Geweldige sluipschutter ben ik toch.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:49 schreef muisje-eliza het volgende:
en ik zat echt net *zal ik maar de lapo zijn* maar ik mocht niet
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Geweldige sluipschutter ben ik toch.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:51 schreef Ofyles2 het volgende:
The bigger they are, the harder they fall...
Onze excuses voor het ongemakquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:02 schreef Ofyles2 het volgende:
Dames en heren,
Over enkele minuten komt binnen op 3FM: MetMichiel.
Die is vast Domien FM van komend weekend aan het voorbereiden.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:07 schreef gerbenp het volgende:
Dames en heren, Tjibbe Tjibsma zit in de 3fm studio, wilt u aub kijken naar het gepruts? Danku!
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die is vast Domien FM van komend weekend aan het voorbereiden.
Try Out Festival op Leiden CS, wat bestaat uit een paar dagen muziek, film, theater en workshops in en rond dat station.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ter ere van wat is er vanavond een locatieuitzending
oei, gaan ze het weer doen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die is vast Domien FM van komend weekend aan het voorbereiden.
Ah, thnxquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Try Out Festival op Leiden CS, wat bestaat uit een paar dagen muziek, film, theater en workshops in en rond dat station.
3FM doet daar ook aan mee door middel van Serious Talent-artiesten, die optreden in de hal.
Gaafquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze zijn zelfs bezig met jingles en een heuse website.
Nee.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
heet dit topic ook vertraging
Het is geen Nikki hequote:
Insert-grap: Holy shit! Where's the tylenol?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:22 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Die van haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaheluja?
Jup! tegenwoordig is het voor + achternaam. Geen idee waarom, maar zal wel bedacht zijn door iemand die er verstand van heeft..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:22 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Die van haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaheluja?
Goor waarschijnlijkquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup! tegenwoordig is het voor + achternaam. Geen idee waarom, maar zal wel bedacht zijn door iemand die er verstand van heeft..
Nummer doet mij echt niets.. 13 in een dozijn, etcquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het is het nog niets. ze heeft nl wel een lekker strotje
Waar heeft die gast dan communicatiewetenschappen gestudeerd?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup! tegenwoordig is het voor + achternaam. Geen idee waarom, maar zal wel bedacht zijn door iemand die er verstand van heeft..
Misschien dat we dan niet meer weten dat ze die ultra slechte cover gemaakt heeft?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou idd wel eens te maken kunnen hebben met de cover en haar verleden met de show (geen idee welke) waar we haar van moeten kennen. Maarja, hoor de plaat en dan zou het mij verbazen als het een hit wordtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:26 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Misschien dat we dan niet meer weten dat ze die ultra slechte cover gemaakt heeft?
Vind ik altijd zo slecht aan die mega-top-5, er zitten ook platen in die je (gelukkig in die gevallen) nooit op 3FM hoort..
... maar daarnaast zijn er ook platen die helaas NIET vaak op 3FM te horen zijn, maar die op zich best leuk zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:26 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Misschien dat we dan niet meer weten dat ze die ultra slechte cover gemaakt heeft?
Vind ik altijd zo slecht aan die mega-top-5, er zitten ook platen in die je (gelukkig in die gevallen) nooit op 3FM hoort..
Goede vraagquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Waar heeft die gast dan communicatiewetenschappen gestudeerd?
Hoe ging die ook alweer?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb dan altijd een neukende Guus Meeuwis op mijn netvlies staan
van je kedeng kedengquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:32 schreef Sirolf het volgende:
Kedeng Kedeng, Kedeng Kedeng, Kedeng Kedeng, Kedeng Kedeng, Whoooeeeehooeeee!!
Op Leiden Centraal nog langzamer, soms gepaard met wat valse noten.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:32 schreef Sirolf het volgende:
Kedeng Kedeng, Kedeng Kedeng, Kedeng Kedeng, Kedeng Kedeng, Whoooeeeehooeeee!!
Met 200 tijdens een bocht?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:34 schreef TheVulture het volgende:
Als je Gloria kedeng kedengt is de kans groot dat ze JA zegt... om even de afgelopen platen in een notendop samen te vatten
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:34 schreef TheVulture het volgende:
Als je Gloria kedeng kedengt is de kans groot dat ze JA zegt... om even de afgelopen platen in een notendop samen te vatten
Wie was het nou?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:36 schreef -Hans- het volgende:
Yes-R. Klinkt niet als Yes-R
edit:
Valerius dus
quote:
KEVIN heeft al eens verteld dat 'ie de Megahit nog niet weet als 'ie die lijst opstelt. Dat 'ie er vaak wel op staat is dus puur toeval.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:40 schreef -Hans- het volgende:
Net de Der Rudy playlist gezien, maar ik vind 'm niet heel bijzonder.. Denk niet dat de nieuwe Megahit op de playlist staat ( ik gok op Flinke namen ). http://presents.3fm.nl/page/derrudy_nieuwsbericht/derrudy/330744. Of het moet Domino's zijn..
ja zat vast in de trein wcquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je rijdt met enige vertraging...
Conducteur kwam toch niet controleren, hè?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ja zat vast in de trein wc
Dat zegt Kevin inderdaad, maar ze zetten de lijst vaak donderdag/vrijdag online. Dan ben ik wel benieuwd of ze dagen bezig zijn met het maken van de playlist. Op het moment van publiceren zouden ze de Megahit dus wel moeten weten want die wordt woensdag gekozenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
KEVIN heeft al eens verteld dat 'ie de Megahit nog niet weet als 'ie die lijst opstelt. Dat 'ie er vaak wel op staat is dus puur toeval.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ja zat vast in de trein wc
Evanescensequote:
Die is live echt zo onwijs slechtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Evanescense
Jammer dat ze live gewoon dramatisch zingt die Amy
Ik vind deze niet zo heel bijzonder...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:46 schreef -Hans- het volgende:
Meer liefhebbers hier van 30 seconds to mars?
Irritant geschreeuw vind ik hetquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind deze niet zo heel bijzonder...
Mumford & Sons staat er in, da's voor mij meer dan genoeg.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:40 schreef -Hans- het volgende:
Net de Der Rudy playlist gezien, maar ik vind 'm niet heel bijzonder.. Denk niet dat de nieuwe Megahit op de playlist staat ( ik gok op Flinke namen ). http://presents.3fm.nl/page/derrudy_nieuwsbericht/derrudy/330744. Of het moet Domino's zijn..
Dan ben je snel tevredenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mumford & Sons staat er in, da's voor mij meer dan genoeg.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:50 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Cascada![]()
One louder!
Die zijn altijd goed op de een of andere manier.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zelfs Rob Stenders kan 'm waarderen. Soort van Guilty Pleasure
Nou vooruit danquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zelfs Rob Stenders kan 'm waarderen. Soort van Guilty Pleasure
Vaak welquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die zijn altijd goed op de een of andere manier.
Dat mag ook weer gezegd worden.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:55 schreef Sirolf het volgende:
Opvallend dat de nowplaying-info het doet, ondanks dat ze op locatie uitzenden. Normaal gesproken werkt dat dan nooit...
Sterkquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:56 schreef Captain_Slow het volgende:
Er moet even een trein langs, evacueer de dansvloer dan maar!
Ik moet hem nog ontdekken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sterk
Nieuwe Flinke namen.. 't is niet mijn muziek. Beetje een![]()
plaat.
Ontvangst viel weg?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:03 schreef muisje-eliza het volgende:
waar zijn mn lists gebleven op twitterheb ik daar al die moeite voor gedaan
![]()
![]()
kan...ze zijn er opeens weer na mn klaagzang. ik ben ze al n uur kwijt en ik heb echt overal gezocht en op geklikt. zelfs opnieuw ingelogdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:07 schreef Ofyles2 het volgende:
KT Tunstall
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt het niet omdat ze dalet kunnen bedienen vanaf de iphone ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:55 schreef Sirolf het volgende:
Opvallend dat de nowplaying-info het doet, ondanks dat ze op locatie uitzenden. Normaal gesproken werkt dat dan nooit...
Ik weet niet hoe ik ineens een fan van haar ben, maar het heeft absoluut iets te maken met de Duitse radio.quote:
Hoe kan je het zeggen?!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:21 schreef TheVulture het volgende:
Wat klinkt die gast als een valse nicht
Zulke masterclasses kun je ook volgen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:21 schreef TheVulture het volgende:
Wat klinkt die gast als een valse nicht
Ik ben ook de enige die dat magquote:
jah waar was je nouquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:39 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik had er nu bij moeten zijn, ik reed vandaag toevallig langs Leiden Centraal.
Mijn kans om Caro Emerald live te ontmoeten verspeeld.![]()
Thuis.quote:
Queen????quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:00 schreef Ofyles2 het volgende:
Hans, kom er maar in...
Gaafquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:13 schreef Againzender het volgende:
O jee, ik heb twitter contact met Ramon-de-stagair
Wat zijn wij tweeën bofkonten vandaag.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:13 schreef Againzender het volgende:
O jee, ik heb twitter contact met Ramon-de-stagair
* jaloers is *quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:21 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Yeah I knowkheb m nu op bluray
kom n keertje bluray kijken bij onsquote:
Leukt mij best heel erg leukquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:27 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kom n keertje bluray kijken bij onswe hebben er ongeveer 170, en anders nog een leuke dvd hoor...daarvan wil ik niet eens weten hoeveel we dr hebben
Vond trouwens die Silverfox (Lynn Collins) echt bijzonder aantrekkelijkquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:27 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kom n keertje bluray kijken bij onswe hebben er ongeveer 170, en anders nog een leuke dvd hoor...daarvan wil ik niet eens weten hoeveel we dr hebben
wat moet je er mee, behalve een keer kijken,het neemt ook helemaal geen ruimte in in een kastquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:27 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
als man zou ik haar ook woest aantrekkelijk vindenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vond trouwens die Silverfox (Lynn Collins) echt bijzonder aantrekkelijk
nog n keer kijken, en nog n keer en nog een keer. Wat doe jij dan met die disneyfilms...die kijk jij (of je kid(s)) toch ook wel eens nog n keerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat moet je er mee, behalve een keer kijken,het neemt ook helemaal geen ruimte in in een kast
heb een selectie van 20-25 films , de rest gaat gewoon na een keer kijken gewoon weer de verkoop in.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nog n keer kijken, en nog n keer en nog een keer. Wat doe jij dan met die disneyfilms...die kijk jij (of je kid(s)) toch ook wel eens nog n keer
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:36 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
als man zou ik haar ook woest aantrekkelijk vinden
jamaar je koopt die disneyfilms omdat ze geld waard zijn..Maar dan koop je een disney film (ala 30 euri ofzo) en hij is meteen daarna toch al in waarde gedaaldquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb een selectie van 20-25 films , de rest gaat gewoon na een keer kijken gewoon weer de verkoop in.
De disneys zijn geld waard, heb dvd die inmiddels op ebay 180 euro waard is.
Die is ook heel erg mooi idd! vooral het Spaans gitaar stukjequote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:48 schreef themauster het volgende:
ik heb na I Think I Like It maar even Innuendo opgezet wat een prachtplaat
Haha, sorryquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:49 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Je steekt me aan![]()
Al weer Coldplay, ze moeten daar eens mee ophouden zeg..
er staat ook heel veel niet opquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:51 schreef themauster het volgende:
Wie heeft hier trouwens allemaal Spotify? Wat een verademing is dat hoef bijna niks meer te downloaden bijna alle artiesten kun je daar op luisteren
Misschien moeten ze weer terug naar de basis.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha, sorry
Coldplay vond ik vroeger echt wel te gek, maar tegenwoordig... Pffff.
Inderdaad maar dat ligt meestal aan de artiest of die gestreamd wil worden of nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
er staat ook heel veel niet op
kost dat?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:51 schreef themauster het volgende:
Wie heeft hier trouwens allemaal Spotify? Wat een verademing is dat hoef bijna niks meer te downloaden bijna alle artiesten kun je daar op luisteren
Heb 't geïnstalleerd, maar moet inmiddels een abo nemen. Dat sla ik ff overquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:51 schreef themauster het volgende:
Jup, iddquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien moeten ze weer terug naar de basis.
Mijn virusscan gooide het programma eruit omdat er een trojan in zou zittenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:51 schreef themauster het volgende:
Ik heb hem via een mirror gratis. Sirolf gaf me die link zit nog steeds gratis na 2 maandenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heb 't geïnstalleerd, maar moet inmiddels een abo nemen. Dat sla ik ff over.
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/meestgedraaideartiesten < Dit zegt genoeg...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha, sorry
Coldplay vond ik vroeger echt wel te gek, maar tegenwoordig... Pffff.
Damn, die stats. Geweldigquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:00 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/meestgedraaideartiesten < Dit zegt genoeg...
Der Rudy!
De nummer 2quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:00 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/meestgedraaideartiesten < Dit zegt genoeg...
Der Rudy!
Absoluut een must have om te hebben. Geweldig om te horenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:13 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zal het morgen wel opslaan, had nu niks klaar staan
Die klopt niet, want een van hun vele gedrochten wordt nog steeds drie dubbel geteld per draaibeurt.quote:
me2quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
blij dat dit MH af is , was hem vrij snel zat
quote:
Ajax kan ook gewoon gaan voetballen en er een stuk of 6 in doppen. Ze spelen godverdomme tegen Dordt!quote:
Yvonne zit erachterquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ajax kan ook gewoon gaan voetballen en er een stuk of 6 in doppen. Ze spelen godverdomme tegen Dordt!
Dat zal het zijn, jaquote:
Liesveld is de scheidsrechter van dienst bij Dordt - Ajaxquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:00 schreef Captain_Slow het volgende:
Is dat Liesveld iets tegen de White Lies of tegen iets anders
Owww, ben niet zo thuis in het voetbal (lees: niet thuis in het voetbal)quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Liesveld is de scheidsrechter van dienst bij Dordt - Ajax.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:00 schreef Captain_Slow het volgende:
hahaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:00 schreef Captain_Slow het volgende:
Maar het komt nooit tot een definitieve stopquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:26 schreef Ofyles2 het volgende:
En dit topic remt langzaam maar zeker af...
Ben ik NET naar op zoek geweest (en gevonden)quote:
zeg dat nog is over een dagje of 50quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:26 schreef Ofyles2 het volgende:
En dit topic remt langzaam maar zeker af...
Om te janken,die artiesten hoor ik ook elke dag op Skyradioquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:00 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Der Rudy!
Huh? Sneltrein?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zeg dat nog is over een dagje of 50, dan wordt het een sneltrein
ik bedaht mij net dat ik ze laatst ook weer hoorde rond dit tijdstip.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:05 schreef Sirolf het volgende:
Ik bedacht me vanmiddag nog dat ik nog maar weinig hoor van Asteroids Galaxy Tour... en nu hoor ik ze weer eens op 3FM. Toeval?
Daar ergens in de buurt. Geloof ik.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:38 schreef Captain_Slow het volgende:
Hallo Nederland? Bent u in het land van de levende?
Ik ben er weer.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:38 schreef Captain_Slow het volgende:
Hallo Nederland? Bent u in het land van de levende?
Staan we nu voor een rood sein?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:00 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik vind het zo wel weer genoeg geweest, ik kom later in de ochtend wel weer terug
Yo !quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 07:15 schreef cheese. het volgende:
[..]
Goedendag!![]()
Dat Röyksopp van jou, is echt goed hee!
Met een persoon...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:39 schreef Sjowhan het volgende:
't Was zeker rustiger op Leiden Centraal.
Ook doordat er een aanrijding met persoon was tussen Voorhout en Hillegom.
Klinkt aardig als levensmoequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:00 schreef on_air het volgende:
[..]
Met een persoon...
Levensmoe of ongeluk?
*hihi*quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
[preuts mode][/preutsmode]
Nou je het zegtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:24 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik heb me een tijdje afgevraagd waar dat nummer van Waylon me aan deed denken, en nu schoot het me te binnen:
Dan werdt hij vanochtend toch niet meer gedraaid?quote:
Morguhquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:35 schreef themauster het volgende:
[..]
Dan werdt hij vanochtend toch niet meer gedraaid?
Hoop voor je dat je nog thuis zit qua ziek zijn, anders zou ik mijn ogen niet aan jou uitbestedenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hoi Hansie![]()
ik zit nu in een soort van twilight zone
volgens mij slaap ik nog n beetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |