Nogmaals, waarom zou ik? Wat zit er voor mij in? Lees mijn topics maar na en doe navraag bij degenen die menen mij echt te kennen.quote:
Was jij niet loesoe?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:01 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nogmaals, waarom zou ik? Wat zit er voor mij in? Lees mijn topics maar na en doe navraag bij degenen die menen mij echt te kennen.
Ik zei zo.quote:
Ik zei toch dat ik onzorgvuldig leesquote:
Ik las onverzorgd vlees...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:09 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik onzorgvuldig lees
Ik zei toch dat onverzorgd vleesquote:
In de OP, dat is onverzorgd vlees.quote:
Nee hoor, da's plasticquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:29 schreef griekjeee het volgende:
[..]
In de OP, dat is onverzorgd vlees.
Het origineel wel. Althans, zo lijkt het.quote:
Zo lijkt het inderdaadquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:30 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het origineel wel. Althans, zo lijkt het.
Ja, de combinatie van die OP en het woordgebruik van Drinky, zorgde bij mij voor een verwarring in de cognitieve functies van m'n hersenen..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:29 schreef griekjeee het volgende:
[..]
In de OP, dat is onverzorgd vlees.
Komt wel vaker voorquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, de combinatie van die OP en het woordgebruik van Drinky, zorgde bij mij voor een verwarring in de cognitieve functies van m'n hersenen..
Wij zijn ook blij voor je!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:40 schreef ynuhh het volgende:
Jezus die 2e, ben blij dat ik niet zulke lippen heb. Het lijkt verdomme meer een zwam.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |