Tegen ons nee zeggen, maar morgen na je diner wel met je flamoes op die gozer z'n gezicht als toetje zeker.quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:47 schreef Breathtaking het volgende:
Ah nicega ik ook laten maken zodat ik op m'n 80ste nog kan zwijmelen bij hoe m'n kut er vroegahhh uit zag
!
Hij is tenminste geen dikke ICT'er.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:53 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Tegen ons nee zeggen, maar morgen na je diner wel met je flamoes op die gozer z'n gezicht als toetje zeker.
Ik heb de indruk dat je me graag op de vingers wilt tikken. Klopt dat?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dit is nu je 2e reactie waarin je uit dat je eigenlijk helemaal niet in dit topic wil zijn, maar er toch bent. Blijf je dat doen, of ben je klaar?
Na een tweede date?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:53 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Tegen ons nee zeggen, maar morgen na je diner wel met je flamoes op die gozer z'n gezicht als toetje zeker.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:40 schreef ynuhh het volgende:
Jezus die 2e, ben blij dat ik niet zulke lippen heb. Het lijkt verdomme meer een zwam.
Nee.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat je me graag op de vingers wilt tikken. Klopt dat?
Wat denk je zelf.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:01 schreef BonzaiBoompje het volgende:
Jouw kut hangt er zeker niet bij ?
Lijkt me best handig!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:38 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wat is het idee erachter? Dat iedere potentiėle bed partner ziet wat hij kan verwachten?
Retorische vragen krijgen bij mij alsnog een antwoord...quote:
Je kent het alleen uit de filmpjes?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:20 schreef Drinky het volgende:
wtf is dat, zo zie je die dingen niet in de filmpjes, daar zijn ze strak zonder flapjes
Ook van foto's, maar ook van horen zeggenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:20 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je kent het alleen uit de filmpjes?
Aha.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:22 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ook van foto's, maar ook van horen zeggen
Lijkt me eerder kuttigquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |