dat, of TS lijkt daadwerkelijk op zijn UIquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Vertel gewoon eens dat je fantaseert over seks met haar en d'r vriendin. Een beetje meid nodigt je dan uit. Of ben je een lelijkerd?
wat ben je kwijt dan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:38 schreef Goofisch het volgende:
Ik heb lesbische en homo,s als vrienden, Kan het altijd wel goed met hun vinden.
Ik zeg niet dat ik e niet aardig vind. He is een van mijn beste vrienden. Ik ken der dan ook al 11 jaar.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:38 schreef Goofisch het volgende:
Ik heb lesbische en homo,s als vrienden, Kan het altijd wel goed met hun vinden.
Niks, want hij kan het altijd goed weer vinden.quote:
Ja wat.quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:45 schreef Life het volgende:
Ik had ook altijd zo'n mooi beeld van lesbiennes, tot laatst. Ik stond relaxed in een uitgaansgelegenheid in Zwolle tot vervolgens een meisje me aansprak. Ze vroeg 'kan je me even op het podium helpen, ik wil met mijn vriendin zoenen'. Aardig als ik ben, help ik haar. Vervolgens liep ze naar een chick met kort haar in een tuinbroek en begon haar af te lebberenDat was alles behalve geil.
nou in deze niet hoor!!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:40 schreef HenkieVdV het volgende:
Kans is minder dan 50% dat 1 van die dames er nog een beetje uit ziet, immers zit in elk lesbische stel wel een "kerel"..
Verraad je niet, gewoon rechtermuisknop, eigenschappen en de link copy/paste.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:46 schreef dopy14 het volgende:
hoe kan je een foto van bijv. hyves plaatsen zonder haar identiteit te verraden?
Direct naar de foto zelf linkenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:46 schreef dopy14 het volgende:
hoe kan je een foto van bijv. hyves plaatsen zonder haar identiteit te verraden?
Nou dat.quote:
Dat wil ik nou juist omzeilen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:46 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Verraad je niet, gewoon rechtermuisknop, eigenschappen en de link copy/paste.
als je de links direct naar de foto hier plaatst kunnen we niet via die link naar die hyves pagina komen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |