quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:29 schreef zovty het volgende:
Hoi, kennelijk ben je nieuw op internet.
Welkom!
Nee die eronder dan met die grote flappenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:29 schreef Supersoep het volgende:
Gadverdamme, die bruine. Te lang in de braadpan gelegen.
Sowieso.quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:29 schreef zovty het volgende:
Welkom!
Voor mij is het nieuw, ik kan er niks aan doen dat jij al van alle perversiteiten op het net op de hoogte bent.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:29 schreef zovty het volgende:
Welkom!
Die links onder is net een paddestoel hoe langer ik er naar kijk.quote:
Ik vind het een beetje op een verkleurde bloem lijken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:36 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Die links onder is net een paddestoel hoe langer ik er naar kijk.
Wat is het idee erachter? Dat iedere potentiële bed partner ziet wat hij kan verwachten?quote:
Verkeerd geveegd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:41 schreef Biogarde het volgende:
Maar even over die bruine kut. Die zijn roze van binnen, waarom deze niet?
Dat is net het ID&T logoquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:42 schreef Adelante het volgende:
In plaats van zo'n hanger kunnen ze dan beter investeren in een schaamlipcorrectie.
Door te googlen op kutketting.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:43 schreef Smart_ass het volgende:
Wtf. Hoe kom je überhaupt op zo'n site?
Ik hoorde het op de radio en ging googlen of het waar wasquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:43 schreef Smart_ass het volgende:
Wtf. Hoe kom je überhaupt op zo'n site?
Ik dacht meer aan een larve die zich ontpopt tot vlinderquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat is net het ID&T logo
[ afbeelding ]
ik had ook al een zwam idee in mijn hoofdquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:36 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Die links onder is net een paddestoel hoe langer ik er naar kijk.
Dit is nu je 2e reactie waarin je uit dat je eigenlijk helemaal niet in dit topic wil zijn, maar er toch bent. Blijf je dat doen, of ben je klaar?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:48 schreef Boca_Raton het volgende:
Waar mensen zich al niet voor interesseren
Ja, maar we gaan hier geen foto's van vagina's posten. Daar hebben we KPD voor.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:49 schreef Supersoep het volgende:
Maareh, mogen wij nu wat pics van de dames ter vergelijking? We moeten geen verkeerd beeld van flamoezen krijgen natuurlijk, anders worden jullie nooit meer gebeft.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:49 schreef Supersoep het volgende:
Maareh, mogen wij nu wat pics van de dames ter vergelijking? We moeten geen verkeerd beeld van flamoezen krijgen natuurlijk, anders worden jullie nooit meer gebeft.
Ik sluit me bij jou aan.quote:
Tegen ons nee zeggen, maar morgen na je diner wel met je flamoes op die gozer z'n gezicht als toetje zeker.quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:47 schreef Breathtaking het volgende:
Ah nicega ik ook laten maken zodat ik op m'n 80ste nog kan zwijmelen bij hoe m'n kut er vroegahhh uit zag
!
Hij is tenminste geen dikke ICT'er.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:53 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Tegen ons nee zeggen, maar morgen na je diner wel met je flamoes op die gozer z'n gezicht als toetje zeker.
Ik heb de indruk dat je me graag op de vingers wilt tikken. Klopt dat?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dit is nu je 2e reactie waarin je uit dat je eigenlijk helemaal niet in dit topic wil zijn, maar er toch bent. Blijf je dat doen, of ben je klaar?
Na een tweede date?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:53 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Tegen ons nee zeggen, maar morgen na je diner wel met je flamoes op die gozer z'n gezicht als toetje zeker.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:40 schreef ynuhh het volgende:
Jezus die 2e, ben blij dat ik niet zulke lippen heb. Het lijkt verdomme meer een zwam.
Nee.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat je me graag op de vingers wilt tikken. Klopt dat?
Wat denk je zelf.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:01 schreef BonzaiBoompje het volgende:
Jouw kut hangt er zeker niet bij ?
Lijkt me best handig!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:38 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wat is het idee erachter? Dat iedere potentiële bed partner ziet wat hij kan verwachten?
Retorische vragen krijgen bij mij alsnog een antwoord...quote:
Je kent het alleen uit de filmpjes?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:20 schreef Drinky het volgende:
wtf is dat, zo zie je die dingen niet in de filmpjes, daar zijn ze strak zonder flapjes
Ook van foto's, maar ook van horen zeggenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:20 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je kent het alleen uit de filmpjes?
Aha.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:22 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ook van foto's, maar ook van horen zeggen
Lijkt me eerder kuttigquote:
Eens.quote:
Slet zelfs.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Na een tweede date?Ze is toch geen hoer
Lekker, aangebrande chocoflappenquote:
Ik bespeur hier jaloezie van een 16 jarige.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:26 schreef Dastan het volgende:
[..]
Slet zelfs.Ik denk niet dat dat jochie haar een briefje van tien toegooit wanneer hij weggaat.
Ik ookquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:30 schreef Drinky het volgende:
[..]
Lekker, aangebrande chocoflappen![]()
Alleen heb ik op 4 gestemd
Ik heb ergens eerder in het topic al aangegeven hoe ik erop kwam.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:37 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
En dit doe je omdat je niets beters te doen hebt?
Wat, aangebrande chocoflappen of op 4 gestemdquote:
Op vier gestemdquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:38 schreef Drinky het volgende:
[..]
Wat, aangebrande chocoflappen of op 4 gestemd?
Kut op een stokjequote:
Gadver er hebben gewoon twee mensen op één gestemd.quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:47 schreef Breathtaking het volgende:
Ah nicega ik ook laten maken zodat ik op m'n 80ste nog kan zwijmelen bij hoe m'n kut er vroegahhh uit zag
!
quote:After purchasing you can e-mail 2-3 photos of your Yoni to: VulvaLoveLovely [!at] Gmail.com. Please include chain choice: Antique copper or gunmetal (shown in the final photo) in the 'message to seller' section at checkout.
The pendant on this necklace will measure about 1.6" x 1" and will be hung on a 17.5" chain. Each pendant will be coated in a protective satin glaze.
If you are not comfortable sending pictures you also have to option of sending me a description of your Yoni.
In your description please include:
*The shape of your inner and outer labia
*colors
*how much or how little your inner labia extend out from your outer labia
*how well hidden your clitoris is, is it heavily hooded or can you see it fairly easily?
Wel dé manier om Yoni's te zien en er voor betaald te krijgenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:00 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
![]()
De gedachte alleen al.![]()
Dikke perv ook:
[..]
quote:
Jongen die reactie was van vanmiddag, nauwelijks een kick.quote:
Wat dan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:56 schreef Aethereal het volgende:
Ik verwachtte wat anders, maar goed.
Omdat?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:22 schreef Remsjo het volgende:
Griekje jij bent echt geen vrouw. Dat bestaat niet
Je een mannelijke manier van posten hebt.quote:
Dat zou weleens kunnen kloppen. Toch zijn er hier genoeg mensen die kunnen bevestigen dat ik wel degelijk vrouwelijk ben.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je een mannelijke manier van posten hebt.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je een mannelijke manier van posten hebt.
Oké, suit yourself. Ik lig nu niet wakker.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:27 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Dit dus.
Op een of andere manier kom je niet geloofwaardig over. Het is het allemaal net niet bij jou
Bewijs het ook eens aan mij dan zodat ik zulke grove postfouten in de toekomst achterwege kan latenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:26 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat zou weleens kunnen kloppen. Toch zijn er hier genoeg mensen die kunnen bevestigen dat ik wel degelijk vrouwelijk ben.
En wat voor genoegen zou ik daar uit moeten scheppen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:28 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Bewijs het ook eens aan mij dan zodat ik zulke grove postfouten in de toekomst achterwege kan laten
Helaasch, in beide gevallen deert het mij niet.quote:
Hé collega, check mijn wijf is een kut hebben dan'quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:30 schreef griekjeee het volgende:
[..]
En wat voor genoegen zou ik daar uit moeten scheppen?
Dat is dan toch hun probleem niet waar? Het is niet zo dat ze er nu veel aan hebben dat ik een vrouw ben.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:34 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Nouja weet je wat het is? Mij maakt het niet zoveel uit. Ik zal er vanavond niet minder om drinken iig maar ik weet uit betrouwbare bronnen dat het voor menig Fokker wel een mokerslag zou zijn als jij een vent blijkt te wezen. Zeker na al die posts van je over je vrouwelijke sekse en weet ik het allemaal
Ja, want dan kan ie jouw kut om z'n nek hangenquote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:36 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat is dan toch hun probleem niet waar? Het is niet zo dat ze er nu veel aan hebben dat ik een vrouw ben.
Ja, want dan valt hun droom van een mooie, doch baggerende vrouw in duigen, stel je voor, dat je haar niet kan ontmoeten, in het echt, over de webcamquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:34 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Nouja weet je wat het is? Mij maakt het niet zoveel uit. Ik zal er vanavond niet minder om drinken iig maar ik weet uit betrouwbare bronnen dat het voor menig Fokker wel een mokerslag zou zijn als jij een vent blijkt te wezen. Zeker na al die posts van je over je vrouwelijke sekse en weet ik het allemaal
En bovendien, waarom denk je dat al meerdere mensen hebben bevestigd in mijn topics mij irl te kennen, denk je dat ze dat doen om mij een hand boven het hoofd te houden?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:34 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Als je al gelijk zou hebben, op wat voor manier graaft zo iemand dan een graf voor zichzelf? Die heeft een spel goed gespeeld, niet meer en niet minder.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:38 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Jaaa dat wel maar je graaft een graf voor je eigen
Trollmods.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:44 schreef Triggershot het volgende:
Mensen die denken dat TS een vrouw is.
Triggerquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:44 schreef Triggershot het volgende:
Je bent niet leuk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:44 schreef Triggershot het volgende:
Die mensen die posten in jou topics zijn allemaal fakes vana jou?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:39 schreef griekjeee het volgende:
[..]
En bovendien, waarom denk je dat al meerdere mensen hebben bevestigd in mijn topics mij irl te kennen, denk je dat ze dat doen om mij een hand boven het hoofd te houden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij houd niet van klapdeurtjes?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:42 schreef Adelante het volgende:
In plaats van zo'n hanger kunnen ze dan beter investeren in een schaamlipcorrectie.
Dat ookquote:
quote:
Jij ook niet, bro.quote:
Nja zn aandachtshoer ben je eerlijk gezegd wel ja.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:39 schreef griekjeee het volgende:
[..]
En bovendien, waarom denk je dat al meerdere mensen hebben bevestigd in mijn topics mij irl te kennen, denk je dat ze dat doen om mij een hand boven het hoofd te houden?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:45 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Die mensen die posten in jou topics zijn allemaal fakes vana jou?
Ja iedereen, jij bent eigenlijk ook mijn kloon toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
Open er je eigen topic over. Ik kom hier gewoon met een klacht en dat mensen het perse zó graag over mij willen hebben dat is alleen maar in en in triest.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:47 schreef Chinless het volgende:
[..]
Nja zn aandachtshoer ben je eerlijk gezegd wel ja.
Zekersquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:47 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja iedereen, jij bent eigenlijk ook mijn kloon toch?
Daarom. Doe ik snel zo, van account wisselen.quote:
Jep, stiekem zijn ze zelf aandachthoeren, en omdat jij zo veel post krijgen ze dat dan ook!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:48 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Open er je eigen topic over. Ik kom hier gewoon met een klacht en dat mensen het perse zó graag over mij willen hebben dat is alleen maar in en in triest.
Beter lezen.quote:
Beter kijkenquote:
True dat, maar anders krijg ik mijn postcount echt niet zo snel omhoog.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:50 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Jep, stiekem zijn ze zelf aandachthoeren, en omdat jij zo veel post krijgen ze dat dan ook!
Aan aids?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:52 schreef Remsjo het volgende:
Ach wat boeit het ook of TS wel of geen vrouw is. In 2012 gaan we toch deaud
En zo profiteert iedereen toch, wat een wereld!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:52 schreef Drinky het volgende:
[..]
True dat, maar anders krijg ik mijn postcount echt niet zo snel omhoog.
Ik doe dus eigenlijk gewoon aan liefdadigheid begrijp ik.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:53 schreef Aethereal het volgende:
[..]
En zo profiteert iedereen toch, wat een wereld!
Een geil sletje welteverstaan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:53 schreef Triggershot het volgende:
Ik ben dan ook eigenlijk een vrouw.
Goede samenvatting.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik doe dus eigenlijk gewoon aan liefdadigheid begrijp ik.
Dat heb je dan mis. Ik- en aan het topic te zien velen met mij- vind het behoorlijk klachtwaardig dat er mensen zijn die bereid zijn met zo'n ding rond hun nek te lopen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:54 schreef Allure_ het volgende:
Ik zie alleen weer volle aandacht voor 'het'. De klacht is om de aandacht af te leiden.
Heb je ooit iemand met zo'n ketting rond zien lopenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:55 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat heb je dan mis. Ik- en aan het topic te zien velen met mij- vinden het behoorlijk klachtwaardig dat er mensen zijn die bereid zijn met zo'n ding rond hun nek te lopen.
Ik zou zo een ketting dus echt nooit dragenquote:
Dat is relevant omdat?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb je ooit iemand met zo'n ketting rond zien lopen? Vast niet.
Jij bent ook geen geil sletjequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zou zo een ketting dus echt nooit dragen.
Zo niet, blijf dan gewoon weg uit mijn topics. Je hoeft er niet te zijn als je ze niet interessant vind.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:57 schreef griekjeee het volgende:
Bovendien valt ieder topic wel in twijfel te trekken. Ik denk dat het persoonlijker is, het zou sieren als dat gewoon naar voren kwam.
Sorry, het was een moment van zwaktequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarom neem je dat af, who was i hurting?
Wat een bullshit. Ik vind het een klacht op zich dat er ergens op de wereld mensen rondlopen die dit willen dragen. Jij klaagt alleen over iets wat je net hebt gezien? In wat een kortzichtige wereld leef jij dan. Aan je reacties in eerdere topics van mij is te zien dat je gewoon wat tegen mijn persoon hebt, zeg dat dan gewoon in plaats hier te komen blaten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat de klacht dan niet terecht is? Kortom, een cry for attention van jouw zijde.
De klacht was dan ook niet dat mensen deze kutdingen ( c what i did ther! ) dragen, maar het bestaan er van.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat de klacht dan niet terecht is? Kortom, een cry for attention van jouw zijde.
Dit draagt echt niemand, geloof me.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:01 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Ik vind het een klacht op zich dat er ergens op de wereld mensne rondlopen die dit willen dragen. Jij klaagt alleen over iets wat je net hebt gezien? In wat een kortzichtige wereld leef jij dan. Aan je reacties in eerdere topics van mij is te zien dat je gewoon wat tegen mijn persoon hebt, zeg dat dan gewoon in plaats hier te komen blaten.
Er worden toch ook plastic kutten voor mannen gemaakt om te gebruiken, er worden opblaaspoppen gemaakt, flessenopeners en kaarsen in de vorm van piemels. Niets om over te klagen, als je er niks mee te maken hebtquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:01 schreef Aethereal het volgende:
[..]
De klacht was dan ook niet dat mensen deze kutdingen ( c what i did ther! ) dragen, maar het bestaan er van.
Nee dat vind ik absoluut niet vreemd. Ik zou niet weten waarom.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dit draagt echt niemand, geloof me.
Jij klaagt over iets wat je nog nooit in het echt hebt gezien, of persoonlijk last van hebt gehad? Beetje gek toch.
Je houdt gewoon van klagen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:06 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee dat vind ik absoluut niet vreemd. Ik zou niet weten waarom.
Nee.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:06 schreef phpmystyle het volgende:
Jezus TS, misschien handig dat dit topic verplaats wordt naar R&P?
Dat is voor de meeste mensen wel bekend, dit minder of bij mij in ieder geval geheel niet tot op heden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Er worden toch ook plastic kutten voor mannen gemaakt om te gebruiken, er worden opblaaspoppen gemaakt, flessenopeners en kaarsen in de vorm van piemels. Niets om over te klagen, als je er niks mee te maken hebt?
Absoluut nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:06 schreef phpmystyle het volgende:
Jezus TS, misschien handig dat dit topic verplaats wordt naar R&P?
Zoals ik al eerder heb aangegeven, ik beperk mezelf niet door alleen een mening te hebben over dingen die me persoonlijk treffen.quote:
Ok, het was gewoon oprechte bezorgdheid van mij, maar als je zegt dat je alles 100% procent op een rijtje hebt geloof ik je.quote:
Misschien heeft het wel een super goede functie, en dan ga jij er bij voorbaat al over klagen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:08 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat is voor de meeste mensen wel bekend, dit minder of bij mij in ieder geval geheel niet tot op heden.
Geloof je het zelf?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Misschien heeft het wel een super goede functie, en dan ga jij er bij voorbaat al over klagen.
Draag jij zo een ketting?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:59 schreef Drinky het volgende:
[..]
Sorry, het was een moment van zwakte
Nee, ik zou niet weten wien's Yoni ik om m'n nek moet hangenquote:
Ik hoef alleen maar poep te praten, want je blijft altijd en eeuwig op iedereen ingaanquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:12 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Geloof je het zelf?Bovendien negeer je de helft van wat ik zeg en val je in herhaling. Nutteloze discussie dus waar ik per direct mee stop. Je hoeft het nergens met me eens te zijn, als de klacht zo onterecht was dan was het topic wel gesloten in plaats van modjes die zelf mee posten.
Ik heb een ijsblokjesmal in de vorm van tieten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Er worden toch ook plastic kutten voor mannen gemaakt om te gebruiken, er worden opblaaspoppen gemaakt, flessenopeners en kaarsen in de vorm van piemels. Niets om over te klagen, als je er niks mee te maken hebt?
Ik stalk je niet, het is alleen erg zielig wat je daar doet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik hoef alleen maar poep te praten, want je blijft altijd en eeuwig op iedereen ingaan!
En stalk me niet in andere topics omdat ik niet snel genoeg reageer.
Godzij dankquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:17 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee, ik zou niet weten wien's Yoni ik om m'n nek moet hangen
Da's eigenlijk één woordquote:
Stoort het je?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:18 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik stalk je niet, het is alleen erg zielig wat je daar doet.
Absoluut niet. Maar ik wil het wel even in de openbaarheid laten zien. Zoiets werkt niet storend eerder...lachwekkend.quote:
Ik ook, your point beingquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb een allochtonenstempel.
Is goed kerelquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:20 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Absoluut niet. Maar ik wil het wel even in de openbaarheid laten zien. Zoiets werkt niet storend eerder...lachwekkend.
Wat ben jij? Wat een kutvraagquote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Beetje out of points.
Oké, jij let beter op op school.
Ik ben een jongetje, wat ben jij?quote:
Ik schijn het ook te zijnquote:
Nicequote:
Vieze relnicht die je er bent.quote:
Hihiquote:
Neejoh ben je gek. Ik verlaag me niet. Tevens ben ik zo loesoe.quote:
Loesoequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:31 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Neejoh ben je gek. Ik verlaag me niet. Tevens ben ik zo loesoe.
Ik waarschuw via een topic report als je komt bitchen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hihi. Ajoh, je hebt geluk dat ik er vandaag geen zin in heb. Waarschuw me even wanneer je weer een topic opent, okay?
Beslema, dude.
Loos/wegquote:
Ohquote:
Nee man. Hier gebruiken ze dat overal jwtz.quote:
Nogmaals, waarom zou ik? Wat zit er voor mij in? Lees mijn topics maar na en doe navraag bij degenen die menen mij echt te kennen.quote:
Was jij niet loesoe?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:01 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nogmaals, waarom zou ik? Wat zit er voor mij in? Lees mijn topics maar na en doe navraag bij degenen die menen mij echt te kennen.
Ik zei zo.quote:
Ik zei toch dat ik onzorgvuldig leesquote:
Ik las onverzorgd vlees...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:09 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik onzorgvuldig lees
Ik zei toch dat onverzorgd vleesquote:
In de OP, dat is onverzorgd vlees.quote:
Nee hoor, da's plasticquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:29 schreef griekjeee het volgende:
[..]
In de OP, dat is onverzorgd vlees.
Het origineel wel. Althans, zo lijkt het.quote:
Zo lijkt het inderdaadquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:30 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het origineel wel. Althans, zo lijkt het.
Ja, de combinatie van die OP en het woordgebruik van Drinky, zorgde bij mij voor een verwarring in de cognitieve functies van m'n hersenen..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:29 schreef griekjeee het volgende:
[..]
In de OP, dat is onverzorgd vlees.
Komt wel vaker voorquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, de combinatie van die OP en het woordgebruik van Drinky, zorgde bij mij voor een verwarring in de cognitieve functies van m'n hersenen..
Wij zijn ook blij voor je!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:40 schreef ynuhh het volgende:
Jezus die 2e, ben blij dat ik niet zulke lippen heb. Het lijkt verdomme meer een zwam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |