Wat een bullshit. Ik vind het een klacht op zich dat er ergens op de wereld mensen rondlopen die dit willen dragen. Jij klaagt alleen over iets wat je net hebt gezien? In wat een kortzichtige wereld leef jij dan. Aan je reacties in eerdere topics van mij is te zien dat je gewoon wat tegen mijn persoon hebt, zeg dat dan gewoon in plaats hier te komen blaten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat de klacht dan niet terecht is? Kortom, een cry for attention van jouw zijde.
De klacht was dan ook niet dat mensen deze kutdingen ( c what i did ther! ) dragen, maar het bestaan er van.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat de klacht dan niet terecht is? Kortom, een cry for attention van jouw zijde.
Dit draagt echt niemand, geloof me.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:01 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Ik vind het een klacht op zich dat er ergens op de wereld mensne rondlopen die dit willen dragen. Jij klaagt alleen over iets wat je net hebt gezien? In wat een kortzichtige wereld leef jij dan. Aan je reacties in eerdere topics van mij is te zien dat je gewoon wat tegen mijn persoon hebt, zeg dat dan gewoon in plaats hier te komen blaten.
Er worden toch ook plastic kutten voor mannen gemaakt om te gebruiken, er worden opblaaspoppen gemaakt, flessenopeners en kaarsen in de vorm van piemels. Niets om over te klagen, als je er niks mee te maken hebtquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:01 schreef Aethereal het volgende:
[..]
De klacht was dan ook niet dat mensen deze kutdingen ( c what i did ther! ) dragen, maar het bestaan er van.
Nee dat vind ik absoluut niet vreemd. Ik zou niet weten waarom.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dit draagt echt niemand, geloof me.
Jij klaagt over iets wat je nog nooit in het echt hebt gezien, of persoonlijk last van hebt gehad? Beetje gek toch.
Je houdt gewoon van klagen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:06 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee dat vind ik absoluut niet vreemd. Ik zou niet weten waarom.
Nee.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:06 schreef phpmystyle het volgende:
Jezus TS, misschien handig dat dit topic verplaats wordt naar R&P?
Dat is voor de meeste mensen wel bekend, dit minder of bij mij in ieder geval geheel niet tot op heden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Er worden toch ook plastic kutten voor mannen gemaakt om te gebruiken, er worden opblaaspoppen gemaakt, flessenopeners en kaarsen in de vorm van piemels. Niets om over te klagen, als je er niks mee te maken hebt?
Absoluut nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:06 schreef phpmystyle het volgende:
Jezus TS, misschien handig dat dit topic verplaats wordt naar R&P?
Zoals ik al eerder heb aangegeven, ik beperk mezelf niet door alleen een mening te hebben over dingen die me persoonlijk treffen.quote:
Ok, het was gewoon oprechte bezorgdheid van mij, maar als je zegt dat je alles 100% procent op een rijtje hebt geloof ik je.quote:
Misschien heeft het wel een super goede functie, en dan ga jij er bij voorbaat al over klagen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:08 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat is voor de meeste mensen wel bekend, dit minder of bij mij in ieder geval geheel niet tot op heden.
Geloof je het zelf?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Misschien heeft het wel een super goede functie, en dan ga jij er bij voorbaat al over klagen.
Draag jij zo een ketting?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:59 schreef Drinky het volgende:
[..]
Sorry, het was een moment van zwakte
Nee, ik zou niet weten wien's Yoni ik om m'n nek moet hangenquote:
Ik hoef alleen maar poep te praten, want je blijft altijd en eeuwig op iedereen ingaanquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:12 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Geloof je het zelf?Bovendien negeer je de helft van wat ik zeg en val je in herhaling. Nutteloze discussie dus waar ik per direct mee stop. Je hoeft het nergens met me eens te zijn, als de klacht zo onterecht was dan was het topic wel gesloten in plaats van modjes die zelf mee posten.
Ik heb een ijsblokjesmal in de vorm van tieten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Er worden toch ook plastic kutten voor mannen gemaakt om te gebruiken, er worden opblaaspoppen gemaakt, flessenopeners en kaarsen in de vorm van piemels. Niets om over te klagen, als je er niks mee te maken hebt?
Ik stalk je niet, het is alleen erg zielig wat je daar doet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik hoef alleen maar poep te praten, want je blijft altijd en eeuwig op iedereen ingaan!
En stalk me niet in andere topics omdat ik niet snel genoeg reageer.
Godzij dankquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:17 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee, ik zou niet weten wien's Yoni ik om m'n nek moet hangen
Da's eigenlijk één woordquote:
Stoort het je?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:18 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik stalk je niet, het is alleen erg zielig wat je daar doet.
Absoluut niet. Maar ik wil het wel even in de openbaarheid laten zien. Zoiets werkt niet storend eerder...lachwekkend.quote:
Ik ook, your point beingquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb een allochtonenstempel.
Is goed kerelquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:20 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Absoluut niet. Maar ik wil het wel even in de openbaarheid laten zien. Zoiets werkt niet storend eerder...lachwekkend.
Wat ben jij? Wat een kutvraagquote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Beetje out of points.
Oké, jij let beter op op school.
Ik ben een jongetje, wat ben jij?quote:
Ik schijn het ook te zijnquote:
Nicequote:
Vieze relnicht die je er bent.quote:
Hihiquote:
Neejoh ben je gek. Ik verlaag me niet. Tevens ben ik zo loesoe.quote:
Loesoequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:31 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Neejoh ben je gek. Ik verlaag me niet. Tevens ben ik zo loesoe.
Ik waarschuw via een topic report als je komt bitchen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hihi. Ajoh, je hebt geluk dat ik er vandaag geen zin in heb. Waarschuw me even wanneer je weer een topic opent, okay?
Beslema, dude.
Loos/wegquote:
Ohquote:
Nee man. Hier gebruiken ze dat overal jwtz.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |