abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:58:28 #91
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74214977
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 09:46 schreef oh-oh het volgende:
Een vleesetend plantje Qwea
En heel veel succes
Das geeneens een slecht idee

Das best wel een leuk idee
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:04:28 #92
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_74215127
Ik zit vol goede ideeën, als je dat nu nog niet weet
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:06:40 #93
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74215177
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 10:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit vol goede ideeën, als je dat nu nog niet weet
Klop jezelf niet teveel op de borst ja!

Als alles oke gaat en ik straks geholpen ben ga ik wat posten
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_74215273
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 09:46 schreef ferrari_rood het volgende:
@Q succes straks
@oh-oh wat een fijne droom voor je

De auto is al ingepakt we zijn nu aan het wachten op de controle.
Onze vakantie was toch erg leuk. Ik ben opgevoed dat ik mij absoluut niet mag aanstellen dus dat heb ik dan ook maar niet gedaan. 1dag bedje is meer dan genoeg om 16:00 had ik het daar dan wel gezien.

@iedereen die weleens een gezegde/spreekwoord/uitdrukking gebruikt wie kent deze 2? Echte spreekwoorden zijn het niet maar goed
-doen of iemand metaats is/een melaatse is
-een lamme vlerk hebben

Vriendlief wist absoluut niet wat ik bedoelde.
die zegswijzen ken ik wel.
a) iemand duidelijk uit de weg gaan/negeren op een negatieve en opvallende manier
b) een zere arm hebben
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:12:46 #95
176471 oh-oh
pi_74215331
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 10:06 schreef Qwea het volgende:

[..]

Klop jezelf niet teveel op de borst ja!

Als alles oke gaat en ik straks geholpen ben ga ik wat posten
Je weet dat ik t met liefde voor je doe hè
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:33:32 #96
163650 Greys
pi_74215908

Tevens TVP
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:35:57 #97
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_74215981
017. 149 Loveless85

024. 134 Harajuku.
024. 134 MrSubtle
024. 134 Qwea

032. 109 draculettetje
045. 096 muisje-eliza
047. 094 Greys
068. 080 oh-oh
082. 069 Ingetje79
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:36:48 #98
163650 Greys
pi_74215999
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 10:35 schreef MrSubtle het volgende:
017. 149 Loveless85

024. 134 Harajuku.
024. 134 MrSubtle
024. 134 Qwea

032. 109 draculettetje
045. 096 muisje-eliza
047. 094 Greys
068. 080 oh-oh
082. 069 Ingetje79
Is dat van gister?
En ik had de hele dag vrij! Ik ben trots op mezelf!

En wat staan jij en die twee bitches van je knus bij elkaar!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:39:49 #99
176471 oh-oh
pi_74216101
Oh ik was ze net aan t opzoeken.
Ik snap niet waar ik die 80 posts nog vandaan getoverd heb, ik was dr overdag niet zo veel als normaal en 's avonds amper
Anyhow, vandaag ga ik dr helemaal amper zijn
( Groucho Marx )
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:42:39 #100
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_74216205
Q is nu dus bij de HA?
Ben heel benieuwd wat ze nu gaan doen.

Mogguh trouwens....ik kreeg Loetjes pil er net niet in.
Alleen de pijnstiller heeft ie binnen en mijn nagelriem is kapot gekrabt...zeer pijnlijk
Als ie straks ligt te pitten doe ik poging 2...met een sok ver m'n hand.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_74216239
Ik probeer al dagen een afspraak te maken met mijn consulent van het uwv. Mijn inschrijving moet worden verlengd en ik wil de mogelijkheden overleggen om een ervaringscertificaat te krijgen, aangezien ik wel veel werkervaring heb, maar geen gerichte diploma's.
Eerst 3x gebeld voor ik hem te pakken kreeg in de afgelopen week. Toen bleek zijn systeem eruit te liggen zou hij mij terugbellen binnen een dag. Dat gebeurde niet. Daarna belde ik nog maar een keer en kreeg een collega aan de telefoon die zei: tsja, het systeem wordt vaak als smoes gebruikt als iemand iets vergeten is, maar ik zal de boodschap achter laten. Vervolgens loop ik naar de supermarkt hierachter en wie kom ik tegen? Ja hoorrrrr, mijn contactpersoon. Dus hij kijkt verrast en we maken een babbeltje. Het EVC kende hij niet terwijl dat toch echt een door het uwv zelf gepland iets is

Uiteindelijk belde hij om te vertellen dat hij mijn inschrijving al heeft verlengd, maar dat hij, door het niet werkende systeem pas vandaag kon bellen voor een afspraak. Net belde hij dus. Afspraak gemaakt. Vraagt hij hoe mijn dag begonnen is. Ik zeg vrolijk dat die goed is begonnen en vraag naar de zijne. Vertelt ie met horten en stoten dat het nogal ruig was, want opstootje op de werkvloer

Ik moet zoooo om hem lachen. Hij is piepjong en chaotisch en wil alles volgens de regeltjes doen. Hij heeft bepaalde regeltjes moeten leren op zijn opleiding over hoe hij dingen moet zeggen, maar weet nog helemaal niet hoe de wetgeving werkt en wat er allemaal nog meer kan en waar die constructies dan liggen.

Bovendien vergat hij de eerste afspraak. Ik zat te wachten en zag hem 2x voorbij lopen met koffie. Ik wist niet wie mijn consulent zou worden, maar ik zag hem en had gelijk het gevoel dat hij dat was. Na 3 kwartier gewacht te hebben ben ik er toch maar eens heen gelopen en hij was het echt gewoon vergeten.
Dus het begon al awkward.
Ik denk steeds: arme arme jongen dat je mij nou net treft. Hij bloost onder zijn choco-caramelhuidje en hij wordt helemaal verlegen om niets. En dan zit ik hem aan te kijken en te informeren over bepaalde mogelijkheden en laat af en toe merken dat ik hem best achter wat behang wil plakken. Maar toch vind ik hem lief
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:47:58 #102
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_74216389
Nok, arm joch

Volgende keer dit meenemen voor hem

pi_74216577
Haha wat een verhaal Schattig
O+ 11-06-2009 O+
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:55:28 #104
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_74216676
Bb, hoe gaat het met je schoonbird?
Nog steeds kleine stapjes voor uit?
Wat had ze eigenlijk precies...was ze al lang ziek of zijn de klachten acuut gekomen?
pi_74216680
Halloooooooooooooo

Ik kon er gisteren niet bijkruipen, internet deed stom. Hadden een storing..

Maar ik kan jullie wel vertellen dat alles weer redelijk normaal is tussen zussie en mij.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  † In Memoriam † vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:55:52 #106
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_74216692
Arme Q., wat een rotnacht moet je gehad hebben. Wat ik van abcessen weet ( ) is dat als ze spontaan open gaan je het ergste achter de rug hebt. Of dat ook voor inwendige abcessen geldt weet ik niet maar het lijkt me dat nu wel wat van de druk eraf is. Succes bij de dokter!

Nok, laat je die arme jongen wel een beetje in z'n eigenwaarde? Hij klinkt nog fris en ambitieus, niet afgestompt door het systeem. Zoiets moet je koesteren

Oh-oh, wat een leuke droom en wat een toeval, zo vlak voor Samhain ( Halloween )
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:56:04 #107
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_74216699
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 10:55 schreef Morretje het volgende:
Halloooooooooooooo

Maar ik kan jullie wel vertellen dat alles weer redelijk normaal is tussen zussie en mij.
Gelukkig maar, da's iig een zorg minder
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:57:31 #108
176471 oh-oh
pi_74216755
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 10:55 schreef Barbaaf het volgende:
Arme Q., wat een rotnacht moet je gehad hebben. Wat ik van abcessen weet ( ) is dat als ze spontaan open gaan je het ergste achter de rug hebt. Of dat ook voor inwendige abcessen geldt weet ik niet maar het lijkt me dat nu wel wat van de druk eraf is. Succes bij de dokter!

Nok, laat je die arme jongen wel een beetje in z'n eigenwaarde? Hij klinkt nog fris en ambitieus, niet afgestompt door het systeem. Zoiets moet je koesteren

Oh-oh, wat een leuke droom en wat een toeval, zo vlak voor Samhain ( Halloween )
Frits en ik doen niet aan Halloween hoor , dus das echt toeval ja !
Nok wat een verhaal
En Mor wat fijn dat t weer ok is
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:00:36 #109
163650 Greys
pi_74216876
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 10:55 schreef Morretje het volgende:
Halloooooooooooooo

Dat vind ik echt superfijn voor je!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_74216935
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 10:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Bb, hoe gaat het met je schoonbird?
Nog steeds kleine stapjes voor uit?
Wat had ze eigenlijk precies...was ze al lang ziek of zijn de klachten acuut gekomen?
Het gaat ongeveer hetzelfde als begin van de week.

Schoonmams heeft een zeldzame vorm van iets wat zoveel op kanker lijkt, dat we het maar kanker noemen. Ze heeft dit bij dr lever en er zit best veel aan tumoren. Aangezien chemo en bestralingen anders gaan dan bij de "normale" kanker was dat niet makkelijk als oplossing. Ze hebben enkele weken geleden een embolisatie uitgevoerd bij de slagader van de lever (oftewel gezorgd dat die slagader de lever niet meer kan bereiken). Dit omdat deze de tumoren voedde in plaats van nuttig was voor de lever. Die operatie was goed geslaagd, maar in de week erna kreeg ze ergens een ontsteking in dr lichaam. Die heeft gezorgd voor een sceptische shock, waardoor alle organen uitvielen en dr bloeddruk wegzakte. Daardoor is ze op de IC beland. Momenteel is door alles ze nog steeds grotendeels verlamd (zo goed als alles behalve dr handen voeten en hoofd) en krijgt ze nog hulp bij beademen. Verder heeft ze al een beperkt functionerende lever en is ze regelmatig verward door de week in slaap gelegen te hebben en door het vele liggen. Dat was het wel zo'n beetje denk ik. Ze mag misschien over 4 weken weer naar de afdeling, maar dan moet ze nog weer leren lopen, bewegen, goed lezen en schrijven etc...
O+ 11-06-2009 O+
pi_74217122
Oef Bigbird! Das idd heftig!

Q'tje, wat een drama met je 'poepfabriek'! Hoop dat ze er nu wat aan kunnen doen..

En oh-oh, wat een fijne droom had jij! Mooi!
pi_74217247
Oh Bigbird da´s echt naar. Sterkte.

Mor fijn dat het weer geod is met je zussie. Wil je vertellen??

Q. Je bent al bij de HAP dus succes heeft weinig zin meer maar toch.

Oh-oh wat fijn een droom waar je blij wakker van wordt.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:14:49 #113
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_74217382
Jeetje Bb, wat een verhaal!
Zo te horen is ze er nog lang niet, revalideren is ook zwaar.
Sterkte voor nu en de komende tijd

Q nog niet terug?
Of zou ze doorgestuurd zijn naar de chirurg?
pi_74217480
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 11:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Q nog niet terug?
Of zou ze doorgestuurd zijn naar de chirurg?
Zou maarzo kunnen. Lijkt me een rotplek om een abces te verwijderen en aangezien ze zei dat er al pus uit kwam moet het toch echt enorm goed schoongemaakt worden.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
pi_74217608
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 10:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Q is nu dus bij de HA?
Ben heel benieuwd wat ze nu gaan doen.

Mogguh trouwens....ik kreeg Loetjes pil er net niet in.
Alleen de pijnstiller heeft ie binnen en mijn nagelriem is kapot gekrabt...zeer pijnlijk
Als ie straks ligt te pitten doe ik poging 2...met een sok ver m'n hand.
Linke Loetje
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:22:00 #116
176471 oh-oh
pi_74217658
Ff zonder bij te lezen.
Collega heeft een duif gisteren meegenomen uit de stad, mist een paar pennen in een vleugel, verder issie gezond, geen luizen of niks. Die zit nu op dr kamer in een kattenreismandje
En hij heet Snackpoint, want daar heeft ze hem gevonden
Nu wil de dierenambu m wel komen halen, maar wat doen die dr dan mee?
Ik wil m best op mn balkon laten wonen
( Groucho Marx )
pi_74217858
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 10:55 schreef Barbaaf het volgende:

Ik koester hem ook en ben heeeel vriendelijk als ik hem buiten werktijd tegen kom. Alleen heb ik niet zo heel erg veel geduld als hij mij wil gaan vertellen hoe ik moet solliciteren, terwijl ik voldoende kennis heb om er cursussen in te geven Dat soort dingen ga ik dan heeeel erg langzaam uitleggen in Jip en Janneke taal met een gevaarlijk lichtje in mijn ogen. Ik voel het dan ook vanuit mijn tenen. Ik vraag enkel gerichte dingen waravan ik weet dat iemand van het UWV er kennis van moet hebben, en dat heeft ie dan niet. Maar ik weet ook dat hij de enige niet is. Dus...... geef ik hem de kans om me iets beter te leren kennen en ben ik aardig en zoek ik mijn dingen goed uit en kom met een shitload aan info die teveel is voor hem om te verwerken. Maar dan weet ik het ook niet meer
Net belt ie weeeeer. Of ik hem gebeld had. Neeeee, ik heb je gister en eergister en de dag ervoor wel gebeld, maar niet nu net. Ik heb je net gesproken... heeeeel fijne dag verder *insert name*
hihihi
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_74217908
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 11:11 schreef nieslief het volgende:
Oh Bigbird da´s echt naar. Sterkte.

Mor fijn dat het weer geod is met je zussie. Wil je vertellen??

Q. Je bent al bij de HAP dus succes heeft weinig zin meer maar toch.

Oh-oh wat fijn een droom waar je blij wakker van wordt.
Ik had haar gisteren na haar werk gebeld, nam ze niet op. Belde ze terug, had ze me net een mail gestuurd, die moest ik eerst maar ff lezen. Daar stond een heel verhaal in, vanuit haarzelf geschreven, met hoe zij de scheiding van mijn ouders en alles er omheen ervaren heeft.
Voor mij op zich niets nieuws eig, maar goed. Het einde van het verhaal was echter wel, dat ze nog een keer vroeg om mijn keuze te heroverwegen het niet te willen vertellen aan mijn vader.
Toen dacht ik: 'Jij denkt dat ik jouw redenen niet snap, maar jij snapt juist de mijne niet.' En ook, dat het dus duidelijk geen zin had om die nog een keer te noemen, want ze hoort ze blijkbaar niet.
Toen heb ik haar gebeld, en gezegd dat ik het gelezen had, dat er niet veel nieuws in stond, maar dat volgens mij de enige, rustige manier gaat zijn, dat iemand anders het verteld. Daar had ze nog niet over nagedacht..
Wie dat dan moet worden weten we nog niet, maar ik denk dat dit de veiligste ook is, anders gaat er echt iets kapot. Dus.
pi_74217969
@Mor,

@oh-oh: wel of niet doen aan Samhain veranderd niets aan het fenomeen Samhain. Misschien doet Frits er in het doggiehiernamaals wel aan
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_74218059
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 11:29 schreef Morretje het volgende:

[..]

Ik had haar gisteren na haar werk gebeld, nam ze niet op. Belde ze terug, had ze me net een mail gestuurd, die moest ik eerst maar ff lezen. Daar stond een heel verhaal in, vanuit haarzelf geschreven, met hoe zij de scheiding van mijn ouders en alles er omheen ervaren heeft.
Voor mij op zich niets nieuws eig, maar goed. Het einde van het verhaal was echter wel, dat ze nog een keer vroeg om mijn keuze te heroverwegen het niet te willen vertellen aan mijn vader.
Toen dacht ik: 'Jij denkt dat ik jouw redenen niet snap, maar jij snapt juist de mijne niet.' En ook, dat het dus duidelijk geen zin had om die nog een keer te noemen, want ze hoort ze blijkbaar niet.
Toen heb ik haar gebeld, en gezegd dat ik het gelezen had, dat er niet veel nieuws in stond, maar dat volgens mij de enige, rustige manier gaat zijn, dat iemand anders het verteld. Daar had ze nog niet over nagedacht..
Wie dat dan moet worden weten we nog niet, maar ik denk dat dit de veiligste ook is, anders gaat er echt iets kapot. Dus.
Ik zou het zo voor je doen, na een gesprek met jou en zusje.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')