aah wat fijnquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:19 schreef oh-oh het volgende:
Twas echt een hele gekke korte droom, vanmorgen, meteen voor het opstaan zeg maar.
Ik droomde dat ik achter in de auto zat naast het kindje van vrienden , en zij gilde ineens echt keihard TITS ( zo noemde zij hem ) en toen zat ie bij haar op schoot. En wij allemaal blij, en met hem knuffelen, het was echt heel echt echt. En Frits deed ook echt heel verveeld zich laten knuffelen, met een stiekem blij staartje, zoals ie dat altijd deed. En toen werd ik wakker en was ik echt helemaal blij dr van
quote:
Dat klinkt niet debiel hoor. Lijkt mij juist echt fijn om zo'n droom te hebben. Zeker als je er blij van wordt. Beter dan dromen dat je geïnjecteerd wordtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja , het voelde echt alsof ie ff op bezoek was, hoe debiel dat ook klinkt
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, mooi he? Ws dus een abces want (VIES)MoggeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb niet gekeken want ik zit op mijn werk en ik geloof zo wel dat het vies is. Ik vind het wel zielug voor je, pijn en niet kunnen slapen enzo.
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
Ik hoop dat die dokter hem open jast . Of liever nog, hem leeg zuigt. (hihi ik zei zuigt)quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:29 schreef Maes het volgende:
[..]
Mogge![]()
Ik heb niet gekeken want ik zit op mijn werk en ik geloof zo wel dat het vies is. Ik vind het wel zielug voor je, pijn en niet kunnen slapen enzo.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:19 schreef oh-oh het volgende:
Twas echt een hele gekke korte droom, vanmorgen, meteen voor het opstaan zeg maar.
Ik droomde dat ik achter in de auto zat naast het kindje van vrienden , en zij gilde ineens echt keihard TITS ( zo noemde zij hem ) en toen zat ie bij haar op schoot. En wij allemaal blij, en met hem knuffelen, het was echt heel echt echt. En Frits deed ook echt heel verveeld zich laten knuffelen, met een stiekem blij staartje, zoals ie dat altijd deed. En toen werd ik wakker en was ik echt helemaal blij dr van
Och wat fijn. Echt even dag zeggen, heerlijk om zo je dag te beginnenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:19 schreef oh-oh het volgende:
Iets leuks halen is een goed planquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:29 schreef Qwea het volgende:
Zeg trouwens he.. vriendin gaat zo mee want ik mag zelf niet rijden. En die is ook al meegeweest naar de SEH.. zal ik wat leuks voor dr halen als dank?
Ze hebben hier laatst ook chinees gegeten, maar dat telt natuurlijk niet. Weet alleen niet zo goed wat. Is douchegel ofzo niet afgezaagd?
Ja? Is da nie stom?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Iets leuks halen is een goed planen dan is in feite alles goed joh.
Ne of anders een plantje ofzo.quote:
Goed planquote:
Das geeneens een slecht ideequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:46 schreef oh-oh het volgende:
Een vleesetend plantje Qwea![]()
En heel veel succes
Klop jezelf niet teveel op de borst ja!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit vol goede ideeën, als je dat nu nog niet weet
die zegswijzen ken ik wel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:46 schreef ferrari_rood het volgende:
@Q succes straks
@oh-oh wat een fijne droom voor je
De auto is al ingepakt we zijn nu aan het wachten op de controle.
Onze vakantie was toch erg leuk. Ik ben opgevoed dat ik mij absoluut niet mag aanstellen dus dat heb ik dan ook maar niet gedaan. 1dag bedje is meer dan genoeg om 16:00 had ik het daar dan wel gezien.
@iedereen die weleens een gezegde/spreekwoord/uitdrukking gebruikt wie kent deze 2? Echte spreekwoorden zijn het niet maar goed
-doen of iemand metaats is/een melaatse is
-een lamme vlerk hebben
Vriendlief wist absoluut niet wat ik bedoelde.
Je weet dat ik t met liefde voor je doe hèquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Klop jezelf niet teveel op de borst ja!
Als alles oke gaat en ik straks geholpen ben ga ik wat posten
Is dat van gister?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:35 schreef MrSubtle het volgende:
017. 149 Loveless85
024. 134 Harajuku.
024. 134 MrSubtle
024. 134 Qwea
032. 109 draculettetje
045. 096 muisje-eliza
047. 094 Greys
068. 080 oh-oh
082. 069 Ingetje79
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |