Hé collega, check mijn wijf is een kut hebben dan'quote:

quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:30 schreef griekjeee het volgende:
[..]
En wat voor genoegen zou ik daar uit moeten scheppen?

Dat is dan toch hun probleem niet waar? Het is niet zo dat ze er nu veel aan hebben dat ik een vrouw ben.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:34 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Nouja weet je wat het is? Mij maakt het niet zoveel uit. Ik zal er vanavond niet minder om drinken iig maar ik weet uit betrouwbare bronnen dat het voor menig Fokker wel een mokerslag zou zijn als jij een vent blijkt te wezen. Zeker na al die posts van je over je vrouwelijke sekse en weet ik het allemaal

Ja, want dan kan ie jouw kut om z'n nek hangenquote:

!!1111!1!1;D:D:D;D;
 !!1111!1!1;D:D:D;D;  !!1112!!1!11!1
!!1112!!1!11!1 

quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:36 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat is dan toch hun probleem niet waar? Het is niet zo dat ze er nu veel aan hebben dat ik een vrouw ben.

Ja, want dan valt hun droom van een mooie, doch baggerende vrouw in duigen, stel je voor, dat je haar niet kan ontmoeten, in het echt, over de webcamquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:34 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Nouja weet je wat het is? Mij maakt het niet zoveel uit. Ik zal er vanavond niet minder om drinken iig maar ik weet uit betrouwbare bronnen dat het voor menig Fokker wel een mokerslag zou zijn als jij een vent blijkt te wezen. Zeker na al die posts van je over je vrouwelijke sekse en weet ik het allemaal

En bovendien, waarom denk je dat al meerdere mensen hebben bevestigd in mijn topics mij irl te kennen, denk je dat ze dat doen om mij een hand boven het hoofd te houden?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:34 schreef Remsjo het volgende:
[..]

Als je al gelijk zou hebben, op wat voor manier graaft zo iemand dan een graf voor zichzelf? Die heeft een spel goed gespeeld, niet meer en niet minder.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:38 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Jaaa dat wel maar je graaft een graf voor je eigen

Trollmods.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:44 schreef Triggershot het volgende:
Mensen die denken dat TS een vrouw is.

Triggerquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:44 schreef Triggershot het volgende:

Je bent niet leuk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:44 schreef Triggershot het volgende:

Die mensen die posten in jou topics zijn allemaal fakes vana jou?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:39 schreef griekjeee het volgende:
[..]
En bovendien, waarom denk je dat al meerdere mensen hebben bevestigd in mijn topics mij irl te kennen, denk je dat ze dat doen om mij een hand boven het hoofd te houden?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Jij houd niet van klapdeurtjes?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:42 schreef Adelante het volgende:
In plaats van zo'n hanger kunnen ze dan beter investeren in een schaamlipcorrectie.

Dat ookquote:

quote:

Jij ook niet, bro.quote:

Nja zn aandachtshoer ben je eerlijk gezegd wel ja.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:39 schreef griekjeee het volgende:
[..]
En bovendien, waarom denk je dat al meerdere mensen hebben bevestigd in mijn topics mij irl te kennen, denk je dat ze dat doen om mij een hand boven het hoofd te houden?

quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:45 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Die mensen die posten in jou topics zijn allemaal fakes vana jou? Ja iedereen, jij bent eigenlijk ook mijn kloon toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't mistake my kindness, for weakness.
Ja iedereen, jij bent eigenlijk ook mijn kloon toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_

Open er je eigen topic over. Ik kom hier gewoon met een klacht en dat mensen het perse zó graag over mij willen hebben dat is alleen maar in en in triest.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:47 schreef Chinless het volgende:
[..]
Nja zn aandachtshoer ben je eerlijk gezegd wel ja.

Zekersquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:47 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja iedereen, jij bent eigenlijk ook mijn kloon toch?

Daarom. Doe ik snel zo, van account wisselen.quote:

Jep, stiekem zijn ze zelf aandachthoeren, en omdat jij zo veel post krijgen ze dat dan ook!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:48 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Open er je eigen topic over. Ik kom hier gewoon met een klacht en dat mensen het perse zó graag over mij willen hebben dat is alleen maar in en in triest.

Beter lezen.quote:

Beter kijkenquote:

True dat, maar anders krijg ik mijn postcount echt niet zo snel omhoog.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:50 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Jep, stiekem zijn ze zelf aandachthoeren, en omdat jij zo veel post krijgen ze dat dan ook!

Aan aids?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:52 schreef Remsjo het volgende:
Ach wat boeit het ook of TS wel of geen vrouw is. In 2012 gaan we toch deaud
 ?
 ?

En zo profiteert iedereen toch, wat een wereld!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:52 schreef Drinky het volgende:
[..]
True dat, maar anders krijg ik mijn postcount echt niet zo snel omhoog.

Ik doe dus eigenlijk gewoon aan liefdadigheid begrijp ik.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:53 schreef Aethereal het volgende:
[..]
En zo profiteert iedereen toch, wat een wereld!

Een geil sletje welteverstaan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:53 schreef Triggershot het volgende:
Ik ben dan ook eigenlijk een vrouw.

Goede samenvatting.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik doe dus eigenlijk gewoon aan liefdadigheid begrijp ik.

Dat heb je dan mis. Ik- en aan het topic te zien velen met mij- vind het behoorlijk klachtwaardig dat er mensen zijn die bereid zijn met zo'n ding rond hun nek te lopen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:54 schreef Allure_ het volgende:
Ik zie alleen weer volle aandacht voor 'het'. De klacht is om de aandacht af te leiden.

Heb je ooit iemand met zo'n ketting rond zien lopenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:55 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat heb je dan mis. Ik- en aan het topic te zien velen met mij- vinden het behoorlijk klachtwaardig dat er mensen zijn die bereid zijn met zo'n ding rond hun nek te lopen.
 ? Vast niet.
? Vast niet.

Ik zou zo een ketting dus echt nooit dragenquote:
 .
. 

Dat is relevant omdat?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb je ooit iemand met zo'n ketting rond zien lopen? Vast niet.

Jij bent ook geen geil sletjequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zou zo een ketting dus echt nooit dragen.

Zo niet, blijf dan gewoon weg uit mijn topics. Je hoeft er niet te zijn als je ze niet interessant vind.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:57 schreef griekjeee het volgende:
Bovendien valt ieder topic wel in twijfel te trekken. Ik denk dat het persoonlijker is, het zou sieren als dat gewoon naar voren kwam.

Sorry, het was een moment van zwaktequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarom neem je dat af, who was i hurting?

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |