende:
Ik begrijp echt niet dat mensen hier nog steeds intrappenHetzelfde als een iPhone foto met GPS gegevens posten, je moet gewoon beter weten
Gewoon plaatsen, wij zullen niks zeggen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:46 schreef dopy14 het volgende:
Laat me raden, je stond zeker in de Bloopersquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:45 schreef Life het volgende:
Ik had ook altijd zo'n mooi beeld van lesbiennes, tot laatst. Ik stond relaxed in een uitgaansgelegenheid in Zwolle tot vervolgens een meisje me aansprak. Ze vroeg 'kan je me even op het podium helpen, ik wil met mijn vriendin zoenen'. Aardig als ik ben, help ik haar. Vervolgens liep ze naar een chick met kort haar in een tuinbroek en begon haar af te lebberenDat was alles behalve geil.
Whehe.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:38 schreef Sjibble het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wtf... kampers?
Hoe ging dat met Sexpistol? Heb ik klaarblijkelijk gemist.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 02:01 schreef Sjibble het volgende:
[..]
jongens, zo zijn we de user Sexpistol toch ook kwijtgeraakt?
Ik denk eerder in de Jofferquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:36 schreef kebabkever het volgende:
[..]
Laat me raden, je stond zeker in de Bloopers
Smeken om een slotje en dan doen alsof je nergens van weet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoe ging dat met Sexpistol? Heb ik klaarblijkelijk gemist.
Wat was ervoor dan gebeurd? Foto's van dame in kwestie gepost oid?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:46 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Smeken om een slotje en dan doen alsof je nergens van weet.
tevens ben ik heel benieuwd hoe dit afloopt.![]()
Ik ga vanmiddag wel weer naar hilversum maar dan rijd ik met iemand mee dus dan kom ik er niet zo 1-2-3 in de buurt. Misschien als ik weereens naar hilversum fiets alhoewel dat meestal enkel nog in het weekend is aangezien ik doordeweeks niet meer inhsum hoef te zijnquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:36 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Nou wat let je, Stap op die kassasnol af, zeg dat je een fokheld bent en je een topic over haar gelezen heb.
Ik zal er eens aan denken als ik uitga in hilversum, dan fiets ik er altijd langsquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:43 schreef Almelovakr het volgende:
Waarom niet de hele op,inclusief naam en foto van Chantal uitprinten op A3-papier om vervolgens op zondagnacht alle ramen van de AH te beplakken met A3 papier![]()
ammer dat ik niet in de buurt woon..
Oh het originele topic is verwijderd.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat was ervoor dan gebeurd? Foto's van dame in kwestie gepost oid?
Whaha, in de Joffer staan 16 jarige kutjes.... die zijn nog niet zover denk ikquote:
Wat een falersquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:20 schreef Almelovakr het volgende:
En foto's van de rest van de party:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik begin een flauw vermoeden te krijgen wie TS is..
[ afbeelding ]
Die jongen![]()
[ afbeelding ]
Gangstah-style ouwer
[ afbeelding ]
Niet Zwolle. Maar kom er vaak, en woon er in de buurt. Ging er eerder vaak stappen. Zo ver je kan stappen in Zwolle danquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:50 schreef kebabkever het volgende:
[..]
Whaha, in de Joffer staan 16 jarige kutjes.... die zijn nog niet zover denk ik
Ook uit zwolle?;)
Omdat, geen geld voor gas.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:59 schreef Afwazig het volgende:
Waarom hebben die kutpubers trouwens allemaal een jas aan op dat feestje?
Joffer? Zwolle?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:50 schreef kebabkever het volgende:
[..]
Whaha, in de Joffer staan 16 jarige kutjes.... die zijn nog niet zover denk ik
Ook uit zwolle?;)
Haha! jaa.. de Joffer. Je weet wel, die plek waar je niet dood gevonden wil worden. En toch sta ik er op dinsdagavond met al men huisgenotenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:02 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Joffer? Zwolle?
Ik lees dingen die mij bekend in de oren klinken.
In Zwolle heb je 3 kroegen, dus niet doen alsof het moeilijk raden isquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:36 schreef kebabkever het volgende:
[..]
Laat me raden, je stond zeker in de Bloopers
3?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:19 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
In Zwolle heb je 3 kroegen, dus niet doen alsof het moeilijk raden is
Zwolle
Kutstad
quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:18 schreef remlof het volgende:
Hyves verneuken in naam van FOK! doen we dus niet.
Hyves beheerders mogen zich melden met ip adressen, dan zullen we maatregelen treffen.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:53 schreef Lollerbol het volgende:
nou rick, toffe krabbel geplaatst op de hyves van die albert-hein
omg, je snapt toch zelf hopelijk ook wel dat dat niet echt iemand isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je vergeet naar Boven en De Toog. Voor als je 40+ redt. Oh en Sally O` Brians ofzo. Die Ierse pub wat geen Ierse pub is wat ze draaien alleen R&B en het zit vol met mocro'squote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:22 schreef kebabkever het volgende:
[..]
3?
Timeless - Voor jongens met bontkragen en tasjes op buik hangend.
Joffer - Voor de echte Breezaaah!
Vliegend Paard - Voor de leuke student![]()
Dokter - Voor EMO's
4 jaargetijden - .. ja voor wat voor groep eigenlijk?
Bloopers - Never Mind
Zozo 5 stuks. En allen kut.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:22 schreef kebabkever het volgende:
[..]
3?
Timeless - Voor jongens met bontkragen en tasjes op buik hangend.
Joffer - Voor de echte Breezaaah!
Vliegend Paard - Voor de leuke student![]()
Dokter - Voor EMO's
4 jaargetijden - .. ja voor wat voor groep eigenlijk?
Bloopers - Never Mind
God de Joffer, daar was ik toen snel weer weg om maar weer het vliegend paard in te duiken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:02 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Joffer? Zwolle?
Ik lees dingen die mij bekend in de oren klinken.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:24 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Je vergeet naar Boven en De Toog. Voor als je 40+ redt. Oh en Sally O` Brians ofzo. Die Ierse pub wat geen Ierse pub is wat ze draaien alleen R&B en het zit vol met mocro's
oh echt?? ik vind als je als focker een nepaccount maakt op hyves,quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:24 schreef omg-rmc het volgende:
[..]
omg, je snapt toch zelf hopelijk ook wel dat dat niet echt iemand is![]()
misschien maakte ik hem wel niet speciaal voor fok aanquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:27 schreef Lollerbol het volgende:
[..]
oh echt?? ik vind als je als focker een nepaccount maakt op hyves,
maak dan zoeits als die "dominee" of maak er nog een nazi-duitser bij
misschienquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:28 schreef omg-rmc het volgende:
[..]
misschien maakte ik hem wel niet speciaal voor fok aan
Ik ben er een paar keer geweest, ik kon wel janken. Het Vliegende paard is wel ok, want daar kun je poolen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:24 schreef ynuhh het volgende:
[..]
God de Joffer, daar was ik toen snel weer weg om maar weer het vliegend paard in te duiken.
Helaas, verjaardag.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:29 schreef Life het volgende:
Wie is er vanavond allemaal in 't Paard te vinden?
Ikquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:29 schreef Life het volgende:
Wie is er vanavond allemaal in 't Paard te vinden?
Ja klopt, verder vind ik dat er wel een relaxt sfeertje hangt in het paard. Niet dat ik er zo vaak kom hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:29 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik ben er een paar keer geweest, ik kon wel janken. Het Vliegende paard is wel ok, want daar kun je poolen.
Ik kom, sinds ik geen vriendin meer heb in Zwolle, eigenlijk helemaal niet meer in de stadquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:31 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ja klopt, verder vind ik dat er wel een relaxt sfeertje hangt in het paard. Niet dat ik er zo vaak kom hoor
Weetje wat je moet doen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:31 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ja klopt, verder vind ik dat er wel een relaxt sfeertje hangt in het paard. Niet dat ik er zo vaak kom hoor
En dan de eerste trein in de ochtend terug naar Amersfoort. Klinkt opzich niet slecht in mijn oren, binnenkort maar weer eens een nachtje doorhalen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:33 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Weetje wat je moet doen.![]()
Om 12 uur bij vliegende paard beginnen en dan goed doordrinken om vervolgens naar Timeless te gaan die er naast zit tot 6 uur. Heerlijk vermaak.
Daarom die edit dus. Dit kan op een vrijdag middag allemaal.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:35 schreef ynuhh het volgende:
[..]
En dan de eerste trein in de ochtend terug naar Amersfoort. Klinkt opzich niet slecht in mijn oren, binnenkort maar weer eens een nachtje doorhalen.
Hij maakte een vriendin van em belachelijk, noemde haar een hoer etc.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoe ging dat met Sexpistol? Heb ik klaarblijkelijk gemist.
pics van die vriendin svpquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:03 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Hij maakte een vriendin van em belachelijk, noemde haar een hoer etc.
Met link van die chick, kwamen ze achter de hyves van TS.
Fok! hyveusers klikken het door, wie het wat, en wat het topiclink was.
Alles ging op prive, SexPistol is nooit meer teruggezien (misschien onder een kloon).
tyquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:09 schreef Sjibble het volgende:
dit soort topics moeten we eigenlijk ook volledig opslaan in HTML, of caps maken.
Voor het geval het de modjes weer moeten verwijderen
Ik ga zoeken
Ik heb een Griekjeee.zipquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:13 schreef postmortum het volgende:
iemand de pics van griekjeee al achterhaald
heul nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik heb een Griekjeee.zipvan Triggershot gekregen..
url naar hyves?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:17 schreef postmortum het volgende:
[..]
heul niet![]()
anders bewijs via pm![]()
vooralsnog ga ik ervanuit dat ze maria heet en dat die hyves van haar the real deal is
het is wel iets te toevallig die hyves dan met 3 e'squote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:29 schreef Sapstengel het volgende:
Volgens mij is griekje niet zo dikkig. Er stonden namelijk eerst foto's in haar fobo waarop dat niet het geval was.
Ben ik nietquote:
Een fokkende fan moet die aangemaakt hebben, kan niet anders.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:30 schreef postmortum het volgende:
[..]
het is wel iets te toevallig die hyves dan met 3 e's
en over de 700 vrienden aanmaken , dacht het niet hequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:31 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Een fokkende fan moet die aangemaakt hebben, kan niet anders.
we zoeken de griekjeee.rarquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:31 schreef griekjeee het volgende:
Waarom gaat het altijd over mij als ik net een topic aan het bijlezen ben![]()
Ik moet zeggen dat ik ook verrast was toen ik die hyves zagquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:32 schreef postmortum het volgende:
[..]
en over de 700 vrienden aanmaken , dacht het niet he
Meh, die blondeert het haar kei erg met Peroxide en ze scheert elke dag d'r snor af..quote:
haha hoe kun je nu verrast zijn door een hyve die jezelf hebt aangemaaktquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:32 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik ook verrast was toen ik die hyves zagmaar geloof het of niet- maakt me niet veel uit eigenlijk- ik ben het niet.
Oranje, tijdens het EK/WK..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:34 schreef Sapstengel het volgende:
Dat haar is neit blond maar geel man.
ze zal het ook wel op zijn grieks doenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:36 schreef Sapstengel het volgende:
Wel goed geintegreerd dan, fan van het Nederlandse elftal ipv het Griekse.
Je hebt wat gemist dan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:37 schreef postmortum het volgende:
maar we weten nog steeds niet welke nou de echte griekjeee is
Meh, hooguit minder peroxide in d'r haar doen en niet goed insmeren, zodat ze van die uitgroei krijgt..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:36 schreef Sapstengel het volgende:
Wel goed geintegreerd dan, fan van het Nederlandse elftal ipv het Griekse.
Mag ik het plaatje posten?quote:
quote:
van mij welquote:
Doe maar niet.quote:
Ik denk dat ze me bitchslapped, als ik het ga posten..quote:
of je stuurt een pmquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik denk dat ze me bitchslapped, als ik het ga posten..
Je mag het ook PM'en hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik denk dat ze me bitchslapped, als ik het ga posten..
Sowieso je haar blonderen als je van nature mooiquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Meh, hooguit minder peroxide in d'r haar doen en niet goed insmeren, zodat ze van die uitgroei krijgt..
Vies lelijk..
Nou je zou er bijna een harde ChupaChup van in je broek krijgen..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:41 schreef postmortum het volgende:
ik denk dat ik als ik de pic van griekjeee zie dat ik vrij teleurgesteld ga worden , aangezien de spanningsopbouw vrij groot is
ja dat weet ik dus niet hequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nou je zou er bijna een harde ChupaChup van in je broek krijgen..
We gaan het weer over lesbische meisjes hebben, game on!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Gaat dit over een lesbische meisje of over griekjeee of is griekjeee lesbi?
alsof dat nu nog gaat lukkenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:43 schreef griekjeee het volgende:
[..]
We gaan het weer over lesbische meisjes hebben, game on!
ok 2000 + topicsquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
Je kan ook haar posthistory eens napluizen?
Ja, ik heb net mijn bevinden geplaatstquote:
PM'en is makkelijkerquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
Je kan ook haar posthistory eens napluizen?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |