Cars doet het altijd goed bij die leeftijdquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Goed gedaan Mor![]()
Pfff, ik moet vanmiddag op verjaardag van het zoontje van m'n beste vriendin.
Hij is afgelopen weekend 4 geworden.
Ik ben zoooo slecht in kindercadeautjes uitzoeken![]()
Tips?
autotjes, trein van de ikea, die houten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Goed gedaan Mor![]()
Pfff, ik moet vanmiddag op verjaardag van het zoontje van m'n beste vriendin.
Hij is afgelopen weekend 4 geworden.
Ik ben zoooo slecht in kindercadeautjes uitzoeken![]()
Tips?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:57 schreef oh-oh het volgende:
Weer zonder bijlezen
We gaan in de pauze ff met Snackpoint naar de dierenambu, die kijken m dan ff na en dan beslissen we hoe en wat, we hebben al een mooi hok op t oog voor als ie op mijn balkon mag wonen als zijn vleugel kansloos is
Mij willen ze wel helpen, maar dan eerder van de wal in de sloot door bijvoorbeeld foute gegevens te zetten in mijn profielquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:58 schreef Maes het volgende:
UWV ging mij niet helpen een aantal jaren geleden. Ik kon dat best zelf, vonden zij. Nu hadden ze gelukkig gelijk en had ik binnen 4 maanden een baan maar ik vond de reactie niet zo klantvriendelijk
Maar als ze hem goed kunnen oplappen en hij weer kan leren vliegen en vrij kan zijn zou dat wel beter zijn. Ik hoop het. En anders jouw balkon en alle liefdequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:57 schreef oh-oh het volgende:
Weer zonder bijlezen
We gaan in de pauze ff met Snackpoint naar de dierenambu, die kijken m dan ff na en dan beslissen we hoe en wat, we hebben al een mooi hok op t oog voor als ie op mijn balkon mag wonen als zijn vleugel kansloos is
Ja daarom gaan we meteen ff kijken hoe en wat natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar als ze hem goed kunnen oplappen en hij weer kan leren vliegen en vrij kan zijn zou dat wel beter zijn. Ik hoop het. En anders jouw balkon en alle liefde
Er is al een foto maar ik heb geen tijd om m up te loaden, komt allemaal goed hoor!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:14 schreef Nonneke het volgende:
Is er al een foto van Snackpoint ?![]()
Heb al helemaal zin in 5dec shoppenHeeft iemand wel eens zo'n Sint met een kudde Pietjes ingehuurd ?
Buren van me die konden een jaar later bij een verbouwing van de schuur nog pepernoten eten!!!!!!!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:14 schreef Nonneke het volgende:
Is er al een foto van Snackpoint ?![]()
Heb al helemaal zin in 5dec shoppenHeeft iemand wel eens zo'n Sint met een kudde Pietjes ingehuurd ?
Belastingdienst: leuker kunnen we het niet maken maar wel moeilijker!!!!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:58 schreef nokwanda het volgende:
Zo... productief hier. Ik kreeg telkens heel hoge belastingaanslagen waravanik me afvroeg hoe dat kwam. Blijkt dat ze mij al jaren aanslaan als alleenstaand en niet als alleenstaand moeder, terwijl ik dat wel heb aangegeven op aangiftes. Nu moest ik die aangiftes opnieuw doen, maar daar kwam ik gister pas achter. Dat heb ik nu dus gedaan en misschien dat ik nu ook wat terug ga krijgen van alle voorgaande jaren. Ik betaalde me suf terwijl mijn salaris nou niet was om over naar huis te schrijven. Gek was dat het bij de dienst toeslagen wel goed berekend was.
En nu verder met twee sollicitatiebrieven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |