Met een flinke scheut Malibu?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:35 schreef Bamba het volgende:
*kruipt er ook warmpjes bij en deelt aan iedereen warme chocomel uit*
Wat een gekke combinatiequote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Met een flinke scheut Malibu?![]()
Trusten Nies![]()
*schuift plekje op
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:35 schreef Harajuku. het volgende:
http://www.slightlywarped(...)ies/onemanstrash.htm Dit lijkt me keimoeilijk om te maken.
Is lekker hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:37 schreef Bamba het volgende:
[..]
Wat een gekke combinatie. Maar vooruit, omdat jij het bent
Eliesquote:
Maar wel errug leukquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:35 schreef Harajuku. het volgende:
http://www.slightlywarped(...)ies/onemanstrash.htm Dit lijkt me keimoeilijk om te maken.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:56 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga naar mn nest om daar nog even met mijn sega te spelen.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:10 schreef ElisaB het volgende:
Je weet dat je tot de ouwetjes behoort als...
Staat ElisaB bij het cafetaria te gapen, gebeurt er het volgende:
ElisaB:
Jongen: Ben je moe?
ElisaB: Uh, ja... sorry
Jongen: Geeft niet! Hoe komt het?
ElisaB: Te hard gewerkt, veel te weinig geslapen...
Jongen: Oei, dat moet je niet doen hoor!
ElisaB: Ik weet het, maar het is soms nou eenmaal zo...
Jongen: Maar het is niet gezond hoor; je moet goed slapen
ElisaB: Ik weet het; je hebt gelijk!
Jongen: Als je jong bent kan je dat nog doen...
ElisaB:....
Jongen: * slik *
ElisaB:
Jongen: eet smakelijk
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:12 schreef Harajuku. het volgende:
![]()
Arme Elies
Iemand zei vanmiddag tegen mij "Je man bla bla" Wtf mijn manWelke 21-jarige trouwt er tegenwoordig nog
Ik was net 2 maandjes 24 en dat vond ik al jong iddquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
![]()
Arme Elies
Iemand zei vanmiddag tegen mij "Je man bla bla" Wtf mijn manWelke 21-jarige trouwt er tegenwoordig nog
Drieling dan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik was net 2 maandjes 24 en dat vond ik al jong idd![]()
En arme Elies![]()
![]()
Je kunt nog zat door voor 30 heur...dan zijn we gewoon tweelingzusjes
Whut?quote:
We zijn vermoedelijk van een vierling, want Hara en ik hebben allebei voor tweequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Niet eerlijk dan, jullie hebben alle tiet opgemaakt
Ik compenseer voor -2quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We zijn vermoedelijk van een vierling, want Hara en ik hebben allebei voor twee
Daar zijn die dingen toch niet voor?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:18 schreef nokwanda het volgende:
Ik ga ook lekker naar bed en laat mijn eigeste Tarzan lekker op mijn rug kriebelen![]()
Trustenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:20 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb zo'n zin omn te nachtbraken, maar ik ben kuis verrot. Ik ga dus afhaken en zie u allen morgen weer
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We zijn vermoedelijk van een vierling, want Hara en ik hebben allebei voor twee
Je boft; bij mezelf vind ik ze onhandig. Maar als een ander ze heeft, is het toch wel errug lekkerquote:
quote:
Nope, Paracetamol helpt niet. En ibu mag ik niet vanwege de infectie. En de zalf werkt ook nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 04:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Da's echt goed klote, hopen dat je nog wat slaap kunt pakken. Conventionele pijnstiller helpen niet?
Ik gaat zo ook maar eens mijn bedje opzoeken
Doe eens niet.quote:
Sterkte er dan maar mee.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 04:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope, Paracetamol helpt niet. En ibu mag ik niet vanwege de infectie. En de zalf werkt ook niet
Ja hallo, je kan me niet zomaar ff in de steek latenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 04:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Doe eens niet.![]()
[..]
Sterkte er dan maar mee.
En nu ga ik echt.
Ja maar, als ik niet ga slapen rijd ik morgennacht met een busje vol lieve mensen een vaart in!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 04:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja hallo, je kan me niet zomaar ff in de steek laten![]()
trusten!
Morgen nachtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 04:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja maar, als ik niet ga slapen rijd ik morgennacht met een busje vol lieve mensen een vaart in!
Dan nog. Ik wil ook nog een beetje daglicht zien morgen. En ik begin nu serieus in te kakken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 04:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Morgen nachtje kan de hele middag en ochtend nog bijslapen
Nou ga dan maar slapenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 04:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan nog. Ik wil ook nog een beetje daglicht zien morgen. En ik begin nu serieus in te kakken.
quote:
Succes ermee.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 04:34 schreef Qwea het volgende:
ik ga ook nog maar ff liggen. Over 2.5u moet MM eruit.
Tot straks![]()
Ik heb geen idee waar het precies aan ligt, zat geen briefje bij en echt piekeren doe ik op het moment ook niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 05:21 schreef Qwea het volgende:
gezellig, jij ook al niet
Waarom niet if I may ask? Druk in je hoofd met dingen?
Ik heb overigens de HAP gebeldof de arts hem leeg kon halen aangezien er ook pus (althans dat denk ik) uitkomt. Die kon nu niks doen. Ik moet om 8u de spoedlijn van de HA bellen
Ik zou hem uit doen. En je op je ademhaling concentreren en verder nergens aan denken. Werkt normaal hier altijdquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 05:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar het precies aan ligt, zat geen briefje bij en echt piekeren doe ik op het moment ook niet.
Druk was het op het werk ook niet. Als dat het geval geweest zou zijn had ik echt ff een uurtje of 2 nodig om tot rust te komen, na een drukke zaterdagnacht ofzo heb ik dat nog wel eens.
Ik ga nu in ieder geval de telefoon wegleggen, dat zal allicht ook wel wat helpen.
Welke?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:38 schreef Qwea het volgende:
Ligt iedereen nog te pitten ofzo
Ik heb de afwas al bijna klah
half 11 HAtrouwens.
Nou, toch maar labots. Nadat ik gescholden hebquote:
Hmm dat zegt me helemaal niets eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, toch maar labots. Nadat ik gescholden hebik weet wel dat dat iig niet mijn huisarts gaat worden
Ik had captijn bij de HAP. Geen idee waar die vandaan komt, maar wat een toffe kerel
Ik heb echt vet brutaal gedaan tegen die assistentequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:49 schreef senesta het volgende:
[..]
Hmm dat zegt me helemaal niets eigenlijk.
Ja, mooi he? Ws dus een abces want (VIES)quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:42 schreef oh-oh het volgende:
Mogge!
Niet bijgelezen, maar jeetje Q wat een gedoe met je gedoe zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:09 schreef oh-oh het volgende:
Ieuw!
Oh ik had vanochtend zo een fijne droom over Frits, het was wel echt een beetje bizar want het leek echt net of ie echt op bezoek was heel ff
Wat mooiquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:09 schreef oh-oh het volgende:
Ieuw!
Oh ik had vanochtend zo een fijne droom over Frits, het was wel echt een beetje bizar want het leek echt net of ie echt op bezoek was heel ff
aah wat fijnquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:19 schreef oh-oh het volgende:
Twas echt een hele gekke korte droom, vanmorgen, meteen voor het opstaan zeg maar.
Ik droomde dat ik achter in de auto zat naast het kindje van vrienden , en zij gilde ineens echt keihard TITS ( zo noemde zij hem ) en toen zat ie bij haar op schoot. En wij allemaal blij, en met hem knuffelen, het was echt heel echt echt. En Frits deed ook echt heel verveeld zich laten knuffelen, met een stiekem blij staartje, zoals ie dat altijd deed. En toen werd ik wakker en was ik echt helemaal blij dr van
quote:
Dat klinkt niet debiel hoor. Lijkt mij juist echt fijn om zo'n droom te hebben. Zeker als je er blij van wordt. Beter dan dromen dat je geïnjecteerd wordtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja , het voelde echt alsof ie ff op bezoek was, hoe debiel dat ook klinkt
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, mooi he? Ws dus een abces want (VIES)MoggeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb niet gekeken want ik zit op mijn werk en ik geloof zo wel dat het vies is. Ik vind het wel zielug voor je, pijn en niet kunnen slapen enzo.
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
Ik hoop dat die dokter hem open jast . Of liever nog, hem leeg zuigt. (hihi ik zei zuigt)quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:29 schreef Maes het volgende:
[..]
Mogge![]()
Ik heb niet gekeken want ik zit op mijn werk en ik geloof zo wel dat het vies is. Ik vind het wel zielug voor je, pijn en niet kunnen slapen enzo.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:19 schreef oh-oh het volgende:
Twas echt een hele gekke korte droom, vanmorgen, meteen voor het opstaan zeg maar.
Ik droomde dat ik achter in de auto zat naast het kindje van vrienden , en zij gilde ineens echt keihard TITS ( zo noemde zij hem ) en toen zat ie bij haar op schoot. En wij allemaal blij, en met hem knuffelen, het was echt heel echt echt. En Frits deed ook echt heel verveeld zich laten knuffelen, met een stiekem blij staartje, zoals ie dat altijd deed. En toen werd ik wakker en was ik echt helemaal blij dr van
Och wat fijn. Echt even dag zeggen, heerlijk om zo je dag te beginnenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:19 schreef oh-oh het volgende:
Iets leuks halen is een goed planquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:29 schreef Qwea het volgende:
Zeg trouwens he.. vriendin gaat zo mee want ik mag zelf niet rijden. En die is ook al meegeweest naar de SEH.. zal ik wat leuks voor dr halen als dank?
Ze hebben hier laatst ook chinees gegeten, maar dat telt natuurlijk niet. Weet alleen niet zo goed wat. Is douchegel ofzo niet afgezaagd?
Ja? Is da nie stom?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Iets leuks halen is een goed planen dan is in feite alles goed joh.
Ne of anders een plantje ofzo.quote:
Goed planquote:
Das geeneens een slecht ideequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:46 schreef oh-oh het volgende:
Een vleesetend plantje Qwea![]()
En heel veel succes
Klop jezelf niet teveel op de borst ja!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit vol goede ideeën, als je dat nu nog niet weet
die zegswijzen ken ik wel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:46 schreef ferrari_rood het volgende:
@Q succes straks
@oh-oh wat een fijne droom voor je
De auto is al ingepakt we zijn nu aan het wachten op de controle.
Onze vakantie was toch erg leuk. Ik ben opgevoed dat ik mij absoluut niet mag aanstellen dus dat heb ik dan ook maar niet gedaan. 1dag bedje is meer dan genoeg om 16:00 had ik het daar dan wel gezien.
@iedereen die weleens een gezegde/spreekwoord/uitdrukking gebruikt wie kent deze 2? Echte spreekwoorden zijn het niet maar goed
-doen of iemand metaats is/een melaatse is
-een lamme vlerk hebben
Vriendlief wist absoluut niet wat ik bedoelde.
Je weet dat ik t met liefde voor je doe hèquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Klop jezelf niet teveel op de borst ja!
Als alles oke gaat en ik straks geholpen ben ga ik wat posten
Is dat van gister?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:35 schreef MrSubtle het volgende:
017. 149 Loveless85
024. 134 Harajuku.
024. 134 MrSubtle
024. 134 Qwea
032. 109 draculettetje
045. 096 muisje-eliza
047. 094 Greys
068. 080 oh-oh
082. 069 Ingetje79
Gelukkig maar, da's iig een zorg minderquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:55 schreef Morretje het volgende:Halloooooooooooooo
Ik kon er gisteren niet bijkruipen, internet deed stom. Hadden een storing..
Maar ik kan jullie wel vertellen dat alles weer redelijk normaal is tussen zussie en mij.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:55 schreef Barbaaf het volgende:
Arme Q., wat een rotnacht moet je gehad hebben. Wat ik van abcessen weet () is dat als ze spontaan open gaan je het ergste achter de rug hebt. Of dat ook voor inwendige abcessen geldt weet ik niet maar het lijkt me dat nu wel wat van de druk eraf is. Succes bij de dokter!
Nok, laat je die arme jongen wel een beetje in z'n eigenwaarde? Hij klinkt nog fris en ambitieus, niet afgestompt door het systeem. Zoiets moet je koesteren
Oh-oh, wat een leuke droomen wat een toeval, zo vlak voor Samhain ( Halloween )
Dat vind ik echt superfijn voor je!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:55 schreef Morretje het volgende:
Halloooooooooooooo
Ik kon er gisteren niet bijkruipen, internet deed stom. Hadden een storing..
Maar ik kan jullie wel vertellen dat alles weer redelijk normaal is tussen zussie en mij.
Het gaat ongeveer hetzelfde als begin van de week.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Bb, hoe gaat het met je schoonbird?
Nog steeds kleine stapjes voor uit?
Wat had ze eigenlijk precies...was ze al lang ziek of zijn de klachten acuut gekomen?
Zou maarzo kunnen. Lijkt me een rotplek om een abces te verwijderen en aangezien ze zei dat er al pus uit kwam moet het toch echt enorm goed schoongemaakt worden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Q nog niet terug?
Of zou ze doorgestuurd zijn naar de chirurg?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Q is nu dus bij de HA?
Ben heel benieuwd wat ze nu gaan doen.![]()
Mogguh trouwens....ik kreeg Loetjes pil er net niet in.
Alleen de pijnstiller heeft ie binnen en mijn nagelriem is kapot gekrabt...zeer pijnlijk![]()
Als ie straks ligt te pitten doe ik poging 2...met een sok ver m'n hand.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:55 schreef Barbaaf het volgende:
Arme Q., wat een rotnacht moet je gehad hebben. Wat ik van abcessen weet () is dat als ze spontaan open gaan je het ergste achter de rug hebt. Of dat ook voor inwendige abcessen geldt weet ik niet maar het lijkt me dat nu wel wat van de druk eraf is. Succes bij de dokter!
Nok, laat je die arme jongen wel een beetje in z'n eigenwaarde? Hij klinkt nog fris en ambitieus, niet afgestompt door het systeem. Zoiets moet je koesteren
Oh-oh, wat een leuke droomen wat een toeval, zo vlak voor Samhain ( Halloween )
Ik had haar gisteren na haar werk gebeld, nam ze niet op. Belde ze terug, had ze me net een mail gestuurd, die moest ik eerst maar ff lezen. Daar stond een heel verhaal in, vanuit haarzelf geschreven, met hoe zij de scheiding van mijn ouders en alles er omheen ervaren heeft.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:11 schreef nieslief het volgende:
Oh Bigbird da´s echt naar. Sterkte.
Mor fijn dat het weer geod is met je zussie. Wil je vertellen??
Q. Je bent al bij de HAP dus succes heeft weinig zin meer maar toch.
Oh-oh wat fijn een droom waar je blij wakker van wordt.
Ik zou het zo voor je doen, na een gesprek met jou en zusje.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:29 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik had haar gisteren na haar werk gebeld, nam ze niet op. Belde ze terug, had ze me net een mail gestuurd, die moest ik eerst maar ff lezen. Daar stond een heel verhaal in, vanuit haarzelf geschreven, met hoe zij de scheiding van mijn ouders en alles er omheen ervaren heeft.
Voor mij op zich niets nieuws eig, maar goed. Het einde van het verhaal was echter wel, dat ze nog een keer vroeg om mijn keuze te heroverwegen het niet te willen vertellen aan mijn vader.
Toen dacht ik: 'Jij denkt dat ik jouw redenen niet snap, maar jij snapt juist de mijne niet.' En ook, dat het dus duidelijk geen zin had om die nog een keer te noemen, want ze hoort ze blijkbaar niet.
Toen heb ik haar gebeld, en gezegd dat ik het gelezen had, dat er niet veel nieuws in stond, maar dat volgens mij de enige, rustige manier gaat zijn, dat iemand anders het verteld. Daar had ze nog niet over nagedacht..
Wie dat dan moet worden weten we nog niet, maar ik denk dat dit de veiligste ook is, anders gaat er echt iets kapot. Dus.
Cars doet het altijd goed bij die leeftijdquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Goed gedaan Mor![]()
Pfff, ik moet vanmiddag op verjaardag van het zoontje van m'n beste vriendin.
Hij is afgelopen weekend 4 geworden.
Ik ben zoooo slecht in kindercadeautjes uitzoeken![]()
Tips?
autotjes, trein van de ikea, die houten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Goed gedaan Mor![]()
Pfff, ik moet vanmiddag op verjaardag van het zoontje van m'n beste vriendin.
Hij is afgelopen weekend 4 geworden.
Ik ben zoooo slecht in kindercadeautjes uitzoeken![]()
Tips?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:57 schreef oh-oh het volgende:
Weer zonder bijlezen
We gaan in de pauze ff met Snackpoint naar de dierenambu, die kijken m dan ff na en dan beslissen we hoe en wat, we hebben al een mooi hok op t oog voor als ie op mijn balkon mag wonen als zijn vleugel kansloos is
Mij willen ze wel helpen, maar dan eerder van de wal in de sloot door bijvoorbeeld foute gegevens te zetten in mijn profielquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:58 schreef Maes het volgende:
UWV ging mij niet helpen een aantal jaren geleden. Ik kon dat best zelf, vonden zij. Nu hadden ze gelukkig gelijk en had ik binnen 4 maanden een baan maar ik vond de reactie niet zo klantvriendelijk
Maar als ze hem goed kunnen oplappen en hij weer kan leren vliegen en vrij kan zijn zou dat wel beter zijn. Ik hoop het. En anders jouw balkon en alle liefdequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:57 schreef oh-oh het volgende:
Weer zonder bijlezen
We gaan in de pauze ff met Snackpoint naar de dierenambu, die kijken m dan ff na en dan beslissen we hoe en wat, we hebben al een mooi hok op t oog voor als ie op mijn balkon mag wonen als zijn vleugel kansloos is
Ja daarom gaan we meteen ff kijken hoe en wat natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar als ze hem goed kunnen oplappen en hij weer kan leren vliegen en vrij kan zijn zou dat wel beter zijn. Ik hoop het. En anders jouw balkon en alle liefde
Er is al een foto maar ik heb geen tijd om m up te loaden, komt allemaal goed hoor!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:14 schreef Nonneke het volgende:
Is er al een foto van Snackpoint ?![]()
Heb al helemaal zin in 5dec shoppenHeeft iemand wel eens zo'n Sint met een kudde Pietjes ingehuurd ?
Buren van me die konden een jaar later bij een verbouwing van de schuur nog pepernoten eten!!!!!!!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:14 schreef Nonneke het volgende:
Is er al een foto van Snackpoint ?![]()
Heb al helemaal zin in 5dec shoppenHeeft iemand wel eens zo'n Sint met een kudde Pietjes ingehuurd ?
Belastingdienst: leuker kunnen we het niet maken maar wel moeilijker!!!!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:58 schreef nokwanda het volgende:
Zo... productief hier. Ik kreeg telkens heel hoge belastingaanslagen waravanik me afvroeg hoe dat kwam. Blijkt dat ze mij al jaren aanslaan als alleenstaand en niet als alleenstaand moeder, terwijl ik dat wel heb aangegeven op aangiftes. Nu moest ik die aangiftes opnieuw doen, maar daar kwam ik gister pas achter. Dat heb ik nu dus gedaan en misschien dat ik nu ook wat terug ga krijgen van alle voorgaande jaren. Ik betaalde me suf terwijl mijn salaris nou niet was om over naar huis te schrijven. Gek was dat het bij de dienst toeslagen wel goed berekend was.
En nu verder met twee sollicitatiebrieven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |