Ja maar, als ik niet ga slapen rijd ik morgennacht met een busje vol lieve mensen een vaart in!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 04:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja hallo, je kan me niet zomaar ff in de steek laten![]()
trusten!
Morgen nachtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 04:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja maar, als ik niet ga slapen rijd ik morgennacht met een busje vol lieve mensen een vaart in!
Dan nog. Ik wil ook nog een beetje daglicht zien morgen. En ik begin nu serieus in te kakken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 04:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Morgen nachtje kan de hele middag en ochtend nog bijslapen
Nou ga dan maar slapenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 04:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan nog. Ik wil ook nog een beetje daglicht zien morgen. En ik begin nu serieus in te kakken.
quote:
Succes ermee.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 04:34 schreef Qwea het volgende:
ik ga ook nog maar ff liggen. Over 2.5u moet MM eruit.
Tot straks![]()
Ik heb geen idee waar het precies aan ligt, zat geen briefje bij en echt piekeren doe ik op het moment ook niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 05:21 schreef Qwea het volgende:
gezellig, jij ook al niet
Waarom niet if I may ask? Druk in je hoofd met dingen?
Ik heb overigens de HAP gebeldof de arts hem leeg kon halen aangezien er ook pus (althans dat denk ik) uitkomt. Die kon nu niks doen. Ik moet om 8u de spoedlijn van de HA bellen
Ik zou hem uit doen. En je op je ademhaling concentreren en verder nergens aan denken. Werkt normaal hier altijdquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 05:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar het precies aan ligt, zat geen briefje bij en echt piekeren doe ik op het moment ook niet.
Druk was het op het werk ook niet. Als dat het geval geweest zou zijn had ik echt ff een uurtje of 2 nodig om tot rust te komen, na een drukke zaterdagnacht ofzo heb ik dat nog wel eens.
Ik ga nu in ieder geval de telefoon wegleggen, dat zal allicht ook wel wat helpen.
Welke?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:38 schreef Qwea het volgende:
Ligt iedereen nog te pitten ofzo
Ik heb de afwas al bijna klah
half 11 HAtrouwens.
Nou, toch maar labots. Nadat ik gescholden hebquote:
Hmm dat zegt me helemaal niets eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, toch maar labots. Nadat ik gescholden hebik weet wel dat dat iig niet mijn huisarts gaat worden
Ik had captijn bij de HAP. Geen idee waar die vandaan komt, maar wat een toffe kerel
Ik heb echt vet brutaal gedaan tegen die assistentequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:49 schreef senesta het volgende:
[..]
Hmm dat zegt me helemaal niets eigenlijk.
Ja, mooi he? Ws dus een abces want (VIES)quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:42 schreef oh-oh het volgende:
Mogge!
Niet bijgelezen, maar jeetje Q wat een gedoe met je gedoe zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:09 schreef oh-oh het volgende:
Ieuw!
Oh ik had vanochtend zo een fijne droom over Frits, het was wel echt een beetje bizar want het leek echt net of ie echt op bezoek was heel ff
Wat mooiquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:09 schreef oh-oh het volgende:
Ieuw!
Oh ik had vanochtend zo een fijne droom over Frits, het was wel echt een beetje bizar want het leek echt net of ie echt op bezoek was heel ff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |