dat, of TS lijkt daadwerkelijk op zijn UIquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Vertel gewoon eens dat je fantaseert over seks met haar en d'r vriendin. Een beetje meid nodigt je dan uit. Of ben je een lelijkerd?
wat ben je kwijt dan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:38 schreef Goofisch het volgende:
Ik heb lesbische en homo,s als vrienden, Kan het altijd wel goed met hun vinden.
Ik zeg niet dat ik e niet aardig vind. He is een van mijn beste vrienden. Ik ken der dan ook al 11 jaar.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:38 schreef Goofisch het volgende:
Ik heb lesbische en homo,s als vrienden, Kan het altijd wel goed met hun vinden.
Niks, want hij kan het altijd goed weer vinden.quote:
Ja wat.quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:45 schreef Life het volgende:
Ik had ook altijd zo'n mooi beeld van lesbiennes, tot laatst. Ik stond relaxed in een uitgaansgelegenheid in Zwolle tot vervolgens een meisje me aansprak. Ze vroeg 'kan je me even op het podium helpen, ik wil met mijn vriendin zoenen'. Aardig als ik ben, help ik haar. Vervolgens liep ze naar een chick met kort haar in een tuinbroek en begon haar af te lebberenDat was alles behalve geil.
nou in deze niet hoor!!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:40 schreef HenkieVdV het volgende:
Kans is minder dan 50% dat 1 van die dames er nog een beetje uit ziet, immers zit in elk lesbische stel wel een "kerel"..
Verraad je niet, gewoon rechtermuisknop, eigenschappen en de link copy/paste.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:46 schreef dopy14 het volgende:
hoe kan je een foto van bijv. hyves plaatsen zonder haar identiteit te verraden?
Direct naar de foto zelf linkenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:46 schreef dopy14 het volgende:
hoe kan je een foto van bijv. hyves plaatsen zonder haar identiteit te verraden?
Nou dat.quote:
Dat wil ik nou juist omzeilen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:46 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Verraad je niet, gewoon rechtermuisknop, eigenschappen en de link copy/paste.
als je de links direct naar de foto hier plaatst kunnen we niet via die link naar die hyves pagina komen.quote:
Klopt. Heeft Hyves zo ingesteld.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:48 schreef Goofisch het volgende:
[..]
als je de links direct naar de foto hier plaatst kunnen we niet via die link naar die hyves pagina komen.
niet te goed?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:38 schreef Goofisch het volgende:
de homo,s lichamelijk niet nee.quote:
Hij zit nu te onderzoeken of het wel save isquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:52 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Waar blijven die fucking foto's nou?
Ja want van al die nummertjes kunnen we zien bij welk hyves profiel het hoortquote:
Misschien staat ze onder Chantie's foto's.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:54 schreef dopy14 het volgende:
alleen der vriendin heeft geen hyves en ik heb zo snel ff geen foto's.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:55 schreef Life het volgende:
[..]
Misschien staat ze onder Chantie's foto's.
[..]
[..]
[..]
Respect voor je onverschillige instelling. Probeer die te handhaven als de Duitse helden om de hoek komen kijken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:00 schreef dopy14 het volgende:
kutfok.![]()
ach waarschijnlijk kan ze hier wel om lachen.
nee, gelukkig voor haar niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:00 schreef Dastan het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat haar vriendin TS?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:59 schreef Goofisch het volgende:
[ afbeelding ]
i love it when a plan comes together
15-jarige 'lesbo's' die nog thuis wonen hebben écht geen dildo, handboeien en buttplug open en bloot op bed liggenquote:ik liep door de gang langs hun slaapkamer. Ik keek die kamer in en ik zag gewoon op bed een dildo, handboeien en volgens mij een buttplug liggen.
Dacht het van niet knulquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:00 schreef dopy14 het volgende:
kutfok.![]()
ach waarschijnlijk kan ze hier wel om lachen.
Jij wel Lot?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:02 schreef L0t.. het volgende:
Verzonnen topic
[..]
15-jarige 'lesbo's' die nog thuis wonen hebben écht geen dildo, handboeien en buttplug open en bloot op bed liggen
Even quoten, je weet maar nooitquote:Ik heb een vriendin die sinds 2 jaar uit de kast is. Ze is 19 en ze ziet er erg lekker uit.![]()
Ze heeft sinds een maand of 3 een nieuwe vriendin(ook al) en ze zijn niet echt zorgvuldig als het gaat om hun persoonlijke spullen. Zo liggen de rekeningen en salarisstroken gewoon open op de tafel en de voordeur staat altijd standaard open aangezien het daar toch de zoete inval is.
![]()
Nou liep ik daar laatst naar de w.c. en ik liep door de gang langs hun slaapkamer. Ik keek die kamer in en ik zag gewoon op bed een dildo, handboeien en volgens mij een buttplug liggen. Nu heb ik niks tegen deze dingen maar elke keer dat ik haar nu zie moet ik denken aan lekkere lesbo'sdie bezig zijn.
klacht: telkens met een boner bij die mensen thuis zitten.![]()
klacht 2: mensen die alles gewoon laten liggen.
nee ik was daar niet bij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 @ 21:59 schreef Goofisch het volgende:
[afbeelding]
i love it when a plan comes together
Even de OP quotenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:35 schreef dopy14 het volgende:
Ik heb een vriendin die sinds 2 jaar uit de kast is. Ze is 19 en ze ziet er erg lekker uit.![]()
Ze heeft sinds een maand of 3 een nieuwe vriendin(ook al) en ze zijn niet echt zorgvuldig als het gaat om hun persoonlijke spullen. Zo liggen de rekeningen en salarisstroken gewoon open op de tafel en de voordeur staat altijd standaard open aangezien het daar toch de zoete inval is.
![]()
Nou liep ik daar laatst naar de w.c. en ik liep door de gang langs hun slaapkamer. Ik keek die kamer in en ik zag gewoon op bed een dildo, handboeien en volgens mij een buttplug liggen. Nu heb ik niks tegen deze dingen maar elke keer dat ik haar nu zie moet ik denken aan lekkere lesbo'sdie bezig zijn.
klacht: telkens met een boner bij die mensen thuis zitten.![]()
klacht 2: mensen die alles gewoon laten liggen.
Ik denk dat TS zijn kringspier dadelijk geforceerd opgerekt wordt zonder glijmiddel met dat dingquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:12 schreef Treces het volgende:
Volgens mij gebruiken ze die buttplug op dit moment ergens anders voor!
Met buttpluggen als pionnen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:17 schreef Life het volgende:
Dat wordt een gezellig potje bowlen de volgende keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |