Hij kan hem verliezen hoor, hij moet vooral zo doorgaan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik betwijfel of Claire hem dat zomaar zou kunnen ontnemen, Sophie is binnen het huwelijk geboren en dan valt er niet zomaar iets te ontnemen qua voogdij.
Het is niet zo relevant wat jij uit mijn post begrijpt. En al zeer zeker niet of jij iets constructief vindt (hoe kan een middelmatige geest als jij überhaupt over zoiets oordelen?!). En hij deugt idd niet, maar ik acht het overbodig om hier nog maareens te herhalen waarom hij niet deugt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ohhhh is het een filister! Jemig! Tja, dan deugt die echt niet hoor. Een filister... wie had dat nou kunnen denken. Ik ben zo blij dat jij deze constructieve post hebt geplaatst. Dank je wel, jij gaat bij mijn favoriete users
Die eend....quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Hmm, even uitvinden wie er hier uit zijn nek zit te lullen.
Oh? Voor zover ik weet kun je binnen een verjaringstermijn altijd nog aangifte doen hoor.. En uit mijn hoofd is dat een jaar of 6 voor huiselijk geweld?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:55 schreef omaduck het volgende:
Nog een keer, voor de langzame begrijpers: je kunt geen aangifte doen van dingen die een hele tijd geleden zijn gebeurd. Had je toen moeten doen. Helaas pindakaas. Ze kan hooguit aangifte doen van het laatste jaar, maar dan nog zal haar het vuur na aan de schenen worden gelegd, het blijft haar verhaal tegen dat van Huub.
Aan feiten, je kwekt gewoon uit je nek, ben jij niet toevallig familie van Huub, die kende ook altijd een paar steekwoorden of zinnen uit een tekst of wetenswaardigheid en begon dan vervolgens vol overtuiging te oreren zonder precies te weten waar de klepel echt hingquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:11 schreef omaduck het volgende:
[..]
Ah, we tutoyeren elkaar, gezellig!Waaruit maak jij op dat ik in mijn nopjes ben? Ik hou me gewoon aan de feiten, niet meer en niet minder. Iemand had hier zo'n mooie voettekst die hier wel op zijn plaats is: Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, maar niet voor wat jij eruit begrijpt (of iets van die strekking).
Niet zomaar, dat zal dan wel door de rechter besloten moeten worden, en als Claire haar verhaal helemaal BS is dan zal de rechter dat niet besluiten, als het (deels) waar is, is het ook nog niet zeker dat hem automatisch de voogdij ontnomen zal worden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij kan hem verliezen hoor, hij moet vooral zo doorgaan.
1) Ja, maar niet als hij vrijwillig de drank wekenlang laat staan terwijl hij het voor het grijpen heeft.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bullshit. Als je een alcoholist twee dagen in een isoleercel zet, is-ie nog altijd alcoholist.
[..]
Iemand die dronken is kan niet voor een baby zorgen.
[..]
Ja, laat Huub Claire maar aanklagen en heel veel geld eisen, dat is vast in het belang van hun kindje.
Ze meent het niet zo hoor, ze heeft last van het Hosvirus.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:16 schreef Dubbyeus het volgende:
[..]
Het is niet zo relevant wat jij uit mijn post begrijpt. En al zeer zeker niet of jij iets constructief vindt (hoe kan een middelmatige geest als jij überhaupt over zoiets oordelen?!). En hij deugt idd niet, maar ik acht het overbodig om hier nog maareens te herhalen waarom hij niet deugt.
OMFG Claire gaat vreemd!?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:18 schreef sunny16947 het volgende:
Begin me af te vragen of Sophie überhaupt wel van Huub is. Hij bracht er volgens sommige weinig van te recht met zoveel drank op.
Je hebt volkomen gelijkquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Jullie kunnen wel zo lelijk doen tegen die "omaduck" maar af en toe komt er best wat zinnigs uit.
quote:
Jij kan het toch ook?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:16 schreef Dubbyeus het volgende:
(hoe kan een middelmatige geest als jij überhaupt over zoiets oordelen?!).
Wat denk jij van geluidsopname en videobeelden van de webcam, en foto's.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:51 schreef omaduck het volgende:
Ik moet nog maar zien of hier een zaak van komt, want zoals ik het tot nu toe kan bekijken heeft ze geen poot om op te staan. De tijd zal het leren... De mazzel maar weer for now!
Ik bedoel ook niet op dit moment, en natuurlijk is het een rechter die dat bepaalt, en gelukkig maar (want er zijn inderdaad genoeg vrouwen die er een potje van maken om zo hun man te kunnen straffen). Maar als hij zo door blijft gaan, dan heeft hij niet eens meer het voordeel van de twijfel die nu nog in gebracht kan worden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet zomaar, dat zal dan wel door de rechter besloten moeten worden, en als Claire haar verhaal helemaal BS is dan zal de rechter dat niet besluiten, als het (deels) waar is, is het ook nog niet zeker dat hem automatisch de voogdij ontnomen zal worden.
Wie is u?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:22 schreef ikleesmee het volgende:
Wat denk jij van geluidsopname en videobeelden van de webcam, en foto's.
Huub staat heel zwak
Ik zou d'r ook slaan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
OMFG Claire gaat vreemd!?
Geen wonder dat Huub haar sloeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |