Kut op een stokjequote:
Gadver er hebben gewoon twee mensen op één gestemd.quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:47 schreef Breathtaking het volgende:
Ah nicega ik ook laten maken zodat ik op m'n 80ste nog kan zwijmelen bij hoe m'n kut er vroegahhh uit zag
!
quote:After purchasing you can e-mail 2-3 photos of your Yoni to: VulvaLoveLovely [!at] Gmail.com. Please include chain choice: Antique copper or gunmetal (shown in the final photo) in the 'message to seller' section at checkout.
The pendant on this necklace will measure about 1.6" x 1" and will be hung on a 17.5" chain. Each pendant will be coated in a protective satin glaze.
If you are not comfortable sending pictures you also have to option of sending me a description of your Yoni.
In your description please include:
*The shape of your inner and outer labia
*colors
*how much or how little your inner labia extend out from your outer labia
*how well hidden your clitoris is, is it heavily hooded or can you see it fairly easily?
Wel dé manier om Yoni's te zien en er voor betaald te krijgenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:00 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
![]()
De gedachte alleen al.![]()
Dikke perv ook:
[..]
quote:
Jongen die reactie was van vanmiddag, nauwelijks een kick.quote:
Wat dan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:56 schreef Aethereal het volgende:
Ik verwachtte wat anders, maar goed.
Omdat?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:22 schreef Remsjo het volgende:
Griekje jij bent echt geen vrouw. Dat bestaat niet
Je een mannelijke manier van posten hebt.quote:
Dat zou weleens kunnen kloppen. Toch zijn er hier genoeg mensen die kunnen bevestigen dat ik wel degelijk vrouwelijk ben.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je een mannelijke manier van posten hebt.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je een mannelijke manier van posten hebt.
Oké, suit yourself. Ik lig nu niet wakker.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:27 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Dit dus.
Op een of andere manier kom je niet geloofwaardig over. Het is het allemaal net niet bij jou
Bewijs het ook eens aan mij dan zodat ik zulke grove postfouten in de toekomst achterwege kan latenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:26 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat zou weleens kunnen kloppen. Toch zijn er hier genoeg mensen die kunnen bevestigen dat ik wel degelijk vrouwelijk ben.
En wat voor genoegen zou ik daar uit moeten scheppen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:28 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Bewijs het ook eens aan mij dan zodat ik zulke grove postfouten in de toekomst achterwege kan laten
Helaasch, in beide gevallen deert het mij niet.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |